Nicole Koutoulakos

17 omdömen om Nicole Koutoulakos

Sedan starten hos Reco 2017
Niklas F
Skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder

Nicole gjorde ett förstklassigt jobb när jag köpte min bil hos Lexus Stockholm Söder. Jag hade höga förväntningar på Lexus då jag besökt Lexushandlare utomlands och tycker att Lexus Stockholm Söder levde upp till dom fullständigt.

Roger G
Skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder

- En bil - På ett utmärkt sätt - Hämta bilen enl ök. Ja, absolut - Finns inte mycket att tillägga. En blomma till Nicole, bra jobbat :)

Stefan V
Skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder

Trevligt och proffsigt bemötande, ett besök rekommenderas!

Annika E
Skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder

Köpte ny bil och blev otroligt bra bemöttt på alla plan. Bara positivt att säga!

Joakim K
Skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder

Fick service i absoluta världsklass från Nicole under hela tiden. Från första besöket till leverans av bil. Jag hade inte riktigt bestämt mig för Lexus utan tittade på 3-4 andra bilar men en stor anledning till mitt val av Lexus var kundbemötandet och miljön hos Lexus generellt men speciellt från Nicole. Speciellt vill jag även lyfta det fantastika bemötandet när jag hämtade bilen. Otroligt bra. Stort tack från en mycket nöjd ny Lexusfrälst

Mats D
Skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder

Genomgående mycket gott bemötande från Nicole och hennes kollegor på Lexus Stockholm Söder. Finns inga förbättringsområden!

Jonas L
Skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder

Bra service och ett ENORMT tålamod :-)

Jonas P
Skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder

Trevlig, lagom på och kunnig.

Nicole Koutoulakos och Lars S gillar detta
Benny J
Skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder

Nicole Sundberg är riktigt uppmärksam o trevlig säljare som lyssnar på kunden o agerar därefter, som alla borde vara. Nicole är väldigt effektiv o responsen är riktigt bra hela upplevelsen hos Lexus blev väldigt bra för både mig o min fru. Kommer garanterat tillbaka som kund

Peter F
Skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder

Väldigt trevlig Bra bemötande Förklarade bilens funktioner på ett bra sätt Kommer absolut att köpa nästa Lexus av Nicole Mvh Bea o Peter Forssander