HLR

106 omdömen om HLR

Sedan starten hos Reco 2017
Marcela T
Skrev om HLR en del av Livrädda

-Hlr utbildning -Mycket väl -Förväntade mig att få en uppdatering av tidigare utbildning. Känner att jag lärt mig mer nu än på förra itbildningen med annan ledare. -Pernilla förklarar och berättar mycket tydligt vad som händer i kroppen vid hjärt stopp eller vid syrebrist och hur hlr räddar liv.

Isabelle G
Skrev om HLR en del av Livrädda

Bra kurs! Tydlig och bra instruktör! Rekommenderar denna kurs!

Camilla C
Skrev om HLR en del av Livrädda

Jag blev bra bemött Företaget uppfyllde mina förväntningar Instruktören var bra att lyssna på och lärde ut bra

HELENA L
Skrev om HLR en del av Livrädda

Det var jättebra, bra att få prova att använda hjärtstartare och bli med i sms räddare. Det hade gärna fått stå i inbjudan att det var på Trälhavets båtklubb. Det hade gärna fått finnas vatten framne att dricka.

Svar från HLR

Tack för feedback Helena, det ska jag ta till mig. Vänlig Hälsning Pernilla

Ulf B

HLR kurs Bra bemötande Förväntningarna uppfylldes

Nanna N
Skrev om HLR en del av Livrädda

Pernilla är engagerad och brinner för sin sak och lär ut på ett levande och pedagogiskt sätt. Kursen var mkt givande! Den behöver alla gå!

Cecilia D
Skrev om HLR en del av Livrädda

Pernilla är en jätte duktig instruktör med både humor och ett bra bemötande. Alla arbetsgivare ska satsa på HLR och det är viktigt att fler i samhället kan detta. En otroligt bra och viktig utbildning.

Eric U
Skrev om HLR en del av Livrädda

Mycket trevlig instruktör på HLR utbildningen :)

Lars H
Skrev om HLR en del av Livrädda

Jag köpte en utbildning i HLR. Kursen var bra upplagd, med en blandning av teori och praktik. Jag hade inga förväntningar innan, men blev mycket positiv till innehållet efteråt.

Pernilla A
Skrev om HLR en del av Livrädda

Jag fick en bra upplevelse av kursen då vi hann med mycket och fick bra praktisk övning. Kursläsaren var kompetent och erfaren. Det hade varit bra med ett kompendium eller häfte med informationen som gicks igenom då det var viktiga saker som sades och alla hade inte penna och papper med sig men man kände att man ville anteckna vissa saker för att komma ihåg. Med ett litet blad med info hade man kunnat följa med bättre. Kanske ett blad som man kan sätta upp på väggen hemma sen?

Svar från HLR

Hej Pernilla, Böcker är inget som ingår i denna kurs när man utbildar enligt den pedagogik som HLR rådets riktlinjer säger. På ditt kompetenskort finns handlingsplaner kort formulerat vad det är vi ska göra och i vilken ordning, för att lättare komma ihåg. Vill du ha mer information som böcker eller större planscher kan du beställa det här: http://www.hlrwebbutik.se/produkter/ Eller titta på de utbildningsfilmer som finns här: https://www.hlr.nu/utbildningsfilmer/