Lindalens Omsorg

Lindalens Omsorg

Ring 08-773 20 64 lindalens.se
4.2

Lindalens Städ och Hemtjänst AB är ett familjeägt och drivet serviceföretag. Företaget grundades 1989 med idén att tillhandahålla servicetjänster som hemtjänst, städning och hushållsnära tjänster. Vårt koncept är enkelt och kortfattat: Vi tillgodoser våra kunders behov och önskemål och skräddarsyr uppdragen efter varje individ....

20 omdömen om Lindalens Omsorg

EBBA KRISTINA S
Skrev om Lindalens Omsorg

Trevligt och personligt. Tillmötesgående och lyhörda. StorStädning med extratjänster samt fönsterputs utfördes proffsigt och det fanns inget att klaga på. Mycket nöjd och kommer att anlita företaget igen.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Marianne L

Vi är i princip alltid nöjda, bra att det alltid är minst en av dem som kommer som varit hos oss förut. Tidigare brukade personalen ibland göra extra insatser om de hade lite tid kvar, t ex skrubba fogarna i duschen o dyl, det var mycket uppskattat. Oftast finns det en hög grad av flexibilitet och tillmötesgående om man någon gång behöver ändra tid eller dag eller liknande, det uppskattar vi mycket. För oss är det viktigt att personalen har bra villkor och trivs på jobbet.

Pia H

Senast vi hade städning innan påsk var jag inte nöjd, damm kvar på möbler och märktes att dom hade ont om tid. Annars har jag varit nöjd

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Robert H

Serviceinriktad samt med ordning och tydlighet. Kan varmt rekommenderas!!

Monika R

Jag är oftast nöjd, de gånger jag inte har varit det säger jag till.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Catharina B

Stort är att det alltid (nästan) är samma tjejer. Dom är duktiga. Städar inte som jag ty jag är fruktansvärt petig.

Elisabeth G

Tycker att det är oftast bra (nån gång mindre bra !förväntar mig alltid bra

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Marika E

Nöjd i stort sett men ibland skriver jag lappar o påminner om saker t ex golvet på toaletten o väggen i badrummet som jag tycker är självklara saker i städningen

Rikard F

Smidig kommunikation och bra pris. Har aldrig krånglat med något. 4/5 pga inte alltid 100 % nöjd resultatet. Skulle rekommendera andra att använda tjänsten!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Rolf M

Mycket bra städning till rimliga priser

Ann-britt L

Bra att kunna boka när man vill och inte bunden av ett abonnemang. Bra bemötande vid bokning och bra städning

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Mikael B

Trevligt bemötande, noggranna , alltid glada. Gör det lilla extre👍🏻

Anneli R

Är trogen kund sedan flera år tillbaka. Ger alltid god service, tillmötesgående och med bra resultat. Kan varmt rekommendera Lindgrens städ.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Veronika W

har använt oss av deras hemstäd i snart ett år och är jätte nöjda. Rekommenderas!

Marie S

Fantastiskt nöjd med både städning och fönsterputsning!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Henrik R

Mycket bra och noggranna, lätta att ha att göra med.

Mats Ö

Blandat...städningen är ok. Administration kring nycklar en ren katastrof...jag har trots massor m påstötningar, efter två år fortfarande inte fått kvitto att de har min nyckel!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Johnie D

Ganska nöjd, tycker inte att dom är på plats avtalad tid, när dom är klar med vad dom tänkt sig åker dom. Då skulle det hå att torka speglar glasbord luckor mm.

Linda F

Jag är mycket nöjd med Lindalens tjänster och service nivå!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Katalin H

Duktig jätttrevlig personal som gör jättefint i mitt hem - det är alltid en glädje att komma hem efter jobbet på "städdagarna". Tacksam kund sedan 3,5 år