Linoleumkompaniet  AB

Linoleumkompaniet AB

Ring 076-324 71 78 www.linoleumkompaniet.se
2.5

Inom våra 600 kvm butiksyta finns allt du kan önska vad gäller golv och tillbehör för dig som vill skapa nytt.

6 omdömen om Linoleumkompaniet AB

Sara Linnea Kristina R
Skrev om Linoleumkompaniet AB

Vi anlitade linoleumkompaniet för att lägga plastmatta i köket. Första gången så skar de ut kring ett rör under ett skåp så att det syntes utanför, vi krävde att dem skulle åtgärda vilket tog lång tid att få till men det gjorde dem i alla fall.Tyvärr så blev det ändå inte så som vi hoppats då andra gången de la mattan så la dem den snett, det är ett rutigt golv, så det syns rejält och ser skevt ut mot skåp och väggar.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Daniel S
Skrev om Linoleumkompaniet AB

Vi kommer nog inte tillbaka. Visserligen såg de till att få hem golvet vi ville ha. Men de var ganska dyra och säljaren ganska dryg. Och dyrare blev det när den mycket dryga lagerpersonalen spräckte framrutan på vår bil då han skulle packa in golven åt oss. Inte en ursäkt ens en gång, än mindre något erbjudande om att ta det på företagets försäkring.

Karin H
Skrev om Linoleumkompaniet AB

Jag har bra erfarenheter av Linoleumkompaniet Skulle köpa köksgolv och som Tobias B skrev är det inte lätt att förstå hur helheten ska bli när man ser dessa småbitar, inte heller på en liten yta. Jag upplevde säljarna (var inne två gånger eftersom jag inte kunde bestämma mig) som intresserade och trevliga. De var bra på att förklara fördelarna och nackdelarna med de olika materialen. När jag till slut stod och velade mellan två olika rut-kombinationer la de helt sonika ut de på olika ställen i affären så att jag fick...

Nikke L gillar detta
Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
frida b
Skrev om Linoleumkompaniet AB

Säljarna var otrevliga och nästan vände bort huvudena för att slippa svara på frågor. Verkade nästan som de försökte gömma sig bakom hyllorna. Totalt ointresserade av att sälja och verkar inte veta vad service är. Mycket märklig butik. Den trevligaste personalen verkar de ha gömt på lagret. HANDLA för guds skull inte där om du inte tycker om att bli förnedrad.

Sara
Skrev om Linoleumkompaniet AB

Det började jättebra, men slutade tyvärr dåligt. Golvläggaren som kom slet bort smyglisterna istället för att skära bort dem som vi kommit överens om vilket innebar att stora färgsjok från väggen också följde med. Detta skulle åtgärdas av samme golvläggare, men han dök aldrig upp igen. Trots att arbetet inte var avslutat fick vi en faktura där man dessutom tagit med saker som aldrig levererats. Kanske hade vi bara otur, men vi kommer aldrig att anlita detta företag igen.

Tobias B
Skrev om Linoleumkompaniet AB

Köpa golv är svårt, eftersom man ska titta på en liten planka 10x30 cm och förstå hur lägenheten kommer att se ut därefter. Grabbarna på Linoleumkompaniet vet det, och de gör ett mycket bra jobb i att guida den irriga kunden (jag). När vi väl beställt skickade leverantören fel golv. Linoluemkompaniet levde verkligen upp till alla förväntningar och kompenserade duktigt eftersom de ställde till det rejält för oss. Definitivt ett ställe jag rekommenderar.

Karin H och 2 andra gillar detta