Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Liljeholmens Kiropraktor Klinik
Rekommenderat företag 2016 - Liljeholmens Kiropraktor Klinik
Rekommenderat företag 2015 - Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, 117 63 Stockholm — Visa karta

Nå hälsa genom ryggraden med hjälp av kiropraktik!

Hos oss på Liljeholmens Kiropraktik möts du av legitimerade kiropraktorer som alla har internationellt godkänd utbildning. Vi kombinerar traditionella tekniker med modern utrustning och håller hela tiden koll på den senaste forskningen för att kunna ge dig bästa möjliga vård.

Vi kan hjälpa dig både behandla och förebygga problem som orsakas i ryggraden. Genom vår holistiska syn på hälsa ger vi gärna råd när det gäller rörelse och kost för att den kiropraktiska behandlingen ska ge full effekt och bevaras.

Välkommen till oss på Liljeholmens Kiropraktik!

Läs vad 276 kunder tycker om Liljeholmens Kiropraktor Klinik

• Gunilla E
    Gunilla E skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    För ca 15år sedan,med en oerhörd smärta i nacken & bröstryggen(som gjorde mig
    illamående), fick jag kontakt med en kiropraktorklinik.Där blev jag behandlad av
    Jess Jones,som senare öppnade egen klinik tills.med sin fru Ulrika Tegelmark.
    Deras omsorg och proffessionella behandling har gett mig ett nytt smärtfritt liv.
    Jag återvänder dock ständigt för att få behandling,då stressen tar överhand,
    och blir alltid bemött med omsorg av samtlig personal och får den behandling
    som passar mig.Bästa rekommendationer från trogen klient./Gunilla
  • Karin L
    Karin L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Mycket nöjd, trevligt bemötande, väl omhändertagen, hjälpsamma och trevlig miljö.
  • Anna L
    Anna L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Kiropraktor. Professionell upplevelse av kiropraktorn. Snabba besök. Lite stressig känsla och knappt någon tid att ställa frågor.
    2017-01-23 Företaget Liljeholmens Kiroprakt svarar Anna L
    Hej Anna om du upplevde ditt besök stressigt och ont om tid för frågor vill vi gärna se till att du får en längre tid nästa gång. Säg gärna till i Receptionen så ordnar vi det. Ha en trevlig dag!
    Hälsningar
    Receptionen
  • Martina E
    Martina E skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag är super nöjd med all hjälp jag har fått med mina spänningar!
  • Per K
    Per K skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Allmänt bra men dålig med uppföljning tex vad har hänt ned mig det senaste året inte så att man fått ngn efterbehandlings tid skulle va omtänksamt o bra
    2017-01-23 Företaget Liljeholmens Kiroprakt svarar Per K
    Hej Per vad tråkigt att du känner så , vi brukar alltid rekommendera en uppföljningstid sen väljer man själv om man vill ta någon eller inte , kan det blivit något missförstånd? Kontakta gärna Receptionen så ordnar vi uppföljningstid till dig. Ha en trevlig dag!
    Hälsningar Receptionen
  • Hanna Z
    Hanna Z skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    jag tyckte att liljeholmens kiropraktor klinik va jätte bra. Hjälpte mig med mina problem och bra uppföljning lätt att få tider.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra och trevlig reception, trevlig och duktig kiropraktor men vi lyckades inte fullt ut lösa mitt problem, behövs fler behandlingar framöver
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevlig personal och behandlingarna har hjälpt.
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag kontaktade Liljeholmens Kiropraktor klinik eftersom jag hade akuta besvär/smärta i nacken. jag fick hjälp med det akuta men även en plan för att inte hamna i samma tillstånd igen. Jag fick tips och råd om andning, hållning, träning och en förklaring till hur jag och min kropp fungerar.
  • Sofia Z
    Sofia Z skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Nära tunnelbana, bra behandling,
    lite kort behandlingstid
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Härlig respektfull fridfull kiropraktor plats i liljeholmen 👌🏽
  • Angeli N
    Angeli N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Proffsigt och mycket trevligt, lever upp till mina förväntningar :)
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Högsta betyg. Mycket seriöst och trevligt bemötande samt behandling.
  • Eva F
    Eva F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Opersonligt, slarvigt och ostädat, dyrt.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra och trevligt bemötande. Effektiv smärtlindring men lite för mycket "löpande bands" känsla.Kiropraktorn går snabbt in och ut till olika patienter. Känner ibland att jag skulle behöva längre behandling för att ge bättre resultat.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Dyrt många tider finns pga att dom inte tar högkostnadsskydd
  • Jan-olof J
    Jan-olof J skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt bemötande och proffesionell behandling
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Här har vi en kiropraktor klinik som brinner för patienten. Det märks redan i receptionen. Har länge gått hit och det har vart ett måste då min rygg är ej ok. Rekommenderas varmt.
    /Jonas
  • Helen N
    Helen N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Väldigt kompetenta kiropraktorer. Har gått där i många åt och är fortfarande lika nöjd.
  • Giovanni N
    Giovanni N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra bemötande, hjälp med ryggrörlighet.
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Går regelbundet. Har varit till stor hjälp för att förebygga ohälsa.
    Även sonen har blivit smärtfri efter fallskada :)
    Rekommenderas varmt!
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra . Mycket bra bemötande. Kan alltid få en tid. Har rekomenderat Liljeholmens kiropraktor till andra.
  • Benny T
    Benny T skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Utan dem så hade jag nog vart ett kolli. Med regelbunden kontroll och justering så kan jag leva ett hyggligt liv ändå. Ser fram emot varje besök.
  • Gene S
    Gene S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag är 100% nöjd. Efter mina behandlingar har mina besvär minskat betydligt och jag är så gott som besvärsfri för närvarande☺
  • Lars-gunnar W
    Lars-gunnar W skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Vänligt och proffsigt bemötande.
  • Nina A
    Nina A skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag ville bara få hjälp akut, slutade med att jag skulle komma flera ggr i veckan. Av ca 40 minuters tid så fick man kanske korrigering i 10 minuter. Plus att man skulle köpa en massa holistiska saker. Jag backade undan.
    Alexander J gillar detta
  • Sandra T
    Sandra T skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Lite stressig och omysig stämning men duktiga och seriösa
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt bemötande och bra behandling
  • Rosie K
    Rosie K skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt och profesionellt bemötande med kundens bästa i fokus.
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Väldigt konstig upplevelse från start. De gjorde en typ av undersökning på mig med nån konstig apparat som absolut inte gav något vettigt. Denna klinik sysslar med konstig "alternativ medicin" och är ingen kiropraktor som man förväntar sig. Dessa var otroligt duktiga på att försöka sälja in en fler besök hela tiden. Fick obehagliga vibbar när man ville sälja på mig holistiska saker.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag är så nöjd med behandlingen jag får och det goda bemötandet. Rekommenderar detta starkt
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Har fått hjälp med stel nacke, proffsigt och bra bemötande
    har även varit in akut med ont i ryggen och fick hjälp omgående.
    Aldrig några problem med att boka om tider, trevligt bemötande i receptionen.
  • Olle Z
    Olle Z skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt bemötande och bra resultat!
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Ett trevligt och varmt bemötande redan i receptionen. Lyhörda för att hjälpa snabbt vid akuta besvär. Jag kom hit på rekommendation av en vän.
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Behandling vid värk i axel, domning i fingrar.
    Noggrant, informativ och effektiv behandling.
  • Ditte D
    Ditte D skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevlig personal. Mina problem har blivit bättre även om det inte är helt bra.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Usel behandling som inte hjälpte min ischias ett dugg.
  • Liza T
    Liza T skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Ett mycket bra omhändertagande, från receptionen till behandling. Känner mig alltid trygg och bekväm när jag är där. Allt känns proffsigt helt enkelt.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag har gått hos Liljeholmens kiropraktor klinik sedan de öppnade. Jag gick t o m hos Jess Jones innan denne öppnade denna klinik för många år sedan. Så det jag har behov av att få hjälp med är jag mer än nöjd med.
    Allt fungerar bra och det är väldigt bra personal och bemötande.
  • Pia Susanne E
    Pia Susanne E skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bemötande mycket bra, sökte för ryggont väldigt noga fick gå 6-10 gånger! Peppar peppar ta i trä hållet mig frisk i ryggen ett bra tag nu! Kände mig väl mottagen! underbar tjej i receptionen!👌
  • Christer L
    Christer L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Alltid bra, välkommande mottagande, snabba och effektiva
  • Martin A
    Martin A skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Mycket kompetenta kiropraktorer som har hjälp mig vid ett flertal tillfällen.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bäst kunniga kiropraktorn jag träffat. Brinner för sitt arbete. Haft problem i 10år och varit hos otaliga kiropraktorer utan resultat innan jag träffade Jess! Tack!!
  • Martin N
    Martin N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra och pålitligt. Känner mig mycket omhändertagen. Och väldigt mycket bättre i ryggen.
  • James S
    James S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Snabb respons och fick tid snabbt till min akut situation. Professional och utmärkt råd. Tydliga förklaringar om hur man ska gå framåt med behandling.
  • Ann-louise S
    Ann-louise S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Liljejolmens kiropraktor klinik har otroligt trevlig personal som även är jätteduktig på sitt jobb!
  • Maria M
    Maria M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Kom för att jag har problem med mina fötter. Fick otroligt bra och proffsig hjälp med gå-träning och andra tips. Det visade sig att jag inte behöver inlägg, så sparade dessutom mycket pengar!
  • Nina A
    Nina A skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag tycker hela besöket var superbra! Bemötandet, omhändertagandet och trevlig personal. Också lätt att komma fram på telefon.
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Ett trevligt bemötande men stort fokus på att binda upp kunden men min kritik baserar sig på behandlingen som inleddes trots att jag hade inflammation i hela kroppen.

Man frågar sig är om det är okunskap eller bara girighet som ligger till grund för detta agerande?

Efter ett antal behandlingar blev mitt tillstånd förvärrat och till slut kunde jag knappt röra mig, jag vände mig då akut till vårdcentralen där en riktig läkare förklarade att inflammationen fösta måsta behandlas för att sedan övergå till sjukgymnastik, en penicillinkur senare och jag var som en ny människa på två dagar.

Bortkastade pengar och ett onödigt lidande, rekommenderas ej!
    Alexander J gillar detta
  • Kicki U
    Kicki U skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Gick inte att boka mindre än 1 timme trots att jag bara behövde hjälp med att stretcha höftböjaren. Var dessutom "tvungen" att titta på en instruktionsfilm (iPad och hörlurar) i väntrummet innan jag blev insläppt. Genomkorkat koncept.

Liljeholmstorget 7, 117 63 Stockholm