Lifetime Clinic

Lifetime Clinic

Ring 08-408 327 34 lifetimeclinic.se
4.1

Vi har har lång erfarenhet av laser och estetiska behandlingar. Vi har ett gediget kunnande vilket borgar för att ge dig den bästa behandlingen och för att motsvara dina förväntningar. Kliniken är marknadsledande i Sverige inom området estetisk laser och laserbehandlingar där vi använder den senaste metoden inom IPL – IPL Powerlite....

102 omdömen om Lifetime Clinic

Elinor E
Skrev om Lifetime Clinic

Jag var och gjorde en laserbehandling, istället för att bli hårfri fick jag ringorm över hela kroppen eftersom de inte gör rent sina maskiner och otrevlig personal dessutom när man konfronterar dem. Man måste nästan hämta hälsomyndigheten på de. Rekommenderar verkligen inte om inte ni vill ha ring orm förstås.

Elinor E gillar detta
Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

First-Name L
Skrev om Lifetime Clinic

Laserhårbehandlingbhos Neli: Var ska jag börja? Av år och mycket pengar som slösats på att försöka få bort hår på andra kliniker har jag äntligen hittat hem. För det första är Nelli fantastisk. Hon lovade mig från min första behandling att hon ska göra allt hon för att hjälpa mig. Och det gjorde hon! Jag är hårfri och såå nöjd !! Har slängt min rakhyvel och är len som en barnrumpa! För det andra så går jag inte bara därifrån hårfri utan med ett lättat hjärta då hon lyssnar på en och behandlar dig som att du är hennes...

Kristine A
Skrev om Lifetime Clinic

Neli är en stjärna, underbar tjej med exceptionellt kundbemötande. Aldrig stött på sån proffessionalitet på en klinik. Både jag och min dotter uppskattar henne och hennes service. Hon utför en mängd olika behandlingar som kemisk peeling, laserbehandling mm. Perfekt helt enkelt!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

SOLIN M
Skrev om Lifetime Clinic

Varit kund i 4 år och tycker de har ett otroligt fint bemötande och tagit väl hand om mig. Neli som jobbar på skärholmen är riktigt duktig och kompetent inom sitt yrke! Bara bra att säga

MATILDE F
Skrev om Lifetime Clinic

Riktig uselt kundservice och bemötande via. telefon

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Gamze A
Skrev om Lifetime Clinic

gick under ett år. Ny behandlare varje gång, ibörjan var tjejerna duktiga men sen sjönk kompetensen drastiskt o de två sista tjejerna brände mig under lasern. Sa till dem att det bräns o hon påstod att det ska kännas så. bad dem sista gången att skicka faktura då jag råkade glömma kortet hemma o de inte tog swish. fick tillslut fakturan via inkasso, inte en enda faktura eller påminnelse. riktigt fult gjort mot en kund som återkommit trots omständigheterna!

Sophia L
Skrev om Lifetime Clinic

Jag kör laser på Lifetime Clinic i Göteborg och är SUPER nöjd med allt som har med kliniken och personalen att göra. Deras bemötande och service är fantastisk :) Och jag kan varmt rekommendera kliniken till alla som funderar på att gå dit!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Stephanie H
Skrev om Lifetime Clinic

Super bra bemötande och underbar personal. Kör laser och micro needling och jag är super nöjd! 😍😍❤️❤️

Maria B
Skrev om Lifetime Clinic

Under all kritik, urusel service

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Jenny L
Skrev om Lifetime Clinic

Wow vilken underbar klinik och personal! Var där för en hyalasebehandling från en misslyckad fillerbehandling under ögonen. Och jag är så himla nöjd med resultatet och min behandlare var verkligen duktig, proffsig och trevlig. Fick mig att känna mig så speciell och lyssnade på mina önskemål. Sen var jag av olika anledningar tvungen att ta med mig min 3-åriga dotter som blev mer än väl omhändertagen av en underbar människa som skötte receptionen 😍😍😍 Hit går jag verkligen igen!!!

Svar från Lifetime Clinic

Hej Jenny, super stort tack för det fina orden! Vad roligt att du är nöjd med både behandling och bemötandet från vår sida :) Vi ser verkligen fram emot att få behandla dig i framtiden! Mvh Anna L Lifetime Clinic <3

Somayyeh P
Skrev om Lifetime Clinic

Hej! Ville tacka Tommy som hjälpte mig med ett tidigare fillers beh från en annan klinik. Han lyssnade och frågade vad jag tänkte och tyckte för att få bästa resultat och samtidigt så lyssnade jag lyhörd på det han sa. Mkt trevlig samt professionell person. 😊 Alla ni som gnäller har kanske egna problem som då tar ut det den beh personalen. From kommer jag att vara stamkund! Tack Tommy! Sacha

Svar från Lifetime Clinic

Hej Sacha, Tack för din feedback. Vad kul att du är nöjd med dina behandlingar hos oss. Vi ser fram emot att även få behandla dig i framtiden. Jag ska absolut föra detta vidare till Tommy och är säker på att han kommer bli mycket glad att höra ditt fina omdöme! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Anna L www.lifetimeclinic.se

Alexander
Skrev om Lifetime Clinic

Nöjd med resultat och trevlig personal

Svar från Lifetime Clinic

Hej Alexander, Tack för din feedback. Vad kul att du är nöjd med dina behandlingar hos oss. Vi ser fram emot att även få behandla dig i framtiden. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Anna L www.lifetimeclinic.se

John
Skrev om Lifetime Clinic

Mycket kompetent och trevlig personal. Jag har bland annat fått hjälp att få bukt med mitt oönskad e hårväxt här och där. Jag var på besök för ungefär tre månader sedan. Det var första gång jag någonsin fått laserbehandling och behandlaren beskrev tydligt hur det skulle gå till och minskade mina orokänslor ,fantastiskt bra. När jag sedan kom till platsen var atmosfären avslappnad och trygg. Behandlaren var professionell, varm och trevlig. Kunde inte haft en bättre och tryggare upplevelse. Har inte behandlat mig...

Maria M
Skrev om Lifetime Clinic

Jag har använt mig av fillers i över 10 år och 6 utav åren varit kund hos lifetime clinic. provat på nästan alla behandling de har att erbjuda (från hårborttagning till trådlyft) och har varit grymt nöjd med Alla resultaten. Lifetime clinic har väldigt mycket att erbjuda och man hittar nästan allt hos dom. Tycker dom lyssnar väldigt bra på vad kunden har för önskemål ( även om vi inte alltid tycker lika 😂) Personalen är väl utbildade och flera med långa erfarenheter, bra information får man också. Har det varit fråga...

Svar från Lifetime Clinic

Tack för dem vänliga orden Maria :) Vänliga hälsningar, Jessica P Lifetime Clinic

Chia S
Skrev om Lifetime Clinic

Jag har varit på lifetime clinic 4-5 gånger och varit lika missnöjd varje gång. Anledningen till att jag gick fortsatte gå tillbaka var för att de hade lägre priser jämför med andra kliniker, men vilket misstag! När jag har varit missnöjd så har kontaktat kliniken flera gånger varje gång utan att få svar på en gång. Jag har till slut blivit uppringd av personal(oftast samma person) och han har inte varit trevlig! En gång åkte jag från Örebro till Kista kliniken, när jag väl kommer fram så är det ingen som öppnar dörren...

Baghe G gillar detta
Svar från Lifetime Clinic

Hej Cicci, Tack för din feedback. Det var tråkigt att höra att du fått ett så pass negativt helhetsintryck av ditt besök hos oss. Vi ser din feedback som ett verktyg för att kunna bli bättre och utvecklas som företag. Vi vädjar dig att skicka ett mail till info@lifetimeclinic.se gällande detta. Våran kundnöjdhet är det absolut viktigast för oss och vi ser väldigt allvarligt på ditt missnöje. Med vänlig hälsning, Lifetime Clinic Linda S

Amneh A
Skrev om Lifetime Clinic

Jag har varit har för 4 år sedan och är det bästa Clinic och bästa team det känner man sig glad alltid och nöjd med allt 👍👍

Hrafnhildur Ó
Skrev om Lifetime Clinic

Var och gjorde fillers hos er förra veckan. Gud vad bra det blev!!! Kommer definitivt komma tillbaka och rekommendera er till mina vänner. Super treliga tjejer som jobbade!!

Baghe G
Skrev om Lifetime Clinic

Jag har varit på lifetime i kista ett par gånger. Tyvärr så har jag fått några behandlingar gjorda av en behandlare som gäspar, suckar och är väldigt otrevlig under behandlingarna. Senaste två gångerna har jag inte vågat påpeka att jag är missnöjd, för då blir han riktigt irriterad och kommer med kränkande kommentarer som ”men du är själv sne på den sidan och det kan inte jag göra något åt” Jag har varit på annan klinik som rättade till hans fel som var väldigt tydliga och ytliga. Bahndlaren blev Förvånad och undrade...

Svar från Lifetime Clinic

Hej Baghe, Tack för din feedback! Det var tråkigt att höra att du upplevde ditt besök hos oss så pass negativt. Har du varit i kontakt med oss och framfört detta? Om inte så rekommenderar jag att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Skicka gärna ett mail till info@lifetimeclinic.se. Våran kundnöjdhet är det viktigaste för oss. Med vänlig hälsning, Lifetime Clinic Linda S

Mickaela
Skrev om Lifetime Clinic

Hittade Lifetime för några månader sedan efter att i flera år inte riktigt hittat en klinik som passat mig. Har träffat flera av deras läkare och sköterskor och alla har varit toppen och blev positivt överraskad av deras avancerade fillerteknik och dessutom till ett lågt pris. Kramar från mig :)

Elena E
Skrev om Lifetime Clinic

I had a very sad experience and I am completely disappointed. A couple of months ago I went to the clinic to make injections of Botox and fillers. Susanna worked with me, and I trusted her professionalism and experience. I said that she can work with zones which she thinks are problematic. We ran out of time during my first visit and we met again a week after. Altogether, I paid about 15000 SEK. Few days later, my eyelids began to drop, and instead of having fresh face I appeared to be tired and a few years older. Thus,...

Baghe G gillar detta
Chanelle Zeyneb B
Skrev om Lifetime Clinic

När det gäller skönhetsbehandlingar är det viktigt att bemötas individuellt för att nå personliga mål. Det tycker jag att Lifetime clinic är bra på, att vara lyhörd och tillmötesgående!

Zeinab F
Skrev om Lifetime Clinic

Hårborttagning Skärholmen- Olika behandlare varje gång så de vet inte vilken styrka de ska sätta på maskinen för att få effekt. De måste höja styrkan varje gång vilket de inte gör. Jag har behandlats 3 ggr där nu utan att håren faller ut, vilket de ska göra 2-3 veckor efter behandligen. Senaste gången jag var där på återbesök kom behandlaren 25 min sent för att hon satt i ett privat samtal. Jag plingade på dörren flertalet gånger för att markera att jag var på plats i tid men hon fortsatte sitt samtal. När hon väl började behandlingen var hon inte noggrann och tog bara 10 minuter på sig.

Svar från Lifetime Clinic

Hej Nilofar, Det var tråkigt att höra att du upplevde ditt besök hos oss så pass negativt. Du vet väl att du alltid har rätt till en efterkontroll hos oss 20 dagar efter din behandling? Har du varit i kontakt med oss och framfört detta? Om inte så rekommenderar jag att du kontaktar oss så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Våran kundnöjdhet är det viktigaste för oss. Med vänlig hälsning, Lifetime Clinic Linda S

WALLI H
Skrev om Lifetime Clinic

Trogen kund hos lifetime clinic sedan flera år tillbaks. Går framför allt på laser för borttagning av hår. Jag har varit i Eskilstuna, stockholm Kista och Stockholm Skärholmen. På alla ställen är de professionella, duktiga och har mycket trevlig personal. Riktigt bra resultat! Min rekommendation är att gå till Skärholmen hos Ashfa. Hon är otroligt duktig och engagerad i sitt jobb. Hon är väldigt noggrann och gör ett toppen jobb. Alltid lika trevligt att träffa henne.

Shabnam
Skrev om Lifetime Clinic

Jag bruckar göra min behandling hos Kozhin och jag är mycket nöjd.

Shinda K
Skrev om Lifetime Clinic

Kista är bäst, personalen är väldigt trevliga och kunniga.

Anahit G
Skrev om Lifetime Clinic

Clinic i Högdalen är bästa i hella Svergie. Jag är jättenöjd av Neli å Anna de är underbart å fantastisk kvinnor som vet sin jobb. Vill tacka jätte mkt de båda att alltid gör mig finnt😀. MVH Anahit😘😍🤗

Jan G

kista är det bäst , bäst på perdonalen särskilt Kozhin

Jennifer A

Alltid vänligt och professionellt bemötande på kliniken i Högdalen! Så nöjd! 😃

Marzie R

kista. Jätte bra. med Super trevlig och hjälpsam personal

Lina A
Skrev om Lifetime Clinic

Snabba och effektiva med mycket trevlig personal

Nadia A
Skrev om Lifetime Clinic

Trevligt bemötande och professionell personal. Väldigt nöjd med behandling och service. Självklart högst rekommenderat.

Nina Y
Skrev om Lifetime Clinic

Kozhin har ett väldigt professionellt arbetssätt, har varit hos henne från min första laser behandling och alltid fått det resultatet jag behövt. Verkligen händer utav guld!

Hanna Y
Skrev om Lifetime Clinic

Kozhin! Världens bästa resultat, bemötande och omvårdnad. Alltid lika nöjd! Hon har gjort laser på hela familjen och alla är otroligt nöjda

Hawzheen A
Skrev om Lifetime Clinic

Bästa be mötande och trevliga personal.

Zöhre A
Skrev om Lifetime Clinic

Mycket trevlig och duktig personal i Högdalen. Jag har fått mycket bra resultat. Rekommenderas starkt!

Monica P
Skrev om Lifetime Clinic

Kliniken i Högdalen är mycket proffisionella och tillmötesgående. Bra service och trevlig personal. Rekommenderas!! +++++

Zuzu S
Skrev om Lifetime Clinic

jag är nöjd med kista jag brukar göra min behandling hos kozhen

Farhana A
Skrev om Lifetime Clinic

Har varit på besök hos kliniken i Högdalen och även den i Skärholmen. Utmärkta kliniker båda två, med tillmötesgående personal som verkligen kan sitt när det kommer till de olika ingreppen! Supernöjd med resultatet, rekommenderar till alla som vill få det de blir lovade!

Stephanie B
Skrev om Lifetime Clinic

jag är jätte nöjd med life time clinic i Kista . dom är grymma

Wisam J
Skrev om Lifetime Clinic

Koshin som jobbar på lifetime och jag tycker att hon bäst och jobbar i kista och hon jätte söt och trevlig

Zahra B
Skrev om Lifetime Clinic

Jag är mycket nöjd och ska rekommendera mina vänner att prova den här clinik i Kista.

Martin S
Skrev om Lifetime Clinic

Jätte trevlig personal bra kundbemötande :D

Razaw A
Skrev om Lifetime Clinic

Jag är jätte nöjd med Kista personalen, dem är jätte gulliga och duktiga special Kozhen och Amneh

Hazhar O
Skrev om Lifetime Clinic

Jag är jätte nöjd med kista personal, jag gör mina behandlingar hos Kozhen hon är bäst

Lasse F
Skrev om Lifetime Clinic

Mycket trevligt bemötande. Otroligt välutbildad personal. Kände mig väldigt avslappbad och mary var jätte trevlig och tillmötesgående. Rekommenderas varmt.

Papwla J
Skrev om Lifetime Clinic

Jag har varit där flera gånger , jag rekomenderae er om ni behöver nån behandling ni få väl bra på överallt , Kozhen är bästa clinic chef o hon e yätte duktig och yätte snäll och proffs på allt, så jag kan säga alla vi är yätte nöjda med er ( Lifetime clinic ) ❤️👍👍.

Hermona R
Skrev om Lifetime Clinic

Kozhin är den bästa av de alla i Kista. Jätte snäll och jätte duktig! Hon är bäst!

Nahla  A
Skrev om Lifetime Clinic

Har varit flera gånger. Jätte trevliga personalen. Min behandlare var bäst Amneh. Jag rekommenderar henne mycket😊😊

Lifetime Clinic och Amneh A gillar detta
Hajk S
Skrev om Lifetime Clinic

Jätte duktiga personal i Högdalen. Supernöjd kund.

Emilia M
Skrev om Lifetime Clinic

Kista! Super nöjd kund! En klinik med alltid trevlig och kunniga personal! Har inte avslutat behandling ännu, men hittills super nöjd resultat! Rekommenderas starkt!