Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Om det är ett fåtal människor som ska utbilda sig eller om du är privatperson och vill ha en livräddningskurs har du möjlighet att gå på en öppen utbildning i HLR & Första hjälpen hos oss. Kursen pågår 3,5 timmar och hålls i våra lokaler vid Globen varje månad.

63 omdömen om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

Sedan starten hos Reco 2017
Jenny O
Skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Jag blev otroligt välbemött av en extremt kunnig och erfaren instruktör. Mina förväntningar var att jag efter kursen skulle känna mig trygg i att veta hur jag ska agera för det fall det skulle uppstå en situation där HLR & Första hjälpen är nödvändig och jag är i närheten. Jag kan ärligt säga att jag efter kursen känner att jag är redo - vilket är instruktörens förtjänst. Tack för en givande förmiddag!

Anna K
Skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Bra bemötande på HLR utbildningen. Hade dock förväntat mig mer praktiska moment.

Fredrik Å
Skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Väldigt bra bemötande och en utmärkt uppdatering av HLR kunskaperna.

Fanny H
Skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Så härlig inlevelse av instruktören och det gjorde så att hela utbildningen blev otroligt bra! Heja er

Alexander W
Skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Pedagogiskt och bra genomförd HLR-utbildning!

Maria H
Skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Kunnig och proffsig utbildare med mycket erfarenhet och med bra pedagogik.

Monica L
Skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunnig och förklarade saker på ett enkelt o lättfattligt sätt. Denna HLR kurs kan jag verkligen rekommendera varmt till vänner o bekanta. Kommer säkert att behöva repetera detta inom något år! Med vänlig hälsning Monica

Svar från Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

Tusen tack för din feedback Monica!

Yvonne B
Skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Trevligt bemött och på ett lättsamt och pedagogiskt sätt förmedla kunskaper i HLR och första hjälpen. Berättade om vilka förändringar som skett och visade på ett bra sätt hur man ska agera och vi fick även praktisera detta. Vi tyckte att vår utbildare var bra och är nöjda.

Svar från Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

Tack för din feedback. Kul att ni är nöjda!

Nikolas C
Skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Peter är en riktigt engagerad och pedagogisk ledare. Mycket kunnig inom sitt område och allmänt trevlig som person. Innehållet i kursen är det jag förväntade mig och ännu roligare blev det när vi fick prova på att använda en hjärtstartare på riktigt.

Åsa M
Skrev om Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen en del av Livrustning AB

Bra med en öppen utbildning för HLR, så att det blir en bra blandning i gruppen. Lätt att boka. Kursen var tydlig och informativ. Bra med övningar och diskussioner. Bra stämning och hög energi. Bra uppdelning av info och en kort fika med smörgås. Känner mig förberedd inför en ev händelse.

Svar från Öppen utbildning HLR & Första Hjälpen

Tack för din feedback. Kul att höra att du är så nöjd!