Kirokliniken Liljeholmen

Kirokliniken Liljeholmen

kirokliniken.se
  • BadgeTwelveYears
Boka tid Ring 08-408 327 62 Dela

Nå hälsa genom ryggraden med hjälp av kiropraktik! Hos oss på Liljeholmens Kiropraktik möts du av legitimerade kiropraktorer som alla har internationellt godkänd utbildning. Vi kombinerar traditionella tekniker med modern utrustning och håller hela tiden koll på den senaste forskningen för att kunna ge dig bästa möjliga vård....

859 omdömen om Kirokliniken Liljeholmen

Sedan starten hos Reco 2013

Kenneth E
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Dom har bra kompetens så man får bra hjälp Och får alltid bra bemötande och får hjälp snabbt om man får akut ont

Andreas L
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Alltid trevlig bemötande och bra behandling. Kunde varit lite längre behandlingar.

Mattias N
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag har nu gått några år hos Jess. Från början motiverades det av ett akut tillstånd, men nu mer förebyggande. Min rygghälsa är alldeles utmärkt och jag uppskattar den service och vård jag får.

Kenta J
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Högsta betyg! Kunniga och proffsiga på det dom gör. Mycket vänliga och schyssta att ha att göra med. Det givna valet om man behöver en kiropraktor.

Charlotte N
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Proffsigt och varmt mottagande och behandling

Lotta S
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Alltid lika trevligt bemötande och fantastiska kiropraktorer!

Martin N
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Bra bemötande. Bra behandling.

Elisabet Z
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Alltid ett trevligt och proffsigt bemötande.

Sören A
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag blir alltid väl bemött vid mina besök. Jag förväntar mig att mina på grund av skador återkommande rygg- och/eller nackproblem försvinner för en tid. Jag har fått bra träningstips som fungerar.

Tintin V
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Alltid proffsig och lösningsorienterad bemötande och behandling. Skulle gå oftare om någon ekonomisk subvention fanns. Nu blir det tyvärr mest akut behandling och inte förebyggande.

Anders G
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Mycket positivt bemötande och kunniga och professionella kiropraktorer. Jag rekommenderar verkligen denna klinik

KERSTIN S
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag fick ett trevligt bemötande i receptionen och en proffsig behandling av Ulrika. Dessutom ligger kliniken nära mitt hem. Det var både enkelt att boka och att ändra bokningar. Jag återkommer gärna om problematiken återvänder.

Gittan L
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Väl mottagen av receptionist! Jag är patient hos Jess Jones, varm o vänlig som person, duktig kiropraktor, behandling ger bra o snabbt resultat

Per O

Trevlig och hjälpsam personal

Anneli E
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Väl bemött, kunniga inom sitt område. Blir alltid hjälpt

Niklas S
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Om man har problem så ska man gå dit, löser dom värsta ryggskotten på ett bra och smidigt sätt. Trevligt bemötande och löser alltid en tid om det är akut

Lars Olov H
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag blev väl bemött allt gick bra

Alice Å
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Bra bemötande och bra resultat var gång

Somporn B
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Har varit med en kvinnlig kiropraktorn och jag tyckte inte att hon är duktig annars var hon trevlig.

Jeanette N
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jättebra bemötande Gör ett fantastiskt bra arbete och har alltid gått nöjd därifrån Jess hittar alltid de fel man har och återställer kroppen Det är helt magiskt det arbete han utför Kan varmt rekommendera alla med problem med sin kropp ansett vad problemet är

Eddie P

Engagerade kiropraktörer. Alltid vänligt bemötande

Anita K
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag tycker att bemötande har varit toppen och jag känner att jag blivit lyssnad på. Svårt att veta vad mina problem är orsakade av och har också sökt kontakt med vårdcentral för provtagning.

Esmer K
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Proffesionellt bemötande, service och behandling!

Andreas M
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Trevligt och professionellt bemötande som alltid och fantastisk vård! Jess är både mycket kunnig, informativ och lyhörd, vilket gjorde att vi direkt hittade en plan som fungerat bäst för mig. Känner mig verkligen i trygga händer och kan varmt rekommendera Kirokliniken Liljeholmen & Ekerö till alla. Varför ska man ha ont i ryggen när det finns mycket bra och kunnig kiropraktor.

Cecilia K
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Alltid proffesionellt och trevligt bemötande. Väldigt bra kiropraktiskbehandling av Jess. Finns ofta tider också.

Eva L
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Mycket vänligt och omhändertagande i en fräsch miljö. Proffsig behandling av mycket erfaren personal. Kan varmt rekommenderas

Kjell V
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Varmt omhändertagande. Effektiv hjälp. Mottagning och behandling på 10 minuter känns lite hetsigt (och dyrt). MEN, jag har fått hjälp att hålla ryggen smärtfri tack vare Kirokliniken. Det är värt mycket.

Christian L
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Ett riktigt varmt och professionellt bemötande . Lätt att få kontakt och få tider. Då mina problem ställde till det både på dagen och till sängs, hade jag förhoppningar att snarast gå tillbaka till det normala. Efter ett par behandlingar med justeringar av kotor och även rörlighets och styrke övningar har jag blivit bra igen och kan återgå till det normala liv ..

Robert E
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Trevligt, vänligt och professionellt bemötande från all personal. (Telefonbokning, mottagning i reception och behandling av kiropraktor.) Kliniken infriar (högt ställda) förväntningar.

Johan N
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag har varit hos flera kiropraktorer i ca 35- års tid så mina krav är ganska så stora. Men för tillfället så hjälpte dom mig så då får man vara nöjd. Sen får framtiden se om det går lika bra.

Viktoria D
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Fantastiskt fint bemötande och väldigt kompetenta. Jag är så nöjd med mina behandlingar och program. Viktoria

Josefine S
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Bra och kompetenta Kiropraktorer, blivit behandlad av både Ulrika och Jess. Vid akutbesök fick jag den hjälp jag var i behov av.

Lennart W

Proffsig och personlig…………………..,

Ulrika I
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Proffesionella, trevliga, otroligt duktiga & lyhörda.

Anna-lena K
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Proffsigt och vänligt bemötande!

Marie Louise N
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Är mycket nöjd med Kirokliniken. Noggranna och ordentlig uppföljning Mycket nöjd 🙏

Frida B
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag fick snabba tider. Mycket bra bemötande.

David Olov H
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag har besökt Kirokliniken regelbundet senaste 6 veckorna sedan jag fått problem med ryggen och har enbart bra saker att säga om deras bemötande, kunskap och erfarenhet!

Noelia T
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Var på helkroppsmassage hos Daniela. Vilken underbar människa om man kunde möta flera såna fina människor skulle vi leva i en bättre värld. Underbart massage, välbehövligt paus i livet❣️

Anders Olof W
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Jag tycker att jag får den hjälp jag behöver och blir av med mina besvär

Susanne E
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Välkommet mottagande. Fått ett presentkort av en vän på 1tim massage. Genomgången innan massagen gav mig ett stort förtroende. Känner mig mycket nöjd.

Ann S
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Man blir alltid proffsigt bemött. Har gått på Kirokliniken under flera år och har alltid blivit väl omhändertagen. Rekommenderar den med varm hand.

Saara Marjut Z
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Bemötandet i receptionen var trevligt och vänligt. Kitipraktorn var stressad och okoncentrerad.

Svar från Kirokliniken Liljeholmen

Hej Saara, vi kan se att du kom in med ett nytt besvär och då bokar vi i regel in en längre tid. Tyvärr hade receptionen missat varför det kan ha upplevts lite stressigt. Vi ber om ursäkt och bokar gärna in en längre tid nästa gång. Hör gärna av dig så ska vi försöka hjälpa dig på bästa sätt:

Monica W
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

alltid trevligt bemött. de lyssnar o behandlar man blir bra.

Liz Eva Elisabeth P
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Känner att jag blev bemött och behandlad av ett proffs . Kan varmt rekommendera dem.

Klas Ove E
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Mycket trevligt och entusiastisk bemötande. Kliniken har gett mig hopp om framtida bättring.

Anders E
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Professionalism Alltid trevligt bemötande Enkelt och smidigt att boka om Bra att tid kan bokas med kort varsel vid akut behov.

Kristian P
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Upplever dem som väldigt kompetenta och seriösa. Effektiv behandling i kombination med tips på övningar som syftar till att stärka kroppen och förebygga framtida problem.

Kristina H
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Fick en utmärkt behandling som lett till att jag kunnat skjuta operation på framtiden. Toppen! Tack!

Kathryn A
Skrev om Kirokliniken Liljeholmen

Mycket bra behandling med jätte trevligt personal.