Level Up Bygg AB

Level Up Bygg AB

Läs vad 12 kunder tycker om Level Up Bygg AB 2

2022-01-04
    Vi har totalrenoverat vårt radhus med Level Up Bygg AB. Det inkluderade total uppdatering av VVS och elsystem, kök installation, renovering av original parkett, uppbyggnad av nya väggar, golv, osv.)
    De är professionella, kunniga och går utöver vad en vanlig byggfirma brukar erbjuda för att hjälpa kunderna hitta de bästa lösningarna.
    Där vissa företag avvisade våra önskemål Level Up fixade allt som vi ville och kom med många förslag till förbättringar.
    Vi är otroligt nöjda!
    2022-01-03
    Vi var mycket nöjda med det beställda köket. Alla önskemål togs i beaktande. Mycket snabb leverans och utmärkt kvalitet på köket.
  • Oksana L
    skrev om Level Up Bygg AB
    2021-12-19
    Jag var nöjd med vårt samarbete. All personal var mycket trevliga, pålitliga, kunniga och fixade jobbet till deadline. Jag rekomderar starkt Level Upp Bygg AB och önskar dem många nöjda kunder som jag. 😉
    2021-12-15
    Utmärkt arbete. Hade inga förväntningar, men dem överraskade mig med fint arbete.
    Det var ombyggnad av pumphuset, som nu fungerar bra.
    2021-12-09
    Level Up utförde ett fantastiskt arbete då vi anlitade dem för en helrenovering av vårt radhus. De hjälpte oss att skapa vårat drömhem till det rätta priset. Medarbetarna var kunniga, effektiva och lyhörda till våra önskemål under hela processen.

Vi är otroligt nöjda och rekommenderar varmt Level Up!
  • Lioudmila K
    skrev om Level Up Bygg AB
    2021-12-07
    Ni är proffs och hade stenkoll under hela processen och fattade absolut bästa tänkbara beslut för inköp av material och design!
    Desuttom finns en mycket stor och bred kompettens inom allt från snikeri, plattsättning, rörmokare, målare och elektriker. Detta gör att man kan lite på att arbetet blir utfört på bästa sätt oavsett behov. Anlitade er flera gg och upplever att inget jobb är för stort eller för litet för er. Stort stort tack!!!!
    2021-12-07
    We used Level Up Bygg AB to renovate whole our apartments, such as merging the kitchen and the dining by removing the wall, exchanging the entire kitchen and bathroom, replacing the floor, painting all, including the ceiling, updating electronics, etc. The Level Up Bygg AB team did a great job. I highly recommended Level Up Bygg AB for the renovation because of their constant communication, hardworking and solid works.
    2021-12-06
    Proffsigt och tydligt gällande offerter och priser.
    Stor bredd i kunskap och erfarenhet i yrket. Supernöjd med slutresultatet.
    2021-12-06
    + Trevliga och professionella hantverkare
    + Lösningsorienterade
    + Slutresultatet blev 5/5
    + Priset

- Oklara deadlines
    - Stundtals bristande kommunikation

Allt som allt så är vi väldigt nöjda med hela renovationen av vårt kök.
    2021-11-29
    riktiga proffs. Vi är jättenöjda.
    2021-11-29
    Jättenöjd med bra utfört arbete!
    2021-11-29
    Trevligt och duktig personal, från första mötet känns det professionala arbets planering samt ansvarighet..

Det är kul att lita på er och känna sig lugnt och fint.. 👍

Bra jobbat grabbar och fortsätt så.. 👏👍

Tack!