Let's deal AB

1.5

55 omdömen om Let's deal AB

Nathalia M
Skrev om Let's deal AB

If I had read these complaints before... But I will never buy something from them again! I bought a coupon on Saturday and on Sunday I cancelled the purchase, but their customer service said that I can't cancel. This is something I haven't used and will never use. (Konsumentverket said I could cancel the purchase and get my money back but Let´s deal refused). Very easy way to make money... Scam!

ANN-CHRISTIN MONICA R

Jag har köpt en deal, MR hairstyle på Linnegatan 66 i Göteborg. De svarar inte i telefonen. Det går inte att boka en tid. Bluff! Som tur är betalar jag numera alltid via klarna, i efterhand. Fy skäms let´s deal. Ni borde kolla upp de företag som erbjuder sina tjänster på Let´s deal. Det gör ni uppenbaligen inte eftersom ni har så dåliga betyg. Fy skäms. Ni kommer nu att få dåliga omdömen på alla sätt. Samt att jag sätter upp er på listan för oseriösa företag.

Claudio R
Skrev om Let's deal AB

Har köpt flera deals genom åren, om inte säga väldigt många. På två olika förteg har jag försökt boka tid via Mail och deras bokningssida. Finns inga lediga tider ett år framåt kollade jag. Och till svar från företaget får jag ”Det kallas fullbokat”. När jag mailar lets deal om att det är omöjligt att boka tid trots att det e en månad kvar på dealen får jag till svar. Så jag står här med två deals som jag köpt, ingen har tider trots att jag försökt över en månad och Lets Deal hänvisar till 14 dagars öppet köp. Det går inte...

Dan Anders A
Skrev om Let's deal AB

Jag köpte presentkort för biobiljetter på SF men någon rabattkod kom aldrig så jag kunde inte köpa några biljetter

Lasse Johannes S
Skrev om Let's deal AB

Fel storlek? Jag får betala frakt för felaktig vara… Jag beställde kläder till min sambo storlek medium. När dom kom så passade byxorna på mig jag är 193 cm lång och väger 105 kg. Men Let's deal går på säljarens linje och menar att jag har fått rätt storlek.... Jag vet inte riktigt om hur jag ska tolka detta? Jag har aldrig tidigare kunnat använda medium.... Datum för upplevelse: 01 mars 2023

Karl Lennart H
Skrev om Let's deal AB

Lets deal har en massa erbjudande om bil tvätt & vaxning hos GT Bilverkstad men tex. dom vaxar inte bilen som det står att dom gör utan har något som heter Quick vax och det är något helt annat vaxning Lennart

Belkis S
Skrev om Let's deal AB

Riktigt oseriöst scam företag. Beställde varor och mailade inom 2 min till kundtjänst att avbeställa varorna och de svarade två dagar senare att det var försent men endast på en av mina varor. Sen vägrade kundservice svara på mina 3 Mail om hur jag returnerar varorna. Efter mitt 4e Mail med fråga om retur fick jag autosvar att de har längre svarstid än vanligt. Mm säkert…

Svar från Let's deal AB

Hej, supertråkigt att du haft en dålig erfarenhet och självklart tar vi till oss av din feedback. Du har som kund självklart möjlighet att nyttja returrätten när varorna är mottagna - bra att du redan är i kontakt med vår support gällande detta så hjälper vi dig. Tråkigt att du ångrade dig direkt, vi och våra samarbetspartners största prioritet är att skicka ut varorna så snabbt som möjligt efter bekräftat köp och därav kan det vara svårt att stoppa en order ibland. Vi önskar dig en fin dag trots allt, så hörs vi i ditt kundärende.

Örjan J
Skrev om Let's deal AB

Bra underhållning för det mesta fotboll är min grej . Jag gillar aik för dom är bäst. Lite mera kameror kunde det vara

Onerva H
Skrev om Let's deal AB

Hélt ok om inte andra har de Du ska ha då....

ANITA V
Skrev om Let's deal AB

Varning för Let’s deal och vilka företag som får anslutas till dem. Köpte en tatuerings deal som hade gått ut på grund av att företaget hade semester. Kontentan; Let’s deal behåller pengarna och kunden blir lurad så in i vassen. Uselt företag - vi kommer aldrig att befatta oss med dem och ”någon deal” kan man ju inte prata om. Blåst på 1200:-

HASSAN S
Skrev om Let's deal AB

Vill ge de sämsta betyg någonsin har gett någon leverantör Köpte en elscooter efter få tal gånger gick inte ladda upp cykeln. Helt död Tog kobtakt med Let's deal och de sa att det kan vara fel på själva laddaren De skickade en efter en med fel kontakt uppkoppling Den 3.e kom efter flera veckor men inte ens den löste problemet Bad om reklamationen men nekades helt och la ner ärendet efter 4 månder och över 50 st mailkonversation Känner mig helt blåst på 4000 kr Köp aldrig något från Let's deal De följer...

TEREZA E
Skrev om Let's deal AB

Jag missade att aktivera en Deal jag köpte inom tidsgränsen och jag förlorade 2000 kr. Pengarna går då till Let's Deal. Jag får inga pengar tillbaka och företaget som jag köpte Dealen av får inga pengar. Istället så roffar företaget Let's Deal åt sig pengarna. Jag ser som djupt oetiskt. För mig är samma sak som en stöld.

DAVID S
Skrev om Let's deal AB

Ett företag som vill bara tjäna pengar på folk. Jag rekommenderar inte firman.

Svar från Let's deal AB

Hej David, Vad tråkigt att höra att du inte rekommenderar andra att handla från oss. Du är välkommen att skicka mer specifik feedback direkt till oss på Letś Deal, så ska vi göra vårt bästa för att bemöta den. Ha en fin dag!

Peter Christopher Flemming M

Hade aldrig betalat med Klarna 🤮

Svar från Let's deal AB

När du handlar hos oss, går alla betalningar via Klarna. Om du behöver hjälp med någon fråga gällande betalningar, så tveka inte att kontakta vår kundservice!

Carl Jonas Peter T
Skrev om Let's deal AB

Har köpt ett antal gånger och varit mycket nöjd alla gånger.

Svar från Let's deal AB

Tack för ditt fina omdöme, vi blir glada över att höra att du varit nöjd med dina köp hos oss och att du är en återkommande kund! :)

DANIELLE H
Skrev om Let's deal AB

VARNING! Jag beställde varor (julklappar till barnen) som enligt leveransdatum skulle komma den 22:a dec, alltså 2 dagar innan julafton. En vecka senare ser jag att leveransdatumet ändrats och varorna skulle då komma i mellandagarna. Jag mailar deras kundtjänst om att jag då ångrat köpet pga ändring av leveransdatum. De kan då inte stoppa ordern då den är "under pågående leverans". Dock har jag ångerrätten kvar. Men jag motsäger mig nu returfraktkostnaden som skulle bli 320kr och vänder mig återigen till kundtjänsten...

Glenn Erik N
Skrev om Let's deal AB

Totalt värdelösa när de gäller leverans och kundservice som ej svarar!!!! beställde 27/11 och va beräknat att komma 18/12,inget spårningsnummer och inget tecken på att produkten är på väg. Så beställ ej av dessa!!!!

PARDIS A
Skrev om Let's deal AB

Om man är missnöjd med något så säkerställer de att inte hjälpa till genom att säga att de bara agerar som mellanhand. När man sedan inte kan få tag på återförsäljare så säger de fortfarande att de bara är en mellanhand. Deras produkter är alltid en kopia av den äkta varan och deras serviceprodukter som de säljer är alltid ett skämt. Samt rabatten är påhittad, går man in på återförsäljarens hemsida så ser man att rabatten inte är särskilt stor. Man skulle kunna likställa dom med Ryanair.

JEANNETTE M
Skrev om Let's deal AB

Dåligt leverans är försenad 9 dagar och min beställning är inte samma på bild och är trasig stämmer inte för mina förväntningar !

ANDREAS L
Skrev om Let's deal AB

Dålig support som inte kan svara på frågor om reklamation och försenade leveranser. Räkna med att en reklamation som kan ta över 2 veckor. Dom beställer saker utomlands så räkna med att 9 av 10 gånger så är leveranser kraftigt försenade, dessutom så händer det ibland att sakerna är trasiga. Dom testar inte heller grejerna innan så att dom är anpassade till svensk marknad. Dom har fortfarande kvar företag som inte säljer något eller har lurat kunder. Om du undviker köper saker så kan det nog fungera med letsdeal om du ex köper aktiviteter och spabehandlingar.

GUSTAF R
Skrev om Let's deal AB

Serious Business warning to brand owners to trade with this company in the nordics, based on negligence on management level we had a devostating support experience. the owners of the lets deal company Schipstedt, are not either interested to find out how the root cause of wrong recruiting effects the consumer on very simple after sales matters. The point is not the consumers frustration, its a big loss for your brand to sign partnership with a company has failed completely in what is that why of serving a market....

INGELA K
Skrev om Let's deal AB

Var beredda på att bli lurade av deras partners. Köpte en flyttstädning och de kom aldrig och de gick inte att få tag på varken via tele, sms, mail eller chatt. Vi blev verkligen satta på pottan eftersom vi inte hade kvar någon städutrustning i lägenheten. Letsdeal ger inga pengar tillbaka men är storsinta med att ge en rabattkod för summan man betalat. Som om man är intresserad av att köpa fler deals av dom? Ska letsdeal bli bedragarnas plattform framöver? Rykten att det fungerar kan spridas snabbt.

MILENA W
Skrev om Let's deal AB

Jag är så trött efter att ha försökt få hjälp att jag orkar inte ens skriva vad som hänt, dålig sämre sämst kundservice. :) Med smileys som de gillar använda.

Jila Fatemeh A
Skrev om Let's deal AB

KATASTOROF!! USELT!! De är inte behjälpliga. Svarar inte på mail. Ingen telefon kundservice som man kan ringa och prata med dem. Köpte en deal på 6798kr som inte går att använda. Handla inte hos dem! Jag ska bestrida ärendet även om det kostar mig pengar, tid och kraft. Jag tycker de ska ta sitt ansvar som företag och hantera kunderna på ett bra sätt. Jag kommer aldrig mer handla hos de om de inte löser problemet med mitt köp!!

ANN-CHRISTIN MONICA R och 2 andra gillar detta
AMIR S
Skrev om Let's deal AB

produkten är skräp och usel och kundservice är usel också. Fick inte lämna tillbaka en trasig vara.

MILENA W och Jila Fatemeh A gillar detta
MARIA D
Skrev om Let's deal AB

Hjälpte mig att lösa mitt problem!

EMILY O
Skrev om Let's deal AB

Köpte ett trädgårssett med direkt betalning via klarna den 6/4-2020, beräknad leverans var den 28/4-2020. Jag har än idag ej fått mitt paket. Kontaktat dem ett flertal gånger via mail. Samma svar hela tiden. De skall återkomma inom 48tim om vart mitt paket befinner sig. Då jag ej hört något övh om vart det är och när det egentligen förväntas anlända.... snart har det gått en månad sedan det förväntade leveransdatumet!! VART ÄR MITT PAKET!? Jag har juförfan betalat för över en månad sedan!!!

Alexandra B och Jila Fatemeh A gillar detta
Mattias Eric Christopher R

Håller inte sina löften och utfästelser. Köpte två deals i julklapp. Dels ett SPA-övernattning till min fru med sista utgångsdatum den 30 april. Coronapandemin har gjort det omöjligt att ordna barnvakt till våra barn då våra föräldrar tillhör riskgrupper. Därför blev jag väldigt glad när det gick ut ett mail i Coronatider där Let's deal skrev "För det första, förlänger vi giltigheten på befintliga kampanjer för att ge dig en längre nyttjandetid." Trots att kampanjen finns ute just nu med förlängd giltlighetstid så vägrar,...

CAMILLA S
Skrev om Let's deal AB

Uselt. Betalade för en tjänst som det inte gick att boka tid för. Ingen återbetalning görs heller. Varning! De säljer luft och tar inget ansvar.

ANN-CHRISTIN MONICA R och Jila Fatemeh A gillar detta
HENRIK B
Skrev om Let's deal AB

Köpte en behandling till sambon men fick inte tag i dom som skulle behandla, tillslut reklamerade jag dealen men fick inga pengar tillbaka då mina försök till att boka ej fanns på mail. Företaget ville inte ta dealen , och jag tappa ca1000kr katastrof

John Christensen C
Skrev om Let's deal AB

Köpte en uppsättning med fina kastruller via Let's deal i mitten på December tyvärr var en av varorna trasig och vi tog kontakt med Let's deal och fick ett mejl där fick vi frågan om vi vill ha reducerat pris eller ett återköp, vi svarade att vi vill göra ett återköp eller byta den trasiga varan. Efter 2 dagar får vi till svar att dom inte fått något mejl vi mejlar igen, efter 2dagar samma visa igen dom har fortfarande inte fått svar. Vi ger oss inte vi mejlar igen och till svar får vi att ärendet är avslutat trots att...

Björn Anders L
Skrev om Let's deal AB

Jag fick inte ens hälften av varorna. Men betalade allt. Lurad... eller seeeeeg leverans? *suck*

David B
Skrev om Let's deal AB

Great deals and even better customer service!

Sasan R
Skrev om Let's deal AB

Mycket bra och snabb hjälp från kundservice, gjorde en superdeal på ett restaurangbesök i Göteborg med fantastiskt fin mat!

Robert B
Skrev om Let's deal AB

Bedragare. Förstår inte hur de kan få fortsätta luras. De säljer wishgrejer som de säger kostar som märkesgrejer. Restaurangdeals kan du göra fynd på, men håll er ifrån prylar! De är skräp(du kan köpa exakt samma prylar på wish)

Monica Maria Christina A

Är KATASTROFALT missnöjd med hur lets deal hanterar sina kunder. Ni varken hjälper oss kunder eller svarar på mail. Att ni inte har ett kundtjänst nummer som man kan ringa på är också helt åt skogen. Vi är många som använder Lets Deal som en portal för att kontakta företag, och som sedan köper direkt genom dem. Allt detta på grund av hur ni hanterar kunder. USCH! Vi är många som är oerhört missnöjda de senaste åren med kundtjänst och företaget i sig. Förbättra er eller förvänta er att förlora kunder. Så här sköter man inte...

Isak B
Skrev om Let's deal AB

Jag borde ha läst recensionerna på reco innan jag handlade med Let's deal. Säljaren skyller på tekniska problem när jag ska boka och istället för att hjälpa till så hittar Let's deal på nya regler för att slippa ansvar, så nu sitter säljaren med mina pengar utan att ha fullföljt sin del av dealen. Fruktansvärt oseriöst!

Peter E
Skrev om Let's deal AB

Mycket nöjd med deal på Smögen Hafvsbad. Vi hade det fint där.

Petra A
Skrev om Let's deal AB

under alla kritik! Kunden har alltid fel enligt dom. Går inte att kommunicera med utöver mail. VARNING de borde inte få finnas!!!!

Patrik j
Skrev om Let's deal AB

Let´s deal är det sämsta erbjudande sajten på hela www ! Köpte en deal på pålägg för 15 kr, fint så. Men dealen skulle kosta mig 80 kr dem krävde oxå porto på 64 kr. Köpte en Mark polo tröja som e så uselt tillverkad, så ett barn kan se att den är fejkad. Om ni ska köpa något av let´s deal ,så gör det inte !

Christine H
Skrev om Let's deal AB

Varning!!! Vi betalade i december 2017 för en resa till Alperna i september 2018. Nu får vi varken tag på reseföretaget eller att Let´s deal bryr sig om att svara. AKTA ER FÖR LET'S DEAL!! Det är oseriöst och ni kan förlora era pengar!! Boka inga resor med dem!!

Ola S
Skrev om Let's deal AB

Ja riktigt uselt blås företag väldig skillnad på Groupon mot letsdeal

Heikki R
Skrev om Let's deal AB

Ibland går det snett.Det går int att ringa Letsdeal och de svarar inte på reklamation på hemsidan. Har angett både ordernr, tel nr och mailadress i reklamationen. De tappar intreset bara de har fått betalt.

marina  g
Skrev om Let's deal AB

WARNING!!!!!! LETSDEAL SÄLJER VAROR FRÅN KINA ELLER UK. DET BETYDER ATT KÖPARE SKA BETALA EXTRA MOMS SAMT HANTERINGSAVGIFETR TILL NORD POST. LETSDEAL INFORMERAR INTE OM EXSTRA COSTNADER. JAG HAR BETALAT FÖR 3 GREJER, FICK BARA 1. FORETAG FINNS IN UK.+ FICK MEDELANDE FRÅN POST NORD ATT BETALA MOMS 71,37 KR. LETSDEAL KUNDTJÄNST SVARAR INTE.

Jila Fatemeh A och marina g gillar detta
Lisa R
Skrev om Let's deal AB

Köpte en deal för en tandregleringsmetod. Det visade sig att tandläkaren inte gav mig den behandling som utlovats, utan en liknande. Kontaktade Let's Deal och beskrev vad som hänt och att jag ville ha pengarna tillbaka då det handlade om 10 000 kr. Bad dem även ringa upp mig. Ingen ringde. De svarade endast via email. Jag kunde inte nå dem heller via telefon. De gav mig pengarna tillbaka (dock endast deras del vilket var 2500 kr - resterande pengar fick jag jaga hos tandläkaren själv), och skötte ärendet väldigt dåligt....

Annika Susan Å
Skrev om Let's deal AB

VARNING!!!! Köpte en städ deal genom Lets deal. 2500kr för städning 2 ggr i månaden , 6 tillfällen. Det var Svårt att få kontakt med "företaget" Dom kom inte på bokad tid. Har fått ringa och tjata. Företaget heter MRC Städ. registrerat av en privat person från utlandet. Städarna har Ingen utbildning, ser ut som luffare...Städarna klagar på att dom inte får lön av arbetsgivaren på flera månader.. och vill ha betalt igen... Sen kommer vi till Lets Deals sätt att behandla situationen när jag vill reklamera.. Dom gör...

MARIA P
Skrev om Let's deal AB

Sämsta bemötande ever. Städfirman dök aldrig upp , lets deal bad mig kontakta dom men det hjälpte inte. Ingen ersättning för städfirman sa till lets deal att dom varit hos mig? Men ingen kom och dom hade inga nycklar etc så nähä..

Camilla B
Skrev om Let's deal AB

Det absolut sämsta bemötande jag har varit med om, mycket anmärkningsvärt att inte ta kunderna på allvar.

C
Skrev om Let's deal AB

Beställde varor som skulle komma innan jul, fick aldrig dem, när jag kontaktade supporten de sa att ska skicka pengarna tillbaka som tillgodo eftersom varorna kommer inte. Oseriöst från let's deal, dem förstör folks jul och bryr sig inte alls om detta.

To W
Skrev om Let's deal AB

Sämre service ska man leta efter! Köpte en deal på läppfiller för 1600 kr, men blev oplanerad gravid och kan inte utnyttja dealen längre. Enda jag fått från er är en standardsvar att denna dealen inte faller under ångerrätten. Noll sympati och förståelse!