Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Göteborg Linnégatans Trafikskola

Linnégatans Trafikskola

Nordenskiöldsgatan 7B, 413 09 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Linnégatans Trafikskola!

Här får du en gedigen utbildning som du kan nyttja i trafiken hela livet. Vi utbildar både för bil och mc samt i körkortsteori. I vårt teoripaket ingår teorilektioner, syntest och digitala övningsprov. Du kan självklart även sköta teoristudierna själv och välja att enbart ta körlektioner samt riskutbildning hos oss.

Vi erbjuder allt du kan tänkas behöva inför uppkörningen. Från handledarutbildning, via teori och körlektioner till uppvärmning innan det praktiska provet. Du kan även gå någon av våra 2 veckors intensivutbildningar för att riktigt förbereda dig i slutskedet av övningskörningen.

Vi ser fram emot ett lyckat samarbete!
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-14:00
15:00-18:00
Fre: 10:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 41 kunder tycker om Linnégatans Trafikskola

• Alva P
    Alva P skrev om Linnégatans Trafikskola
    I början fick jag ett väldigt bra bemötande av körskolan. När jag kom till körskolan hade jag kört mycket hemma men upplevde att Daniel hade mycket bra kommentar på min körning som hjälpte mig att utvecklas.
  • Fabian B
    Fabian B skrev om Linnégatans Trafikskola
    Väl bemötande, gav bra information vid introduktion för körskola.
  • Anreas O
    Anreas O skrev om Linnégatans Trafikskola
    Enkel bokning och en bra hållen kurs.
  • Anja H
    Anja H skrev om Linnégatans Trafikskola
    Tack, handledarkursen var välstrukturerad, tydlig, informativ och kändes som en vettig start på privatkörningen.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Linnégatans Trafikskola
    Jättebra lärare och trevligt upplägg
  • Elin H
    Elin H skrev om Linnégatans Trafikskola
    Jättebra genomgång. Tydligt och informativt. Man fick gott fika och vara med och vara aktiv under dagens gång. Kommer att kontakta dem senare för körlektioner!
  • Victor V
    Victor V skrev om Linnégatans Trafikskola
    bra och pedagogisk kurs för både handledare och elev
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Linnégatans Trafikskola
    Trevligt bemötande. Mycket proffsigt genomförd handledarkurs.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Linnégatans Trafikskola
    Det var en bra och givande kurs. Trevligt bemötande.
  • Marie A
    Marie A skrev om Linnégatans Trafikskola
    Tydlig och bra lärare!
    Pedagogisk och enkel att följa. Kanske än v
  • Annika A
    Annika A skrev om Linnégatans Trafikskola
    Jag är jättenöjd. Det var bra upplägg med hur man startar processen. Lagom med film och prat. Trevligt med fika . Man fick en överblick över hela processen att ta körkort
  • Amanda W
    Amanda W skrev om Linnégatans Trafikskola
    På Linnégatans trafikskola blir du väl omhändertagen och alltid mött med ett leende.
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Linnégatans Trafikskola
    Det var tydliga instruktioner som gjorde min lugn. Bra med förklaringar varför man ska göra som man ska.
  • Matteo B
    Matteo B skrev om Linnégatans Trafikskola
    Mycket kunnig lärare, trevliga lokaler.
    Kommer att rekommendera alla dit.
  • Damir M
    Damir M skrev om Linnégatans Trafikskola
    Jag tyckte bemötandet från receptionen var väldigt trevlig och gav mig en massa bra info när jag köpte startpaketet. Jag var också på handledarutbildning vilket var väldigt bra samt att läraren var väldigt duktig och kunde sin sak. Jag känner att jag valt rätt bilskola och ser fram emot samarbetet med dom.
  • Helena C
    Helena C skrev om Linnégatans Trafikskola
    Bra! Lagom mycket info och trevligt.
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Linnégatans Trafikskola
    Handledarkurs.
    Trång lokal, men det positiva och kunniga bemötandet med stort engagemang lyfte det hela
  • Louise S
    Louise S skrev om Linnégatans Trafikskola
    Jag hade en fantastiskt bra lärare som fick mig att ta körkort. Utan honom hade jag inte klarat det. Är super nöjd med Linnégatans Trafikskola.
  • Hilda M
    Hilda M skrev om Linnégatans Trafikskola
    Så mysigt ställe och så mysiga körskolelärate och personal. Man känner sig snabbt hemma ovh kan lätt köra med vem som helst, alla är lika snälla! Skulle starkt rekommendera!
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Linnégatans Trafikskola
    Jag och min son gick handledarutbildning. Väldigt bra upplägg. Tydlig och pedagogiskt och trevligt!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Linnégatans Trafikskola
    Svårt att boka tider, men en gedigen utbildning.
  • Jonna M
    Jonna M skrev om Linnégatans Trafikskola
    Fantastiska lärare med stort tålamod och erfarenhet! Tack vare er har jag idag mitt efterlängtade körkort. Jag har kämpat från och till i 20 år men aldrig slutfört av olika anledningar. Testat av en del andra körskolor på resans gång men ni regerar helt klart!!! Särskilt tack till Patrik-du är bäst-TACK!!
  • Jon W
    Jon W skrev om Linnégatans Trafikskola
    Mycket trevligt och professionell personal. Får en att känna sig avslappnad och lätta att prata med. Lektionerna blir roliga alltid när till ett skratt.

Mycket bra trafikskola!
    Tog mitt mc-kort där.
  • Sara H
    Sara H skrev om Linnégatans Trafikskola
    Jättebra på alla sätt, kunnig lärare.
  • Barbro C
    Barbro C skrev om Linnégatans Trafikskola
    Lasse var fantastisk, lära en 60- åring som aldrig hade suttit bakom en ratt att köra bil,
  • Britta B
    Britta B skrev om Linnégatans Trafikskola
    Tyvärr så passade inte denna trafikskola så bra för mig så jag kan inte ge något gått betyg.
  • Erik W
    Erik W skrev om Linnégatans Trafikskola
    Fantastiskt bra lärare. Pedagogiska, välplanerade och trevliga. Det var även enkelt att komma i kontakt med skolan för att boka/avboka tider etc. Det enda negativa jag har att anmärka är att jag upplevde att man kunde gå snabbare framåt i utbildningen. Med tanke på hur pass dyrt det är att ta körkort så kan det bli smått frustrerande att behöva gå igenom samtliga moment och träna på dem utförligt. Dem enklare momenten kan man träna på hemma (om man har möjlighet).
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Linnégatans Trafikskola
    Toppenbra! Ett litet minus för det hade varit fint med fler sena tider.
  • Ida J
    Ida J skrev om Linnégatans Trafikskola
    Otroligt bra skola!
    Riktigt roliga och engagerade lärare. Rekommenderar Linnégatans Trafikskola stort!!
  • Björn S
    Björn S skrev om Linnégatans Trafikskola
    Mycket bra och pedagogisk genomgång som uppdaterade mina kunskaper (gick kursen 2006). Jag fick svar på mina frågor och lite till.
    Kan verkligen rekommendera handledarutbildningen.
  • Eva K
    Eva K skrev om Linnégatans Trafikskola
    Bra undervisning
    Sympatisk föreläsare
    ....................
  • My H
    My H skrev om Linnégatans Trafikskola
    Tack för trevlig och bra introduktion inför körskola!
  • Yuwadi P
    Yuwadi P skrev om Linnégatans Trafikskola
    Tycker ni på linnegatanstrafikskola är bäst! Super sköna människor som jobbar där.
  • Vidar H
    Vidar H skrev om Linnégatans Trafikskola
    Jag var riktigt nöjd över era kunskaper och i vilka steg jag lärde mig dem men jag var lite mindre nöjd med att det drog ut så långt på tiden från det att jag egentligen var klar för uppkörning tills dess att uppkörningen var avklarad, ungefär 2 månader, men annars en riktigt bra trafikskola, rekommenderas!
  • Rachel L
    Rachel L skrev om Linnégatans Trafikskola
    Jättetrevlig personal och smidigt upplägg med lektionsbokning. Alles bara bra!
  • Robin J
    Robin J skrev om Linnégatans Trafikskola
    Riktigt bra lärare som gjorde det enkelt att klara både teoriprov och uppkörning.
  • Paulina N
    Paulina N skrev om Linnégatans Trafikskola
    Bra struktur och bra att det fanns tid för frågor
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Linnégatans Trafikskola
    Finns bara gott att säga om Linnegatans Trafikskola och inte minst handledarna. Rekommenderas!
  • Stina J
    Stina J skrev om Linnégatans Trafikskola
    Trevligt och proffsigt bemötande!!!
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Linnégatans Trafikskola
    Kanontrevlig personal och alltid lätta att göra med. Tog bpde MC-kort och B-körkort på körskolan i omgångar.
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Linnégatans Trafikskola
    Tog Mc-kort. Mycket duktiga lärare.

Nordenskiöldsgatan 7B, 413 09 Göteborg