Liljemarks Begravningsbyrå AB

Liljemarks Begravningsbyrå AB

• BadgeFiveYears

Välkommen till Liljemarks Begravningsbyrå! När livet förändras är trygghet viktigt. Därför finns vi, med vår långa erfarenhet, här för att hjälpa er med en personlig och minnesvärd begravning. Vi värnar om det personliga mötet, vare sig det sker fysiskt eller på distans, där vi tillsammans med er planerar begravningen på det...

142 omdömen om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Sedan starten hos Reco 2019

Angela K
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Vi anlitade Liljemarks Begravningsbyrå till vår pappas begravning. Från första samtalet och långt efter själva begravningen har vi på ett varmt och proffesionellt sätt blivit tydligt lotsade av Christer genom hela processen. Han la stor vikt vid att lyssna efter våra tankar, frågor och önskemål. Samtidigt som han hjälpte oss med bra lösningar på problem vi inte själva visste hur vi skulle hantera. Christer fanns alltid tillgänglig och gav snabba och tydliga besked på de frågor vi hade. Han lyckades förena professionalism...

Ove M
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Allt har varit väldigt väl skött. Ända från när mamma själv tog kontakt med dom. Tills hon gick bort och efter arbetet gjordes. Tack så mycket.

Kristina L
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Jag är otroligt tacksam för sättet vi bemöttes på vid planeringen av min mans begravning. Tack Christer för ditt tålamod med alla frågor. Mina förväntningar var höga eftersom jag visste att ni är proffsiga och jag varit på ett antal begravningar genom åren som ni ansvarat för. Jag köpte en begravningsgudstjänst som blev precis så andaktsfull och ljus som vi ville ha. Våra vänner som deltog, sa efteråt att de aldrig tidigare varit på en så vacker och ljus begravning, och det tycker jag är att bra betyg till er!

Birgitta M
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Jag fick mycket bra hjälp med allt som rörde begravningen, planeringen efter den dödes önskan och själva begravningsakten och minnesstunden. Mycket fint och bra bemötande.

Madeleine A
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Väldigt bra personlig liten byrå med full koll på allt, rimliga priser, mycket nöjd och rekommenderar!

Antero I
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Begravning var mycket vacker och bra ordnat.

Lena R
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Jag beställde en begravning med enkel ceremoni . Företaget genomförde sina åtaganden på ett bra sätt i enlighet med mina önskemål. Ceremonin genomfördes på ett värdigt och fint sätt. Korrekt och trevligt bemötande.

Mikael R
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Vänligt, med tålamod och proffessionalitet. Liljemarks har varit ett stort stöd i svåra tider.

Margareta K
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Mycket fint bemötande från första kontakten all planering, genomförandet av begravningen. Omsorgen om mig och min familj , alla fina samtal. Kan varmt rekommendera Liljemarks begravningsbyrå den fina känsla och värdighet som dom har i en stund av sorg. Margareta

Marie L
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Super trevligt bemötande och professionellt.

Britt-Marie H
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Jag tycker att personalen på Liljemarks är helt underbara vänliga o förstående!

Olle T
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Jag fick snabbt kontakt och hjälp med det vi ville ha, dvs begravningen i sin helhet inkl minnesstund. Funkade bra förutom ett par smärre slarvfel. Bra om ni hade någon som korrekturläste. Även om jag läste annonsen var jag inte så uppmärksam. Bouppteckning har vi inte tagit ställning till ännu

Clas R
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Liljemarks tog hand om begravningen av hustru/mamma på ett mycket personligt men samtidigt professionellt sett. Man var mycket flexibla kring våra önskningar och infogande av egna arrangemang i samband med begravningsgudstjänsten. Det har också varit lätt att kommunicera med Christer Liljemark på mail och telefon, alltid med svar under samma dag.

Anette E
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Liljemarks Begravningsbyrå gjorde en svår dag vacker och värdefull och till ett fint minne. Allt från det första bemötandet till deras närvaro under begravningsdagen och kontakten efteråt har varit personligt och mycket professionellt. TACK!

Göran P
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Allt fungerade till belåtenhet (litet undantag för vegetariska maten på minnesstunden)

Marcus S
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Christer skötte allting professionellt.

Kim P

Smidiga duktiga prisvärda rekommenderar

Ingrid G
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Vi blev mycket väl bemötta. Skönt att kunna lämna över planeringen i en svår stund

Tora C
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Jag och barnen är jätteglada o nöjda över det bemötande och den hjälp vi fick både vid förberedelser och efter Rolands begravning. Proffsigt! Det var första kontakten angående en begravning, Så alla våra förväntningar och önskemål blev väl tillgodosedda. Vi fick hjälp med planering av begavning, många samtal, fin information. Dödsannonser till tidningar. Iordningställande i k. an Programblad, allt efterarbete. Tackannons. Bouppteckning. Bara fina minnen. Tack för all hjälp! 🙏💕 /Tora O barnen

Erik J
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Väl bemötta. Allt fungerade i alla led kring begravning och bouppteckning.

Margareta K
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Jag är MYCKET NÖJD med allting! Vänligt och förstående bemötande, snabb behandling av dödsannonsen, begravningsceremonin blev precis som jag önskat, beställning av kransar sköttes perfekt likaså förtäringen vid minnesstunden. Ett plus var minnesmappen med bl.a. uppgifter om vilka som skickat blommor till begravningen. Vidare sköttes kontakten med kyrkogårdsförvaltningen inför gravsättningen på ett föredömligt sätt. Det kändes otroligt skönt att allt fungerade så väl. Stort TACK!

Bengt L
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Begravning Mycket bra och helt enligt vår höga förväntan

Henrik N
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Proffsigt och hjärtligt bemötande. Allting tillgängliga. I en svår stund, vid ett dödsfall, behöver man hjälp av någon som underlättar så mycket som möjligt och som är lyhörda, och det är verkligen Liljemarks Begravningsbyrå. Mitt betyg blir det högsta möjliga och jag kan verkligen rekommendera dem.

Ingela A
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Liljemarks Begravningsbyrå AB hjälpte mig med min mammas begravning så att den blev ett ljust, fint minne. Professionellt, lyhört och med känsla. Jag kan varmt rekommendera denna begravningsbyrå.

Anders A
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Liljemarks Begravningsbyrå har tagit hand om begravningen av både vår mamma och nu senast vår pappa, på bästa sätt. Christers respektfulla, lättsamma och hjälpsamma sätt gör hela processen med begravningen och allt runt omkring enkelt.

Söderquist Begravningsbyrå och Christer L gillar detta
Lars-olof H
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Respektfull, osentimental, saklig, kunnig med god överblick i sin profession. Tydlig och upplysande kring olika begravningsalternativ och kostnader. Genomgående ett trevligt bemötande fram till slutförd kremation. /Lars Hemlin

Solveig S
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Vi är väldigt tacksamma för att vi kunde få snabb och profesionell hjälp med allt som behövdes i samband med begravningen. Bemötandet var vänligt och empatiskt.

Dan G
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Vi blev bemötta på ett trevligt och professionellt sätt. Förväntningarna var ganska stora och de infriades. Dialogen var mycket bra hela tiden, från första mötet, vidare via telefon och mejl. Fick bra hjälp hela tiden samt bra dokumentation från Liljemarks. Liljemarks skötte det mesta som t. ex kontakt med cateringföretag, organist/pianist, vokalist, beställning av urna och kontakt med blomsterbutik. Jättenöjd med begravningsbyrån.

Ulla-britt A
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Jag blev mycket väl be mött, noggrant presenterat vad som bör ske före och kring begravning. Väl genomfört vid begravningstillfället. Jag har dessutom anlitat firmans jurist inför bouppteckning och känns tryggt och bra. Sammanfattningsvis, jag är mycket nöjd med begravningsbyråns tjänst som jag nyttjat.

Birgitta J
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Fint bemötande. Professionella. Tillgängliga. Liljemarks Begravningsbyrå kommer alltid att vara mitt förstahandsval. Hälsar Birgitta

Anna L
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Personligt och omtänksamt bemötande. Snabb respons när man söker kontakt. Känns tryggt.

Marie M
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Behravningstjänster. Tillmötesgående och ansvarstagande.

Clas H
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Bra bemötande och bra service vid en familjemässigt sett svår situation.

Rakel S
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Mycket bra bemötande. Våra förväntar blev infriade. Tryggt och professionellt, stor förståelse för vår sorg. Vi fick hjälp med begravningen, program och tackkort.

Mia V
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Proffsigt och tryggt bemötande och med varsam hand blev jag lotsad genom det allra svåraste, att planera och ordna en begravning. Det blev precis som jag ville!

Carl Å
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Vi blev bemötta med lugn vid första mötet. Christer tog den tid som behövdes, och resultatet blev som vi tänkte. Jag kan verkligen rekommendera Liljemarks som tog hand om det vi behövde hjälp med Vi köpte det som behövdes vid omhändertagandet av vår syster, hämtning, svepning, kremering och sedan beställning av begravning MVH Carl Ågren

Terttu P
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Bra bemött. Empatisk engagemang vid alla kontakter Kan rekommenderas!

Åke L
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Mycket nöjd med allt som Liljemarks åttagit sig och levererat på bästa sätt Trevligt bemötande och snabba svar

Jenny D
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Vi valde Liljemarks till mammas begravning. Vi har fått ett fint och proffsigt bemötande. Christer har varit lyhörd och hjälpt oss på alla tänkbara sätt. Christer har även förmedlat fin kontakt med florist och gravstens firma. Vi är väldigt nöjda med allt!

Emma B
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Fantastiskt och personligt kundbemötande. Kunde inte ha blivit bättre. Tack!

Helene S
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Jag hade höga förväntningar pga vad andra tyckt före mig. Dessa förväntningar infriades till 100%.

Agneta B
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Köpte hjälp med begravning. Allt har fungerat mycket bra. Kvalité och professionellt bemötande. Agneta Bjerkensjö

Sara A
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Väl bemött - lyssnande - återkopplande.

Gunilla P
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Trevlig personal på begravningsbyrån är super nöjd med allt de ordnade.

Marie L
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Det blev en värdig och fin begravning för vår mamma.

Ylva B
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Vi systrar fick ett fint bemötande och bra och relevant information inför vår mammas begravning. Vi kände också att vi kunde vara med och påverka alla beslut och val och anpassa allt på bästa sätt efter omständigheterna. Tack!

Leif E
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Behövde hjälp med begravningsbestyr. Fick tips och förslag på allt som ingår i processen. Val av Kyrka och tider som passar alla närvarande. Väldigt trevligt bemötande, hela tiden kändes som värdig. Allt kändes rätt bra till slut.

Ingvor U
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Första mötet kändes bra i denna tunga stund. De var seriösa och tillmötesgående

Michael B
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Väldigt nöjd. Liljemarks tog hand om allt i samband med min mors begravning och var inkännande och lyhörda. I slutändan blev det en personlig och fin begravning där de gjorde det lilla extra. Inte blev det speciellt dyrt heller.

Svante N
Skrev om Liljemarks Begravningsbyrå AB

Vi köpte begravning med allt därtill Vi blev mycket bra bemötta Bolaget levde upp till våra förväntningar Mycket bra genomfört uppdrag