Alla kategorier Botox Stockholms län Täby Lemera Beauty

Lemera Beauty

Biblioteksgången 6, 183 26 Täby — Visa karta

Välkommen till Lemera Beauty och vår salong!

Vi erbjuder injektionsbehandlingar med botox och fillers från Stylage. Alla våra behandlingar utförs självklart av certifierad och erfaren personal med medicinsk bakgrund

Här kan du också få permanent hårborttagning med metoden diodlaser, nagel- och ögonfransförlängning samt permanent makeup med 3D-effekt. Vi säljer dessutom massor av härliga och fina hudvårdsprodukter från märket Obagi.

Du hittar vår salong på Biblioteksgången 6 näst intill Täby Centrum.

Läs vad 4 kunder tycker om Lemera Beauty

• Emilia A
    Emilia A skrev om Lemera Beauty
    Hemska. Behandlade med filler och betalade för 1ml, vilket jag inte ens fick. Det enda jag gick var två klumpar i läpparna. Jag skulle till och med gjort det bättre själv.. Läs mer
  • Isabelle M skrev om Lemera Beauty
    Herre-gud. Jag var här för typ 1.5 år sedan, och gjorde kindbenen. Det var ett helt OK resultat, man kan knappt misslyckas med kindbenen. Blev rekomenderad av behandlaren att återkomma till henne igen genom att ringa till dom men hon i receptionen (ägaren förmodar jag) tillät ingen kontakt med behandlarna. Varför? Det är sjukt misstänksamt och det medlet som var i mina kindben började klia. Blev jättenervös men det gick över efter några månader. Nej hörrni, välj en annan klinik.
    Kan även intyga att jag såg detta via lets deal och även där ville hon i receptionen att jag skulle komma in och betala på plats, för att dom ska slippa ge en avgift till Lets Deal. Läs mer
    Amanda S gillar detta
  • Marina K skrev om Lemera Beauty
    Varnar för denna salong!
    Tatuerade ögonbrynen och eayliner den 4e maj och ser förjävligt ut. Eayliner är helt sne och olika. Ögonbrynen har hon tatuerat sönder. Hon tatuerade konturen och sen kladdat på innanför. Konturen ser ut som jag har ritat med kajalpenna runt om ögonbrynen.
    Skickade bilder till salongen där ägarinnan säger "det är jätte fint"
    Erbjuder inte ens korrigering.
    Värsta jag varit med om. Läs mer
    2018-06-06 Täby Beauty Center svarar Marina K
    Hej Marina!

Du har nu gett rekommendation till fel företag:

Vi blir tyvärr ofta ihopblandade med Lemera Beauty i Täby på Biblioteksgången. Vi ligger i Viggbyholm.

Vi behandlar just nu en felaktig tatuering med laser på en kund som varit hos dem och får tyvärr samtal från missnöjda kunder regelbundet.
    Detta skadar indirekt vårat rykte att bli förväxlade med dem.
    Varje vecka ringer personer fel, då Lemera ej har en egen hemsida men många kampanjer på Let’s Deal. Söker deras kunder på Google så kommer vi upp iom att vi har bra placering på Google och de saknar hemsida.

Beklagar din felbehandling, och ber dig vänligen rätta till detta tack genom att kontakta Reco!

Frida på Täby Beauty Center
    Isabelle M, Amanda S gillar detta
  • Amanda S skrev om Lemera Beauty
    VARNING till ALLA er som funderar på att göra en behandling hos LeMera Beauty i Täby.

Jag var där år 2016, September för att göra kosmetisk läppkontur.

Meningen var att jag skulle köpa behandlingen via LetsDeals för 900 kr. Men när jag ringde för att boka tid så sa ägaren till mig att jag inte behövde det utan kunde köpa det direkt på kliniken, vilket jag sedan gjorde. Jag insåg senare att det är omoraliskt och kanske emot LetsDeal regler då företaget måste ge en viss summa till dem för varje kundköp.

Hur som helst, jag fick en behandlare som inte kunde så bra svenska, då bad jag ägaren väldigt tydligt och klart att jag önskar att hon är med mig i rummet för att det inte ska bli missförstånd, och hon gick med på det. Men hon försvann efter 4minuter av behandlingen. Hon pratade med behandlaren på persiska utan att förklara till mig vad som sagts.

När behandlaren väl har börjat så tuggar hon tuggummi på ett vidrigt sätt och jag får även chans att se vart linjerna kommer att vara på mina läppar. (Alltså på mina naturliga läpplinjer) inte över och inte under.

Efter en timme så är hon klar och jag får se på mina läppar. Läpptatuering var alltså ungefär halv cm ovanför mina naturliga läppar och jag blev rädd och orolig. Men behöll lugnet. Hade det varit möjligt att lägga upp bilder hade jag gärna gjort det.

Då frågar jag ägaren om det kommer att gå ner med tiden eftersom dem rekommenderade ett återbesök inom 1 månad. Ägaren sa att tatuering kommer att gå ner. Idag inser jag att hon ljög efter att jag blivit så kunnig inom detta område pga allt läsande. Och just ja! Jag skämdes som attans att gå ut från kliniken, både kunder som i väntrummet tyckte att det såg löjligt ut och apotekspersonalen tyckte att det var skrattretande och oproffsigt gjort.

Hursomhelst, nu är jag inne på mitt återbesök och det ENDA hon kunde erbjuda mig var att FYLLA i det tomma mellanrummet mellan tatuering och mina läppar. Jag tackade nej, eftersom jag ville inte förvärra det som redan var en ren mardröm.

För i övrigt så ringde jag henne flera gånger vissa månader men då var det en man som svarade som lät som att han precis gått upp ur sängen.

Så jag avslutar mitt besök med att fråga om dem kommer få en lasermaskin och ägaren sa ”om 1månad”.

Nu är vi inne i den tredje månaden och hon har fortfarande inte fått en maskin. Klart inte, hon ljög igen...

Så jag forsätter vidare och söker runt i hela Sverige kring kliniker som gör borttagning av kosmetisk tatuering. Men ALLA säger nej. För er som vet så kan vissa läpptatuering innehålla ämnen i färgen som gör så att färgen kan bli ex grön vid laserborttagning.

Jag kan inte få bort tatuering och kan heller inte fylla i den mer. Vad gör jag? Bestämde mig för att låta tatuering gå bort naturligt och jag är idag inne på mitt 2a år och det är minst 1.5 år kvar innan den försvinner.

Nu har jag kontaktat reklamationsnämnden och dem har hänvisat mig till bl.a. ta det till domstol men även besöka ägaren.

Igår besökte jag henne på kliniken. Jag bor ungefär 1 timme bort och var på väg med bil på motorväg. Hon ringer mig då och säger att jag kan vända hem eftersom något hänt hennes dotter, hon sa kom tillbaka på kvällen istället. Jag sa att det är OK eftersom oavsett vem eller vad så är människor hälsa viktigast!

Men sen träffades vi äntligen och hon gav mig mina 900 kr tillbaka, i kontanter. Hon sa heller inte förlåt eller något som tyder på att hon är ledsen för det som har hänt. Det enda hon gjorde var att flina medan jag pratade och sa ”du får gärna gå till domstolen, jag bryr mig inte”. Hade jag inte haft kvitto kvar hade hon antagligen inte gjort något.

Avslutade mitt besök vänligt och lämnade stället. Hade gärna laddat upp bilder om det var möjligt så förstår ni vilket hemskt utförande jag råkat ut för.

Tips: Estetiska behandlingar har reklamationsnämnden ibland svårt att handlägga. Dem har inte kommit så långt än. Därför ber jag er att vara väldigt försiktiga med vem ni går till! Vi får se nu hur om jag ska gå på reklamationsnämndens råd eller avsluta allt. Läs mer
    Isabelle M gillar detta

Bästa rynkborttagarna i Täby: