Lennstrings Bil & AC-service AB

Gasverksvägen 10, 611 35 Nyköping — Visa karta

Välkommen till oss på Lennstrings Bil & AC Service i Nyköping!

Har du problem med din bil hjälper vi dig snabbt och effektivt att råda bot på problemet. Vi jobbar med service och reparation av personbilar och lätta lastbilar men är specialiserade på Chrysler, Mazda, Jeep och diverse amerikanska bilar. Vi är Meca-anslutna och ackrediterade för att jobba med AC-system. På sommaren jobbar vi nästan uteslutande med att AC-system vilket vi är ackrediterade att utföra.

Välkommen in till oss på Gasverksvägen i Nyköping eller läs vad våra kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 35 kunder tycker om Lennstrings Bil & AC-service AB

• 2020-03-20

Christer B skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Tack för mycket bra servis och trevligt bemötande när man besöker Lennstrings Bil AB ny kund Läs mer

Willy C skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Byte till sommarhjul. Bra bemötande. Inga förväntningar eftersom det var första gången. Återkommer gärn Läs mer

Gary B skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Mitt första besök hos Lennstrings, är nyinflyttad och behövde däckbyte och hotell. Snabb service, kunniga och vänliga personal. Läs mer

Magnus B skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Fixade bromsok bak på min Asx - 14. Mycket bra service, duktiga och skickliga mekaniker. Nöjd med arbetet. Läs mer

Inger J skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Jag fick punktering och var tvungen att köpa ett nytt vinterdäck(köpte 2 vinterdäck)

Jag hade hundvalp i bilen och skulle åka hem till Gnesta.
    Verkade som de tog hänsyn till detta. Gick snabbt att få på nya däcken, för fortsatt färd mot Gnesta. Väl bemött och snabb service! Läs mer

Stig J skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Jag gjorde en stor reparation där. Allt utfördes på ett mycket proffsigt sätt. Priset blev det som var sagt från början och tiden hölls.
    Kommer att rekommendera dem om tillfälle ges. Läs mer

Kjell J skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Mycke bra bra bemötande fint jobb Läs mer

Cecilia A skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Snabb hjälp förklarar bra för en dummis som jag Läs mer

Anna-liisa V skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Fick snabb hjälp med att byta batteri. Väldigt bra service. Läs mer

Gunilla L skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Bra kundservice och bemötande! Jag fick snabb hjälp Läs mer

Jill S skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Jätte trevligt och snabb hjälp. Synd lysena inte sattes på efter. Blev stoppad av polis. Som som tur var hjälpte mig att ordna på auto igen. Läs mer

Benny P skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Bra, snabb och prisvärt vid byte kamrem, mm på vår husbil.
    Trevlig personal, kan verkligen rekomenderas
    Benny Läs mer

Sebastian E skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Snabbt löst! Läs mer
  • 2020-02-25

Joakim A skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Blev bråttom med service på bilen innan vi skulle iväg på en lite längre tur. Lennstrings fixade en tid snabbt och utförande servicen galant! Läs mer
  • Ulf S

2020-02-24

Ulf S skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Service på Hyundai i40. Jag ville anpassa service till mina behov, vilket fungerade alldeles utmärkt.
    Blir alltid väl bemött.
    L lever i allmänhet upp till de förväntningar jag har.Någon gång har jag varit missnöjd med arbete men det har aldrig varit problem att få rättelse.
    L visar ett mycket gott kundintresse. Läs mer

Rolf B skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Alltid bra bemötande och proffsigt jobb. Rekommenderas. Läs mer

Klas I skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Bra teknisk jobb och engagemang. Kunddialog kan förbättras vid förseningar av såväl interna som externa orsaker. Läs mer

Karl S skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Fick hjälp med avgassystemet på min SRT och blev svin nöjd. Trevlig personal. Läs mer

Gunnel L skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Service. Vänlig och proffsig mottagning. Snabb leverans. Mina förväntningar på företaget infriades med "råge". Kommer att vara "min" verkstad för framtida behov. Läs mer

Tommy B skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Bra service och trevligt bemötande Läs mer

Jan B skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Hjullager
    Bra bemött
    Företaget levde upp till förväntningarna Läs mer

Michael K skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Hyr utrymme för husvagnen på vinterhalvåret. Kanon bemötande av personalen! Väldigt serviceinriktad.. Läs mer

Gunilla L skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Nya dubbdäck. Kontroll av balans. Snabbt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-22

Marilyn C skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Hade service och avgassystembyte. Är alltid nöjd här och anlitar endast Lennstrings till allt runt min bil inkl däckhotell sedan 4 år. Rek varmt. Läs mer

Petra J skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Jag har köpt däck och bytt däck gjorde även min service på min bil där Jag möts alltid med ett leende och bra service Dom jobbar alltid runt mitt schema och inget är omöjligt Läs mer

Sture B skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Hela proceduren fungerade utmärkt, bra bemötande, bra priser, tidsplaneringen fungerade bra.

Dock så har jag en DaschCam installerad i bilen, och det var inte lika imponerande när jag efteråt laddade ned film.

Varför skall 2st personal ta en "testkörning" efter utfört arbete där dialogerna i filmen handlar om min bil som är kraftfull, olaglig omkörning, accelererationstest med hjulspinn där skratten hörs från personalen.

Jag heter Sture Berg och bilen var min Camaro SS -2018, som är min "leksak" och inte verkstadspersonalen.
    Filmen finns tillgänglig om de vill ha ett internmöte över hur man inte behandlar kunders bilar.

Jag vill markera att det inte är någon annans fel än de 2 anställda som kanske mot mindre vetande använder kundbilar för detta ändamål.

Jag har inte använt filmen i något ändamål ännu, något som jag har funderat på. Läs mer

Peter K skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Årlig tusenmila service. Fixades medan jag väntade. Stans bästa serviceanläggning. Ylva och Peter är suveräna. Läs mer

Malin A skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Lagade fläkten i min bil o de var trevliga o hjälpsamma från första samtalet. Kommer komma tillbaka o även rekommendera er till vänner o bekanta. De ordnade så det passade mig bra o efter överenskommelse så höll de ner kostnaderna så gott det gick. Verkstads killen o telefonisten/receptionisten var väldigt service minded. Tack för hjälpen Läs mer

Tomas H skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Reparation av ABS-systemet
    Mycket bra bemötande
    Att få det lagat snabbt. Fixades på rekordtid.
    Kanonbra bästa servicen i stan. Läs mer

Leif K skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Bra bemötande och jag är nöjd. Läs mer

Barbro T skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    All service o bemötande är vi mycke nöjda med. Läs mer

Magnus D skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Jag låter göra service och reparationer på våra bilar hos Lennstrings. Mkt vänligt bemötande, kreativ problemlösning och professionellt utfört arbete. Rekommenderas! Läs mer
  • Annika R

2020-02-20

Annika R skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Mitt senaste problem med bilen var generator remmen som gått av, fick snabbt hjälp med att byta den 🤗! Samt att personalen alltid är trevliga och hjälpsamma! Läs mer
  • 2019-02-15

Stig N skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Min bil hamnar på Lennstrings efter en bärgning utmed E4.an och det visar sig att bränslepumpen gått till pumphimlen.

Fick mycket fin och bra hjälp och i samsband med bränslepumpen så gjorde man även en rensning av motorn kallad ”HIC service” som rengör motorn invändigt från avlagringar.
    Bilen går absolut lättare efter detta och oljan är efter bytet och ett antal mil fortfarande ren. Kan verkligen rekommendera andra att testa samma sak. Min bil som är en Cadillac har även gått ner i förbrukning lite. Läs mer
  • 2012-06-13

Anders S skrev om Lennstrings Bil & AC-service AB
    Precis som den tidigare recensionen av detta företag är jag riktigt missnöjd över min kontakt med Lennstring´s. Jag var med om ett motorstopp och fick bilen bärgad till närmsta verkstad som tydligen var denna. Jag var tämligen säker på att det var en bromsskiva som lossnat vid hjulet och jag bad dem felsöka detta och laga så snart som möjligt. Efter lite mer än en vecka ringer dom och säger att hela bromssystemet behövde bytas och att även några andra delar behövde bytas ut. Bara för undersökningen fick jag betala ca 5000 kr sedan gick resterande delar på betydligt mer. Men det värsta av allt var att bilen var relativt fulltankad vid inlämning, men bara hade mindre än halvfull tank när jag fick tillbaka bilen. Jag misstänker dessutom att mitt helt nya batteri blivit utbytt mot ett gammalt. Jag misstänker även att dom bara har bytt bromsskivan och inte hela systemet. Jag är så irriterad men kan inte göra annat än att betala. Läs mer
    2020-02-26 Lennstrings Bil & AC-service AB svarar Anders S
    Vi har rätt nyligen börjat samarbeta med Reco och uppmärksammade då detta inlägg. Jag beklagar givetvis att du känner dig lurad. Men har dock gått igenom vårt kundregister och hittar tyvärr ingen Anders S som utfört något bromsarbete. Vänligen kontakta oss på info@lennstrings.com för att reda ut detta.

Gasverksvägen 10, 611 35 Nyköping