Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, 117 63 Stockholm — Visa karta

Nå hälsa genom ryggraden med hjälp av kiropraktik!

Hos oss på Liljeholmens Kiropraktik möts du av legitimerade kiropraktorer som alla har internationellt godkänd utbildning. Vi kombinerar traditionella tekniker med modern utrustning och håller hela tiden koll på den senaste forskningen för att kunna ge dig bästa möjliga vård.

Vi kan hjälpa dig både behandla och förebygga problem som orsakas i ryggraden. Genom vår holistiska syn på hälsa ger vi gärna råd när det gäller rörelse och kost för att den kiropraktiska behandlingen ska ge full effekt och bevaras.

Välkommen till oss på Liljeholmens Kiropraktik!

Läs vad 397 kunder tycker om Liljeholmens Kiropraktor Klinik

• Yonas H
    Yonas H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra bemötande och duktiga att behandla Läs mer
  • Sara R
    Sara R skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Ger mina varmaste rekommendationer till kliniken och Ulrika! Läs mer
  • Novica P
    Novica P skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Utmärkt !!! Utmärkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra bemötande av alla på företaget. Trevliga och professionella. Fick behandling för diskbråck. Läs mer
  • Malin V
    Malin V skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Fantastiskt bemötande både i receptionen och av Kiropraktorn. Hög flexibilitet och lätt att få tid. Läs mer
  • Ronia R
    Ronia R skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    bemötande var OK
    Kiropraktorn hade bråttom.
    Jag var där 5 minuter hon tog inte tid och mjuka upp innan hon började och jag tror, därför hade jag så ont därefter och hade svårt att sova på natten av smärta.
    Jag gick dit 3 gånger.
    Hon blev sjuk en av gångerna, de ringde inte ens och när jag gick dit ville nån annan behandla istället som det gick bättre och han var faktiskt bättre än henne.
    Men generellt är jag missnöjd och kommer inte rekommendera till någon och avråder folk att gå dit. Läs mer
  • Zayd A
    Zayd A skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevliga, hjälpsamma och kunniga personal, jag trivs mycket med deras service/ hjälp..

Zayd A. Hassani Läs mer
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag är en ung man som sökte hjälp för kronisk smärta i bröstryggen. De körde ett test med en ytterst märklig apparat som mätte hur spänd man var i musklerna mellan kotorna, blev mätt på 4 eller 5 platser i ryggen och det räckte tydligen för att få fram en grafisk karta som sa att jag var orimligt spänd överallt. Väldigt märklig undersökning och jag tar resultatet med en nyttig nypa salt.

Sen blev det lite knäck i ryggen av kiropraktorn men jag kände mest att fokus låg på att boka in fler tider och inte alls fokus på att diagnostisera felet.

Jag skulle inte rekommendera detta men jag vet heller ej om jag var på rätt plats från början. Mitt intryck är att de är duktiga på vad de gör men för mig var det för lite fokus på att identifiera orsaken till smärtan och för högt fokus på att boka in och köpa fler tider. Läs mer
  • Gina S
    Gina S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Mycket imponerande mottagande och bra tester för att veta om ens kropps status/skick. Däremot så var det sämre med följande behandlingar där personal som behandlade kändes stressad och jag upplevde inte att jag fick tid till min egen behandling och tid till svar på mina frågor. Dålig uppföljning. Jag slutade att gå efter 4:e behandlingen. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Hej!
    Upplevelse av för lite utforskande av min skada. För stor vikt av att för snabbt anamma en idé. Följa en manual med kryssfrågor och fotografering. Blev tyvärr bara sämre och ägnar mig nu åt en långsammare och djupare sjukgymnastik som gynnar min skad mycket bättre. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag har fått ett väldigt fint bemötande av både receptionist och kiropraktor. Jess är otroligt kunnig, hjälpsam och flexibel med tider. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Gabriella Eva Helena B
    Gabriella Eva Helena B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Är så glad att jag gick hit efter min graviditet då jag fick problem med rygg och ena benet, hjälpen jag fick var så bra och effektiv.
    Man kände sig verkligen väl omhändertagen av alla i personalen. Så nöjd! Läs mer
  • Josefin F
    Josefin F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Fint och professionellt bemötande. Känner mig trygg och i goda händer. Väldigt kunniga, min rygg blev snabbt bättre. Läs mer
  • Pierre O
    Pierre O skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra bemötande i både reception och av kiropraktor.

Känner dock att jag har hamnat i löpande band, då fokus glöms bort från ena mötet till det andra. Den hemträning som jag skulle göra följs inte upp vid nästa tillfälle Läs mer
  • Liisa R
    Liisa R skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Snabb hjälp med tidsbokningen
    Bra och proffsig kiropraktorn Läs mer
  • Gabrielle W
    Gabrielle W skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag har fått hjälp med nackproblem. Det var ett bra bemötande och de var förstående och hjälpte mig med det jag behövde hjälp med. Läs mer
  • Laila Margareta W
    Laila Margareta W skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Snabb hjälp. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    På Liljeholmens Kiropraktor Klinik får jag alltid ett personligt bemötande och jag känner mig alltid trygg och omhändertagen. Läs mer
  • Lolo E
    Lolo E skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt bemötande och grundlig undersökning/behandling. Läs mer
  • Sawen K
    Sawen K skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    jätte bra, har besvär med ryggen Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Mycket kunniga och målinriktade. Ger ett mycket varmt och tryggt omhändertagande. Läs mer
  • Anna-lena D
    Anna-lena D skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag har alltid blivit väldigt varmt och trevligt bemött hos Liljeholmens Kiropraktor Klinik. De ser mig när jag kommer in, de bemöter mig personligt och lyssnar till vad jag har att säga. De frågar på ett genuint och vänligt sätt hur jag haft det sedan vi sist träffades och jag får ännu en bra behandling och råd om fortsatt träning & vidare behandling. Jag kan varmt rekommendera Liljeholmens Kiropraktor Klinik för sin vänliga, förstående och alltid personliga behandling. Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Fantastisk trevlig och proffsiga medarbetare. Akut ryggskott och kunde få hjälp samma dag, har sedan dess gått dit regelbundet.

Allt har varit över förväntan men en sak som jag grubblat över är att besöket kostar lika mycket om du e där 5 min eller 30 min vilket känns sådär. Läs mer
  • Göran C
    Göran C skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Känner mig mycket väl bemött mycket duktig personal känner mig väl omhändertagen Läs mer
  • Pia M
    Pia M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    När jag kom till dem första gången så hadrvjag så ont i rygg och höfter. Kunde knappt sitta, stå eller gå utan smärta. Jag fick behandlingar intensivt första månaden med 2 ggr i veckan. Redan efter första behandlingen kändes det bättre. Sen har det successivt blivit bättre. Jag går med jämna mellanrum för underhållning av mina besvär. Men nu kan jag göra det mesta utan smärta. Jag har varit på många ställen och provat på många olika behandlingar. Men inget har hjälpt långvarigt. Nu verkar jag ha hittat rätt. Sen fick jag ”läxa” också med stretchövningar och dem gör jag så gott som dagligen. Nu kan jag leva normalt och göra saker som jag inte klarat av för smärtan förut. Ibland kommer det tillbaka och då får man boka tid på en gång och inte gå och vänta på att det ska hå över, för det gör det inte. Tid får man väldigt fort så riktigt bra service och dem är mycket trevliga och omtänksamma. Läs mer
  • Ragnhild U
    Ragnhild U skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Fick mkt god behandling som hjälpte Läs mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt bemötande och tillmötesgående ang. bokning av tider. Läs mer
  • Sara F
    Sara F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Sökte för muskelproblem, bra första möte, därefter korta möten parallellt med fler patienter samtidigt och hade önskat mer behandling vid de senare tillfällena; inte bara justeringar utan även massage t ex. Läs mer
  • Camilla Z
    Camilla Z skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Kliniken har ett varmt och inbjudande välkommande. Tjejerna i receptionen är verkligen super gulliga och mycket service inriktade!
    Jag har fått hjälp med mina besvär i nacken, och bara efter en gång så kändes det redan bättre. Många i min familj går hos Jess och alla är väldigt nöjda.

Med vänlig hälsning, Camilla Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Proffsigt bemötande och vård. Har verkligen blivit hjälpt! Lite trista lokaler och svårt att hitta dit första gången. Läs mer
  • Erika H
    Erika H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Super trevlig receptionist, jätte bra å trevliga behandlare! Läs mer
  • Olle F
    Olle F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag upplever Liljeholmens Kiropraktor Klinik som professionell både i sitt bemötande och i sina behandlingar. Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra bemötande och kunnig personal. Har fått behandling för min rygg. Hade kunnat få göra större framsteg och mer uttryckt vad man ska göra för träning mellan tillfällena! Läs mer
  • Folke B
    Folke B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Fick ett proffessionelt bemötande och hjälp med långvariga problem med spänningar i höger axel som fortplantades upp till höger sida av huvudet.

Genom Ulrikas insats känns det som spänningarna släpper och att behandlingen går åt rätt håll

mvh
    Folke Brolin Läs mer
  • Karin F
    Karin F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    superbra och både kortsiktigt o långsiktigt mycket bra. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag är jättenöjd med liljeholmens kiropraktorklinik. Alltid ett proffesionellt bemötande, men i en varm atmosfär. Har gått hos Jess för problem med ryggen och det är sådan enorm skillnad från första besöket till idag. Innan hade jag träffat både fysioterapeuter, kiropraktorer och naprapater, men ingen av dessa tog mina problem på allvar eller kunde hitta det egentliga felet. Jess kunde snabbt kartlägga vad som gjorde ont och varför, samt även lägga en långsiktig plan för att komma åt det grundläggande problemet.
    Kan varmt rekommendera liljeholmens kiropraktorklinik till andra, jag har aldrig ångrat mig! Läs mer
  • Madlén S
    Madlén S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Proffsigt , vänligt lätt att få tid. Bra avtal Läs mer
  • Stefano Wiv N
    Stefano Wiv N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    löst ett problem med min rygg började för 20 år sedan ... Tack så MYCKET Läs mer
    Företaget Liljeholmens Kiroprakt, Stefano Wiv N gillar detta
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt bemötande när man kommer dit. Jess är kunnig och gör ett fantastisk arbete. Läs mer
  • Sigurd B
    Sigurd B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt bemötande, bra kiropraktor. Läs mer
  • Sven-erik G
    Sven-erik G skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra bemötande god kompetens fixade ryggproblem
    Långsiktigt tänk med förebyggande övningar och
    Kontinuerlig uppföljning av behandling Läs mer
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Redan från första mötet har jag bemötts på ett mycket bra sätt. Den hjälp jag har fått med mina ryggproblem har varit bra. Min sammanfattande bedömning av Liljeholmens Kiropraktor klinik är överväldigande positiv. Läs mer
  • Sofie T
    Sofie T skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Har fått mycket bra hjälp då jag haft smärtor i ryggen i samband med min graviditeter. Rekommenderas! Läs mer
  • Petra E
    Petra E skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    bara bra
    proffsigt och trevligt Läs mer
  • Sofie T
    Sofie T skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Professionella och snabb effektiv hjälp Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Fantastiskt mottagande i reception,
    Lovely kiropraktor,
    Toppen betyg. Läs mer
  • Carolina P
    Carolina P skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Alltid tillgängliga tider och trevligt bemötande Läs mer
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Alltid lika service-minded och fokus på att hjälpa både på kort och lång sikt. Helhetssynen på välmåendet finns alltid med. Kan varmt rekommendera både Jess Jones och Ulrika Tegelman. Läs mer
  • Olle F
    Olle F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt, tryggt och proffsigt.
    Rent, snyggt och i hela lokalen.
    Föredömlig entrématta som lyfter hela entrén. Läs mer
  • Anette J
    Anette J skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag har gått där i ca 2-3 år pga att jag lätt får låsningar i nacke och rygg. Tycker att jag har blivit mycket bättre och nu går jag en gång i månaden för att underhålla. Jag går både till kiropraktorn och till massören och är väldigt nöjd med både. Det är trevligt, glad personal som arbetar där och man känner sig välkommen när man kommer dit. Läs mer

Liljeholmstorget 7, 117 63 Stockholm