Alla kategorier Turistservice Stockholms län Stockholm Södermalm Live it Upplevelsepresenter

Live it Upplevelsepresenter

Rosenlundsgatan 60, 118 63 Stockholm — Visa karta

Den perfekta presenten
Med över 500 upplevelser i hela landet erbjuder Live it ett fantastiskt utbud av oförglömliga presenter i samarbete med Sveriges bästa arrangörer.

Läs vad 9 kunder tycker om Live it Upplevelsepresenter

• viktor s
    viktor s skrev om Live it Upplevelsepresenter
    Dyrt och måste avboka minst 14 dagar innan.
  • Peter J
    Peter J skrev om Live it Upplevelsepresenter
    Liveit är ett skojarföretag. VARNING för dem! De tar ockerbatalt för tjänster som kostar nästan hälften om man bokar själv. Sedan är de direkt otrevliga vid kontakt och det kostar 300kr att förlänga ett presentkort 6 månader .. Sjukt dålig service!
  • PA J
    PA J skrev om Live it Upplevelsepresenter
    Fick ett presentkort på 1000 kr som skull gälla ett år. Tyvärr fick jag upplevelsen (köra bil) sent på hösten och det gick ut på våren. Tyvärr hann det gå ut innan jag bokade. Skulle få betala 600 kr extra för att kunna utnyttja upplevelsen = 1600:-. Konkurrenterna är ca 30-50% billigare så valet var mycket lätt. Tyvärr så blir dom som köpte upplevelsen lika besvikna som jag!

Varning för Liveit!!!! Gå direkt till leverantören i stället och spar en massa pengar! Personalen är inte direkt trevliga heller...
  • A
    A skrev om Live it Upplevelsepresenter
  • inger W
    inger W skrev om Live it Upplevelsepresenter
    Fick ett presentkort på 2000:-,beställde en upplevelse och fick betala ytterligare 1025:-.Själva upplevelsen visade sig kosta endast 2400:- ,är mellanskillnaden på 625:- ren vinst för liveit? Ocker kallas det. Det är billigare att önska sig en upplevelse direkt, utan mellanhand.
  • johan s
    johan s skrev om Live it Upplevelsepresenter
    Riktigt dåligt!! Missade sista datumet marginellt och då var man helkörd och de behöll pengarna de hade fått in av boxen utan att behöva leverera, smart affärsidé men mycket tråkigt för den som "fått" upplevelsen.Håller med tidigare inlägg beställ direkt av leverantören istället
  • andreas J
    andreas J skrev om Live it Upplevelsepresenter
    Fick ett precent kort på 1700 bokade ett evenemang som kostade 1500 ringer å frågar om jag har mina 200 hundra tillgodo? Får ett spydigt svar att det inte funkar så utan då skulle jag ha bokat något som kostade 1700! Arg som jag blev så ringde jat till leverantören av evenemanget å kollade vad dom tog för upplevelsen .. fick då pris uppgiften 1100. Fy fan Liveit rånade mig på på 600 och var dessutom spydiga å otrevliga i telefon. Fyra dagar innan evenmanget ska gå av stapeln så bryter jag armen och ringer för att boka om datumet. Får då till svars att ombokningar måste ske en månad i förväg och att jag borde läst deras boknings policy bättre. Blir då djävligt irreterad å får då svaret att jag får skylla mig själv om jag går å rammlar! Fy fan vilket skit företag Beställ inget här ifrån gå dirrekt på leverantören istället!
  • Ingvar F
    Ingvar F skrev om Live it Upplevelsepresenter
    Verkar vara slut på allt man vill gå på och det öppetköpdatum gäller från det att den som gett gåvan köpt den. Ganska usel behandling av dem också.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Live it Upplevelsepresenter
    Fick en box från Liveit som innehöll en rallyupplevelse. Arrangemanget var riktigt bra (se rallyworks). Liveit gjorde ett bra jobb och hela arrangemanget kring själva upplevelsen var proffsigt. Jag kommer absolut att göra fler affärer med Liveit. Bra jobbat!

Rosenlundsgatan 60, 118 63 Stockholm