Liljeholmens Måleri AB

Liljeholmens Måleri AB

www.liljeholmensmaleri.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Liljeholmens Måleri AB! Liljeholmens Måleri är mer än bara måleri. Vi är din hantverkare med ett totalansvar med kunskap inom: * Invändigt måleri * Snickeri * EL/VVS * Villa & Fasadmålning * Badrumsrenovering Vi hjälper dig som privatperson, företag eller bostadsrättsförening med helhetslösningar. Från altanbygge,...

143 omdömen om Liljeholmens Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2020

Maria S
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Från början fick vi ett mkt proffesionellt bemötande med hembesök/inform rörande hela processen. Under arbetets gång kunde vi ha en dialog genom whatsup gällande renoveringen, där det även skickades bilder. Hantverkarna var alla mkt kunniga,noggranna och trevliga. De kom också med roliga förslag som vi själva inte tänkt på. Särskilt Sher som var otroligt duktig och gjorde det mesta. Samarbetet med Kakelspevislisten var vi också nöjda med då vi initialt fick träffa Matilda som hjälpte oss att rita badrummet tillsammans...

Marc V
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Hela upplevelsen var fantastisk. Teamet var professionellt, kommunikationen fungerade bra och projektet levererades exakt enligt tidplan. Kan verkligen rekommendera liljeholmens måleri ab!

Linda P
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi fick två badrum renoverade av Liljeholmens Måleri och kan inte nog understryka den professionalism, noggrannhet och transparens som vi fått genom hela projektet från start till avslut. Genom företagets kommunikationskanal finns de alltid tillgängliga för frågor, funderingar och rekommendationer. Hantverkarna som varit hos oss (hantverk, el och VVS) var fenomenala. VI kan varmt rekommendera Liljeholmens Måleri om ni vill få en trygg, transparent och proffsig upplevelse!

Markus H
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Bra, snabb service. Noggrant.

Jonas Å
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Jag är väldigt nöjd med Liljeholmens måleri och min badrumsrenovering. Mina val av material och duktiga hantverkare gav ett fantastiskt resultat. mycket nöjd med hur badrummet ser ut och känns. det fanns en öppen dialog vilket kändes tryggt, det gjorde det möjligt att följa renoveringen. Kan rekommendera Liljeholmens Måleri

Niklas H
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Jag anlitade Liljeholmens Måleri för att renovera mitt badrum. Fick ett bra pris och en mycket tydlig offert. Min tidigare erfarenhet av hantverkare är att de ibland är lite röriga, men inte Liljeholmen! ALLT material levererades innan start, bars upp i min lägenhet och placerades i prydliga högar på golvet som var ordentligt täckt innan. Det var ett mycket välorganiserat team, och det märktes att de jobbat ihop tidigare. Det uppstod aldrig några stillestånd, utan arbetet flöt på mycket smidigt och blev klart inom utsatt...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Niklas! Tack för det fina omdömet och det fantastiska samarbetet. Kul att ni blev nöjda. Vi är tacksamma för att fått genomgå denna badrumsrenovering hos er här i Stockholm, snyggt blev det. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Maria Desirée E
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Liljeholmens Måleri har gjort ett super jobb med mitt badrum! De följde planen, var snabba och tillgängliga i händelse jag behövde fråga något. Och så blev det ju jättesnyggt, gediget! Strax ska jag renovera köket, och jag ska låta dem räkna på det oxå :).

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Maria! Tack för det fina omdömet och för möjligheten till att renoverat ert badrum här i Stockholm. Så kul att höra, vi ses snart igen! Med vänliga hälsningar, gänget på Liljeholmens Måleri AB

Erza J
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Så oerhört nöjd med renoveringen av mitt badrum!! Kan verkligen rekommendera.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Erza! Tack för ert fina omdöme och för att du gav oss möjligheten till att genomföra denna badrumsrenovering här i Stockholm! Med vänliga hälsningar Liljeholmens Måleri AB

Michel B
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Från ett sunkigt badrum till ett badrum med 1:a klass. En total renovering från tak till golv. Trevligt bemötande från start, med ständig uppdatering om vad som händer med renoveringen via FaceTime. Både bilder och video. Väldigt duktiga hantverkare som lever upp till alla förväntningar. Håller priset enligt offerten. Väldigt hjälpsamma. Rekommenderar detta företag till 100%

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Michel! Tack för ert fina omdöme och möjligheten till att få utföra denna transformation av badrummet här i Stockholm. Riktigt nice blev det. Med vänliga hälsningar, gänget på Liljeholmens AB

Simon Donald B
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Very happy with our decision to use Liljeholmens Måleri for the renovation of our small bathroom on Södermalm. After our initial email enquiry we were quickly contacted by Robert and from his presentation and enthusiasm along with the positive reviews on here it felt an easy decision to go with them. Have not regretted this for a moment as the work was done on schedule and everything promised and more has been delivered with a minimum of fuss and to a high standard. The project is coordinated and easy to follow through the...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Simon! Riktigt kul att höra. Tack för det fina omdömet, det fantastiska samarbetet och att vi fått möjligheten till att renovera ert badrum. Tveka inte att höra av er vid eventuella frågor framöver. På återseende, med vänliga hälsningar teamet på Liljeholmens Måleri AB

Mikael S
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Trevliga och kunniga hantverkare som kom med förslag på lösningar som vi inte tänkt på. Trestegsbesiktningen helt utan anmärkning och besiktningsmannen gav mycket beröm för de tekniska lösningar som VVS åstadkommit. Slutresultatet blev ett fantastiskt fint badrum som överträffade våra förväntningar.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Mikael! Kul att höra! Vi på Liljeholmens Måleri önskar tacka dig för det fina omdöme och för att du gav oss möjligheten att få renovera ert badrum. Med vänliga hälsningar Liljeholmens Måleri AB

Pia Ö
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Pålitliga och trevliga. Jobbar snabbt med gott tesultat och står för sin budget.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Pia! Jo men det är A och O hos oss att hålla sig till överenskommelsen. Tack för det fina omdömet. Med vänliga hälsningar Liljeholmens Måleri AB

Tim
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Jag är väldigt nöjd med Liljeholmens måleri och min badrumsrenovering. Kommunikationen var enastående från början till slut. Liljeholmens måleri höll mig ständigt uppdaterad om framstegen och gav tydliga förklaringar kring varje steg i renoveringsprocessen. Den öppna och ärliga kommunikationen skapade en stark känsla av förtroende, och jag kände mig verkligen involverad i varje beslut. Hantverkarna visade en imponerande yrkesskicklighet och noggrannhet i sitt arbete. De gick verkligen den extra milen för att säkerställa...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Tim! Tack för att du tog dit tiden att skriva detta fina omdöme, och att vi på Liljeholmens Måleri AB fått vara med i denna fantastiska process. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Lukas L
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi genomförde en större badrumsrenovering under årsskiftet 23/24 med liljeholmens måleri. Då vi sedan tidigare har mindre goda erfarenheter från andra hantverkare och entreprenörer var vi ganska nervösa inför beslutet att välja entreprenör. Men redan från första kontakt med liljeholmens måleri och vår kontaktperson Robert kände vi oss trygga med att vi hittat en pålitlig och kunnig entreprenör till vårt projekt. Under renoveringsprocessen har Liljeholmens måleri egentligen överträffat alla de förväntningar vi hade inför...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Lukas! Vi tackar för att du tagit dig tiden att skriva detta fina omdöme. Tackar även för att vi fått möjligheten att vara det företag som bröt denna onda cirkel. Vi är tacksamma för att få vara med i processen i ert andra badrum. På återseende, med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Jessica H
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi har renoverat vårt badrum med Liljeholmens Måleri och vi är otroligt nöjda med allt från start till mål. Vårt badrum var vattenskadat och hade aldrig renoverats tidigare. Vi hade en vision om att riva väggar samt bastu och få ett stort badrum och slutresultatet är otroligt. Det vi uppskattade mest, förutom det fina slutresultatet, var de dagliga uppdateringarna vi fick med bilder, hur alla inblandade har bidragit med lösningar som fått oss att känna oss trygga och att allt blev klart på utsatt tid till det pris vi...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Jessica! Vi tackar för detta fina omdöme och är glada för möjligheten att vara med i processen i det andra badrummet. Vi ses inom kort. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Gabriel S
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Företaget har utfört en badrumsrenovering hos oss. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Badrumsbesiktningar utförde en trestegsbesiktning och badrummet blev godkänt.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Gabriel! Tackar för att du tog dit tiden att ge ett omdöme samt att vi fått möjlighet att renovera ert badrum. Med vänliga hälsningar Liljeholmens Måleri AB

Linn W
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi renoverade vårt badrum med hjälp av Liljeholmens måleri AB och är supernöjda. Bra bemötande hela vägen från offert till slutbesiktning.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Linn! Vi tackar för samarbetet och för att du tog dit tid att skriva ett omdöme. Hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Gustav Erik F
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Från början till slut har vi fått ett gott bemötande av Liljeholmens Måleri. Vi renoverade vårt badrum och hade inte den största budgeten, med hjälp av Liljeholmens Måleri lyckades vi få till lösningar som passade vår plånbok utan att kompromissa på resultatet. Beräknad tid för renoveringen var 4 veckor, men redan efter 3 veckor var badrummet färdig. Under hela tiden hade vi en duktig hantverkare hos oss som var trevlig, lätt att kommunicera med och väldigt noga med detaljer och att vi som kunder skulle bli nöjda.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Gustav Erik! Vi tackar för det fina omdömet. Vi är måna om att alla våra kunder ska kunna få möjligheten till det bästa resultatet oavsett förutsättningar. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Oscar F
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Proffsigt, mycket bra uppstyrt och fantastisk service! Vi fick hjälp att förvandla en förvaringsyta till ett barnrum. Det var proffesionellt genom hela processen, de höll tidsplanen, var noggranna och väldigt måna om att slutresultatet skulle bli riktigt bra! Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera teamet på Liljeholmens Måleri.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Oscar! Vi på Liljeholmens Måleri tackar för det fina omdömet och möjligheten att få vara med i processen till ert nya barnrum. Med vänliga hälsningar Liljeholmens Måleri AB

Richard T
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Min upplevelse med Liljeholmens Måleri Ab under min badrumsrenovering var otroligt bra och smidig. Från första samrådet till det sista penseldraget var de dedikerade, professionella och uppmärksamma på mina önskemål. Hantverket är av absolut högsta kvalitet, och jag är överväldigad av hur vackert och funktionellt mitt badrum nu är. Liljeholmens Måleri Ab överträffade verkligen mina förväntningar, och jag är tacksam för deras skicklighet och genuina engagemang. Rekommenderar dem starkt till alla som söker en renoveringspartner av högsta klass för sin badrumsrenovering.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Richard! Vi tackar för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme och för möjligheten att renovera ditt badrum. Fantastisk var processen. Hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Arash P
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi är otroligt nöjda med badrumsrenoveringen som liljeholmens måleri Ab utförde för oss! Deras professionalism och dedikation var tydliga genom hela processen. Kommunikationen var smidig, och de tog verkligen hänsyn till våran önskemål och behov. Arbetet utfördes med precision, och resultatet överträffade mina förväntningar. Jag uppskattar den höga kvaliteten på material och hantverk. Tack för att ni förvandlade vår badrum till en vacker och funktionell plats. Jag rekommenderar Liljeholmens måleri Ab, till alla som söker en pålitlig och skicklig entreprenör för badrumsrenoveringar.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Arash! Gänget på Liljeholmens måleri tackar för det fina omdömet och för möjligheten att få renovera ert badrum. Med Vänliga hälsningar Liljeholmens Måleri AB

Sandra A
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Fantastiskt arbete av Liljeholmens Måleri AB! Resultatet överträffade mina förväntningar. De var professionella, punktliga och använde högkvalitativa färger. Mina väggar och inramningen runt våra nyinstallerade fönster ser nu fantastiska ut. Bästa Liljeholmens Måleri som bidrar med resurser på kort varsel för att tillgodose våra behov. Rekommenderas varmt!

Gucci F och Gabriel A gillar detta
Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Sandra! Tack för att vi fick möjligheten att få utföra måleriarbete hos er! Vi ses snart igen Med vänliga hälsningar Liljeholmens Måleri AB

Carl B
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Fick hjälp av Liljeholmens Måleri att renovera vårt badrum. Väldigt väl genomfört inom tidsplan och har genom hela renoveringen fått snabba svar och vägledning. Vi är väldigt nöjda och kommer använda Liljeholmen i framtida renoveringar.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Carl! Tack för att du anlitade oss för att få renovera ditt badrum i Bromma! Resultatet blev fantastiskt. Vi ses säkert snart igen. Med vänliga hälsningar Teamet på Liljeholmens Måleri AB

Love B
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi totalrenoverade vårt badrum med hjälp av Liljeholmens Måleri AB. Det vi uppskattar mest är: -Kvaliteten på utfört arbete - vi är mycket nöjda med hur badrummet ser ut och känns - det blev precis som vi önskade. -Kommunikation och transparens - det fanns en öppen dialog mellan alla parter vilket kändes tryggt, det gjorde det möjligt att följa renoveringen Mycket nöjd!

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Love! Vi på Liljeholmens Måleri önskar tacka dig för ditt fina omdöme och för att du gav oss möjligheten att få renovera ert badrum! På återseende! Med vänliga hälsningar Liljeholmens Måleri AB

Simon B
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Professionellt, punktligt och öppen kommunikation genom hela processen. Imponerande hantverk med noggrannhet för detaljer. Slutresultatet överträffade verkligen våra förväntningar. Vårt badrum är nu inte bara vackert utan även funktionellt. Tack för att ni gjorde vår renoveringsupplevelse så positiv! Rekommenderar starkt Liljeholmens Måleri Ab till alla som söker badrumsrenovering.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Simon! Vi tackar för att du tagit dig tid att skriva detta fina omdöme samt att vi fått vara med under denna process. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Vighnesh N
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

I am overwhelmed by the fantastic work that Liljeholmens Måleri Ab has done for my bathroom renovation. Every detail has been treated with precision and care. Communication was smooth, and I really appreciate the professional and friendly treatment I received. My bathroom has been transformed into a stylish and functional place, and I couldn't be happier. Thank you for your outstanding work and dedication to quality. Recommends Liljeholmens måleri Ab to anyone thinking about renovating the bathroom.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hello Vighnesh! Thank you for your great review. We are grateful for the fantastic cooperation and your trust. Sincerely Liljeholmens Måleri AB

Robert L
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Beslutet att göra duschrummet till min dotter med Liljeholmens måleri var det bästa beslut jag tagit. Jag tog ursprungligen in 5 offerter. Målet var att göra om ett rum i källaren i anslutning till min dotters rum till duschrum och tanken var att skapa en lyxig känsla med genomtänkta detaljer som man kan leva med under lång tid. Valet blev marmor på väggar och golv med svarta blandare, möbler, handdukstork knappar till toa och krokar, väggnära avlopp, nisch med belysning i duschen, handfat i vit komposit för den matta...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Robert! Tack för dina fina ord och att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss. Badrummet blev fantastiskt med en lyxig design och vilken tur att din dotter blev nöjd :) Allt gott! Hoppas vi ses snart igen Med vänliga hälsningar Liljeholmens Måleri AB

Maria S
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi anlitade Liljeholmens måleri för totalrenovering av vårt gamla badrum och vi kan inget annat än vara mycket nöjda med deras insats. Robert var snabb med att svara på förfrågningen från oss och hans lyhördhet gjorde att vi valde att anlita dem. Projektledaren gjorde ett otroligt bra jobb, och kunde alltid svara på våra frågor. Bättre hade badrummet inte kunnat bli, så kan starkt rekommendera Liljeholmens måleri!

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Maria! Tack för detta fina omdöme. Vi är tacksamma för möjligheten att få renovera ert badrum och ge detta fantastiska resultat. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Sina S
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Från projektets begynnelse var projektledaren konsekvent engagerad med oss, och tog kontakt redan från dag ett när vi skickade in vår arbetsförfrågan via offerta-webbplatsen. Det som verkligen utmärker denna upplevelse är projektledarens anmärkningsvärda tillgänglighet. Deras hjälp sträckte sig bortom själva projektet och omfattade ovärderligt stöd med försäkrings- och föreningsfrågor, vilket ibland kan vara en krävande och frustrerande uppgift. Det är viktigt att erkänna att avvikelser är oundvikliga när det gäller renoveringar,...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Sina! Tack för det fina omdömet och ert förtroende. Avvikelser är ibland obehindrat men med hjälp av det fantastiska samarbete hanterades detta på bästa möjliga vis. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Hedyeh J
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi valde Liljeholmens Måleri för att genomföra en omfattande renovering av vårt badrum och är otroligt nöjda med slutresultatet! Kommunikationen var utmärkt under hela projektet, med regelbundna uppdateringar som höll oss informerade varje steg på vägen. De svarade på vår fråga utan dröjsmål. De bryr sig verkligen om sina kunder. Vi rekommenderar dem varmt!

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Hedyeh! Tack för de varma orden och för möjligheten att få renovera ert badrum. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

David J
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Gjorde badrum och WC med Liljeholmen. Säljprocessen var väldigt smidig. Robert kom ut på platsbesök, samt lämnade offert med en välspecificerad budget och tidplan för arbetet. Priset var konkurrenskraftigt för en totalentreprenad för badrum. Robert förmedlade även kontakt för inköp av kakel, badrumsmöbler, utrustning samt hjälp med framtagande av ritningar mm. Arbetet började på överenskommen dag och var klart i tid. Ashraf jobbade hårt för att hålla tiden, inklusive helger. Löpande frågor som uppkom stämdes av via en whatsapp-chat,...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej David. Vi är tacksamma för detta fina omdöme samt det fantastiska samarbetet. På återseende, med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens måleri AB

Hanna B
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Liljeholmens måleri får verkligen ett toppenbetyg ifrån oss, ifrån start till mål med vår badrumsrenovering! Första intrycket när Robert kom hem på ett första hembesök var enormt bra, men kommer de verkligen leva upp till dessa förväntningar? Och svarat blev ett JA. De är enormt lyhörda, snabba på att svara och det har verkligen gått att bolla olika idéer med Robert!! Vi kommer definitivt ta in Liljeholmens måleri i fler projekt framåt!

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Hanna! Tack för det fina omdömet och det fantastisk samarbete. Vi är glada över att vi fick överträffa era förväntningar. På återseende, med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Mikaela E
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi anlitade Liljeholmens Måleri för en totalrenoveringen av vårt badrum i Solna och är jättenöjda med resultatet! Bra kommunikation genom hela projektet med i princip dagliga uppdateringar. Kändes tryggt från början till slut. Rekommenderas!

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Mikaela! Vi på Liljeholmens Måleri AB är tacksamma för det fina omdömet och det fantastiska samarbetet. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Linus E
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Jag är väldigt glad att vi valde Liljeholmens måleri för att renovera vårt badrum. All kommunikation har gått strålande och vi har ständigt blivit uppdaterade med bilder över hur arbetet går och att det sker enligt gällande regler. Resultatet blev mycket bra. Snickaren och plattsättaren Sher har varit noggrann med detaljerna och kommit med bra råd som har bidragit till det fina resultatet. Jag kan varmt rekommendera!

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Linus! Tack för det fina omdömet, det fantastiska samarbetet och att vi fått möjligheten till att renovera ert badrum. Med vänliga hälsningar teamet på Liljeholmens Måleri AB

Martin N
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi är väldigt nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering och den har utförts i ett högt tempo och tidplanen hölls med god marginal. Vi fick mycket bra hjölp av inredningsarkitekten på Kakelspecialisten. Vi har fått ett trevligt bemötande av samtliga inblandade som också har varit lösningsorienterade och projektet genomfördes med ett smidigt samarbete.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Martin! Vi tackar för detta fina omdöme samt det smidiga samarbetet. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Erik L
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Jättebra hantverkare! Resultatet blev väldigt bra. Projektledaren lyste med sin frånvaro, planerade inte i tid, svarade inte i telefon, och var allmänt knepig.

Johanna E
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Anlitade Liljehomens Måleri för renovering av badrum och är väldigt nöjd med resultatet och mitt nya badrum! Snabb respons på offert och datum för uppstart. Arbetet har dokumenterats och kommunicerats fortlöpande längs vägen och LM har varit lösningsorienterade när något frågetecken dykt upp. Kan rekommendera :)

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Johanna! Tack för du tagit dig tid att skriva detta omdöme. Vi är tacksamma över att fått renovera ditt badrum. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

First-Name L
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Liljeholmens Måleri AB överträffade mina förväntningar vid badrumsrenoveringen. Deras professionella och vänliga attityd gjorde samarbetet enkelt och trevligt. Projektet genomfördes effektivt och enligt tidsschema, med imponerande uppmärksamhet på detaljer. Det resulterande badrummet är en perfekt kombination av elegans och funktionalitet. Jag uppskattar verkligen deras öppna kommunikation och ser fram emot framtida samarbeten. Rekommenderar starkt Liljeholmens Måleri AB för alla renoveringsbehov.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Lars! Vi är tacksamma över det fina omdömet samt glada att vi överträffade dina förväntningar. Vi ses snart igen, med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Robert K
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Liljeholmens måleri är lyhörda och lösningsorienterade och har väldigt bra hantverkare som också är pålästa om vad man får och kan göra när det uppkommer saker som inte kunnat förutspås vid en renovering. Kan varmt rekommendera dem

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Robert! Vi på Liljeholmens Måleri AB är tacksamma över att du tog dig tiden att skriva detta omdöme. Vi tackar även för ditt förtroende och möjligheten att fått renovera hemma hos dig. Med vänliga hälsningar gänget på Liljeholmens Måleri AB

Fredrik Q
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Kan starkt rekommendera Liljeholmens Måleri. Vi valde mellan fler aktörer men Liljeholmen hade bättre reviews än de andra så vi gick vidare med dom och de levde verkligen upp till alla fina kommentarer. Vi gjorde en stor renovering med två badrum och allt gick väldigt smidigt. Tydlig daglig dokumentering och bra projektledning från start till mål. Allt vart klart i tid. Kan varmt rekommendera dom

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Fredrik! Tack för att du tog dit tiden att skriva detta fina omdöme. Vi är tacksamma för förtroendet och att ni valde oss för att renovera era badrum. Med vänliga hälsningar, gänget på Liljeholmens Måleri AB

Matilda L
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi anlitade Liljeholmens Måleri AB för att göra om vårt badrum och herre gud vad bra det blev. Från ett enormt sunkigt badrum från 90-talet där min inte ville spendera en sekund mer än vad man behövde till ett badrum som utstrålar lyx, är superfräsch och nu är det största problemet att man aldrig vill gå ut. Vi är också väldigt imponerade av den service vi har mottagit under projektets gång. I princip varje dag har vi mottagit bilder/filmer med uppdateringar från renoveringen och det har varit en tydlig dialog mellan...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Matilda! Tusen tack för att du tagit dig tid och skrivit ett omdöme. Jag önskar även tacka dig för att du anlitade oss på Liljeholmens Måleri AB för att få renovera ert badrum! ert val av inredning och kakel har gjort att badrummet har fått ett fantastiskt resultat. Det har varit ett nöje att få utföra er badrums renovering.

Alva R
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Totalrenoverade badrummet och är otroligt nöjd med bemötande, uppdateringar och arbete! Blev lyssnad på med frågor och ändringar genom projektet. Fick dagliga uppdateringar om hur allt fortskred i chatt vilket också gjorde att om det fanns frågetecken eller problem så löstes det direkt. Slutresultatet är precis som jag önskade.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Alva! tack snälla för ditt fina omdöme! Ditt badrum blev verkligen superfint! samarbetet med er har gått galant från start till mål. Tveka inte att kontakta oss nästa gång önskar renovera!

Stig Magnus U
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Liljeholmens måleri totalrenoverade vårt badrum i Årsta. Snabb respons på offertförfrågan och dom var flexibla med projektstart vilket gjorde att vi kunde anpassa projektet efter våra behov. Arbetet flöt på bra med dagliga uppdateringar via chatten och även frågor som dök upp då vi inte var på plats kunde vi hantera den vägen. Också de få gånger det uppstod något problem hanterades dessa snabbt via chatt eller kontakt på plats. Vi fick snabb återkoppling och snabba lösningar. Arbetet utfördes med hög kvalitet och lyhördhet. Vi är mycket nöjda med arbetet och vårt nya badrum.

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Magnus! tack för ditt omdöme och att du anlitade oss på Liljeholmens Måleri AB. Det har varit ett nöje att få renovera ert badrum och resultatet blev superfint! Ni har gjort ett utmärkt val av kakel och badrumsmöbler. Du är varmt välkommen att höra av dig nästa gång du går i renoverings tankar.

Viktor H
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi anlitade Liljeholmens Måleri via Renomate för en totalrenovering av vårat badrum och kan inte vara mer nöjda! :) Vi hade en tydlig vision av hur badrummet skulle se ut, höga krav på precision, transparens och slutfinish och Liljeholmen levererade verkligen på samtliga punkter. De höll konstant tidplanen och kom det upp några frågor så var de snabba på att höra av sig och vi kände verkligen att vi fick gehör för våra önskemål och idéer. Guldstjärna till Ashraf som skapade vårat fantastiska badrum och under hela...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Viktor! Tusen tack för ditt fina omdöme! Renomate gjorde ett fantastiskt jobb att rita upp ert badrum och tillsammans med er välja all inredning, resultatet blev verkligen ett badrum som känns lyxigt! Det har varit ett sant nöje att få renovera ert badrum!

Anna K
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Jag är väldigt glad och nöjd med att jag valde Liljeholmens måleri för att totalrenovera vårt badrum. Kan verkligen rekommendera dem! Jättebra kommunikation, jag fick hela tiden info och bilder på hur arbetet gick. De var så välorganiserade, allt flöt på perfekt trots att det var mitt i sommaren. Resultatet är fantastiskt!

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Anna! Tack för att du tagit dig tid och skrivit ett omdöme och för dina fina ord om oss på Liljeholmens Måleri AB! Jag kan inte annat än att hålla med om att resultatet blev fantastiskt! Tack för att du anlitade oss på Liljeholmens Måleri AB. Hoppas vi ses igen vid eventuella framtida renoveringar =)

Victor S
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Liljeholmens måleri hjälpe oss att totalrenovera vårt badrum, och vi kunde inte varit nöjdare. Allt från första samtalet sköttes snyggt och det fanns en enorm lyhördhet i att vi skulle få det precis som vi ville ha det. Dagliga uppdateringar i en chatt-grupp gjorde att vi kunde följa arbetet även när vi inte var hemma, vilket var ett stort plus. Även om vi själva ändrade oss lite under vägen så visade alla i projektet en bra förmåga att resonera kring olika alternativ men försökte alltid tillgodose våra önskemål på bästa...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Victor! Tusen tack för ditt fina omdöme! Att renovera ett våtrum/badrum kräver ibland lite förändringar i processens gång och detta krävs ibland för att resultatet ska bli perfekt och att badrummet ska bli som man önskar. resultatet av er badrumsrenovering blev riktigt bra! Tveka inte att höra av er till oss nästa gång ni går i renoveringstankar =)

Emelie J
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Vi anlitade Liljeholmens måleri för renovering av vårat badrum i Huddinge. Med väldigt kort varsel började projektet. Vi hade lite bråttom då inflytt var 6 veckor efter första kontakt. Allt blev klart i tid och resultat över förväntan :). Vi uppskattade snabb respons och daglig uppdatering. Var något oklart kunde vi bolla detta direkt och få svar. Stort tack!

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Emelie! tack för ditt fina omdöme och att du anlitade oss på Liljeholmens Måleri AB! Resultatet av er badrumsrenovering blev verkligen superbra! Vi önskar tacka er för det fina samarbetet under renoveringen. Hör gärna av er till oss nästa gång ni önskar renovera

Marcus H
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

De kunde komma och utföra arbetet mycket snabbt. Kvaliteten var imponerande, inte bara målningen utan även den mönsterpassade tapetseringen. Värda sitt pris!

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Marcus! Tack för du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss på Liljeholmens Måleri AB. Vi önskar även tacka dig för att du anlitade oss för att måla och tapetsera om i ert hus samt lite snickeriarbete. Resultatet blev superfint! Ni är varmt välkomna att höra av er till oss igen nästa gång ni går i renoveringstankar.

Miriam A
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Superbra bemötande redan vid första besöket och tydliga snabba svar vid efterföljande frågor från oss. Arbetet tog precis den tid som projektledaren uppgivit och den offererade kostnaden hölls också. All kommunikation under renoveringen sköttes via whatsapp och det var snabba svar. Vid renovering av badrum så är det alltid något som är klurigt, hos oss var det något stökigt att byta ett av stamrören men det löste Liljeholmen superbra. I övrigt fantastiskt duktig hantverkare som renoverade vårt badrum. Vi är supernöjda och...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Miriam! Tack för ditt fina omdöme och tack för att ni anlitade oss på Liljeholmens Måleri AB för er badrumsrenovering! Ert badrum och tvättstuga blev superfint! Ert val av kakel och badrumsinredning gjorde att resultatet känns modernt och lyxigt! Det var ett nöje att få utföra renoveringen hos er! Ser fram emot framtida kontakt vid er nästa renovering =)

Rani O
Skrev om Liljeholmens Måleri AB

Jag kan varmt rekommendera liljeholmens måleri Ab för att renovera ditt badrum. Alla är hjälpsamma Alla är lyhörda Alla är anträffbara Alla är kunniga Alla är omtänksamma Projektet gick jätte smidigt blev klar före utlovad tid. Jag kan inte någonting av att renovera badrum men arbetsledaren som var dedikerad till mitt badrumsprojekt följde med mig för att köpa inredning, hämtade material när det saknades. Var tillgänglig på telefon dyner runt nästan för att besvara mina frågor. Tack hela teamet! Ni har verkligen...

Svar från Liljeholmens Måleri AB

Hej Rani! Tack för att du anlitade oss på Liljeholmens Måleri AB för att renovera ditt badrum och tack för de fina orden i ditt omdöme! Att du som kund skall känna dig trygg i din renovering är superviktigt för oss! Ditt badrum blev verkligen superfint!