4.3 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Markus Ekfalk

• Magnus S
    Magnus S skrev om Markus Ekfalk en del av Lexus Stockholm Norr
    Bra bemötande och serviceinriktad. Såg till att affären genomfördes smidigt.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Markus Ekfalk en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag tycker att Markus Ekfalk är en trevlig och bra person/säljare hos Lexus Stockholm Norr. Jag är dock inte nöjd med alla delar i köpprocessen. Inbytespriset på min gamla bil var alltför lågt och lyhördheten för mina önskemål var inte så bra som man önskar för att nämna ett par exempel. Detta har medfört att efterköpskänslorna inte fick högsta betyg. Sammantaget blir betyget fyra på en femgradig skala.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Markus Ekfalk en del av Lexus Stockholm Norr
    Marcus är en trevlig och engagerad försäljare!
  • Zenita S
    Zenita S skrev om Markus Ekfalk en del av Lexus Stockholm Norr
    Trevlig, men märktes att han var ny (ung). Strul på leveransdagen av nya bilen. Ringer en halvtimme innan vi ska vara där och säger att vi måste ha underskrift av min chef/annan i styrelsen. Fick åka 6 mil för att få underskrift av en i styrelsen. Men dagen efter ringde han igen och sa att det måste vara min chef som skulle skriva på i alla fall.
    När vi skrev papper och beställde bilen blev vi lovade ett Lexus golf-head-covers när vi hämtade vår nya bil - den fick vi aldrig.
    När vi hämtade våra nya Lexus NX300h gick klockan fel! Samt att instegsskydd (plastfolie) var ej borttaget på passagerarsidan!
    När vi kollade på bilen första gången och fick en offert på businesspaketet sa Marcus att det ingick metalliclack i priset. Sen när vi skulle skriva på avtalet, så var så inte fallet.
  • Hossein T
    Hossein T skrev om Markus Ekfalk en del av Lexus Stockholm Norr
    Hejsan !
    Tack för att ni har valt mig , och tusen tack för att ni har skänkt bidraget till barncancerfonden , när det gäller Markus Ekfalk så räcker inte enbart med några ord , vilket det betyder att han har en sådan fin personlighet och förmåga att ta itu med saker och kan levera med en sådan behagligt bemötande , så han är en fin och hjälpsam kille .
    Hossein Totipanah
  • Erik K
    Erik K skrev om Markus Ekfalk en del av Lexus Stockholm Norr
    Markus gav ett proffesionellt intryck och levererade god service både när jag var in och kollade på bilen, vid leverans samt att jag varit in i efterhand.
  • Sverker S
    Sverker S skrev om Markus Ekfalk en del av Lexus Stockholm Norr
    Jag blev helt OK bemött av Markus och är nöjd med mitt bilköp. En mycket liten buckla nedanför handtaget på vänster framdörr påpekades inte och jag såg den inte förrän jag kom hem till Varberg. Detta drar ned betyget något.
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Markus Ekfalk en del av Lexus Stockholm Norr
    Trevligt, service minded, korrekt och professionellt
Martin Larsson
Malin Berggren