Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Tyresö Lindalens Städ & Hemtjänst

Lindalens Städ & Hemtjänst

Radiovägen 22, 135 48 Tyresö — Visa karta

Lindalens Städ och Hemtjänst AB är ett familjeägt och drivet serviceföretag. Företaget grundades 1989 med idén att
tillhandahålla servicetjänster som hemtjänst, städning och
hushållsnära tjänster. Vårt koncept är enkelt och kortfattat:
Vi tillgodoser våra kunders behov och önskemål och
skräddarsyr uppdragen efter varje individ.

Idag är vi väletablerade och rutinerade inom vårt område och marknadsledande i Tyresö. Vi har möjlighet att snabbt starta upp ett ärende och samtidigt garantera kvalitet och uppföljning.

Läs vad 19 kunder tycker om Lindalens Städ & Hemtjänst

• Marianne L skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Vi är i princip alltid nöjda, bra att det alltid är minst en av dem som kommer som varit hos oss förut. Tidigare brukade personalen ibland göra extra insatser om de hade lite tid kvar, t ex skrubba fogarna i duschen o dyl, det var mycket uppskattat. Oftast finns det en hög grad av flexibilitet och tillmötesgående om man någon gång behöver ändra tid eller dag eller liknande, det uppskattar vi mycket. För oss är det viktigt att personalen har bra villkor och trivs på jobbet. Läs mer
  • Pia H skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Senast vi hade städning innan påsk var jag inte nöjd, damm kvar på möbler och märktes att dom hade ont om tid. Annars har jag varit nöjd Läs mer
  • Robert H skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Serviceinriktad samt med ordning och tydlighet. Kan varmt rekommenderas!! Läs mer
  • Monika R skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Jag är oftast nöjd, de gånger jag inte har varit det säger jag till. Läs mer
  • Catharina B skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Stort är att det alltid (nästan) är samma tjejer. Dom är duktiga. Städar inte som jag ty jag är fruktansvärt petig. Läs mer
  • Elisabeth G skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Tycker att det är oftast bra (nån gång mindre bra !förväntar mig alltid bra Läs mer
  • Marika E skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Nöjd i stort sett men ibland skriver jag lappar o påminner om saker t ex golvet på toaletten o väggen i badrummet som jag tycker är självklara saker i städningen Läs mer
  • Rikard F skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Smidig kommunikation och bra pris. Har aldrig krånglat med något. 4/5 pga inte alltid 100 % nöjd resultatet. Skulle rekommendera andra att använda tjänsten! Läs mer
  • Rolf M skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Mycket bra städning till rimliga priser Läs mer
  • Ann-britt L skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Bra att kunna boka när man vill och inte bunden av ett abonnemang.
    Bra bemötande vid bokning och bra städning Läs mer
  • Mikael B skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Trevligt bemötande, noggranna , alltid glada. Gör det lilla extre👍🏻 Läs mer
  • Anneli R skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Är trogen kund sedan flera år tillbaka. Ger alltid god service, tillmötesgående och med bra resultat. Kan varmt rekommendera Lindgrens städ. Läs mer
  • Veronika W skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    har använt oss av deras hemstäd i snart ett år och är jätte nöjda. Rekommenderas! Läs mer
  • Marie S skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Fantastiskt nöjd med både städning och fönsterputsning! Läs mer
  • Henrik R skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Mycket bra och noggranna, lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Mats Ö skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Blandat...städningen är ok. Administration kring nycklar en ren katastrof...jag har trots massor m påstötningar, efter två år fortfarande inte fått kvitto att de har min nyckel! Läs mer
  • Johnie D skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Ganska nöjd, tycker inte att dom är på plats avtalad tid, när dom är klar med vad dom tänkt sig åker dom. Då skulle det hå att torka speglar glasbord luckor mm. Läs mer
  • Linda F skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Jag är mycket nöjd med Lindalens tjänster och service nivå! Läs mer
  • Katalin H skrev om Lindalens Städ & Hemtjänst
    Duktig jätttrevlig personal som gör jättefint i mitt hem - det är alltid en glädje att komma hem efter jobbet på "städdagarna".

Tacksam kund sedan 3,5 år Läs mer

Transportvägen 7, 11743, STOCKHOLM