LiDL

Rattgatan 10, 653 41 Karlstad — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om LiDL

• maestO w
    maestO w skrev om LiDL
    Är man på jakt efter billigt socker i form av läskeblask och godis i suspekta färger iförda glittriga förpackningar finns ju alla möjligheter att shoppa på Lidl. Att man däremot inte känner igen ett enda märke är ju en annan femma. Fasen vet om det är särskilt billigt heller när man tänker efter vad det är man köper. Att de sedan behandlar sin personal som skit har man förstått från både tidningar och vänner och bekanta som arbetat där och med de i åtanke vet jag inte om det är en firma jag är särskilt sugen på att stödja. Sparken borde även ges till den patetiske "designer" som utformat kassorna med svinlånga band men noll yta för varorna att landa efter kassan. Det kan inte annat än att skapa vansinnig irritation hos både personal och kunder, vad är tanken? ska man packa ner samtidigt som man lastar upp och betalar ? Stupid! Är TV-Reklamens budskap med den sura tanten ett sätt att gestalta Lidls ledning och medarbetare?
  • Lasse L
    Lasse L skrev om LiDL
    Dålig, service, ofräsht rörig butik dit går jag inte mer.

Rattgatan 10, 653 41 Karlstad