Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Skarpnäck Enskededalen LinnStäd i Stockholm AB

LinnStäd i Stockholm AB

ALSNÖGATAN 7, 116 41 Stockholm — Visa karta

”Skillnaden är LinnStäd I Stockholm AB ”
Välj oss för att:
• Vi har många års erfarenhet i branschen.
• Vi kommer alltid visa upp ett resultat av högsta yrkesmässigt utförda arbete,
• Vi tar ansvar för att alla våra antagna uppdrag blir proffsigt utförda, och skulle du mot all förmodan vara missnöjd med något. Kommer vi och åtgärdar eventuella anmärkningar snarast möjligt.
• Alla uppdrag utförs på utsatt tid enligt överenskommen tidsplan och med önskad kvalitet eller högre.
• Alla våra anställda har många års erfarenhet och är väldigt professionella.
• Naturligtvis har vi ett aktiebolag med F-skatt, ansvarsförsäkring och inga anmärkningar.
• Referenser kan ges på begäran.
Friluftsvägen 22, 17240, SUNDBYBERG
Vretens Städ
Bernt A:
Jag tycker dom är bra. Ser alltid till att hålla deadlines och bli färdiga i tid till inflyttningar och besiktningar, med bra kvalitet.

Städhjälpsfirmor nära LinnStäd i Stockholm AB:

BOX 3013, Enskede
Abiecare AB är städföretaget med erfarenhet inom både hemstädning och städning a... Läs mer ›
Carl L:
Bra och pinky logs. Lätta att kommunicera med, snabba på mail. Inte skinande rent golv men absolut bra flyttstädning.

Slakthusgatan 15, JOHANNESHOV
Välkommen till Mopp.nu, vi hjälper dig med stöket och böket i din vardag. Med pa... Läs mer ›
Anders J:
Helnöjd, diskreta och noggranna

Lugnets Allé 5, STOCKHOLM
Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkr... Läs mer ›
Birgitta P:
Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Bogårdsvägen 25, SKÖNDAL
Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som... Läs mer ›
Mattias Å:
Trevligt bemötande. Mycket klara instruktioner från deras sida. Allting var extremt välstädat och vi känner oss mycket nöjda med våran bestä...
Mån: Stängt
Tis-Fre: 08:00-17:00
Lör: 09:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 113 kunder tycker om LinnStäd i Stockholm AB

• Rickard
    Rickard skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jag är fortfarande helt nöjd med LinnStäd, skulle absolut inte vilja byta mot någon annan! Julia är en mycket duktig och sympatisk person. Jag är helt nöjd med hennes arbete och kan varmt rekommendera henne till alla! Hon har samma positiv inställning till sitt arbete nu som första gången.
  • Ulrika
    Ulrika skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi har av företaget hjälp med trappstädning varje vecka .
    Företaget har alltid vid kontakter med dem, varit tillmötesgående och lyhörda för
    det vi vill. Proffsigt säkert och vi är mycket nöjda med personalen.
    Vi rekommenderar företaget för trappstädning !
  • Maria
    Maria skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Fungerar jättebra, är mycket nöjd med städerskan som gör sitt jobb bra och är dessutom trevlig. Jag är en jättenöjda kund hos LinnStäd o rekommenderar släkt o vänner till dem.
  • Inger
    Inger skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi är väldigt nöjda. Samma trevliga städare kommer varje gång och resultatet är jättebra. Så skönt att slippa städa varannan vecka! Rekommenderas varmt !
  • Dante
    Dante skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Alltid perfekt resultat! Jättetrevliga och punktliga! Rekommenderas varmt !!!
  • Isabelle
    Isabelle skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Väldigt högt servicetänk, alltid trevlig personal när man ringer. Alltid enkelt att boka om, boka av eller ändra något om man behöver. Mycket trevlig, noggrann och duktig städpersonal! Rekommenderas !
  • Eleonor L
    Eleonor L skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jag kan varmt rekommendera LinnStäd.
    Då jag har varit ganska så krånglig med byte av tider ibland dagar, så har detta aldrig varit ett problem. De har alltid kunnat ändra efter min önskemål.
    Och har jag någon gång haft synpunk på något, så har jag direkt fått återkoppling på detta och nästa gång så är det fixat.

Verkligen en super service :)
  • Robert
    Robert skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    En mycket bra städfirma som jag har varit kund hos i flera år.
    Dom är flexibla, noga och pålitliga och jag känner mig trygg att lämna mitt hem i deras händer.
    Varmt rekommenderas!
  • Eva
    Eva skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jag har en fastighet på Gärdet.
    På rekommendation kontaktade jag LinnStäd när jag ville byta ut min gamla städfirma för löpande trappstädning.
    Vår fastighet har aldrig blivit så fint städad som nu.Men allt blev jätte bra - bedömer att firman jobbar ständigt med att vara lyhörd för kundernas behov. De som kom och utförde arbetet var så trevliga och serviceinriktade.
    Jag förstår varför jag blev rekommenderad att ta kontakt med denna firma.
  • Linnea
    Linnea skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Mycket bra bemötande.Har haft storstädning med fönsterputs.Rekommenderas varmt!
  • Maria
    Maria skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Mycket väl bemött av Linns Städ.
    Vi har fått hjälp med visningsstädning och städningen var noggrann. Utmärkt städresultat, trevligt bemötande, bra kommunikation med arbetsledare.
    Rekommenderas!
  • Mattias
    Mattias skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Beställde flyttstädning. Snabb och bra service. Är mycket nöjd .
  • Monica
    Monica skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jag har städning två gånger per månad och det fungerar alldeles utmärkt.Städningen är mycket noggrant utförd. Väldigt flexibelt de gånger jag har varit tvungen att byta städdag eller tid .
  • Micael
    Micael skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Mycket bra städning till rimliga priser.
  • Marianne
    Marianne skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jag tycker städningen fungerar bra har haft samma person i säkert minst
    10 år, känns som en vän.
  • Hedwig
    Hedwig skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi haft samma städare i snart 5 år och vi är jättenöjda! Topp städ som sparar mycket tid för mig och min sambo!
  • Emma
    Emma skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi har städhjälp varannan vecka och ibland storstädning och fönstertvätt.Det enda problemet är att allt fler har ganska dåliga kunskaper i svenska, vilket försvårar bår kommunikation.
  • Lars
    Lars skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Väldigt nöjd med städning . Alltid trevligt att komma hem till ett välstädat hus med nystrukna skjortor .Jättesnyggt hemsida.
  • Patrik
    Patrik skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Rekommenderar detta företag! Dem är BÄSTA Jag behövde hjälp med flyttstädning med kort varsel. Trevligt bemötande av både personen som bokade och personen som utförde städningen. Personen som städade var väldigt noggrann och hoppade inte över någonting. Mycket bra resultat!!
  • Cecilia
    Cecilia skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Supernöjd med flytthjälp och flyttstädningen! Lägenheten har nog aldrig varit så ren som nu. Kan absolut tänka mig att anlita dem igen. Trevliga och punktliga killar som gjorde flytten smidigt. Prisvärt dessutom! Rekommenderas varmt!
  • Rennie
    Rennie skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Bra jobbat.Det är lätt att boka om och personalen är mycket flexibel och trevlig!
  • Martin
    Martin skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi fick den mest noggranna storstädningen man kunnat drömma om från Linn' städ. Vi har förut använt andra städfirmor och de är inte i närheten av den noggrannheten som vi fick uppleva denna gång.
    Så vi vill varmt rekommendera Linn' städ till vänner och bekanta.
  • Åsa
    Åsa skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med LinnStäd .Känns riktigt kul att kunna rekommendera ett så bra företag och trevliga människor :-)
  • Matilda
    Matilda skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi har städning 4 h varannan vecka. Vi är nöjda med städningen.Rekommenderas!
  • Susanna
    Susanna skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Trevligt bemötande , snabbt och noggrant utfört arbete.
  • Helene B
    Helene B skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jag har haft Linnstäd sedan 2008 och är urnöjd. Dels är kvaliteten på jobbet väldigt hög, och framförallt uppskattar jag att man är väldigt tillmötesgående och serviceminded. Flera av min vänner använder också Linnstäd på min rekommendation och jag fortsätter att tipsa vänner och bekanta.
    LinnStäd s gillar detta
  • Börje
    Börje skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi har städning av huset varannan vecka och är väldigt nöjda med kvaliteten av städningen!Kan varmt rekommendera.
  • Alexandra
    Alexandra skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi köper städning varannan vecka och har anlitat LinnStäd sedan företaget var nystartat och vi har varit nöjda med servicen hela tiden. Vi har fortfarande samma städare flera år och han gör ett fantastiskt jobb hos oss.
  • Tobias
    Tobias skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi har veckostädning och har även haft fönsterputsning. Vi är nöjda både med hur städningen och putsningen har gjorts och med att vi har samma person som kommer varje gång och gör veckostädningen.
  • Nathalie
    Nathalie skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jag har anlitat LinnStäd för hemstädning och efter första provstädningen bokade jag direkt upp mig på abonnemang. Jag är jättenöjd och trygg med deras tjänster.Rekommenderas varmt .
  • Caroline
    Caroline skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Bokningen gick väldigt smidigt via telefon och de skickade ut bokningsbekräftelse samt bra information via mejl att ta del av. Väldigt nöjda med resultatet, mycket snyggt och rent varje gång.
  • Adrian
    Adrian skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med den byggstädning och fönsterputs som LinnStäd utförde efter vår renovering.
    Det gick lätt att boka och personalen var otroligt duktiga och trevliga. Jag rekommenderar att anlita dessa!
  • Pia
    Pia skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi anlitade LinnStäd till flyttstädning av radhus ! Kan verkligen rekommendera dem.Jag och köparen av huset var nöjd med städningen.
  • Sofia
    Sofia skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi har provat flera andra städföretag innan, men aldrig varit riktigt nöjda förrän vi bytte till LinnStäd . Vi blev rekommenderade av våra grannar att prova LinnStäd och vi kommer inte byta. När de har varit hos oss och städat är det skinande rent och doftar gott i hela lägenheten. Mycket noggranna, pålitliga och månar om sina kunder. Rekommenderar varmt denna firma.
  • Monica
    Monica skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jag anlitade dem via Offerta.se och är mycket nöjd. Mycket trevligt bemötande med utmärkt städresultat. Jag kan varmt rekommendera dem.
  • Linda
    Linda skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Mycket bra utförd storstädning. Punktligt, effektiva och trevliga.Rekommenderas
  • Hans
    Hans skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Bra och snabb kontakt när vi bad om offert. Trevligt bemötande. Underbart väl utfört arbete. Rekommenderas varmt
  • Johanna B
    Johanna B skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jättebra service. Anlitat för både städ och trädgård och är jättenöjda!
    LinnStäd s gillar detta
  • Helena J
    Helena J skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med både städning och övrig service från LinnStäd Team. Natalia som städar hos oss är super. Noggrann och väldigt trevlig. Rekommenderas varmt!
  • Rolf
    Rolf skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    De är trevliga och gör ett bra jobb. Jag får också snabbt svar när jag skickar ett mejl till dem. De brukar städa hos mig två gånger i månaden och jag har också haft fönsterputs. Jag är jätte nöjd.
  • Jonan
    Jonan skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Punktliga och mycket väl utförda tjänster. Aldrig varit problem att med relativt kort framförhållning ställa in/byta tid.
  • Mia
    Mia skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Mycket nöjd med storstädning och fönsterputsning! Duktigt och trevligt par som gjorde jobbet. Kommer att återkomma som kund.Kan varmt rekommenderas!
  • Christina
    Christina skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    De var trevliga, framför allt kvinnan - även om hon inte pratade så bra svenska. Resultat blev bra & de passade tidpunkterna klockrent.Rekommenderar starkt LinnStäd i Stockholm AB och skulle vara glad att få mer städhjälp i framtiden av företaget.
  • Malin
    Malin skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jag har fått ett mycket bra bemötande från företaget från start, de är hjälpsamma och flexibla.
    Inga problem med städningen. Rekommenderas varmt !
  • Marianne
    Marianne skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jag har hemstädning varannan vecka, tycker att det fungerar OK.Samma städare varje gång ger känsla av personlig service.
  • Marcus M
    Marcus M skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Att komma hem till ett nystädat hem är underbart !Jag är mycket nöjd med min hemstädare och den serviceanda hon uppvisar.
  • Therese
    Therese skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Väldigt nöjd med städning och hjälp som jag får. Alltid trevligt att komma hem till ett välstädat hus med nystrukna skjortor.Rekommenderas!
  • Anna
    Anna skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Vi har använt LinnStäd för städning under flera år och är mycket nöjda.
    Det är lätt att boka om och personalen är mycket flexibel och trevlig!
    Dom levde verkligen upp till mina förväntningar, jag skulle starkt rekommendera LinnStäd .
  • Andreas
    Andreas skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Mycket nöjda så länge det är vår ordinarie städare. Haft lite otur med vikarier.Annars är jag nöjd.
  • Erik  O
    Erik O skrev om LinnStäd i Stockholm AB
    Jag har anlitat LinnStäd i flera år och de har alltid varit pålitliga och bra.

ALSNÖGATAN 7, 116 41 Stockholm