Butik Lidl

Ring 020-190 80 70 www.lidl.se
1.8

4 omdömen om Butik Lidl

Djalil F

Skulle köpa ett paket mjölk hos Lidl. Kunden före mig i kassakön som hade vagnen fullt med varor erbjöd sin tur att jag kunde gå före. Men kassören "godkände" inte det! Han "beordrade" mig att gå längst och sist i kön! Detta obehagligt beteende talar om hur bristfällig och dålig företagsledning är som skiter i totalt hur illa personalen bemöter kunden

johan s
Skrev om Butik Lidl

Lidl är en av de vidrigaste affärskedjor jag har varit inne på. Inte nog med att det ofta är smutsigt och rörigt med kartonger överallt utan personalen är också otroligt otrevliga. Det är väl okej att det är lite rörigt medtanke på sin image men ett dåligt kundbemötande kan ju aldrig vara bra? Deras egna tyska varor känns också ganska skumma, läser man innehålsförteckningen så verkar det som att varorna innehåller allt utom det som verkligen ska vara i den. köttsubstitut, mjölksubstitur, smakförstärkare you name it. Fy.

Christina M
Skrev om Butik Lidl

Lidl är en hemsk kedja! Dåliga varor och dålig arbetsmiljö. (har själv jobbat där) Fy f*n

Cecilia K
Skrev om Butik Lidl

Lidl är ännu en sån där butik som man tycker är lite roligare att gå i. Med det annorlunda sortimentet, kan man hitta en och annan guldklimp. Ofta mycket billigt också. Första gången jag var där såg inte grönsakerna så himla fräsch ut, men det har blivit mycket bättre. Tobaken håller dock inte så lågt pris längre, men tanke på mängd. Kassorna är ju himla små och man får stresa järnet för att hinna plocka ihop sin grejjer innan nästa kund kommer och ska betala.