Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Leta Information Eniro AB

Leta Information Eniro AB

Kistagången 12, 164 40 Kista — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Leta Information Eniro AB

• kalle k
    kalle k skrev om Leta Information Eniro AB
    Eniro AB skjuter sig själva i foten, med sin snaskiga omdömessight rejta.se. (Det finns en till reco.se som är samma smörja men har ej med Eniro att göra.)
    Annonsera hos Eniro och bli utsatt för förtal, lögner, smutskastning, konkurrenternas illvilliga påhittade misslyckade kundbesökares kommentarer.

Betala för Din annonsering hos Eniro och upplev hur det blir att på samma sida som allmänheten hämtar information från, bli ihopparad med snaskiga ovederhäftiga beskyllningar, i upprepade exemplar från samma källa, som gratis och anonymt får samma plats och säkert större uppmärksamhet än Din betalda annonsering.

Detta är toppen för hitta.se och kommer säkert att leda till eniros fördärv. Jag känner till flera företag som förbereder stämningar mot eniro i denna fråga.

Hur kan ett etablerat företag som Eniro låna sig till detta???

Jag kommer själv att avbeställa allt jag beställt hos Eniro, jag vill inte ha den här tjänsten, dessutom kommer jag att ta upp detta hos företagarna för vidare åtgärder mot Eniro. Läs mer

Bästa företagen inom dator i Stockholm:

Jon S Jon S tycker:
“Bra bemötande, trevliga och ko...” Läs mer

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY