Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Liljeholmens Kiropraktor Klinik
Rekommenderat företag 2016 - Liljeholmens Kiropraktor Klinik
Rekommenderat företag 2015 - Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, 117 63 Stockholm — Visa karta

Nå hälsa genom ryggraden med hjälp av kiropraktik!

Hos oss på Liljeholmens Kiropraktik möts du av legitimerade kiropraktorer som alla har internationellt godkänd utbildning. Vi kombinerar traditionella tekniker med modern utrustning och håller hela tiden koll på den senaste forskningen för att kunna ge dig bästa möjliga vård.

Vi kan hjälpa dig både behandla och förebygga problem som orsakas i ryggraden. Genom vår holistiska syn på hälsa ger vi gärna råd när det gäller rörelse och kost för att den kiropraktiska behandlingen ska ge full effekt och bevaras.

Välkommen till oss på Liljeholmens Kiropraktik!

Läs vad 317 kunder tycker om Liljeholmens Kiropraktor Klinik

• Therese M
    Therese M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra! Varit väldigt nöjd med mina behandlingar men har flyttat.. därav har jag slutat gå.
  • Andrei C
    Andrei C skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bästa bemötande. Yrkeskunniga personal. Villiga att hjälpa. Stor tack.
  • Khadijah M
    Khadijah M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt bemötande, känner mig mycket bättre efter bara några behandling. Kan rekomendera till mina vänner och familjen.
  • Bror H
    Bror H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Tyvärr inget bra betyg. Mycket hokus pokus med mätningarn och diagram som påstods bevisa förbättringar. Det stämde inte alls. Många dyra behandlingar som gav noll resultat. Inte någon enda förbättring.
  • Nils H
    Nils H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Ett professionellt bemötande och mycket verkningsfull behandling ledde till att mina ryggbesvär försvann redan efter 2 tillfällen. Mycket trevlig personal.
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra mottagande och professionellt bemötande rakt igenom. Lite förseningar och väntande enda minuset.
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Kändes som att man efter första besöket, bara ville mjölka mig på pengar.

Jag gick istället till en annan klinik där jag blev betydligt bättre bemött med en annan typ av uppföljningsplan (med ett slut), istället för kronisk repetativ behandling som skulle göra mig urfattig.

Idag mår jag väldigt bra och har inga besvär ... Det krävdes bara några få ytterligare besök.

Bluffklinik!
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Hej
    Fick ett väldigt bra bemötande och hade stora besvär när jag kom till Liljeholmens kiropraktor klinik. Alla låsningar togs bort, och jag tyckte ändå att besvären var stora. Liljeholmens kiropraktorklinik kollade då upp detta och sa att jag var tvungen att uppsöka reumatolog, då de misstänkte att jag led av psoriasisartrit, vilket var en helt korrekt analys. Fick hjälp hos reumatologen och har i dag diagnosen psoriasisartrit och tar mediciner och sprutor för detta.
    För mig var detta en stor hjälp, för jag hade själv aldrig misstänkt en sån sjukdom, och var övertygad om att jag hade ont i ryggen och det medförde att jag hade ont på andra ställen.
    Nu mår jag mycket bättre, men blir ryggen sämre, så vet jag vart jag ska gå igen
    //Tommy
    Anna C, Företaget Liljeholmens Kiroprakt gillar detta
  • Eddie P
    Eddie P skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag känner mig alltid väl omhändertagen hos Liljeholmens kiropraktor. Intresset för mig upplever jag alltid som genuint. Mina ursprungliga besvär med bröstryggen har i princip försvunnit helt. Jag rekommenderar personalen varmt
  • Jojo S
    Jojo S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Toppen!
    Väldigt tillgängligt, snällt och öppet!
    Jag har fått hjälp med akuta ryggsmärtor som är mycket bättre nu.
  • Annika G
    Annika G skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Väldigt bra bemötande och familjär känsla. Jess får bästa betyg av mig.
    Anna C, Företaget Liljeholmens Kiroprakt gillar detta
  • Annica S
    Annica S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Var där för att få hjälp med diskutbuktning i nacken. Var bara 1 gång sen fick jag remiss och gick via den hos Aleris. Fick bra hjälp och de kändes kunniga.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Fantastiskt kunnig och försiktig kiropraktor. Jag har fått all hjälp jag behöver!
  • Karin J
    Karin J skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag gick hos Jess på Liljeholmen för två år sedan. Känns inte relevant att ge feedback nu.
  • Tessan M
    Tessan M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Fått hjälp på ett ypperligt sätt med nackvärk och knäproblem.
  • Mimmi F
    Mimmi F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Superkompetent personal och trevligt bemötande. Kändes holistiskt och seriöst.
  • Krister F
    Krister F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra bemötande från början till färdigbehandlad.
    Sökte för ischias. Blev väl behandlad och återställd.
  • Karin R
    Karin R skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Väldigt bra bemötande. Fått mycket bra hjälp med mitt ryggskott.
  • Martin B
    Martin B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Lite väl kort behandling per besök. Några knäck och sen var det klar. ”450 kr tack” (eller vad det nu kostade – var ett tag sen jag var där). Då har jag personligen fått mer ut av besök hos naprapat där även lite massage ingår och ungefär samma typ av ”knäckningar” utfördes. I övrigt bra och trevligt bemötande! Säkert bra för andra med andra typer av besvär (vilket övriga omdömen här intygar).
  • Annika N
    Annika N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Mina besvär blev avhjälpta och det har bestått. Bra råd.
  • Veronica H
    Veronica H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    har varit på många olika ställen men liljeholmens kiropraktorklinik är den klart bästa, proffsig persnal från början till slut
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Högsta betyg, alltid trevligt och glatt bemötande. Har rekommenderat till många. Bästa kiropraktorerna i stan. / Daniel
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Lite dyra och tar lång tid tycker jag.
    Tänker inte gå tillbaka.
  • Leif P
    Leif P skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Hej! Fick ryggproblem 2015, mycket ont...gick några gånger hos kliniken...inget bättre.
    Senare under sommaren fick jag plötsligt ett våldsamt diskbråck...fruktansvärda smärtor...till sjukhusakut...fick morfin...bättre efter en vecka. Vid MR konstaterades bråckets lokalisation. Nu helt ok.
    Jag tycker att kliniken borde analyserat bättre...
  • Chatarina W
    Chatarina W skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Det är många år sedan jag var kund på Liljeholmens Kiropraktor klinik och har därför inte så mycket mer att säga än att jag blev väl bemött och professionellt behandlad.
  • Sibell S
    Sibell S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Professionell och kunnig personal
  • Monica W
    Monica W skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    ett jättebra bemötande. får tid fort vid behov.alltid ett trevligt bemötande.duktiga kiropraktorer tips på rörelser man kan göra hemma .jättenöjd
  • Marie-louise S
    Marie-louise S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bemötandet var mycket bra och proffsigt man kände sig väl omhändertagen.
    vid första besöket gjordes en mycket noggrann undersökning innan man gjorde någon behandling.
    personalen är mycket trevlig och ger en känsla av att kunna sina saker.
  • Lena W
    Lena W skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag är mycket nöjd kund. Har haft nack och ryggproblem efter påkörning bakifrån. Mår nu mycket bättre.
  • Per U
    Per U skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra bemötande, lever upp till förväntningarna.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt och personligt bemötande, och kunnig personal!
  • Bonnie G
    Bonnie G skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Den bästa hjälpen för hela kroppen och sinnet. Jag rekommenderar Jess och kliniken för alla mina vänner och bekanta!
  • Jan-erik H
    Jan-erik H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Den sämsta kiropraktor jag besökt. Smärtorna förvärrades efter varje besök.
    Har sökt och fått hjälp på annan klinik.
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag är mycket nöjd med mitt besök hos er. Jag blev bra bemött och desssutom kände jag att ni var genuint intresserad av mitt problem som jag hade med rygg och nacke.
  • Aysegül Ü
    Aysegül Ü skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Otroligt bra och kunniga, långvarigt resultat med hjälp av enkla övningar man fick med sig hem
  • Thomas Å
    Thomas Å skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt bemötande, bra behandling.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Går hos Ulrika som är en mycket duktig och kunnig kiropraktor. Det enda som hjälpt mig vid ryggskott och har då provat det mesta innan jag hitta hit. Har bara hört gott om hennes kollega också. Får alltid ett trevligt och hjälpsamt bemötande av tjejerna i receptionen. Går att få akuttid vid behov.
  • Anna-lena G
    Anna-lena G skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Det var lång tid sedan som jag hade kontakt men det var en mycket bra upplevelse. Lätt att få tid vid akutbesvär och därefter en behandling som hjälpte mig mycket.
    Otroligt trevlig personal. Var även på ett intressant seminarium.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jättebra o kunniga.Trevligt bemötande!
  • Anna M
    Anna M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bästa tänkbara!!! Världens bästa bemötande och världens bästa hjälp! Omtanke, värme, bemötande och kunskap är ledorden.
  • Peter Z
    Peter Z skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra bemötande. Positivt med klippkortet. Bra tips, råd och övningar.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    För ca 15år sedan,med en oerhörd smärta i nacken & bröstryggen(som gjorde mig
    illamående), fick jag kontakt med en kiropraktorklinik.Där blev jag behandlad av
    Jess Jones,som senare öppnade egen klinik tills.med sin fru Ulrika Tegelmark.
    Deras omsorg och proffessionella behandling har gett mig ett nytt smärtfritt liv.
    Jag återvänder dock ständigt för att få behandling,då stressen tar överhand,
    och blir alltid bemött med omsorg av samtlig personal och får den behandling
    som passar mig.Bästa rekommendationer från trogen klient./Gunilla
  • Karin L
    Karin L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Mycket nöjd, trevligt bemötande, väl omhändertagen, hjälpsamma och trevlig miljö.
  • Anna L
    Anna L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Kiropraktor. Professionell upplevelse av kiropraktorn. Snabba besök. Lite stressig känsla och knappt någon tid att ställa frågor.
    2017-01-23 Företaget Liljeholmens Kiroprakt svarar Anna L
    Hej Anna om du upplevde ditt besök stressigt och ont om tid för frågor vill vi gärna se till att du får en längre tid nästa gång. Säg gärna till i Receptionen så ordnar vi det. Ha en trevlig dag!
    Hälsningar
    Receptionen
  • Martina E
    Martina E skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag är super nöjd med all hjälp jag har fått med mina spänningar!
  • Per K
    Per K skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Allmänt bra men dålig med uppföljning tex vad har hänt ned mig det senaste året inte så att man fått ngn efterbehandlings tid skulle va omtänksamt o bra
    2017-01-23 Företaget Liljeholmens Kiroprakt svarar Per K
    Hej Per vad tråkigt att du känner så , vi brukar alltid rekommendera en uppföljningstid sen väljer man själv om man vill ta någon eller inte , kan det blivit något missförstånd? Kontakta gärna Receptionen så ordnar vi uppföljningstid till dig. Ha en trevlig dag!
    Hälsningar Receptionen
  • Hanna Z
    Hanna Z skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    jag tyckte att liljeholmens kiropraktor klinik va jätte bra. Hjälpte mig med mina problem och bra uppföljning lätt att få tider.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra och trevlig reception, trevlig och duktig kiropraktor men vi lyckades inte fullt ut lösa mitt problem, behövs fler behandlingar framöver
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevlig personal och behandlingarna har hjälpt.
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag kontaktade Liljeholmens Kiropraktor klinik eftersom jag hade akuta besvär/smärta i nacken. jag fick hjälp med det akuta men även en plan för att inte hamna i samma tillstånd igen. Jag fick tips och råd om andning, hållning, träning och en förklaring till hur jag och min kropp fungerar.

Liljeholmstorget 7, 117 63 Stockholm