Alla kategorier Webshop Let's deal AB

Let's deal AB

Webshoppar nära Let's deal AB:

Klangfärgsgatan 17, VÄSTRA FRÖLUNDA
Om du behöver golvvård eller golvrenovering - välkommen till oss på Ångtvättbile... Läs mer ›
Bengt L:
Bra resultat, tidhållning bra, trevlig personal. Vi är nöjda

Lilla Grevegårdsvägen 41, Västra Frölunda
Köp din nya värmepump enkelt och tryggt på internet! Vi finns som support och ha... Läs mer ›
Carin T:
Var påläst och visste ungefär vilken värmepump jag sökte när jag bland mina sökningar hittade 20 grader och tog kontakt med dom, en kontakt ...

Läs vad 10 kunder tycker om Let's deal AB

• Annica Å
    Annica Å skrev om Let's deal AB
    VARNING!!!!
    Köpte en städ deal genom Lets deal.
    2500kr för städning 2 ggr i månaden , 6 tillfällen.
    Det var Svårt att få kontakt med "företaget"
    Dom kom inte på bokad tid. Har fått ringa och tjata.
    Företaget heter MRC Städ. registrerat av en privat person från utlandet.
    Städarna har Ingen utbildning, ser ut som luffare...Städarna klagar på att dom inte får lön av arbetsgivaren på flera månader.. och vill ha betalt igen...
    Sen kommer vi till Lets Deals sätt att behandla situationen när jag vill reklamera.. Dom gör ingenting.... Dom kan inte kontaktad via telefon och vägrar ringa upp mig så kontakten sker via mejl... Lets deal försöker bolla över det hela på MRC städ som inte svarar när man ringer...
    En riktig blåsning! ingen bra "deal"
  • Maria P
    Maria P skrev om Let's deal AB
    Sämsta bemötande ever. Städfirman dök aldrig upp , lets deal bad mig kontakta dom men det hjälpte inte. Ingen ersättning för städfirman sa till lets deal att dom varit hos mig? Men ingen kom och dom hade inga nycklar etc så nähä..
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Let's deal AB
    Det absolut sämsta bemötande jag har varit med om, mycket anmärkningsvärt att inte ta kunderna på allvar.
  • C L
    C L skrev om Let's deal AB
    Beställde varor som skulle komma innan jul, fick aldrig dem, när jag kontaktade supporten de sa att ska skicka pengarna tillbaka som tillgodo eftersom varorna kommer inte. Oseriöst från let's deal, dem förstör folks jul och bryr sig inte alls om detta.
  • To W
    To W skrev om Let's deal AB
    Sämre service ska man leta efter! Köpte en deal på läppfiller för 1600 kr, men blev oplanerad gravid och kan inte utnyttja dealen längre. Enda jag fått från er är en standardsvar att denna dealen inte faller under ångerrätten. Noll sympati och förståelse!
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Let's deal AB
    Lets Deal är oseriösa!!!!

Varit kund i många år. Denna gång fick jag betala dubbelt och blev hotfullt bemött av frisören! Han menade att jag måste betala och inte gjort det. Jag sa att jag hade betalt. Som sagt blev det riktigt otrevligt och jag bestämde mig för att gå.

För Lets Deal är detta okej!

Frisören ringde upp mig efter Lets Deal pratat med dom, det var inget trevligt samtal.... Men tydligen okej för Lets Deal!

Det har nu gått 2 månader och fortfarande ingen lösning trots en mängd mail och telefonsamtal. Frisören kom nu sista veckan med ny info som Lets Deal inte ens bemötte, de hade redan info från mig.

Istället föreslår dom att jag åker till frisören för att prata, jag är inte lättskrämd men dit åker jag inte!!!! Vill inte utsätta mig för den hotfulla bild igen!

En annan frisör jag var hos där knackade det på dörren och in kom en delgivningsman. Frisören berättade för mig hur rädd han var att förlora jobbet, bla hade de inte betalt hyran - det var mycket man låg bakom med. Han brukade få lönen mycket försenad och inte så många timmar han jobbat.

Jodå....Ser att Lets Deal har annonser ute igen med denna frisör.... Tjo...
  • Jose S
    Jose S skrev om Let's deal AB
    Rekommenderas inte!
    Köpte bestick via Let's deal. Dessa skiljde sig markant från bilderna och produktbeskrivningen. Fick betala returfrakten själv ett efter ett långdraget otrevligt och överlag dåligt kundbemötande av kundtjänst.

Dessutom var det mycket lång leveranstid.

Rekommenderas inte
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Let's deal AB
    Köp inte ansiktsbehandlingar, fransförlängningar, nagelbehandlingar eller andra skönhetsbehandlingar genom Lets Deal. OCH GÅ ABSOLUT INGEN KURS GENOM LETS DEAL FÖR ATT FÅ ETT YRKE SOM FRANSSTYLIST, BARTENDER, NAGELTEKNOLOG M.M!

Om man gör någon av dessa behandlingar som jag skrev ovan hos Lets deal kan man räkna med att behandlingen blir snabbt & slarvigt gjort! Jag vet folk som gick till t.e.x Dark Side Ink som fick sin fransförlängning på 25minuter och resultatet blev jättefula fransar som satt ihopklistrade och som satt på huden. JÄTTEFULT! Detta företag som samarbetade med lets deal hade alltså förstört denna kunds fransar! Fransarna pekade åt alla håll och kanter och det var jättefult och spretigt! Dessutom håller detta företag dessutom kurser i hur man gör fransförlängningar; det säger verkligen något om lets deal att de sammarbetar med oseriösa företag som detta!

Det blir slarvigt och dåligt gjort om man går på salonger genom lets deal därför att; företagen måste sänka sina priser väldigt mycket på sina tjänster, t e.x att kunden får tjänsten/produkten till 40% eller 50% billigare än det ordinarie priset egentligen är, och sedan tar dessutom Lets Deal häften av pengarna som blir kvar av det som kunden betalar! Det här innebär att de som sammarbetar med Lets deal tjänar absolut ingenting på det och företagen måste jobba jättefort för att annars går de back på att samarbeta med Lets deal! Kostar t.e.x en fransförlängning 800kr för ordinarie pris sänks först priset till att kunden betalar hälften (eller att kunden betalar ännu mindre än hälften), dvs 400kr (eftersom de måste sänka priset kraftigt.) Av dessa 400kr tar lets deal ca hälften av pengarna vad jag har hört av företag. Då har personen kvar 200kr som företaget ska betala skatt på, betala hyra, el, produktkostnader m.m! Självklart gör företagen slarviga dåliga jobb då de har pyttelite tid per kund samt att de knappt tjänar någonting alls på ett samarbete med lets deal. Företagen hoppas på att kunderna ska komma tillbaka men sanningen är att många av lets deal kunderna är snåla eller inte har pengar och därför alltid går till olika frisörsalonger eller skönhetssalonger som har halva priset och kommer därför inte tillbaka då ordinarie pris gäller!

Alltså är det inte konstigt att det blir dålig kvalitet om man går till salong genom Lets deal! De har ju knappt någon tid per kund eftersom att de måste jobba så fort för att ens tjäna några kronor..

Företag; sammarbeta inte med Lets deal för ni kommer inte tjäna någonting på detta (känner flera som gjort misstaget att sammarbeta med dem och de säger att det var det dummaste dem gjort).
    Kunderna kommer inte komma tillbaka när ni har era ordinarie priser och kommer gå till nästa deal som är superbillig istället för att gå tillbaka till dig.

Ni som letar bra ställen att gå till: gå inte till salonger genom lets deal!! Det blir bara slarvigt och dåligt gjort! Tro mig, jag har erfarenheter av att både varit på salonger som samarbetat med lets deal. De alla företagen har varit slarviga! Fick själv mina fransar förstörda på ett ställe genom lets deal pågrund av att hon bara hade en timme på sig att göra fransförlängningen. (hur ska hon ha mer tid när dealen bara kostade 400kr? En fransförlängning behöver 2timmar åtminstonne för att bli noga gjord!)

Lycka till och fall inte för frestelsen! Det finns en anledning till varför ställena som samarbetar med lets deal är billiga: för att dem inte är duktiga eller inte bryr sig ifall de måste göra behandlingen fort och slarva! Själv betalar jag heldre mer för en behandling och får en noga utförd behandling oavsett vad det gäller! Jag har lärt mig en läxa!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Let's deal AB
    Köpte städning från Nacka Service Hjälp. Han var 1 timme sen, hann göra 1 timmes jobb på 4 timmar. Välte ner vår mediacenter värd 6000 kr. Den gick förstås sönder och vi har förlorat alla våra filer. Får inte tag på dem mer heller.

Lets deal tycker att det inte är deras problem. De tycker att när jag har köpt en tjänst så övertar det företaget all ansvar. Får bara samma standardsvar tillbaka hela tiden när jag mailar lets deal. Riktig dålig service!!
  • Jesper W
    Jesper W skrev om Let's deal AB
    Jag har inte ens FÅTT ett bemötande.... Beställde en produkt från letsdeal.se (som är registrerat av Economy OK). Leveransen gick helt ok, MEN:

Varan är defekt och jag vill reklamera. Det står ingenstans på hemsidan hur jag gör detta, och jag får inget svar på supportmailen (11 dagar, tre mail skickade), och inte heller på telefon (telefontid mellan 10-11 dagtid, men bara telefonsvarare). Inte heller inlägg på deras Facebooksida (en av de tiotal de av någon anledning verkar ha) har gett något resultat.

Riktigt värdelöst, och totalt oseriöst i mina ögon. Det är helt ok att få en trasig vara, det händer alla. Dock så MÅSTE det tas väl om hand när det väl händer.... FAIL! Kan in dagsläget inte rekommendera Letsdeal.se till någon.

20120209

Vill kommentera detta med att jag hade tur att få tag i en mailadress till en person på företaget som faktiskt kunde hjälpa mig i slutänden. Det var bra . Dessutom svarade VD:n på mitt kontaktmeddelande som han fick på facebook (efter en tid). Jag uppgraderar betyget till en tvåa. Företaget har fortfarande ingen info om reklamationer på hemsidan, vilket är riktigt dåligt.