Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Lisana Bygg & Badrum AB

Lisana Bygg & Badrum AB

Dalagatan 31, 113 23 Stockholm — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Lisana Bygg & Badrum AB

• 2019-02-18

Anders Hedqvist skrev om Lisana Bygg & Badrum AB
    Vi är mycket nöjda med den badrumsrenovering som utfördes av Lisana Bygg. Tidplanen höll och badrummet blev precis lika bra som vi hoppades. Vi kan absolut varmt rekommendera Lisana renoveringar av badrum. Läs mer
  • Therese B

2019-02-17

Therese B skrev om Lisana Bygg & Badrum AB
    Mycket nöjd med vår renovering av badrum och hall. Bra kommunikation under hela arbetet. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-02-15

Oscar Nilsson skrev om Lisana Bygg & Badrum AB
    Jätte nöjd kund, renoverat badrum, kök, golv och väggar. Bra kommunikation sedan start och färdiga innan utlovat datum. Rekommenderas. Läs mer
  • Linda S

2019-02-14

Linda S skrev om Lisana Bygg & Badrum AB
    Snabb återkoppling och mycket bra resultat. Vi är super nöjda Läs mer
  • 2019-02-13

Staffan Heidenberg skrev om Lisana Bygg & Badrum AB
    Vi hade en bra dialog med Lisana genom hela renoveringen och inblandade hantverkare var professionella och höll rent och snyggt efter arbetsdagens slut. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Christian N

2019-02-07

Christian N skrev om Lisana Bygg & Badrum AB
    De skulle göra ett 6v jobb. Det har nu gått 8 månader och 1 vecka. Arbetet är fortfarande inte klart, vårt badrum och delar av hemmet är en byggplats fortfarande. Vi ringer nästan varje dag och undrar varför arbetet står står stilla. Men de svara inte i telefonen. De har inte svarat i telefonen sedan vi skrev avtal med dem. Läs mer
  • 2018-10-31

Kristoffer s skrev om Lisana Bygg & Badrum AB
    Åter kommer när arbetet är klart Läs mer
  • Anders L

2018-10-25

Anders L skrev om Lisana Bygg & Badrum AB
    ....................................................................................................... Läs mer
  • Pernilla W

2018-05-09

Pernilla W skrev om Lisana Bygg & Badrum AB
    Att renovera vårt badrum genom att anlita Lisana var en positiv upplevelse genom hela processen. Dessutom mycket prisvärt. Det började med ett bra och konstruktivt möte i samband med offertförfrågan, ett effektivt uppstartsmöte med vår byggledare som fanns tillgänglig för oss under hela renoveringen tillsammans med sina kunniga medarbetare. Vi besiktade arbetet i 3 steg och Lisana anlitade även själva en oberoende besiktningsman. Slutresultatet blev fantastiskt och utan anmärkningar. Tidsplanen hölls dessutom utan problem. Vi kommer definitivt att anlita Lisana igen och rekommenderar företaget definitivt till alla som vill renovera sitt badrum med ett bra resultat och utan problem .😄 Läs mer
  • 2017-06-14

Daniel H skrev om Lisana Bygg & Badrum AB
    Renoveringen gällde ett badrum på ca 4 kvm. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Nils B Nils B tycker:
“Ett utmärkt jobb förutom en li...” Läs mer