Agnes von Hausswolff
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-24

Läs vad 10 Läs vad Agnes von Hausswolff

• Ulrica B skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås

2020-03-30

Jag gör nagelförstärkning hos Agnes, hon har alltid många fina färger att välja mellan och de håller väldigt bra. Agnes själv har alltid ett glatt och proffsigt bemötande, och man känner sig väl omhändertagen som kund! Läs mer
  • Chelsea B skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås

2020-03-29

Jag gör kontinuerligt mina naglar hos Agnes(nagelförlängning gelé).
    Dem verkar ha en bra sammanhållning tjejerna på plats. Det skämtas och pratas mycket. Man känner sig välkommen.
    Agnes gör mycket fina naglar. Ibland är det stressigare dagar än andra och då kan det märkas att hon inte riktigt hinner göra det hon vill med naglarna. Kan vara lägga upp dem lite, forma till dem ordentligt osv.
    Generellt tycker jag om salongen och Agnes speciellt. Varit kund nu lite mer än ett halvår och hoppas på att Agnes fortsätter med det hon gör! Läs mer
  • Ronja H
    Ronja H skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås

2020-03-26

Agnes är den absolut bästa nagelteknologen jag har gått till, då Jag har gått till några st men naglarna har aldrig hållit men Agnes anpassar sig verkligen ever kundens naglar o gör en sjukt bra jobb!! 😍 Läs mer
  • Lena B skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås

2020-03-26

Hej Jag tycker Agnes är en duktig o noggrann o glad o trevlig tjej 💞 Läs mer
  • Sonja K
    Sonja K skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås

2020-03-24

Agnes är riktigt professionell och den bästa när det gäller nageldesign och utformning.
    Hon är alltid trevlig och öppen och alltid lyhörd. Hon har uppfyllt alla mina förväntningar på service och personlig kontakt samt bemötande.
    Helt underbar tjej. Skulle aldrig byta till någon annan. Hon är bäst!!! Läs mer
  • Heini S skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås

2020-03-24

Mina varmaste rekommendationer! Agnes gör ett riktigt proffsigt arbete med naglar! Alltid nöjd! Läs mer
  • Star B skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås

2020-03-24

När jag går till Agnes för att fixa naglarna får jag alltid ett trevligt bemötande av både henne och resten av personalen på salongen.
    Jag är alltid nöjd när jag går därifrån och skulle något problem uppstå så hanterar hon det jättebra.

Jag har ingenting negativt att säga om min upplevelse. Läs mer
  • Amanda S skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås

2020-03-24

Jag hittade Agnes på Instagram och blev direkt störtkär i hennes verk!
    Har gått hos henne nu i ca. 1 år och har varit otroligt nöjd efter varje besök. Jag ger henne alltid fria händer och hon levererar nytänk, kvalitet och såklart sjukt snygga naglar- VARJE GÅNG.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Helena P skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås

2020-03-24

Jag har varit till Agnes två gånger och är mycket nöjd!! Läs mer
  • Elin A skrev om Agnes von Hausswolff en del av Lilly Nails Västerås

2020-03-24

Gjort avancerad design på naglar och Agnes är så otroligt duktig och trevlig på alla sätt!
    Resultatet blir alltid fantastiskt och man går därifrån med de snyggaste naglarna som finns och humöret på topp!
    Det finns ingen bättre på naglar! Läs mer
Sanna Fuentes
Moa Skogmo