Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

www.lenbergs.se
  • BadgeFourYears

Sedan lång tid tillbaka hjälper vi Ulricehamnarna att skapa personliga begravningar och sköta ärenden inom både dödsfallsjuridik och familjejuridik. Vi tar emot besök på vårt kontor på Prästgårdsgatan, via telefon eller teams. Hos oss strävar vi efter att du ska ha samma kontaktperson genom hela begravningsärendet. Det skapar...

212 omdömen om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Sedan starten hos Reco 2021

Helén L
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

-Fick varmt , vänligt o proffsigt bemötande. -Väntade oss gott mottagande o god service som vi också fick. -Vi fick en god kontakt direkt o kunde diskutera olika alternativ o möjligheter inför vår mors begravning. Begravningsdagen blev ett fint minne. Både i kyrkan o på minnesstunden.

Elisabet L
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Mkt nöjd med bemötande. Vänligt , trevligt, proffsigt . Har tidigare anlitat Lenbergs så jag visste att det skulle bli bra. Kan varmt rekommendera Lenbergs.

Ing-Britt E
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

begravningstjänst jag upplevde samtalen på byrån som givande de var kunniga o fick bra upplysning. begravningen var de måna om oss o allt gick bra. Har bara gott att säga.

Mattias L
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Ett professionellt bemötande och snabb hjälp vid alla tillfällen.

Mona-Lis A
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Så behjälpliga med allt inför och under begravningen

Bodil D
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Bra och kunnigt bemötande. Allt som hör till begravning och urnsättning. Inte juridik.

Lennart C
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Toppbetyg. Personligt och mycket bra förberett. En Eloge till Frans!!!!

Margareta C
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Har alltid anlitat Lenbergs. Mycket positivt o proffsigt bemötande. Svarar alltid när jag ringer.

Johan B
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Bra bemötande och det kändes tryggt.

Tommy J
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Proffsigt kunnande, trevligt bemötande, trevlig miljö.

Roland N
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Fungera mycket bra och vi fick ett väldigt bra bemötande

Inger K
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Professionellt bemötande på alla sätt och vis.

Anna L
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Vi fick ett mycket bra och professionellt stöd från Lenbergs i samband med vår fars bortgång och begravning.

Anna-Karin E
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Bra bemötande. Allt funkade smidigt.

Hummingbird L
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Fick ett fantastiskt bemötande av Henrik på Lenbergs som tog hand om allt rörande min pappas bortgång i december. Tydlig information och fint stöd genom hela processen.

Urban R
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Allting sköttes perfekt vid min fars begravning med trevligt bemötande och fin rådgivning i många svåra frågor!

Evy B
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Proffsigt, lyhörda och mycket bra bemötande.

Ulf W
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Väl bemött. Allt bra förutom priserna som utan vidare kunde sänkas !!

Josefin P
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Väldigt professionella och hjälpte till med allting. Rekommenderas varmt!

Adela C
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Elisabeth är proffsig, lyhörd, empatiskt , pålitlig och snabb i hanteringen av olika frågeställningar och önskemål.

Eva G
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Vi blev väl mottagna av Henrik Pettersson på Lenbergs begravningsbyrå.. Det var lugnt och bra samtal vi hade med Henrik och det kändes väldigt bra även på begravningsdagen. Henrik lyssnade och informerade i lugnt miljö och vi fick bra dialog med respekt och empati,

Patrik S
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Lugn och kunnig personal, tillmötesgående

Lena H
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Absolut bästa tänkbara. Bär med mig allt från en väldigt fin högtid Kände att jag fick stort stöd från proffsig personal Sänder ett stort TACK

Lars A
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Trevligt och professionellt bemötande från början till slut. Från första mötet till avsked i kyrkan och urnsättning.

Ann-Louise A
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Ett trevligt bemötande av dom alla och extra av Henrik som jag hade. Många har sagt att han som höll i begravningen var så bra och att han var bra att lyssna på när han läste. Ska också hålla i bouppteckningen. Henrik tar sig tid att lyssna man känner igen stress när man pratar med honom. Kan verkligen rekommendera Lenbergs i Ulricehamn

Örjan A
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Mycket professionellt och personligt.

Ulrica B
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Fint och bra bemötande. Lyssnade in våra önskemål.

Gerd N
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Jätte bra bemötande, trevlig personal. Utförde allt efter mina önskemål gav goda Råd och tips. Det gällde en begravning och bouppteckning Allt genomfördes på bästa sätt. Jag är helt nöjd.

Ellen B
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Vi fick ett vänligt och omtänksamt bemötande, där vi verkligen kände att de visade sann empati. Vi fick både hjälp, råd och stöd i en svår situation och har kännt oss väldigt trygga med Lenbergs. De uppfyllde alla våra förväntningar och har varit ett stort stöd i samband med organisering efter anhörigs död samt bouppteckningen efter denne. Vi är mycket nöjda.

Martin G
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Jag är nöjd med allt från första kontakten tills att allt var klart. Rekommenderas varmt.

Margareta M

Kan inte bli bättre Trevlig kunnig På skala 1-10 BLIR Det 20

Rosemarie P
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Mycket nöjd , trevligt bemötande och en mycket proffesionell personal. Fick all hjälp vi behövde. Samt personalen vi hade kontakt med ,hörde av sig efter begravningen för att höra hur vi mådde. Allt är vi nöjda med.

Ingela J
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Proffsigt bemötande! Bra service.

Bodil B
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Bra bemötande och proffsigt hjälp.

Marie H
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Vi blev oerhört fint bemötta av båda personerna vi hade kontakt med. Första mötet och mailkonversationer var med en person sedan tog en annan över som var med på begravningen. De gjorde överlämnandet med information sinsemellan bra! Jag hade ganska mycket mailkonversation och det var bra! Vi upplever att båda var lyhörda och lyssnade in oss och hjälpte oss.. De var inte så insäljande utan vi kände att vi kunde göra val. Lenbergs hjälpte oss med kontakt med präst, kantor, de hämtade urnan åt oss i Borås så vi kunde hämta...

Tomas J
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Jag uppfattar de anställda på Lenbergs som professionella och empatiska och bra på sitt arbete.

Eva H
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Fick ett lugnt och trevligt bemötande i en svår stund. Mina förväntningar var ju att få hjälp med sådant som jag inte orkade tänka på just då och det fick jag verkligen. Jag är mycket nöjd med Lenbergs som hjälpte mig med min mans begravning. Allt blev precis som jag önskade.

Eva-Lotta P
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Min upplevelse var mycket bra. Bemötandet var kunnigt, vänligt och omtänksamt. Allt blev mycket bra och jag kände mig säker och trygg att allt runt begravningen skulle bli bra. Stort tack.

Charlotta S
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Tryggt och trevligt från början till slut!

Ulrica Ö
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Vi blev väldigt fint bemötta i vår sorg, när vi kom till Lenbergs begravningsbyrå

Berit H
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Bra bemötande och allt fungerade bra både på begravningsgudstjänsten och minnesstunden Fick dock motivera några gånger varför jag ville ha gående defilering och på vilket sätt, och varför kistan skulle stå så istället för att göra något som de alltid gör i Tvärreds kyrka.

Lennart C
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Trevligt bemötande och inbjöd till att forma vår begravning vid pappas bortgång.på ett possitivt sätt så att det blev ett ljust minne.

Iréne S
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Bra bemötande fin värdig begravningsakt allt enligt önskemål

Viktoria P
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Fint bemötande och tillmötesgående till våra önskningar.

Lena R
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Fantastiskt bemötande när vi skulle planera min Pappas begravning. Proffsigt, vänligt och tydligt och enkelt förklarat. Likaså innan, under och efter begravningen. Har inte saknat något och allt blev som vi tänkt oss. Det blev en fin dag att minnas.

Lisbeth A
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Hej! Vi blev vänligt bemötta och fick information om vad som skulle ske. Vår begravningsentreprenör tog de kontakter som behövdes och var med och stöttade under den tid som behövdes. Med vänlig hälsning Lisbeth Andersson

Kristina H
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Mycket förstående och proffsigt bemötande. Inlyssnande och tillmötesgående för mina önskemål. Begravningen blev värdig och fin, precis som jag hade tänkt mig.

Per J
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Jag är helnöjd med Lernbergs tjänster

Eva S
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Levde väl upp till våra förväntningar och på ett fint sätt

Christina B
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Ulricehamn

Vi är otroligt nöjda med Lenbergs begravningsbyrå i Ulricehamn. Fantastiskt fint bemötande, ödmjuka, hänsynsfulla, de har jourtelefon ( man får prata med en person istället för att fylla i ett digitalt formulär) och helt enkelt bäst!