Livrustning AB

Livrustning AB

www.livrustning.se
  • BadgeSevenYears

Vi är ett företag med hjärtat i Stockholm, Skellefteå och Nerja i Spanien. Sedan 1996 har vi utbildat personer i Hjärt-lungräddning (HLR) och Första Hjälpen så att så många som möjligt ska känna trygghet i att rädda liv var man än befinner sig. Kunskapen att rädda liv och närheten till en Hjärtstartare kan bli helt avgörande...

793 omdömen om Livrustning AB

Sedan starten hos Reco 2017

Marika B

Inspirerande och informativ utbildning i ett livsviktigt ämne. Tryggt att ha med sig utbildningen.

Daniela W

Engagemang från instruktören vilket gjorde det roligt att lära sig.

Svar från HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan

Härligt att höra att det var roligt att lära sig!

Johanna J

Relevant, pedagogiskt och lärorikt!

Svar från HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan

Tack för din feedback. Härligt att höra

Vita S

Jättebra och livsviktig utbilding! Peter var så engagerande och inspirerande som instruktör!

Anna N

Mycket bra kurs med relevant innehåll och bra blandning av info och praktiska övningar. Instruktören var mycket bra och höll ett bra tempo. Jag känner mig säkrare och mer trygg att kunna agera för att försöka rädda liv om jag hamnar i en sådan situation.

Svar från HLR & Första Hjälpen, Globenhälsan

Härligt att du känner säkrare och mer trygg att rädda liv!

Anna G

Mycket proffsigt och tydligt. Väldigt bra utbildare i HLR!

Carin A

Mycket bra kurs med mycket bra instruktör.

anndala e

Väldigt fin och bra upplevelse! Tydligt, kunnigt och trevligt!

Christina W

Jättenöjd med både kontakt, information, upplägg samt utförande.

Michael R

Bra repetition och även en del förenkling som gör det lättare att agera vid situationer framöver. Även lite bredare utbildning än tidigare HLR-utbildning jag varit med i.

Emelie S

Väldigt bra att få en lång genomgång med mycket praktik och få ställa sina frågor som man hade.

Paulina L

Kunnig och trygg guidning gneom workshopen. Enkelt att ta till sig, bra blanding mellan praktik och teori. Fokus på att våra göra en insats var tydligt. Bra kurs!

Maria W

Mycket bra upplägg, Lärorikt och nyttigt.

Ulrica E

HLR utbildning Kursledare med energi och engagemang. Bra upplägg på kursen med både teori och träning.

Caroline N

Mycket bra utbildning. Duktig och intressant lärare. Känns som man kan bidra om det skulle hända något i ens närhet.

Anna F

Mycket givande utbildning. Bra kursledare.

Rita T

Väldigt pedagogisk genomgång, enkel att ta in och förhoppningsvis minns man något om det skulle behövas.

Karin H

Vi hade HLR utbildning på jobbet (Handelsbanken) Den var outständing jämfört med de jag gått tidigare. Bra, tydlig, pedagogisk och mycket trevlig coach. Jag har för mig han hette Peter.

Ulrika G

Väldigt bra utbildning !! Alla borde verkligen gå den. Mycket trevlig och bra utbildare- tydlig ! Kunde inte vara bättre.

Susann S

Mycket bra bemötande, trevlig, rolig och kompetent föreläsare. Tydlig i sina svar vilket gör att jag som lekman kan känna mig trygg i vad jag lärt mig. Bra blandning mellan teori och praktik.

Sofia T

Bra instruktör/kursledare med bra innehåll. Upplägget var bra och även längden på passet.

Joel D

Väldigt lärorik och fantastisk instruktör!

Tina R

Väldigt bra och pedagogiskt utbildning med praktiska moment!

Maria J

Jättebra genomgång av HLR. Blandning av teori och praktik av väldigt kunnig person.

Monica S

Väldigt bra utbildning, pedagogiskt och handfast. Bra att alla fick en egen övningsdocka. Efter denna utbildning känner jag att jag vågar anmäla som som smslivräddare :)

Therese P

Riktigt bra kurs med tydligt praktiskt innehåll och bra tips.

Anette N
Skrev om HLR med hjärtstartare en del av Livrustning AB

Vi fick en mycket bra fortbildning i HLR. Det var pedagogiskt, lärorikt och roligt med övningarna. Teorin var "up to date" med beskrivningar av hur man gått från ett sätt till ett annat inom HLR. En toppenbra instruktör!

Anders H

Mycket bra och pedagogiskt utbildning med bra och entusiastisk handledare. Kan varmt rekommenderas.

Karin L

Bra kurs med engagerad och kunnig kursledare!

Jeanette H

Superbra "lärare", han var pedagogisk och rolig

Jenny O

Jag blev otroligt välbemött av en extremt kunnig och erfaren instruktör. Mina förväntningar var att jag efter kursen skulle känna mig trygg i att veta hur jag ska agera för det fall det skulle uppstå en situation där HLR & Första hjälpen är nödvändig och jag är i närheten. Jag kan ärligt säga att jag efter kursen känner att jag är redo - vilket är instruktörens förtjänst. Tack för en givande förmiddag!

Camilla J

Avdramatiserande, tillgängligt, inbjudande och fördjupande! De best spenderade 2 timmarna på länge. Alla borde gå den.

Malin B

Väldigt bra upplägg, trevligt bemötande och ett mycket tydligt genomförande, är väldigt nöjd, det kändes tryggt!

Anna K

Bra bemötande på HLR utbildningen. Hade dock förväntat mig mer praktiska moment.

Ludwig S

Jag tyckte att utbildning var bra och mycket informativ i det praktiska och teorin.

Erik E

Jättebra utbildning, Peter var väldigt pedagogisk och gjorde det förståeligt!

Sally J

Utbildningsansvarig är mycket engagerad och gör utbildningen spännande och intressant vilket leder till att man kommer ihåg vad man har lärt sig.

Mikaela K

Genomgången vi fick av Peter Jonsson var helt klart över mina förväntningar. Det var otroligt givande och en tankeställare om hur viktigt det är

Andreas J

Mina förväntningar angående denna utbildning var relativt låg eftersom det fanns en tanke om att denna kommer bli som alla andra HLR utbildningar. Men denna instruktion hade en mer inlevelse och var intressant, vilket gjorde denna väldigt intressant.

Filippa F

1. Peter bemötte mig mycket gott! 2. Jag hade ganska "tråkiga" förväntningar på utbildningen, då jag gjort den ett flertal gånger. MEN till min förvåning var denna utbildning väldigt rolig och lärorik på samma gång. Jag fick lära mig att lägga fokus på nya saker gällande utbildningen, till skillnad från vad tidigare utbildningar lagt tyngd på. 3. Toppen upplevelse, fick bra tips på appar som jag laddat ner!

Yulia F

Super bra bemötande och utbildning med mycket engagemang och på ett väldigt pedagogiskt sätt!

Carina B

Utbildningen och genomgången var mycket bra. Mina förväntar och upplevelsen på utbildningen överträffade mina förväntningar. Jag har varit med på flera utbildningar inom HLR och denna utbildning från Livrustning AB var helt klart den bästa.

Dan J

Bar och tydlig information av en kunnig person!

Jessica O

Väldigt bra och intressant genomgång.

Mikael S
Skrev om HLR med hjärtstartare en del av Livrustning AB

Jag blev bra bemött av instruktören. Förväntningarna jag hade var att få lära mig mer och fräscha upp det jag tidigare gjort vad gäller HLR och allt blev som jag önskade. Instruktören hade sån inlevelse och drev kursen på ett mycket bra och trevligt sätt. Det blev roligt att att få gå den här kursen och det gör ju också så att man tar till sig allt på ett annat sätt.

Sophie A
Skrev om HLR med hjärtstartare en del av Livrustning AB

Superbra kurs, stort tack till kursledaren!

Johanna N

Pedagogist och väldigt lärande! Gick från utbildningen med goda kunskaper och en härlig känsla!

Alexander D

Pedagogiskt och sakligt. Skönt att fokus ligger på det viktiga snarare än att få med alla detaljer. Peter är en eldsjäl!

Emma N
Skrev om HLR med hjärtstartare en del av Livrustning AB

Tyckte det var toppen, informationsrikt och väldigt pedagogiskt, känner mig lugnare och mer förberedd ifall jag (hoppas inte) behöver uppleva detta i livet. Tack.

Fredrik Å

Väldigt bra bemötande och en utmärkt uppdatering av HLR kunskaperna.