feedback company

Vad tycker du om Lidingö Foto Radio

Läs vad Recos användare tycker om Lidingö Foto Radio

• Status: 14
    skrev om Lidingö Foto Radio:
    Expert vid Lidingö C är en ganska liten affär och sortimentet är därefter. De har endast hemelektronik innom vissa nischer som exempelvis mobiltetelefoner och TV-apparater medan om man är ute efter köksmaskiner eller vitvaror får man vända sig någon annan stans. Rent prismässigt är det inte heller kanske det billigaste stället i Stockholm men detta vägs ändå upp något av att personalen är både trevlig ock kunnig.

Företag nära Lidingö Foto Radio

Stockholmsvägen 18, 8tr, LIDINGÖ

Läs mer om Fastighetsbyrån Lidingö

Mikael H

Mikael H tycker:

"Suveränt bra service och bemötande, samt hårt jobb i en tuff försäljningstid! Petronella rules! "

OKQ8 Lidingö

Drottningvägen 2A, LIDINGÖ

Läs mer om OKQ8 Lidingö

Erik S

Erik S tycker:

"Bästa båtmacken i norra Europa!!! Rätt pris på soppan, helt enkelt!! Eller nåja, så rätt det kan bli med dagens bensinpris... "

Handelshuset Vasatorget, Jernet

Stockholmsv. 56, LIDINGÖ

Läs mer om Handelshuset Vasatorget, Jernet

Linus J

Linus J tycker:

"Trevligt ställe på Lidingö med mycket god mat! Läget är lite off, men det är ändå trevligt att sitta och titta ut över torget i Lidingö centrum. "

Leader Head

Odenvägen 34, LIDINGÖ

Läs mer om Leader Head

Fredrik S

Fredrik S tycker:

"Hantverkarna utförde ett bra jobb med omläggning av papptak och installation av ny takkupol. All gammal takpapp avlägsnades och skadad takspont bytte ... "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Lidingö Foto Radio