4.4 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Hedvig Norstedt

• Margareta H
    Margareta H skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete (klippning).
  • Gun B
    Gun B skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Hedvig är mycket duktig och lyckas att balansera proffsighet med ett personligt bemötande.
    Hedvig har klipp mitt hår i ett antal år och jag har varit mycket nöjd varje gång.
    Det är trevligt att gå till LH Klippotek, man får alltid ett varmt bemötande som får en att känna sig som en viktig kund.
    Proffsigt!
  • Navdar Ö
    Navdar Ö skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Hedvig Norstedt & alla andra på LH klippotek är fantastiska människor. Hedvig är den enda som klipper mig i hela Sthlm, pga att jag trivs & känner mig trygg i hennes händer, hon är otroligt duktig på det hon gör & har ett så fint & mjukt kundbemötande. Så fort jag lämnar hennes till så längtar jag redan tillbaka! Hon får 6 av 5 möjliga, vilket är mästerverk!!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Hedvig är absolut Stockholm bästa!!
    Alltid glad och trevlig! Klipper alltid bäst!
    10 poäng av 10
    /Micke
  • Helena O
    Helena O skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Jag uppskattar Hedvigs kunskaper och entusiasm som hon alltid visar när jag kommer på besök
  • Sabdra D
    Sabdra D skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Trevlig personal, fin och fräsh lokal! Samt bra resultat
  • Freja M
    Freja M skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Hedvig vet vad hon håller på med, en erfaren frisör som ger bra råd och vill kundens bästa. Tillsammans kommer vi alltid fram till en bra färg/klippning som passar just mig!
  • Berit S
    Berit S skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Jag får alltid ett professionellt mottagande när jag kommer, från alla anställda. Hedvig klipper och färgar min "utväxt" ungefär var sjätte vecka.Hon är proffsig i sitt förhållningssätt gentemot sina kunder, är trevlig att småprata med och har en positiv inställning till sitt arbete vilket gör att jag verkligen ser fram mot mina bokade tider hos henne och LH Klippotek. HAr varit kund där nu i några år och rekommenderar det varmt!
  • Carina W
    Carina W skrev om Hedvig Norstedt en del av LH Klippotek
    Klippning samt slingor alltid ett trevligt bemötande och bra service.
5.0 / 5 — 1 reco

Liljeholmstorget 2 A, 117 61 Stockholm