Alla kategorier Tapeter Stockholms län Stockholm Östermalm Linoleumkompaniet AB

Rådmansgatan 27, 114 25 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Linoleumkompaniet AB

• Daniel S
    Daniel S skrev om Linoleumkompaniet AB
    Vi kommer nog inte tillbaka. Visserligen såg de till att få hem golvet vi ville ha. Men de var ganska dyra och säljaren ganska dryg. Och dyrare blev det när den mycket dryga lagerpersonalen spräckte framrutan på vår bil då han skulle packa in golven åt oss. Inte en ursäkt ens en gång, än mindre något erbjudande om att ta det på företagets försäkring.
  • Karin H
    Karin H skrev om Linoleumkompaniet AB
    Jag har bra erfarenheter av Linoleumkompaniet

Skulle köpa köksgolv och som Tobias B skrev är det inte lätt att förstå hur helheten ska bli när man ser dessa småbitar, inte heller på en liten yta. Jag upplevde säljarna (var inne två gånger eftersom jag inte kunde bestämma mig) som intresserade och trevliga. De var bra på att förklara fördelarna och nackdelarna med de olika materialen. När jag till slut stod och velade mellan två olika rut-kombinationer la de helt sonika ut de på olika ställen i affären så att jag fick se hur det såg ut i större skala.

På grund av mitt eget klantande blev det lite panik att hämta de beställda plattorna så det blev att frakta hem dem i taxi. Personalen beställde taxi, körde ut plattorna och hjälpte till att lasta in dem i taxin med samma glada min.
    Nikke L gillar detta
  • frida b
    frida b skrev om Linoleumkompaniet AB
    Säljarna var otrevliga och nästan vände bort huvudena för att slippa svara på frågor. Verkade nästan som de försökte gömma sig bakom hyllorna. Totalt ointresserade av att sälja och verkar inte veta vad service är. Mycket märklig butik. Den trevligaste personalen verkar de ha gömt på lagret. HANDLA för guds skull inte där om du inte tycker om att bli förnedrad.
  • Sara
    Sara skrev om Linoleumkompaniet AB
    Det började jättebra, men slutade tyvärr dåligt. Golvläggaren som kom slet bort smyglisterna istället för att skära bort dem som vi kommit överens om vilket innebar att stora färgsjok från väggen också följde med. Detta skulle åtgärdas av samme golvläggare, men han dök aldrig upp igen. Trots att arbetet inte var avslutat fick vi en faktura där man dessutom tagit med saker som aldrig levererats. Kanske hade vi bara otur, men vi kommer aldrig att anlita detta företag igen.
    2009-09-09 Representant för Linoleumkompani svarar Sara
    Hej Sara,
    Jag tycker att det är tråkigt att du bara delger halva sanningen, vi hade en dialog om detta direkt efter det inträffade, där du skulle anlita en målare och sedan få dra av det på fakturan. Dessutom försökte ni slippa betala så mycket som 30% av fakturan vilket naturligtvis är helt orimligt. Det är korrekt att ni fick en faktura som vi sedan krediterade er 2000 kr på för att ni skulle anlita en målare på egen hand.
    Jag upplever att vi gjort det som kan förväntas av oss.
    Johan S Verkmästare Linoleumkompaniet.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Linoleumkompaniet AB
    Köpa golv är svårt, eftersom man ska titta på en liten planka 10x30 cm och förstå hur lägenheten kommer att se ut därefter. Grabbarna på Linoleumkompaniet vet det, och de gör ett mycket bra jobb i att guida den irriga kunden (jag). När vi väl beställt skickade leverantören fel golv. Linoluemkompaniet levde verkligen upp till alla förväntningar och kompenserade duktigt eftersom de ställde till det rejält för oss. Definitivt ett ställe jag rekommenderar.
    Karin H, Jan A, Emma K gillar detta

Rådmansgatan 27, 114 25 Stockholm