en del av Lexus Stockholm Norr

4.8 / 5 i betyg — 49 rekommendationer

Läs vad 49 användare tycker om Jennifer Edwinson

• Dean R
    Dean R skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Förstklassigt och professionellt bemötande från första bemötande till avslut!
  • Börje S
    Börje S skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Toppen tjej köp bil av henne o du blir glad.mycket hög servicenivå utan att vara påträngande. Mycket nöjd
  • Ken W
    Ken W skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Jennifer är en mycket bra försäljare, bra uppförande och mycket trevlig.

Hälsningar från en mycket nöjd kund.
    Ken Wahlman
    2016-11-30 Jennifer E svarar Ken W
    Hej Ken!

Kul att du är nöjd med bilen, du har mitt nummer om du skulle ha frågor så svara jag så fort jag kan. :)
    Hoppas att ni får en fantastisk jul med massa god mat!

• Ayse K
    Ayse K skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Utmärkt bemötande. Mycket nöjd!!! Dock oklar belopp på månads kostnad på leasing .stämmer inte med det som jag uppfattade på första besöket.
    2016-11-30 Jennifer E svarar Ayse K
    Hej Ayse!

Hoppas allt är bra och att ni är fortsatt nöjda med bilen. :)
    Ni vet vart jag finns om ni har frågor eller vill komma förbi på en kopp kaffe.

Ha en fortsatt fin dag och hoppas ni får en glad jul!

• Merii S
    Merii S skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    ;) :) ;) whiii ;) :) ;) ;) :) whiii ;) :) :)
    2016-10-13 Jennifer E svarar Merii S
    Hej på er!

Super tack till er för en mycket trevlig bekantskap och leverans!
    Hoppas att ni är nöjda med eran nya Lexus och ni vet att ni ALLTID är välkomna in till mig och mina kollegor om ni har vägarna förbi!

Ha en riktigt fin dag! :)

• Patrik F
    Patrik F skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Äntligen en stort steg i rätt riktning när ni gjorde kundomdömena publika, transparenta och sökbara. Det krävs säkert mod och god självkänsla för att våga delta om anställd – en stor eloge till er alla som är med på detta tåg.

Jag hoppas att ni snarast fortsätter på den inslagna vägen genom att låta kunderna, mer i detalj, recensera sina bilar. Uppmuntra gärna till ärlighet - det förefaller som, ibland, många kunder okritiskt lyfter det som är positivt och ”glömmer” det som är lite sämre. Jag antar att både moderbolag och återförsäljare är mer betjänta av mer kritiska kommentarerna än de positiva.

Därutöver hoppas jag att ni snart börjar sälja rent batteridrivna bilar – jag står först i kö! Lexus förtjänar dessutom betydligt större marknadsandel än vad ni har idag – frågan är vilka rotorsakerna till detta är?

Hur som helst: lycka till på den inslagna vägen!

Med bästa hälsningar
    Patrik Ferm
    2016-09-27 Jennifer E svarar Patrik F
    Hej Patrik!

Tack för din goda feedback angående vårat användande av Reco!

Vi jobbar hårt med att hålla en hög nivå på den service och kvalité vi levererar och vi vill självklart att all den feedback som vi får från våra kunder skall vara så transparanta som möjligt.

All feedback är bra feedback och vi tar gärna emot negativ och även positiv feedback då vi jobbar efter "The pursuit of perfection" samt mycket med det japanska ledordet "Omotenashi".

Jakten på hög kundnöjdhet är inget race, det är ett maraton.

Jag får önska dig en riktigt trevlig kväll och önskar dig varmt välkommen in till oss på Lexus Stockholm - Malmö.

Jennifer Edwinson med kollegor
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Bra o trevligt bemötande vid beställning, fick uppdateringar innan leverans.
    2016-09-05 Jennifer E svarar Åsa R
    Hej Åsa!

Hoppas allt är bra med dig!
    Kul att du är nöjd med ditt val av Lexus. Slå mig en signal om du har några funderingar eller är sugen på en kopp kaffe!

• Julli M
    Julli M skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Enkelt sammanfattat: jag önskar all säljpersonal var som Jennifer.
    2016-09-05 Jennifer E svarar Julli M
    Hej Jussi!

Äntligen får du åka i din nya pärla!
    Passar på att tacka för en fin bekantskap, och du vet att du alltid är välkommen in på en kopp kaffe. :)

• Ylva B
    Ylva B skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Fantastisk service som vanligt. Kunnig och trevlig. Älskar båda bilarna!
    2016-09-05 Jennifer E svarar Ylva B
    Hej Ylva!

Kul att ni är fortsatt nöjda med oss och självklart med bilarna!
    Ni har stenkoll på vart vi finns om ni behöver oss eller är sugna på en kopp kaffe. :)

• Aseel S
    Aseel S skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Min upplevelse var helt fantastiskt
    Jennifer var en av de bästa och trevliga människor som har jag har träffat.
    Hon var professional och vet säkert vad hon gör .. allt gick bra och smidigt och det känns riktig att jag blev ett medlem av en familj (lexus)
    Tack
    2016-09-05 Jennifer E svarar Aseel S
    Hej Aseel!
    Va kul att du är nöjd med bilen, och tack för en trevlig leverans! :)
    Som sagt, varmt välkommen till Lexus Familjen.

Jag finns ett samtal bort om du behöver mig!

• Marie A
    Marie A skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Bemötandet var kanon bra av Jennifer, glad, positiv, och informerande
    kunde sin sak
    2016-09-02 Jennifer E svarar Marie A
    Hej Marie!

Tack för ett supertrevlig leverans här om dagen! :)
    Kul att du är nöjd med din nya bil, och du vet att du alltid kan ringa mig om du har några frågor eller funderingar.
    Har du vägarna förbi så får du se till att komma in och säga hej! :)

• Henrik S
    Henrik S skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Hjälpsam och tog sig tid, mycket bra.
    2016-09-02 Jennifer E svarar Henrik S
    Hej Henrik!

Hoppas allt är bra och att bilen är till belåtenhet!
    Du är alltid varmt välkommen in om du har frågor eller helt enkelt är sugen på en varm kopp kaffe!

• Eva L
    Eva L skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Jennifer får högsta betyg för bemötande och engagemang. Som kvinnlig kund uppskattar jag särskilt att Jennifer direkt räknade med mig. Och inte gjorde som många andra (manliga) säljare vid andra bilaffärer som pga fördomar eller kanske av gammal vana enbart räknar med mannen som var i mitt sällskap (och som inte skulle köpa någon bil) Ett stort plus för detta.
    2016-09-02 Jennifer E svarar Eva L
    Hej Eva!
    Hoppas att ni mår bra och att ni har njutit av den svenska sommaren och självklart eran bil!
    Tack för ett mycket trevlig bekantskap, och glöm inte att jag finns ett samtal bort om ni har några funderingar eller behöver något.
    Ni är alltid välkomna in till oss! :)

• Darbaz C
    Darbaz C skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Hej ! Jennifer Jag ska svara på frågorna för att du är trevligt säljare och jag rekommenderat dig för tre Taxi Chaufförer och på sistone såg jag en Lexus is som jag hoppas det var du som sålde det men vad hände med min ( skyddsfilm för bakre stotfångaren ) som du lovade inan jag köpte ska jag köpa den själv eller vänta på det? och min bensin faktura blivit dubbel så jag tror det stämmer inte med Lexus när det står 4,2.
    M.V.H
    Darbaz Calali
    2016-07-20 Jennifer E svarar Darbaz C
    Hej Darbaz!

Hoppas allt är bra och att bilen motsvarar dina förväntningar!
    Om det är så att du tycker att du har hög förbrukning så får du väldigt gärna komma förbi så skall vi se till att allt är som det skall med din bil.
    Jag hör av mig till dig angående listen, som jag faktiskt har lovat! :)
    Vi hoppas på fler taxibilar i Stockholm som har märket Lexus på sig, du är en fantastisk ambassadör!

• Maria Helena M
    Maria Helena M skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande och kände oss väl omhändertagna av Jennifer. Vi är väldigt nöjda med vår nya Lexus och det är en fröjd att åka bil nu förtiden!

Helena Mattsson
    2016-07-20 Jennifer E svarar Maria Helena M
    Hej Maria och Peter!

Hoppas att ni njuter av bilen och att den är fullpackad med golfklubbor! :)
    Ni vet vart jag finns om ni behöver min hjälp.
    Tack för en trevlig bekantskap!

• Bo J
    Bo J skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Vi har känt oss välkomna och har blivit mycket väl omhändertagna av Jennifer. Hon har skött kontakterna med oss på ett proffsigt sätt. Trots sin unga ålder har hon agerat som en erfaren säljare.
    Anna- Lisa och Bosse Johansson
    2016-07-20 Jennifer E svarar Bo J
    God dag Anna-Lisa och Bosse!

Kul att ha er här i Stockholm på en tur förra veckan, alltid ett nöje!
    Hoppas att eran sommar blir fylld med glädje och sol, och ni vet att jag finns ett samtal bort om ni behöver mig. :)

Bo J gillar detta
  • Kathe N
    Kathe N skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Utmärkt bemötande. Hon och även alla andra som man möter där är hjälpsamma och trevliga. Det var 4:e bilen som vi köpte där och det var definitivt det trevliga bemötande som gjorde att det ett fjärde inköp, höll på att köpa en annan bil men servicen hos Lexus avgjorde, trots det betydligt högre priset.
    2016-07-20 Jennifer E svarar Kathe N
    Hej Kathe!

Vi är mycket glada att ha kvar dig i våran "Lexus-familj", hoppas att du är lika nöjd med nya bilen.
    Tveka inte att höra av dig om du har frågor!
    Hälsa familjen så gott så ses vi snart!

• Shahrooz A
    Shahrooz A skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Varm, glad, tillmötesgående och sympatisk person som gör sitt jobb på ett utomordentligt bra sätt. Branschkunskap och professionalism på hög nivå.
    Hjälpsam och idérik med en bra touch av humor. Tacksamt att jag fick min bil leveread av henne.
    2016-07-20 Jennifer E svarar Shahrooz A
    Hej Shahrooz!

Får passa på att tacka dig för senast då du hämtade din bil, kul att du är så nöjd!
    Se till att njuta av sommaren ordentligt nu så vet du ju vart vi finns om du behöver våran hjälp eller bara vill titta förbi och ta en kopp kaffe!

• Mikael E
    Mikael E skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Glad, trovärdig, kundorineterad, trovärdig
    2016-07-20 Jennifer E svarar Mikael E
    Hej Mikael!

Hoppas att du njuter av solen och av din nya bil!
    Du vet att jag finns ett samtal bort och att det alltid finns kylt vatten eller en kopp rykande kaffe om du har vägarna förbi!

• Ulla M
    Ulla M skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Vår tidigare erfarenhet har varit mycket positiv gällande service och övrig hjälp avseende vår andra Lexus. Bemötandet i samband med det aktuella köpet har varit mera varierande. Vi fick vänta betydligt längre på bilen än vad som lovats och den informationen fick vi skaffa själva. Svårt att alltid få kontakt via telefon. Tyvärr blev det trist när det gällde den ekonomiska transaktionen, som vi själva tillsammans med banken fick genomföra. Det som beskrevs som komplicerat och tidskrävande av Jennifer var i själva verket enkelt att genomföra. Övertagandet av bilen blev därför inte riktigt den glada upplevelse somvi tänkt oss. Nu trivs vi mycket bra med bilen och ser fram mot samma goda omhändertaganden som vi alltid haft med Lexus i Täby. Betygssättningen är svår och ger därför 2,5. Tycker er 2:a är alltför negativ.
    2016-07-20 Jennifer E svarar Ulla M
    God dag Ulla!

Hoppas att ni är nöjda med bilen och att allt fungerar som det skall. Angående förberedelserna av leveransen så tackar jag för feedbacken ni lämnat och tar åt mig för att kunna göra allt smidigare för kommande kunder och för er!
    Hoppas att ni får en riktigt fin sommar med eran nya pärla, och låt mig veta om ni har frågor eller funderingar. :)

• Philip F
    Philip F skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Ringde Lexus för att få offert på bil och redan från att Jennifer Edvinsson svarade så var hon väldigt glad, positiv och väldigt bemötande.
    Offerten tog bara minuter efter att vi la på.
    Hälsade på för att provköra och blev väldigt professionellt & glatt bemött. Väldigt kunnig, lyssnade och tog in allt jag sa.
    Vid upphämtning av bil så bevisade hon igen sin professionalism och kunskap tillsammans med ett stort leende.
    Bara positiva saker att säga om Lexus Sthlm Norr och inte minst Jennifer Edvinsson!
    2016-07-20 Jennifer E svarar Philip F
    Hej Philip!

Tackar och bockar för fina ord, får passa på att tacka DIG för trevligt bemötande från din sida!
    Du vet vart jag finns om du har funderingar, kaffet står alltid redo hos oss!

• Maria N
    Maria N skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    mycket trevligt bemötande. hon var väldigt serviceminded. dock kom uppgifter om avtal som skulle undertecknas m.m. lite väl sent.
    2016-07-20 Jennifer E svarar Maria N
    Hej Maria!

Hoppas att ni är fortsatt nöjda med bilen!
    Tack för feedback angående avtal, det tar jag självklart med mig! :)

Ha en riktigt fin sommar och hör av er om jag kan hjälpa er med något.

• Katarina J
    Katarina J skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Jättebra service och engagerad. Följde upp alla frågor på ett bra sätt och återkopplade snabbt. Jättenöjd med mitt Lexusköp.
    2016-05-25 Jennifer E svarar Katarina J
    Hej Katarina!

Kul att ni är nöjda med erat köp av Lexus!
    Hoppas att ni får en fantastisk sommar och tveka inte att komma in om ni har funderingar eller blir kaffesugna. :)
    Sköt om er och må så gott!

• Jan B
    Jan B skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Alltid trevligt med kvinnliga säljare i bilbranschen som har en förståelse för att även män inte är så där väldigt intresserade av att diskutera vilken förbränningsmotor det är och alla överliggande kamaxlar och annat teknik yrande som de oftast inte har en aning om själva. Utan har en förståelse för att man köper en bil för att åka problemfritt i.
    Allt detta lyckades Jennifer med på ett utmärkt sätt. Utan att vara påträngande eller försöka översälja bilen och alla dess funktioner. Det ser jag som ett mycket gott betyg över hennes arbete.
    2016-05-25 Jennifer E svarar Jan B
    God dag Jan!

Tack för mycket fina ord! Jag får passa på att tacka för fin bekantskap.
    Ni vet att det bara är att höra av er om ni har funderingar eller bara vill komma in och ta en kopp kaffe.

• Göran N
    Göran N skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Vänlig, kompetent och serviceinriktad. Helt perfekt som säljare!
    2016-05-25 Jennifer E svarar Göran N
    Hej Göran!

Hoppas allt är bra med dig och att du njuter av din nya bil!
    Kom förbi på en god kopp kaffe om du har vägarna förbi. :)

• Jessica A
    Jessica A skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Hon är väldigt bra, kunnig och trevlig
    2016-05-25 Jennifer E svarar Jessica A
    Hej Jessica!

Tack för fina ord! Hör av dig om du har frågor eller funderingar så finns jag ett samtal bort!

• Anders C
    Anders C skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Bra och trevligt bemötande. Fick svar på mina frågor snabbt och proffsigt.
    2016-04-11 Jennifer E svarar Anders C
    Hej Anders!

Tack för att du har tagit dig tid att besvara detta och jag hoppas att du är glad med ditt val av bil. :)
    Har du vägarna förbi oss så är du varmt välkommen in på en kaffe och en pratstund!

• Jamshid A
    Jamshid A skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Exempelariskt bemötande, väldigt trevlig och mycket kunnig. Rekommenderar henne varmt till vänner och kollegor.
    2016-04-11 Jennifer E svarar Jamshid A
    Hej Jimmy!

Jag vill först och främst passa på att tacka DIG för ett trevligt bemötande. Hoppas att nu är fortsatt nöjd med din nya bil.
    Finns alltid ett samtal bort om du har frågor eller funderingar! :)

• Sylvia J
    Sylvia J skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Vänlig, trevlig, tillmötesgående, kunnig och omtänksam. Ett positivt möte.
    2016-04-11 Jennifer E svarar Sylvia J
    Hej Sylvia!

Kul att ni är nöjda! Se till att njuta av våren nu och hör av er om ni har frågor eller funderingar.
    Hoppas att ni har kunnat läsa på om navigationssystemet ordentligt nu. :)

• Amiri D
    Amiri D skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Hon är kompetent, trevlig bemötande och gör sitt yttersta för att kunden ska känna sig nöjd. Jag rekomenderar och ger högsta betyg. Helt unik person.
    2016-04-11 Jennifer E svarar Amiri D
    Hej Amiri!

Tack snälla för fina ord, hoppas att du är fortsatt nöjd med bilen.
    Du vet att du ALLTID är välkommen in till oss för en kopp kaffe! :)

• Victoria M
    Victoria M skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Med de allra bästa vitsorden när det gäller
    - personlig service
    - kunnighet
    - kundnärvaro
    och alltigenom trevlig som människa
    2016-03-14 Jennifer E svarar Victoria M
    Hej Victoria!

Tack för fina ord, härligt att ni är nöjda med erat bilköp!
    Det är bara att svänga in om ni är sugna på en varm kopp kaffe eller har funderingar.

• Lasse B
    Lasse B skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Glad, positiv, hjälpsam, snabb, kunnig, lättsam och var precis det man önskar att alla bilförsäljare kunde vara. Mycket trivsam upplevelse både före, under och efter bilköp.
    2016-03-14 Jennifer E svarar Lasse B
    Hej Lasse!

Tackar för fina ord, och jag vill också tacka för fin bekantskap!
    Ni vet att jag finns ett samtal bort om ni skulle lura på något.

• Peter W
    Peter W skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag har köpt en ny Lexus CT200H och har haft kontakt med Lexus Stockholm Norr och Jennifer Edvinsson från september till december 2015. Det har i allt väsentligt varit en positiv upplevelse med hög grad av service och engagemang. Bilen levererades i december 2015 och jag är mycket nöjd med produkten.
    2016-03-14 Jennifer E svarar Peter W
    Hej Peter!

Kul att höra att du är nöjd med ditt bilköp! Hoppas att bilen fortfarande är till belåtenhet!
    Hör av dig om du har frågor eller funderingar.

• Tugrul T
    Tugrul T skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Hon är trevligt och kunnig. En del av hennes tjänst att jag har köpt lexus.
    2016-03-14 Jennifer E svarar Tugrul T
    Hej Tugrul!
    Hoppas att ni är nöjda med eran nya Lexus!
    Hör av er om ni har några funderingar.

• Ola E
    Ola E skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Proffsigt och trevligt bemötande genom hela affären!
    2015-12-10 Jennifer E svarar Ola E
    God förmiddag Ola!

Hoppas att bilen fortfarande är till er belåtenhet! Det finns alltid kaffe inne hos oss om ni skulle ha vägarna förbi.
    Ring eller mejla om du skulle ha frågor eller funderingar.

Sköt om er och kör försiktigt. :)

• Patrik Z
    Patrik Z skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Vårt första intryck av Lexus var mycket positivt. Jennifer Edvinsson på Lexus Stockholm Norr var mycket professionell och kunnig och tog hand om hela säljprocessen och gjorde det enkelt för oss att ta ett snabbt men välinformerat beslut. Vi är väldigt nöjda med vår Lexus CT 200h!
    2015-12-10 Jennifer E svarar Patrik Z
    Hej Patrik!

Det var ett nöje att få välkomna er in i Lexus-familjen, kul att ni är nöjda med eran CT200h!
    Har ni vägarna förbi denna delen av staden så är ni alltid välkomna in på en kopp rykande kaffe.

Take care and send my best regards to your family!

• Johan S
    Johan S skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Fantastiskt bemötande. Uppriktig och Lösningsorienterad. 10poäng!
    2015-12-10 Jennifer E svarar Johan S
    God dag Johan!

Tackar själv för gott samarbete och trevligt bemötande från din sida!
    Lova att höra av dig om du skulle ha frågor eller funderingar. :)

Ha nu en riktigt bra dag!

• Nickolaus T
    Nickolaus T skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Mycket bra och trevligt bemötande från Jennifer på alla sätt och vis! Från början till slut var hela affären en angenäm upplevelse. Bara PLUS!
    Jag hämtade en NX300h och är SUPERnöjd. Mycket tyst och bekväm.
    Mitt enda dilemma blir nu: Vilken Lexus blir det nästa gång?

Tack Jennifer för en fin upplevelse hos er på Lexus Norr!
    2015-12-10 Jennifer E svarar Nickolaus T
    Hej Nick!

Det glädjer mig att höra att bilen är till belåtenhet, jag finns en signal bort om du skulle behöva hjälp med något!
    Tack för en trevlig bekantskap, du är alltid välkommen in hit till oss.

Ha en fantastisk dag!

• Cenan A
    Cenan A skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Lexus har bra personal,självklart bra bil och så.
    Trevligt bemötande av Jennifer.
    2015-12-10 Jennifer E svarar Cenan A
    Hej Cenan!

Kul att höra att ni trivs med bilen. Jag vill även tacka er för erat trevliga bemötande.
    Sköt om dig och hälsa familjen så mycket tills vi ses igen!

• Fredrik S
    Fredrik S skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Köpte en Lexus CT-200h sport. Har inget negativt att anmärka. Allt var hur smidigt som helst. Säljaren lyssnade utan att vara påstridig och återkom på utlovad tid.
    2015-11-16 Jennifer E svarar Fredrik S
    Hej Fredrik!

Härligt att höra att du är nöjd med bilen, slå en signal eller kom förbi på en kopp kaffe om du har några funderingar!
    Ha en fortsatt fin eftermiddag!

• Eva M
    Eva M skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Henne tycker jag om .Hon är trevlig mycket kunnig och tillmötesgående.
    Att hon är trevlig att titta på är inte direkt nackdel.
    Tack för trevlig bemötande från verkstadsfolket den 4 november.
    En lexusdiggare
    Eva och Laszlo
    2015-11-04 Jennifer E svarar Eva M
    Hej Eva och Laszlo!
    Tackar och bockar för fina ord, och tack för ett fint bemötande även från eran sida.
    Hoppas att ni är nöjda med eran nya bil! :)

• Margareta K
    Margareta K skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Att möta Jennifer var som att möta en god gammal vän. Det var lätt att prata med henne om det vi letade efter. Hon lyssnade och tog fram flera alternativ för köpet. Hans och jag är mycket nöjd med både Jennifer och bilen vi köpt.
    2015-10-27 Jennifer E svarar Margareta K
    Hej Margareta!
    Det är jag som skall tacka för en trevlig bekantskap! Ni vet vart jag finns om ni skulle fundera över något eller bara är sugna på en kopp kaffe i kylan.
    Hälsa Hans och må så gott!

• Carl B
    Carl B skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Bra hjälp och stöd .
    Glad och positiv.
    Kaiser ska vara glada att ha henne
    2015-10-27 Jennifer E svarar Carl B
    Hej där!

Tackar för fina ord! Hoppas att du är nöjd med bilen och att allt fungerar som det skall.
    Ha en fin dag, jag finns ett samtal bort om du har frågor eller funderingar!

Sköt om dig!

• Peter S
    Peter S skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Trevligt och bra.
    Mycket nöjd
    2015-10-27 Jennifer E svarar Peter S
    Hej Peter!

Hoppas allt har fungerat bra med bilen, tack för gott samarbete!
    Sköt om dig och ring om det är något!

• Gunnel W
    Gunnel W skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Trevligt bemötande, fantastiskt utlämnande av min nya bil, avtäckning i särskilt rum, hela personalen vinkade av mig när jag for i väg som ny ägare av en Lexus.
    Allt har varit toppen!
    That´s it! nöjd kund
    2015-10-01 Jennifer E svarar Gunnel W
    Hej Gunnel!
    Härligt att höra att du är nöjd, vi på Lexus hälsar dig varmt välkommen in i familjen!

• Min X
    Min X skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    They know me as an English user, system is changed into English. So sweet they are.
    2015-08-17 Jennifer E svarar Min X
    Hey!
    I'm pleased to hear that you are happy with our service, just give us a call if you have any further questions or need help with anything.
    Take care!

Warm regards, Jennifer
  • Christian J
    Christian J skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Bemötandet på kaiser bil i Täby har alltid varigt suveränt bra av alla personer jag har träffat på i anläggningen. När det gäller mitt bilköp av en IS 300h fick jag kontakt med Jennifer som jag bara kan ge högsta betyg till. Jennifer har ett otroligt bra kundbemötande, Hög kunskap om Lexus produkter och vid minsta fråga om bilen efter köpet var gjort så svarar hon alltid och hjälper till. Jag är väldigt nöjd med min upplevelse av Lexus i Täby, den fantastiska säljaren och inte minst min nya bil.
    2015-08-17 Jennifer E svarar Christian J
    Hej Christian!
    Tack för fantastiskt fina ord! Hoppas du är fortsatt nöjd med bilen och du vet att det bara är att höra av sig om du lurar på något.
    Sköt om dig!

• Mikael A
    Mikael A skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Kunnig bra förtroendeingivande
    2015-08-17 Jennifer E svarar Mikael A
    Hej Mikael!
    Hoppas att du trivs bra med din bil och att ni har lärt känna varandra.
    Hör av dig om du har frågor eller funderingar!

• Thomas E
    Thomas E skrev om Jennifer Edwinson en del av Lexus Stockholm Norr
    Köpet gällde en Lexus RX450h. Säljaren Jennifer Edvinsson var välkomnande och uppträdde professionellt. Jag blev glatt överraskad när Jennifer en tid efter köpet ringde och frågade om allt var till belåtenhet. Jag kan varmt rekommendera Kaiser Bil Lexus Stockholm Norr.
    2015-08-17 Jennifer E svarar Thomas E
    Hej Thomas!
    Tack för fina ord och va härligt att höra att ni är nöjda med våran service och med bilen!
    Ni vet vart vi finns om ni skulle ha några frågor eller om det skulle vara något ni behöver hjälp med!
    Sköt om er!

Martin Larsson