Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmens Kiropraktor Klinik, sid 2

Liljeholmstorget 7, 117 63 Stockholm — Visa karta

Nå hälsa genom ryggraden med hjälp av kiropraktik!

Hos oss på Liljeholmens Kiropraktik möts du av legitimerade kiropraktorer som alla har internationellt godkänd utbildning. Vi kombinerar traditionella tekniker med modern utrustning och håller hela tiden koll på den senaste forskningen för att kunna ge dig bästa möjliga vård.

Vi kan hjälpa dig både behandla och förebygga problem som orsakas i ryggraden. Genom vår holistiska syn på hälsa ger vi gärna råd när det gäller rörelse och kost för att den kiropraktiska behandlingen ska ge full effekt och bevaras.

Välkommen till oss på Liljeholmens Kiropraktik!

Läs vad 396 kunder tycker om Liljeholmens Kiropraktor Klinik

• Ramsay B
    Ramsay B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Proffsigt och snabbt bemötande från första kontakt i reception till behandling.
    Kan varmt rekommendera denna kiropraktor klinik som tar patienterna på allvar. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Är under pågende behandlig, initialt har det blivit bättre och hoppas att mina ryggproblem försvinner. Ibland känns det dyrt men det är en väl värd investering i sig själv i det långa loppet. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Snabb och proffsig hjälp som inte ger sig förrän problemet (det onda) gett sig. Läs mer
  • Börje A
    Börje A skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra mottagande, proffsig behandling Läs mer
  • Linus B
    Linus B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Väldigt bra bemött, professionellt men inte för "formellt". Fått bra förklaringar på hur kroppen fungerar och hur jag kan göra i mitt vardagsliv för att förbättra min livskvalité och mitt arbete, bara positivt! Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra men lite för kort tid för pengarna. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Hel nöjd. Har sett otrolig utveckling och förbättring! Proffsigt Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag är jätte nöjd med mina besök, jag har alltid fått hjälpen jag behövt, väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Har problem med nacken och gick först till en naprapat där det tyvärr blev 10ggr värre. Gick sedan hit och då blev det genast bättre. Känns som dom vet vad dom gör. Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Kundfokuserade, det finns alltid tid för akuta besök.
    Bra bemötande och seriösa. Läs mer
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Helomfattande vård och stort kunnande. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Väldig trevlig klinik. Liten familjär och Jess känns väldigt kunnig och proffsig Läs mer
  • Jörgen V
    Jörgen V skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Mycket bra bemötande och hög kompetens! Kommer definitivt tillbaks i framtiden om behovet dyker upp. Läs mer
  • Dasha N
    Dasha N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jess är den bästa kiropraktor jag har varit hos. Läs mer
  • Alan M
    Alan M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Riktigt professionella och trevlig bemötande. Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Väldigt bra bemötande. trevlig personal och bra service. Har fått behandling mot stelhet pga dålig arbetsställning och stress. Läs mer
  • Per G
    Per G skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Under dom bortåt 15 år jag gått hos Jess & Co. på kiropraktorklininken har jag alltid fått ett vänligt och positivt bemötande, både vid akuta och rutinbesök.
    Har alltid känt en säkerhet att dom finns där när jag behöver dom. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Proffsigt och trevlig personal Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevliga, varma och kunniga människor. Jag blir alltid väl mottagen med hälsningsfras och mitt namn. De ser på helheten till ohälsa och vill gärna hjälpa. När jag har haft ett akut ryggskott så är det alltid som ett halleluja moment efter behandling. Från att knappt kunna röra mig till att kunna gå igen på tio minuter. Vårdcentralen släng dig i väggen :-) Läs mer
  • Ditte D
    Ditte D skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Lätt att få tid. Trevlig kunnig personal.
    Ganska dyrt. Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Liljeholmens kiropraktik uppfyller och överträffar alla mina förväntningar. Mkt bra behandlingar och ett helhetstänk som jag saknat hos andra kiropraktorer jag gått till. Har blivit mkt bättre i ryggen efter 14 års problem.
    Utöver detta, mkt flexibel mottagning i fråga om ombokning av tider etc. Väldigt trevlig personal. Läs mer
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Mycket bra bemötande! Kan ibland vara lite korta sessioner, kostar ju en del.... Läs mer
  • Jens L
    Jens L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra bemötande och introduktion. Blev dock övertygad om att komma tillbaka flerteet gånger fast att det stod ganska tydligt att jag hade fått diskbråck, vilket inte går att behandla med kiropraktik. Ledde till att ganska mycket pengar gick åt till ingen nytta. Trevlig och duktig personal i övrigt. Läs mer
  • Dennis F
    Dennis F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Kanon trevlig personal, bra lokal, och besvären är som borta efter 7e besöket. Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevlig, professionell personal med tryggt bemötande och omhändertagande. Läs mer
  • Terese J
    Terese J skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra. Var hos en kiropraktor. Fick den hjälp jag behövde. Läs mer
  • Helena M
    Helena M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Mycket bra kiropraktorer! Gått hit i 1,5 års tid för problem med ryggen. Läs mer
  • Ludvig A
    Ludvig A skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Har inte varit där på flera år. Läs mer
  • Annika K
    Annika K skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Liljeholmens kiropraktik hjälpte mig när ksg fått akut ryggont efter ett dumt lyft. De har god kunskap och bra utrustning för att avgöra vad problemet är fixa det. Läs mer
  • Therese M
    Therese M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra! Varit väldigt nöjd med mina behandlingar men har flyttat.. därav har jag slutat gå. Läs mer
  • Andrei C
    Andrei C skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bästa bemötande. Yrkeskunniga personal. Villiga att hjälpa. Stor tack. Läs mer
  • Khadijah M
    Khadijah M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Trevligt bemötande, känner mig mycket bättre efter bara några behandling. Kan rekomendera till mina vänner och familjen. Läs mer
  • Bror H
    Bror H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Tyvärr inget bra betyg. Mycket hokus pokus med mätningarn och diagram som påstods bevisa förbättringar. Det stämde inte alls. Många dyra behandlingar som gav noll resultat. Inte någon enda förbättring. Läs mer
  • Nils H
    Nils H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Ett professionellt bemötande och mycket verkningsfull behandling ledde till att mina ryggbesvär försvann redan efter 2 tillfällen. Mycket trevlig personal. Läs mer
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra mottagande och professionellt bemötande rakt igenom. Lite förseningar och väntande enda minuset. Läs mer
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Kändes som att man efter första besöket, bara ville mjölka mig på pengar.

Jag gick istället till en annan klinik där jag blev betydligt bättre bemött med en annan typ av uppföljningsplan (med ett slut), istället för kronisk repetativ behandling som skulle göra mig urfattig.

Idag mår jag väldigt bra och har inga besvär ... Det krävdes bara några få ytterligare besök.

Bluffklinik! Läs mer
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Hej
    Fick ett väldigt bra bemötande och hade stora besvär när jag kom till Liljeholmens kiropraktor klinik. Alla låsningar togs bort, och jag tyckte ändå att besvären var stora. Liljeholmens kiropraktorklinik kollade då upp detta och sa att jag var tvungen att uppsöka reumatolog, då de misstänkte att jag led av psoriasisartrit, vilket var en helt korrekt analys. Fick hjälp hos reumatologen och har i dag diagnosen psoriasisartrit och tar mediciner och sprutor för detta.
    För mig var detta en stor hjälp, för jag hade själv aldrig misstänkt en sån sjukdom, och var övertygad om att jag hade ont i ryggen och det medförde att jag hade ont på andra ställen.
    Nu mår jag mycket bättre, men blir ryggen sämre, så vet jag vart jag ska gå igen
    //Tommy Läs mer
    Anna C, Företaget Liljeholmens Kiroprakt gillar detta
  • Eddie P
    Eddie P skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag känner mig alltid väl omhändertagen hos Liljeholmens kiropraktor. Intresset för mig upplever jag alltid som genuint. Mina ursprungliga besvär med bröstryggen har i princip försvunnit helt. Jag rekommenderar personalen varmt Läs mer
  • Jojo S
    Jojo S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Toppen!
    Väldigt tillgängligt, snällt och öppet!
    Jag har fått hjälp med akuta ryggsmärtor som är mycket bättre nu. Läs mer
  • Annika G
    Annika G skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Väldigt bra bemötande och familjär känsla. Jess får bästa betyg av mig. Läs mer
    Anna C, Företaget Liljeholmens Kiroprakt gillar detta
  • Annica S
    Annica S skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Var där för att få hjälp med diskutbuktning i nacken. Var bara 1 gång sen fick jag remiss och gick via den hos Aleris. Fick bra hjälp och de kändes kunniga. Läs mer
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Fantastiskt kunnig och försiktig kiropraktor. Jag har fått all hjälp jag behöver! Läs mer
  • Karin J
    Karin J skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Jag gick hos Jess på Liljeholmen för två år sedan. Känns inte relevant att ge feedback nu. Läs mer
  • Tessan M
    Tessan M skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Fått hjälp på ett ypperligt sätt med nackvärk och knäproblem. Läs mer
  • Mimmi F
    Mimmi F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Superkompetent personal och trevligt bemötande. Kändes holistiskt och seriöst. Läs mer
  • Krister F
    Krister F skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Bra bemötande från början till färdigbehandlad.
    Sökte för ischias. Blev väl behandlad och återställd. Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Väldigt bra bemötande. Fått mycket bra hjälp med mitt ryggskott. Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Lite väl kort behandling per besök. Några knäck och sen var det klar. ”450 kr tack” (eller vad det nu kostade – var ett tag sen jag var där). Då har jag personligen fått mer ut av besök hos naprapat där även lite massage ingår och ungefär samma typ av ”knäckningar” utfördes. I övrigt bra och trevligt bemötande! Säkert bra för andra med andra typer av besvär (vilket övriga omdömen här intygar). Läs mer
  • Annika N
    Annika N skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    Mina besvär blev avhjälpta och det har bestått. Bra råd. Läs mer
  • Veronica H
    Veronica H skrev om Liljeholmens Kiropraktor Klinik
    har varit på många olika ställen men liljeholmens kiropraktorklinik är den klart bästa, proffsig persnal från början till slut Läs mer

Liljeholmstorget 7, 117 63 Stockholm