Lilly Nails Västerås

Jakobsbergsplatsen 5 A, 724 61 Västerås — Visa karta

Välkommen till Lilly Nails Västerås!

Vi fixar inte bara ditt yttre. Du får även chansen att prata av dig med ett gäng öppna tjejer. Hos oss på Lilly Nails Västerås blir du alltid bemött med ett glatt och proffsigt bemötande.

Våra behandlingar:
  • Naglar - Akryl, Gele, Hybrid gele eller Gelpolish
  • Fransar - Fransförlängning, lash lift, färgning av fransar
  • Bryn - Färgning av bryn, brow lift, microblading
Vi är certifierade av Svenska Estetikernas Yrkes Förbund samt Sansa Godkända. Detta innebär att vi vi håller den höga kvalitet som krävs på våra behandlingar.

Vi har över 100 färger och glitter att välja på - låt kreativiteten flöda!

Läs vad 90 kunder tycker om Lilly Nails Västerås

• 2020-03-30

Ulrica B skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås
    Jag gör nagelförstärkning hos Agnes, hon har alltid många fina färger att välja mellan och de håller väldigt bra. Agnes själv har alltid ett glatt och proffsigt bemötande, och man känner sig väl omhändertagen som kund! Läs mer
  • 2020-03-29

Sabine R skrev om Moa Skogmo en del av Lilly Nails Västerås
    Jag fick en fin volym franspåfyllning.
    Moa är väldigt seviceminded och jag blev väl omhändertagen i en häftig miljö. Läs mer
  • Benita M

2020-03-29

Benita M skrev om Moa Skogmo en del av Lilly Nails Västerås
    Fransar...Alltid lika kul att komma t Wau
    Trevligt bemött..Alla är glada
    Allt va toppen !!!
    Kommer absolut tillbaka till Moa Läs mer
  • 2020-03-29

Chelsea B skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås
    Jag gör kontinuerligt mina naglar hos Agnes(nagelförlängning gelé).
    Dem verkar ha en bra sammanhållning tjejerna på plats. Det skämtas och pratas mycket. Man känner sig välkommen.
    Agnes gör mycket fina naglar. Ibland är det stressigare dagar än andra och då kan det märkas att hon inte riktigt hinner göra det hon vill med naglarna. Kan vara lägga upp dem lite, forma till dem ordentligt osv.
    Generellt tycker jag om salongen och Agnes speciellt. Varit kund nu lite mer än ett halvår och hoppas på att Agnes fortsätter med det hon gör! Läs mer
  • Ronja H

2020-03-26

Ronja H skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås
    Agnes är den absolut bästa nagelteknologen jag har gått till, då Jag har gått till några st men naglarna har aldrig hållit men Agnes anpassar sig verkligen ever kundens naglar o gör en sjukt bra jobb!! 😍 Läs mer

Maria Z skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Har blivit bra bemött av Sanna. Flexibel med tider. Läs mer
    Björn V gillar detta

Lena B skrev om Ellen Svensson en del av Lilly Nails Västerås
    Hej jag känner inte till Ellen mer än att hon är en trevlig o glad o välkomnande tjej! Jag har inte gjort naglar hos henne så jag kan inte uttala mej om det 💞 Läs mer

Lena B skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås
    Hej Jag tycker Agnes är en duktig o noggrann o glad o trevlig tjej 💞 Läs mer
  • Sonja K

2020-03-24

Sonja K skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås
    Agnes är riktigt professionell och den bästa när det gäller nageldesign och utformning.
    Hon är alltid trevlig och öppen och alltid lyhörd. Hon har uppfyllt alla mina förväntningar på service och personlig kontakt samt bemötande.
    Helt underbar tjej. Skulle aldrig byta till någon annan. Hon är bäst!!! Läs mer

Sara H skrev om Ellen Svensson en del av Lilly Nails Västerås
    Ellen är alltid superproffsig! Kanonnöjd med resultatet :) Läs mer
  • Vivi P

2020-03-24

Vivi P skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Sanna har gjort mina 3D bryn som jag blev supernöjd med
    Sanna är trevlig och har ett stort hjärta Läs mer

Heini S skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås
    Mina varmaste rekommendationer! Agnes gör ett riktigt proffsigt arbete med naglar! Alltid nöjd! Läs mer

Annika B skrev om Felicia Karlsson en del av Lilly Nails Västerås
    Hon fixade mina naglar väldigt vackra på ett mycket professionellt sätt. Felicia är supertrevlig och lyhörd med vad jag var ute efter vad som passade mig så jag skulle bli nöjd. Jag är supernöjd och rekommenderar henne varmt :) Läs mer

Star B skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås
    När jag går till Agnes för att fixa naglarna får jag alltid ett trevligt bemötande av både henne och resten av personalen på salongen.
    Jag är alltid nöjd när jag går därifrån och skulle något problem uppstå så hanterar hon det jättebra.

Jag har ingenting negativt att säga om min upplevelse. Läs mer

Amanda S skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås
    Jag hittade Agnes på Instagram och blev direkt störtkär i hennes verk!
    Har gått hos henne nu i ca. 1 år och har varit otroligt nöjd efter varje besök. Jag ger henne alltid fria händer och hon levererar nytänk, kvalitet och såklart sjukt snygga naglar- VARJE GÅNG.
    Rekommenderas starkt! Läs mer

Helena P skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås
    Jag har varit till Agnes två gånger och är mycket nöjd!! Läs mer

Elin A skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås
    Gjort avancerad design på naglar och Agnes är så otroligt duktig och trevlig på alla sätt!
    Resultatet blir alltid fantastiskt och man går därifrån med de snyggaste naglarna som finns och humöret på topp!
    Det finns ingen bättre på naglar! Läs mer
  • 2020-01-24

Hannah T skrev om Ellen Svensson en del av Lilly Nails Västerås
    Jag gjorde lash lift och fixade ögonbrynen hos Ellen! Hon var väldigt mån om att allt kändes okej och att inget gjorde ont. Väldigt trevlig och ett fantastiskt bra resultat!😊 Läs mer
  • 2020-01-22

Theres L skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Vanlig klippning, dam. Sanna var lugn, trevlig och mån om att jag skulle bli nöjd. Jag blev väldigt nöjd! Läs mer

Nathalie B skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Gjorde mina naglar hos sanna och upplevde henne väldigt kunnig och är fortfarande supernöjd med resultatet 3 veckor senare. Läs mer

Heidi B skrev om Moa Skogmo en del av Lilly Nails Västerås
    Volymfransar för första gången, Moa satte i 10 mm vilket var bra för att fixa fransar på mig för första gången.
    Allt som Moa gjorde var tipptopp.
    Salongen är ganska dammig och det skulle behöva se mer proffesionellt ut. För övrigt bra! Läs mer

Lena L skrev om Ellen Svensson en del av Lilly Nails Västerås
    Jag har gått för förstärkning med gellack. Ellen har varit noggrann och gjort ett bra jobb som hållit länge. Blev bättre än de förväntningar jag hade, och till ett bra pris. Läs mer
  • Hanna S

2019-10-10

Hanna S skrev om Ellen Svensson en del av Lilly Nails Västerås
    Jag gör både lashlift och naglar hos Ellen, och går alltid där ifrån både snyggare och gladare. Ellen är alltid glad, trevlig och lyssnar på mig som kund. Ellen har även en bra känsla på vilka färger som passar mig och min stil och för fram det på ett proffesionellt sätt. Läs mer
  • 2019-09-22

Ulla N skrev om Moa Skogmo en del av Lilly Nails Västerås
    Jag gjorde en fransförlängning och jag är så nöjd med resultatet och framför allt med Moa. Hon är verkligen skicklig inom sitt område och har kunden i fokus.
    Sammanfattning = helt suverän!!! Läs mer

Eva H skrev om Moa Skogmo en del av Lilly Nails Västerås
    Min första fransförlängning och Moa gjorde ett fantastiskt jobb, har fått så många komplimanger. Läs mer

Johanna V skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Nagelförstärkning

Proffsigt och trevligt bemötande, Sanna är väldigt duktig på de hon gör och jag kommer rekommendera henne om någon frågar Läs mer

Pernilla P skrev om Moa Skogmo en del av Lilly Nails Västerås
    Jag hade bokat tid på nätet som inte var registrerad i era system. Blev mycket trevligt bemött av Moa som löste situationen på ett mycket bra sätt. Jag fick min bryn och fransfärg samt lashlift.

Tack för det! Läs mer
  • 2019-07-14

Anette B skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Sanna är professionell och kunnig i sitt yrke. Hon lyssnar på vad jag som kund önskar, men kan också komma med förslag och roliga tips. Jag är nöjd varje gång jag lämnar och mina naglar har aldrig varit snyggare! Läs mer
  • Sandra S

Gjort naglar hos Sanna. Blev super nöjd. Trevlig och jätteduktig. Läs mer
  • Annasara O

2019-06-07

Annasara O skrev om Ellen Svensson en del av Lilly Nails Västerås
    Ellen är mycket trevlig och proffsig! Har gjort naglar hos henne två gånger hittills och är supernöjd. De håller perfekt! Läs mer

Annika B skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Sanna är mycket professionell och en sann konstnär som alltid ser till att leva upp till dina förväntningar eller så mycket mer. Alltid trevligt bemött och får mig att känna mig speciell och varmt välkommen. Rekommenderar henne alltid👌❤ Läs mer

Sofie T skrev om Ellen Svensson en del av Lilly Nails Västerås
    Gjorde gellack hos Ellen då min "ordinarie" nageltjej var fullbokad. Duktig och snabb, inget att anmärka på. Läs mer

Gunilla R skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Naglar, Otroligt duktig och noggran, mycket nöjd.
    Mycket trevligt bemött, rekommenderar verkligen Sanna :-) Läs mer

Cecilia S skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Världens bästa Sanna har gjort mina naglar under lång tid, hon är både fantastiskt duktig och trevlig! Skulle gärna hänga på salongen varje dag bara för att det är så himla härliga personer som jobbar där :) men det behöver man ju tyvärr inte då naglarna håller superbra! Läs mer

Cecilia S skrev om Moa Skogmo en del av Lilly Nails Västerås
    Underbara Moa fixar fantastiska fransar! Hon är dessutom en himla go person, man ser verkligen fram emot varje besök! Förutom de snygga fransarna man går därifrån med har man haft det väldigt trevligt under tiden :) Läs mer

Anna A skrev om Moa Skogmo en del av Lilly Nails Västerås
    Fransförlängning. Bra och trevligt bemötande,, gick igenom mitt behov, förväntningar etc innan vi körde igång. kändes bra.
    Tog väldigt lång tid. blev dock nöjd med resutatet. Dock så pratade Moa med sina kollegor om privata saker under tiden som hon skulle arbeta med mig. det kändes märkligt att de pratade över mitt huvud, samt så kände jag mig fundersam kring om hon kunde koncentrera sig på mig samtidigt som hon pratade.
    jag blev dock nöjd, men kommer inte att gå tillbaka. Jag går till ett annat ställe istället. Läs mer

Malou B skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Sanna gör alltid världens finaste naglar! Läs mer
  • 2019-05-23

Johanna B skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Gör naglar hos Sanna och hon är professionell, noggrann och bäst på det hon gör! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-05-23

Louise T skrev om Moa Skogmo en del av Lilly Nails Västerås
    Gör fransförlängning hos Moa och hon är superduktig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-22

Sanna N skrev om Ellen Svensson en del av Lilly Nails Västerås
    Ellen är jätteduktig på det hon gör! Gör alltid mina naglar och fransar hos henne, blir så nöjd varje gång jag varit hos henne! Läs mer
  • 2019-05-22

Ellen S skrev om Ellen Svensson en del av Lilly Nails Västerås
    Är alltid jättenöjd när jag går till Ellen vare sig det gäller naglar, lash lift, bryn eller spraytan. Hon är väldigt professionell och kan mycket om sitt jobb, därför får hon ofta fria händer när man själv har slut på idéer. Kommer fortsätta gå hos Ellen livet ut för såhär nöjd har jag aldrig vart hos tidigare personer jag gått till. Bäst är hon!! Läs mer
  • Linn L

2019-05-22

Linn L skrev om Ellen Svensson en del av Lilly Nails Västerås
    Man kommer alltid från Ellen med snygga klor, ett gott humör och blir alltid bemött på bästa sätt. Hon överträffar sig själv varje gång. Helt otrolig. ❤️ Läs mer

Maja O skrev om Ellen Svensson en del av Lilly Nails Västerås
    Jag gjorde lashlift hos Ellen och blev jättenöjd!
    Ellen är en trevlig och glad person som bemöter sina kunder jättebra!
    Tycker hon levde upp till mina förväntningar och har alltid varit nöjd med henne! Läs mer

Evelina M skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Sanna gör helt fantastiska naglar och har gjort magi med mina ögonbryn! Läs mer

Nathalee A skrev om Moa Skogmo en del av Lilly Nails Västerås
    Bästa Moa! Trevlig, lyhörd för önskemål och fantastiskt duktig. Läs mer

Evelina M skrev om Moa Skogmo en del av Lilly Nails Västerås
    Är lika nöjd efter varje besök. Har gått till Moa i flera år och jag kommer aldrig låta någon annan fixa mina fransar. Läs mer
  • Malin T

2019-05-21

Malin T skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Mina besök hos Sanna har varit för nagelförstärkning.
    Hos Sanna och hennes kollegor blir man alltid bra bemött. Man känner sig välkommen och under besöket bjuds det alltid på många skratt.
    Mina naglar blev precis som jag önskade. Sanna lyssnar alltid på mina önskemål och kommer med bra förslag, snabb och bra pris.

Jag är alltid nöjd, Sanna får 5 ⭐ av 5 möjliga. Läs mer
  • Fariba O

2019-05-21

Fariba O skrev om Sanna Fuentes en del av Lilly Nails Västerås
    Sanna är bästa, tålmodigaste lärare jag har sett. Hon lägger dubbelt så mycket tid för elever och kunder än vad hon måste. Hon är en riktig ängel och jag är sååå himla nöjd med min utbildning. Proffsig, snäll, superduktig tjej
    Rekommenderar starkt💙 Läs mer
Sanna Fuentes