en del av Lexus Malmö

4.9 / 5 i betyg — 42 rekommendationer

Läs vad 42 användare tycker om Linnéa Friberg

• Jan B
    Jan B skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Är mycket nöjd än så länge. Hon som sålde bilen var mycket trevlig.
  • Michael W
    Michael W skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Mycket bra upplevelse. Linnéa har ett mycket bra kundbemötande med hög servicenivå.
  • Liz L
    Liz L skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    En duktig och kunnig säljare . Pedagogisk vid information om bilens tekniska egenskaper vid överlämnandet av bilen . Snabb på att besvara mail . Allmänt service och kund inriktad.
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Trevlig säljare. Informativ och saklig.
    Vi är jättenöjda med hennes bemötande och
    leveransen av bilen.
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Ett toppen bemötande,kunde ej vara bättre
    SUPER !!!!!!
  • Roland L
    Roland L skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Mycket bra bemötande vid besök och service av mina Lexusbilar. Inga problem med bilarna, det är bara att tuta och köra och göra service när så skall ske.
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Fått ett bra bemötande,Linneá är mycket bra och kunnig. Upplevelsen som kund
    känns fantastiskt bra!
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Engagerat och trevligt bemötande. Man känner sig omhändertagen och uppskattad. Kul, nytt och spännande. Försäkrad om att man tagit rätt beslut.
  • Matz K
    Matz K skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Otroligt vänligt och proffsigt bemötande från Linnea
  • Maria J
    Maria J skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Bemötande och helhetsupplevelse höll mycket hög klass. Jag har bara positivt att säga utifrån mitt köp hos Lexus i Malmö.
  • Gerthy H
    Gerthy H skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Linnéa Friberg´s bemötande var av högsta klass, önskar att alla inom Lexus försäljning hade samma uppfattning om hur man bemöter en kund, framför allt är det första gången jag/vi upplever den där omtalade känslan av att vara Lexus kund.

Det tog oss 4 Lexus bil köp innan vi erfor hur det är att vara Lexus kund.

Vi kan inte annat än lyckönska Lexus som har en sådan representant i sin säljkår.

Högsta klass från första besöket till övertagande av nya bilen NX300H, samt eftermarknads - uppföljning.
  • Jan-gunnar M
    Jan-gunnar M skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Jag kan säga att jag blev överraskad av ett så trevligt bemötande på så kort tid som vi träffades.
  • Jeanette E
    Jeanette E skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Härligt bemötande! Allt organiserat fr början till slut. Kunde inte varit bättre
  • Nya Malmö Mäss-service AB
    Nya Malmö Mäss-service AB skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Alla är alltid lika vänliga och trevliga. Linnea ger mig alltid god service och trevligt bemötande. Man känner sig alltid välkommen på Lexus i Malmö.
  • Titti J
    Titti J skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    När jag kommer in på Lexus i Malmö blir jag och min man alltid vänligt bemött. Skillnaden med Lexus i Malmö och andra företag, för mig, är att det känns som jag kommer hem till vänner. De är genuina. Det finns en ärlig glädje och omtänksamhet i deras bemötande. När det gäller Linnéa Friberg, är denna kvinna helt fantastisk. Alltid vänlig och glad när vi träffas. Ärligt talat, så väntade vi faktiskt på att ta ut vår Lexus tills hon var tillbaka från semestern. Hon är speciell för oss. Hon förklarar på ett enkelt sätt även för mig, som inte är så kunnig.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Positiv proffsigt överlämnande
    Allt hanterat med försäkring mm i tid
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    ...bättre bemötande kan man inte få !!! Toppen tjej. Helt perfekt rakt igenom . Kan starkt rekommendera detta varumärke och deras bemötande.
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Vi fick ett så bra intryck av Linnea första gång vi träffade henne, så därför valde vi att köpa vår Lexus av er.
    Linnea skall ni vara rädda om hon vinner nog många kunder till er.
  • Karin Ä
    Karin Ä skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    trevlig och professionellt bemötande.
  • Tiina I
    Tiina I skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Helt underbart. Personalen och framförallt Linnea fick oss att känna oss speciella vid leveransen av bilen. Vi hade hur mycket tid som helst till frågor. Super nöjda!
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Linnéa är engagerad, påläst och bra på att läsa av kundens behov och prioriteringar för bilinköpet.
  • Per O
    Per O skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Utmärkt bemötande. Bra engagemang. Lite mer...
  • Martin W
    Martin W skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Linnéa är vänlig, tillmötesgående och försöker hela tiden ordna det bästa för sin kund. Vi är mycket nöjda med servicen och vår nya bil.
  • Jovan B
    Jovan B skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Hon är go, söt, snäll, rar, professionell, trevlig, kunnig, samarbetsvillig. ..
  • Gun-britt F
    Gun-britt F skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick av Linnea Friberg på Lexus i Malmö. Jag har haft olika tjänstebilar under många år men aldrig fått ett lika bra bemötande som på Lexus (min första tjänste Lexus). Jag kände mig "utvald" och uppskattqad för mitt val av bil. jag fick vackra blommor och så mycket tid jag ville ha till mitt förfogande att sättqa mig in i bilens alla funktioner.
    Ett stort tack till Linnéa och Lexus i Malmö
  • Lena H
    Lena H skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Lätt, smidigt, klara besked, väl omhändertagen , lugn, mkt god service, Linnea är ett perfekt ansikte utåt , det är hon som är Lexus
  • Peter H
    Peter H skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Personalen på Lexus i Malmö gör ingen kund besviken. Proffitionel & Service minded.
  • Christer L
    Christer L skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Jag har köpt en Lexus NX 300h och är mycket nöjd med det bemötande jag fick av Linnea Friberg!
    Med vänlig hälsning
    Christer Lidheimer
  • Mats I
    Mats I skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Ett mycket personligt och serviceinriktat bemötande, som stärkte mig i min uppfattning att jag valt rätt bil!
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Mycket bra bemötande .IS300H

Linnea/Kaiser bil är 100%

Lexus överträffade mina förväntningar
  • Hans R
    Hans R skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Har alltid blivit bemött på ett utomordentligt trevligt och personligt sätt. Linne'a är en mycket vänlig, för att inte säga charmerande person, som tar sig tid med kunden och anstränger sig för att lösa ev. problem. Besitter också kunskap om produkten. Hon är en prydnad och ett föredöme för sin yrkeskår!
  • Ab Lio Consulting
    Ab Lio Consulting skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Bemötandet var utmärkt och helt annorlunda mot bemötande vid tidigare inköp av bil från försäljare för Mercedes-Benz och Audi.
    Intryck att Linnéa verkligen brydde sig om kunden och inte stressade igenom något moment vid leveransen av bilen.
    Inköp av Lexus NX 300h Business Edition.
  • Jennifer W
    Jennifer W skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Av Linnéa fick jag ett hjärtligt, fantastiskt bemötande. Hon är både professionell och personlig på samma gång och man känner sig trygg i hennes händer!
    Om man ska köpa bil kan jag inte tänka mig att man får bättre service någon annan stans och jag kommer välja Lexus igen och igen. Hela kundupplevelsen var exceptionell!
  • Dennis O
    Dennis O skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Mycket trevligt bemötande och super service och är väldigt nöjd med bilen.
  • Anna G
    Anna G skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Jag var och inhandlade min Lexus GS300 h av Linnea i början av Juni och jag kan inte säga annat än att jag aldrig stött på bättre service någonsin och det kommer från en person som jobbat inom serviceyrket under lång tid. Linnea lyckas skapa en familjär och trygg miljö med stor entusiasm under hela vistelsen. Hon lyssnar och är ett stort stöd kring en sådan stor och viktig affär som ett bilköp. Jag har även mottagit lysande service efter mitt köp vilket inte heller många säljare tar sig tid till att ge. Jag kan inte annat än säga att jag är så tacksam att jag tog mig tid en dag och åkte förbi Kaiser bil i Malmö där Linnea fanns tillmötesgående och glad med glimten i ögat. Stort tack Linnea för en fantastisk upplevelse!! Du är ett föredöme för alla bilsäljare! Och bilen ska vi inte heller glömma bort som är helt magiska att köra:) Samt tack till övrig personal på Kaiser bil som alltid ger outstanding service!
  • Petra G
    Petra G skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Jeg har købt en bil.

Jeg har haft en ganske udmærket oplevelse som kunde.
  • Peter R
    Peter R skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Trevligt bemötande.och snabb återkoppling vid frågor samt kunnig om bilen hon sålde till mej.
    Peter
  • Kennet M
    Kennet M skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Vi är mycket nöjda med Linneas allt från första visningen av bilen till leveransen och genomgång av bilen.
  • Annicka O
    Annicka O skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Vi fick förstklassig service av Linnea som var väldigt proffsig i sin roll som säljare!
  • Vincent D
    Vincent D skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Toppklass rakt igenom!
    Koncept, produkt och personal håller hög nivå vilket gjorde beslut lättare och köp.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Linnéa gjorde ett utmärkt jobb i samband med försäljningen och leveransen av min Lexus NX300h. Trots en leverans försening på två månader såg Linnéa att jag fick kontinuerliga status rapporter samt var fortsatt positiv när bilen leverarades. Linnéa besvarade också mina frågor på ett snabbt, professionellt och tillfredställande sätt. Lexus levde via Linnéa upp till mina förväntningar och har bidragit till en positiv syn på Kaiser och Lexus. Jag har redan rekommenderat dem till andra.
  • Hans Åke A
    Hans Åke A skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Linnéa gav från första besöket ett mycket trevligt och välkomnande bemötande.
    Förstod vad jag var ute efter en Lexus RX 450 . Erbjöd provkörning direkt.
    Bjöd på kaffe när vi kom tillbaka efter prov turen. Och affärs diskussionerna började där Linnéa var mycket vänlig och trevlig och informativ om bilen och om min inbytes bil.
    Kom snabbt tillbaka med en offert på mellanskillnaden vid ett byte.
    Affären gjordes upp i en glad och positiv stämning.
    Vid utlämning av nya bilen var det med en lika glad och vänlig Linnéa i en trevlig miljö. Bra information om köpet, försäkringar m.m.
    Mycket bra och tydlig information om bilen och de olika fuktionerna.
    Kändes att Linnéa hade mycket bra kunskap om bilen.

Linnéa gjorde ett mycket trevligt och vänligt bemötande där man förstod att hon hade god kännedom om de produkter hon sålde.
Mattias Sund

Djurhagegatan 17, 213 76 Malmö