Linns Städ

Linns Städ

4.2

LinnStäd AB ska leverera städtjänster av hög kvalitet som ska motsvara eller överträffa kundens förväntningar. I vårt kvalitetsarbete strävar vi efter att alltid sätta kundens önskemål i centrum. Nu har vi gått med i Facebook så bli vän med oss och gilla oss så kan ni följa våra nyheter och få ta del av våra aktuella erbjudanden....

144 omdömen om Linns Städ

ANNA S
Skrev om Linns Städ

Brukar inte skriva omdömen men skulle ha velat veta det här själv innan jag blev kund. Ville ha ett seriöst företag med gott personalomhändetagande och gärna miljöfokus, priset fick vara sekundärt. Testade under två månader och fick då uppleva följande: - inte meddelat inställd provstädning (inbokad kl8)förrän sent på eftermiddagen samma dag och skyller då på städerskan. -provstäd- inte fullföljt städuppdrag enligt vad som ska ingå i standardutförandet enligt deras beskrivning. Fick som svar att de noterar "synpunkter"...

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Matilda Anna Vilhelmina F

Jag bokade flyttstädning via Linnstäd och min köpare var så missnöjd med den att det nästan ledde till en rättstvist. De kom tillbaka för att rätta till städningen men lyckades inte med fönsterputsningen och gav helt enkelt upp, vilket ledde till att jag fick anlita en annan firma för att fixa det sista. Jag fick iallafall tillbaka en slant för fönsterputsningen.

Eva C
Skrev om Linns Städ

Bra bemött till största delen. (Förutom när hade sista paret som hjälpte mig med en visningsstädning. Utmärkt utförd på alla sätt, men då Linns Städ ringde för att avbryta den med ett litet otrevligt språkbruk. Onödigt, då betalade ganska mycket för den. Och de var i stort sett klara.) Annars har jag verkligen uppskattat de städare som jag vid två tillfällen fått. Den första var en fönsterputsare. Som liksom de sista (från Ukraina) inte kunde någon svenska. Inget problem för mig; mestadels fungerar engelska sådana gånger...

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Tea C
Skrev om Linns Städ

Sädningen har varit bra Likaså Personalen Skulle Önska att kunna Kommunicera Bättre med personen

Mats N

Punktliga och väldigt tillmötesgående

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Andriejus L
Skrev om Linns Städ

Bra städning, trevlig person, flexibel

Svar från Linns Städ

Hej Andriejus, Vad härligt att du är nöjd med våra tjänster. Maila oss gärna på info@linnstad.se och berätta hur vi kan få till betyg 5/5 hos dig! //Linn

Magnus J
Skrev om Linns Städ

vi har städning två gånger i månaden, är nöjda med den. har blivit bra bemötta av företaget, det enda vi har varit dålig återkoppling ang fakturering

Svar från Linns Städ

Hej Magnus, Tack för din rekommendation och otroligt roligt att det känns bra! Vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete! Allt gott! Bästa hälsningar Linn

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Micaela M
Skrev om Linns Städ

får alltid snabb återkoppling och är nöjd med arbetet.

Svar från Linns Städ

Hej Micaela , Tack för förtroendet och mycket roligt att höra att allting fungerar bra. Vi ser till att fortsätta på samma spår då här framöver. Med vänliga hälsningar Linn

Ingrid G
Skrev om Linns Städ

Bra bemött av företaget. Städningen däremot är jag inte helt nöjd med. Slarvar med dammningen men viker kläder som inte behövs vikas

Svar från Linns Städ

Hej, Tack för din feedback. Vi har lyssnat och arbetar nu på att ordna till "smågruset" för att du ska få en 5/5-känsla.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Ingrid E
Skrev om Linns Städ

Mycket servicemindet bemötande. Alla städare hållet dock inte måttet

Svar från Linns Städ

Hej Ingrid, Tack för de varma orden och för att du hörde av dig till oss :-) Vi ser fram emot fler samarbeten i framtiden!

Hans C
Skrev om Linns Städ

Väldigt bra städare. Bra och snabb återkoppling vid bokningar.

Svar från Linns Städ

Hej Hans , Fantastiskt roligt att höra. Det känns väldigt bra att ni är nöjda med städningen från oss och vi skall framgent se till att hålla denna städkvalité likväl. Tack! Bästa hälsningar, Linn

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 521 omdömen 4.8 av 521 omdömen

Martina N Martina N
Eira E
Skrev om Linns Städ

Punktliga, trevliga och vi får samma som kommer varje gång. Alltid en fröjd att komma hem till ett nystädat hem . Vid sjukdom här hemma eller liknande så hjälper de till att flytta tiden. Vi är väldigt nöjda och har varit sen start!

Svar från Linns Städ

Hej Eira , Tack för din rekommendation. Vi blir så glada av dina varma ord! //Linn

Eva M
Skrev om Linns Städ

Köpte städning en gång i månaden,är väldigt nöjd. Vi har samma städare varje gång, det är lätt att kommunicera med företaget,även att kunna byta dag om det har inträffat något. Det dom var avgörande att vi valde Linns var att dom har kollektivavtal för sina anställda. Dom slut punkt så är det väldigt fint när man kommer hem efter en städdag.

Svar från Linns Städ

Hej Eva , Vi försöker vårt bästa! Du får gärna höra av dig till info@linnstad.se med vad vi kan göra för att du ska få en 5/5-känsla. //Linn

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2165 omdömen 4.7 av 2165 omdömen

Irina L
Skrev om Linns Städ

Mycket nöjd med företaget! Vi harnu haft städhjälpen varannan vecka under flera år. Alltid bra kvalité och service (speciellt tack till Marina).

Svar från Linns Städ

Hej Irina, Vad roligt att höra din åsikt och tack för dom snälla orden! Trevlig Måndag. //Linn

Danielle B
Skrev om Linns Städ

Linns Städs personal är alltid i tid, gör det dem lovat och mer därtill. Det är alltid en fröjd att komma hem till ett nystädat hem varannan vecka. Personalen är trevlig och tar väl hand om hemmet. Vi längtar redan till nästa tillfälle. Tack Linns Städ!

Svar från Linns Städ

Hej Danielle, Tack så jättemycket Danielle för din fina recension, väldigt härligt att höra! . Du är fantastisk //Linn.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Sophia R
Skrev om Linns Städ

Proffsig städning och alltid snabba att återkoppla. Familjär stämning

Svar från Linns Städ

Hej Sophia, Gud vad roligt att höra. Jag kommer ta dina varma ord vidare till hela företaget. Tack för din rekommendation! //Linn

Elisbeth J
Skrev om Linns Städ

De är väldigt bra på att hålla kontakt och svarar fort när man har frågor eller behöver ändra dag. De städare jag har haft har varit jätte bra och mycket trevliga. Jag har städning i ggr var fjärde vecka och det har alltid funkat. Jag är mycket nöjd med städningen. Möjligtvis skulle det vara bra om de som kommer kunde lite mer svenska eller engelska.

Svar från Linns Städ

Hej Elisabeth , Tack för en fin rekommendation. Maila oss gärna på info@linnstad.se och berätta hur vi kan få till betyg 5/5 hos dig! //Linn

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Therese B
Skrev om Linns Städ

Bra, flexibla och lyhörda.

Svar från Linns Städ

Hej Therese , Vad härligt att du är nöjd med våra tjänster. Maila oss gärna på info@linnstad.se och berätta hur vi kan få till betyg 5/5 hos dig! //Linn

Malin C
Skrev om Linns Städ

Jag har fått bra städning i mitt hem.

Svar från Linns Städ

Hej Malin , Tack för din rekommendation. Maila oss gärna på info@linnstad.se och berätta hur vi kan få till betyg 5/5 hos dig! //Linn

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Jennie H
Skrev om Linns Städ

Kommunikativa och flexibla med hög kvalitet!

Svar från Linns Städ

Hej Jannie, Jättekul att höra! Vi ser fram emot att hjälpa er i framtiden likväl :) Varma hälsningar, Linn

Magnus E
Skrev om Linns Städ

Tycker det fungerar bra. Flexibelt åt båda håll.

Svar från Linns Städ

Hej Magnus, Skön start på veckan och att man kan slappna av hela helgen och veta att det snart är piffat. Tack för din rekommendation. //Linn

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Bo I
Skrev om Linns Städ

dom är bra, det funkar utan några större problem !!

Svar från Linns Städ

Hej Bo, Tack för din fina rekommendation. Du får gärna höra av dig till info@linnstad.se med vad vi kan göra för att du ska få en 5/5-känsla. //Linn Linns Städ

Anna M
Skrev om Linns Städ

Flexibel och lätt att få kontakt med. Städningen är noggrann även om det kommer olika personer ibland.

Svar från Linns Städ

Hej Anna, Tack så mycket för din recension och ert betyg och kommentar värmer mycket. Önskar en fortsatt bra vecka! Bästa hälsningar, Linn

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Annika N
Skrev om Linns Städ

Mycket noga, punktliga och bra kontinuitet. Lätta att få tag i och flexibla. Städar helt fantastiskt!

Svar från Linns Städ

Hej Annika, Tack för din rekommendation! Den egna attityden är otroligt viktig oavsett vad man gör till vardags. När man älskar sitt jobb så syns det på kvalitén. Det är väldigt viktigt för oss att få in signalerna om era förväntningar - tack! //Linn

Inger A
Skrev om Linns Städ

Trevliga,pålitliga, tillmötesgående. blivit rekkommenderad och blev nöjd. köper städtjämster.

Svar från Linns Städ

Hej Inger , Tack för ditt betyg :) Du får gärna höra av dig till info@linnstad.se med vad vi kan göra för att du ska få en 5/5-känsla.//Linn

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Ing-marie M
Skrev om Linns Städ

Städning var 14:e dag och jag är mycket mycket nöjd med ” min Marina ” kontakten med Julia är också perfekt 🙏💕

Svar från Linns Städ

När all funkar som det ska så blir det ju bra! Tack för fin Reco, och kul att du är så nöjd! //Linn

Ewa-lotte H
Skrev om Linns Städ

”Vår” städerska är alltid noggrann och mycket trevlig samt att hon jobbar på hela tiden. Vilket vi haft erfarenhet ifrån andra bolag att så har inte fallet varit så vi är jätte nöjda.

Svar från Linns Städ

Hej Ewa*Lotte ! Vad roligt att höra att ni är nöjd! Vi kommer att se till så att ni fortsätter vara nöjda hos oss. Trevlig helg! //Linn

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Solveig V
Skrev om Linns Städ

Har provat ngra olika städbolag men Linnstäd är outstanding, jag är väldigt nöjd. Noggranna och med lyhördhet för kundens behov

Svar från Linns Städ

Hej Solveig , Tack för er rekommendation. Vi försöker att erbjuda så många typer av tjänster då alla kunder har olika behov. Jag är glad att vi har något som passar er perfekt. Bästa hälsningar Linn

Urban R
Skrev om Linns Städ

Det var tidigare styrelse som kontrakterade Linns Städ. Jag har ingen direkt egen kontakt med företaget och dess företrädare. Städningen är OK.

Svar från Linns Städ

Hej Urban , Tack för din fina rekommendation. Du får gärna höra av dig till info@linnstad.se med vad vi kan göra för att du ska få en 5/5-känsla. //Linn

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Helena C
Skrev om Linns Städ

Bra kommunikation, snabba svar och lösningar på det som uppstår. Vänlig och serviceinriktad ton. Alltid så fantastiskt fint städat hemma hos oss trots hund o barn och allmänt stök. Så bra att Linns städ har kollektivavtal.

Svar från Linns Städ

Hej Helena , Det är en fröjd att läsa din rekommendation, tack så mycket. Bästa hälsningar Linn

Emelie E
Skrev om Linns Städ

Trevliga och proffsiga Gör det lilla extra Vi är så nöjda

Svar från Linns Städ

Hej Emelie , Tack för ditt betyg :) Du får gärna höra av dig till info@linnstad.se med vad vi kan göra för att du ska få en 5/5-känsla.//Linn

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Anna N
Skrev om Linns Städ

Bara bra, så nöjd efter många år som kund.

Svar från Linns Städ

Hej Anna , Tack för din rekommendation. Vi blir så glada av dina varma ord! Bästa hälsningar Linn

Ewa B
Skrev om Linns Städ

Hej! Linns städ: Noggrann städning Ordning o reda efter städning Håller tiden Kort sagt! Vi är supernöjda! Eva Bruhn

Svar från Linns Städ

Hej Ewa ! Tack för ditt omdöme. Vi blir superglada av dina fina ord och uppskattar att du är kund hos oss på LinnStäd . Önskar dig och familjen trevlig helg ! Med vänliga hälsningar, Linn

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Anna S
Skrev om Linns Städ

Toppen bra på städning och tillmötesgående, 🌟🌟

Svar från Linns Städ

Hej Anna , Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss. Skön start nu på fredag och att man kan slappna av hela helgen och veta att det snart är piffat. Tack för din rekommendation. //Linn

Tommy Nils Ronald S

Vi har använt Linn Städ i flera år. Vi är jättenöjda med förtaget och städningen. De är flexibla när det gäller dagar att få städningen genomförd med tanke på helgdagar etc. Städningen genomförs på ett bra sätt. Alltid noga och med öga om vad som behöver göras. Jag har rekommenderat dem till grannar som är lika nöjda.

Svar från Linns Städ

Hej Tommy , Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss. Trevlig helg önskar vi från Linns Städ ! //Linn

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Ralph L
Skrev om Linns Städ

Trevliga, lösningsorienterade och duktiga på sitt jobb. Vi är helnöjda! Vi städar hela huset 180 m2 två gånger i månaden och det är ljuvligt när det är nystädat. Finns inget att klaga på.

Svar från Linns Städ

Hej, Tack för fina ord Ralph . Det värmer mer än du tror för mig och mina kollegor. Kul att ni är så nöjda och att vi kan jobba tillsammans när det ibland gått fel så att leendet snabbt kan komma tillbaka. Tack! Trevlig helg ! Bästa hälsningar Linn

Ulrika J
Skrev om Linns Städ

Flexibla vilket är viktigt för oss. Tar emot feedback på ett konstruktivt sätt. Kundfokuserade.

Svar från Linns Städ

Hej Ulrika , Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss. :) Det är bra att våra tjänster blir ett bra resultat för våra kärra kunder. Vi uppskattar att du tog sig tid att skriva så fina ord om oss :) Med vänliga hälsningar Linn

Sara L
Skrev om Linns Städ

Katastrof och otroligt slarvigt genomfört. Blev inte trodd när jag framförde klagomål.

Jonas G
Skrev om Linns Städ

Vi är mycket nöjda med städning och srtykning.

Svar från Linns Städ

Hej Jonas ! Tack för ditt omdöme. Vi blir superglada av dina fina ord och uppskattar att du är kund hos oss på LinnStäd . Önskar dig och hema familjen trevlig helg ! Med vänliga hälsningar, Linn

Emmy S
Skrev om Linns Städ

Bästa hemstädningen vi haft - vi är så nöjda med LinnStäd. Toppenfint hemma och känslan av "det lilla extra", alltid mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling. Rekommenderas varmt!

Svar från Linns Städ

Hej och god forsättning , Tack för fina ord Emmy. Det värmer mer än du tror för mig och mina kollegor. Kul att ni är så nöjda och att vi kan jobba tillsammans när det ibland gått fel så att leendet snabbt kan komma tillbaka. Tack! Bästa hälsningar Linn

GUNNAR A
Skrev om Linns Städ

Linn Städ har vi samarbetat med väldigt länge, något vi uppskattar ofantligt är deras flexibilitet. Sedan håller de hög kvalitet, det kan vi intyga pga att vi har haft en del firmor genom åren :-)

Svar från Linns Städ

Hej Gunnar, Vilken härlig feedback, det tackar vi stort för! Detta motiverar oss att göra ett ännu bättre jobb :) Vad glada vi blir att ni är nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna till vänner och bekanta. Hälsningar Linn

Nathalie S
Skrev om Linns Städ

hej, vi är nöjda med vår städning. De är noggranna och kommer i tid.

Svar från Linns Städ

Hej Nathalie , Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss. :) Det är bra att våra tjänster blir ett bra resultat för våra kärra kunder. Vi uppskattar att du tog sig tid att skriva så fina ord om oss :) Med vänliga hälsningar Linn

Fredrik S
Skrev om Linns Städ

Vi är jätte nöjda med Linnstäd. Ett seriöst företag med väldigt bra service och trevlig personal. Kan starkt rekommendera städningen! Mvh Fredrik

Svar från Linns Städ

Bästa Fredrik ! Tack så jättemycket för omdömet. Vi blir superglada av dina fina ord och uppskattar att du är kund hos oss på LinnStäd . Med vänliga hälsningar, Linn

Emil Jonatan K
Skrev om Linns Städ

Vi har haft Linn städ i 4 år och är super nöjda. Marina som hjälper oss är verkligen 5+. Kommer alltid på förutbestämd tid och skinande rent och fint vi kommer hem. T.o.m gosedjuren i hög loftsäng är fint placerade. Aldrig några problem med kortare uppehåll eller byte av dag vid något enstaka tillfälle. Rekommenderas!

Svar från Linns Städ

Bästa Emil ! Tack så jättemycket för omdömet ! Marina tackar självklart extra mycket för de fina orden. Hon tillsammans med kollegorna jobbar alltid mot att hjälpa dig som kund hos oss på bästa sätt och vi är superglada att du är trogen kund hos oss. Med vänliga hälsningar, Linn

Marcus J
Skrev om Linns Städ

Funkar jättebra. Bra städning, samma personal som kommer varje gång. Det blir alltid fint och rent vilket känns otroligt bra. Rekommenderas!

Svar från Linns Städ

Hej Marcus , Tack för ett skönt och positivt feedback, det betyder väldigt mycket för oss. Skön start till imorgon på fredag och att man kan slappna av hela helgen och veta att det snart är piffat. Tack för din rekommendation. //Linn

John G
Skrev om Linns Städ

Mycket nöjd med städning och kontakt, blev tipsad av min granne som har dom både privat och på arbetet.

Svar från Linns Städ

Hej John , Tack för fina ord . Det värmer mer än du tror för mig och mina kollegor. Kul att ni är så nöjda och att vi kan jobba tillsammans när det ibland gått fel så att leendet snabbt kan komma tillbaka. //Linn Bästa hälsningar Linn

Jan Fredrik P
Skrev om Linns Städ

Mycket nöjd, punktligt och smidigt.

Svar från Linns Städ

Hej , Tack för dina fina ord och din rekommendation.Vi är så glada och det värmer mycket ! Bästa hälsningar Linn

Camilla B
Skrev om Linns Städ

Proffsig och duktig städerska. Tryggt att samma person kommer varje gång. Vi är mycket nöjda!

Svar från Linns Städ

Hej Camilla, Du är så vänlig och vi blir så glada. Camilla som städar hos Er är en klass för sig och hon tycker det är så kul att göra sina kunder glada - vilket uppenbarligen funkar. //Linn

Sandra Ö
Skrev om Linns Städ

Vår städerska är väldigt trevlig. Hon är också duktig på det hon gör. Företaget hör av sig om det är något från deras håll och kommunikationen har hittills fungerat bra.

Svar från Linns Städ

Hej Sandra , Tack för fin rekommendation. Kul att ni uppskattar Julia känsla för kundservice. Varma hälsningar Linn

Alexandra Christin S

Har bara haft Linns städ sedan i höstas men hittills mkt nöjd o bra kommunikation med företaget.

Hej Alexandra, Kul att höra att du är så nöjd! //Linn