Alla kategorier Bilverkstad Södermanland Nyköping Lennstring's Bil & Ac Service AB

Lennstring's Bil & Ac Service AB

Gasverksvägen 10, 611 35 Nyköping — Visa karta

Krukmakargatan 5, 11851, STOCKHOLM
Mekonomen Krukmakargatan
Ania J:
Jättekunniga mekaniker och ett toppenbemötande från Linn på kundmottagningen. Kommer definitivt tillbaka!

Bilverkstäder nära Lennstring's Bil & Ac Service AB:

Blommenhovsvägen 26, Nyköping
Välkommen till Däckteam/Autoexperten, vi arbetar med bilmärken såsom Saab, Opel ... Läs mer ›
Anita A:
Bra bemötande och sevice. Kollar av att däcken är ok.

Läs vad 1 kund tycker om Lennstring's Bil & Ac Service AB

• Anders S
    Anders S skrev om Lennstring's Bil & Ac Service AB
    Precis som den tidigare recensionen av detta företag är jag riktigt missnöjd över min kontakt med Lennstring´s. Jag var med om ett motorstopp och fick bilen bärgad till närmsta verkstad som tydligen var denna. Jag var tämligen säker på att det var en bromsskiva som lossnat vid hjulet och jag bad dem felsöka detta och laga så snart som möjligt. Efter lite mer än en vecka ringer dom och säger att hela bromssystemet behövde bytas och att även några andra delar behövde bytas ut. Bara för undersökningen fick jag betala ca 5000 kr sedan gick resterande delar på betydligt mer. Men det värsta av allt var att bilen var relativt fulltankad vid inlämning, men bara hade mindre än halvfull tank när jag fick tillbaka bilen. Jag misstänker dessutom att mitt helt nya batteri blivit utbytt mot ett gammalt. Jag misstänker även att dom bara har bytt bromsskivan och inte hela systemet. Jag är så irriterad men kan inte göra annat än att betala.

Gasverksvägen 10, 611 35 Nyköping