Leksand Optik AB

Leksand Optik AB

• BadgeSixYears
1 296
Boka tid Ring 0247-36 39 71 Dela

Välkommen till Leksand Optik AB! På Torget 6 i Leksand hittar du Leksand Optik AB. Här jobbar Helena, Idah och Pia de gör sitt yttersta för att matcha din stil med din ögonhälsa. Här finner du det mesta inom optik såsom glasögon, linser, speciallinser och bågar. Har du svårt att hitta rätt bågar. Lugn, våra experter hjälper...

1296 omdömen om Leksand Optik AB

Sedan starten hos Reco 2019

Ingegerd H
Skrev om Leksand Optik AB

Alltid proffesionellt och mycket trevligt och varmt bemötande. Jag vet att Leksands Optik alltid infriar mina förväntningar. Jag har köpt nya progressiva glasögon och dessutom solglasögon i min styrka.

Ann L
Skrev om Leksand Optik AB

Jag upplevde att jag blev väl bemött av Leksand Optik AB. Väldigt trevlig personal. Gjorde en synundersökning.

Jonas T

Smidigt och mycket professionellt

Inger E
Skrev om Leksand Optik AB

Trevligt bemötande. Snabb service, sms påminnelse är bra.

Rolf H

Blev väl bemött av kunnig personal. Mvh RH

Björn B
Skrev om Leksand Optik AB

Proffesionellt bemötande genomförd av engagerad och noggrann optiker. Rekommenderas!

Louis M
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket trevlig personal samt upplevelse

Uno L
Skrev om Leksand Optik AB

Ett varmt och proffesionellt bemötande som gjorde mig trygg. Efter genomfört syntest stod det klart att min syn förändrats och att det var aktuellt med nya glasögon. Tillsammans hittade vi ett par Tom Ford bågar som jag blev mycket nöjd med. Mina önskemål gällande glas är lite speciella och där var LO AB mycket lyhörd och lade ner extra arbete på att gå mig till mötes. Resultatet blev perfekt och jag är mycket nöjd.

Camilla M
Skrev om Leksand Optik AB

Fick fint bemötande och bra genomgång om ögats åldrande..Framför allt den synkontroll jag sökte. Dessutom tips på bättre avlastning. Fin service, guldstjärna för testtid, tänker vidare kring optimala lösningar. .

Mikael H

Mycket professionella och kunniga

Bengt L
Skrev om Leksand Optik AB

Trevligt bemötande och ”profsig” undersökning..

Magnus H
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket trevlig och kunnig personal!

Eva-Britt L
Skrev om Leksand Optik AB

Kort väntetid för bokning av tid. Proffsigt bemött av optiker för synundersökning och utprovning samt köp av terminalglasögon. Snabb leverans. Kan varmt rekommendera.

Jennifer S
Skrev om Leksand Optik AB

Har inget dåligt att säga, tycker de var riktigt bra!

Kerstin E
Skrev om Leksand Optik AB

Trevligt o proffsigt bemötande vid synu dersökning

Gunhild J
Skrev om Leksand Optik AB

Väldigt nöjd med både bemötandet och med mina nya glasögon.

Lars L
Skrev om Leksand Optik AB

Trevliga och professionella. Fick ett mycket bra bemötande och hjälp.

Josefina C
Skrev om Leksand Optik AB

Snabba, trevliga, tydliga, fick bra rekommendationer och hittade ett par bågar som passar mig direkt.

Erik S
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket bra och professionellt bemötande! Hjälp att välja båge av någon som har ” blick” för det! Tack!

Ann-Marie N
Skrev om Leksand Optik AB

Suveränt bemötande. Proffsig optiker , ingen som försöker prångla på något man inte behöver. Valde en optiker utanför de stora kedjorna som man ser på reklamen dagligen. Tack för en trevlig upplevelse med nya glasögen. Nu ser jag mycket bättre ut!

Amanda M
Skrev om Leksand Optik AB

Jättebra bemötande och nöjd med produkten. Kan varmt rekommendera!

August P
Skrev om Leksand Optik AB

De var trevliga, det gick snabbt och de verkade proffesionella

Monica K

Bra bemötande Synundersökning och nya glasögon Mycket proffsiga

Gun S
Skrev om Leksand Optik AB

Bästa servicen och hjälp man kan få som kund av proffsig personal. Kan varmt rekommendera Leksands Optik AB.

Linus L
Skrev om Leksand Optik AB

Jag löste ut ett par terminalglasögon via mitt jobb hos optikern. Jag är nöjd med mitt besök och den hjälp jag fick och glasögonen kom bara någon vecka senare. Jag fick mycket hjälp att prova ut ett par glasögon som jag var nöjd med

Britt A
Skrev om Leksand Optik AB

Nöjd med bemötande. Undersökte synen..Trevlig personal.

Bengt D
Skrev om Leksand Optik AB

Synundersökning allt var jättebra !

Hacina F

Fantastisk optiker och servic. Finns så många magiska bågar 🤓

Göte L

Mycket bra bemötande. Bra service. Fick svar på mina frågor. Väldigt bra

Britta J
Skrev om Leksand Optik AB

Ett mycket fint bemötande! Noggrann undersökning. Känner mig trygg och omhändertagen. Uppföljning sker. Tack!

Elisabet P
Skrev om Leksand Optik AB

Trevligt bemötande fick omgående hjälp. Mycket bra service. Fick nytt glas i glasögonen.

Torsten S

En ok utredning. Trevligt mottagande

Anna B
Skrev om Leksand Optik AB

Är helt nöjd med bemötandet. Har inget att klaga på. Fick komma in med kort varsel. Mycket nöjd med undersökningen.

Anders B
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket trevligt och serviceinriktat bemötande. Öppet , informativt och kunnig personal.

Anna W
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket positiv upplevelse! Proffsigt och vänligt bemötande!

Pär Anders S
Skrev om Leksand Optik AB

Vänligt bemötande. Gedigen synundersökning och bra rådgivning.

Lisbeth L
Skrev om Leksand Optik AB

Fick en grundlig synundersökning, mycket bättre än Specsavers. Bra trevlig personal

Marianne S
Skrev om Leksand Optik AB

Bra bemötande och bra hjälp med mina problem. Jag köpte nya progressiva glasögon.

Maria L
Skrev om Leksand Optik AB

Trevlig och tillmötesgående personal, rekommenderas varmt!

Peter F

Bra service Trevligt bemötande

Malou T
Skrev om Leksand Optik AB

Gjorde en synundersökning och fick en ny tid för koll om två år. Proffsigt och trevligt bemötande.

Marie A
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket gott bemötande, mycket god hjälp och proffsig optiker. Synundersökning och nya glasögon.

Lennart H
Skrev om Leksand Optik AB

Kände mej väl bemött och noga undersökt med mina ögon

Hans-Gunnar L

Bra hjälp…god service…snabb leverans

Gunnar L
Skrev om Leksand Optik AB

Jag blev mycket bra bemött på korrekt tid En vänlig dam (Idah).tog hand om mig utan stress. Jag köpte ett par glasögon utifrån den syntest hon gjorde

Siv R
Skrev om Leksand Optik AB

Bra service, trevlig personal. Allting var toppenbra.

Gustav G
Skrev om Leksand Optik AB

Trevligt och professionellt bemötande. Tydlig och bra information. Rekommenderas 👍

Johnny O
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket trevligt och kunnig personal med ett bra sortiment.

Sara R
Skrev om Leksand Optik AB

Jag blev bemött med vänlighet och blev hjälpt och lyssnad på vilka behov jag hade. Alla sa hej när jag kom in vilket är trevligt 😀 Information o meddelanden har kommit. Ni har levt upp till mina förväntningar och jag besöker gärna igen vid behov. Jag kommer att köpa linser, glasögon och Hylo comod 😀

Angelica E
Skrev om Leksand Optik AB

Mycket professionell o kunnig personal