Löfvingkliniken AB

Löfvingkliniken AB

Ring 031-711 62 02 www.lofvingkliniken.se

Välkommen till Löfvingkliniken i Göteborg - grundad av Håkan Löfving, som har över 20 års erfarenhet som läkare och specialistkunskaper i neurologi. Vi utför både medicinsk och estetisk Botoxbehandling. Utöver detta utför vi även fillers, volymgivande och hudvitaliserande injektionsbehandlingar samt medicinsk hudterapi. Hos...

108 omdömen om Löfvingkliniken AB

Marita E
Skrev om Löfvingkliniken AB

Jag blir alltid välbemött av alla i personalen. Dom förväntningarna jag hade levde företaget upp till 100 prosent. Jag går hos Sandra, hudterapeuten och behandlas med Meline med jätte bra resultat👍👍 Köper också alltid deras produkter, solkrämer m.m som passar mig utmärkt.

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack för ditt fina omdöme Marita 💗, vad glada vi blir med vänlig hälsning /teamet på Löfvingkliniken

Citylaser
4.7/5 i betyg av 810 omdömen 4.7 av 810 omdömen

Citylaser är exakt det som dom själva skriver "En personlig skönhetsklinik med dig i fokus". Undertecknad som skriver detta har gjort de fle

Elena T

Professionella, kunniga och trevliga

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket för din recension 💕

Elisabet P
Skrev om Löfvingkliniken AB

Alltid väl mottagen, alla är trevliga och väldigt proffesionella! Har stort förtroende, speciellt för Catarina. Vet att hon vill mitt bästa!

Erica S
Skrev om Löfvingkliniken AB

På Löfvingkliniken kan jag lita både på att jag är i trygga händer och att resultatet blir det bästa rent estetiskt. Dessutom är det lätt att komma i kontakt med kliniken och jag blir alltid trevligt bemött.

Svar från Löfvingkliniken AB

Så glada vi blir av att höra detta Erica, och vi är väldigt glada att du kommer till vår Klinik :)

Hanna H
Skrev om Löfvingkliniken AB

På Löfvingkliniken får man det bästa bemötandet man kan önska sig av alla i personalen! De är proffsiga, inlyssnande och resultatet blir aldrig annat än bra! Har varit hos dem i många år och fått injektioner med botox. Är alltid lika nöjd!

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket Hanna för att du lämna så fint omdöme 💕

Andrea F
Skrev om Löfvingkliniken AB

Superduktiga tjejer i en fantastiskt härlig miljö! Jag är så otroligt nöjd med alla behandlingar jag gjort hos Löfvingkliniken. Dem uppfyller allt och mer därtill. Rekommenderas starkt.

Tack så mycket för din fina recention Andrea <3

Diana D
Skrev om Löfvingkliniken AB

Gjorde min första läppförstoring hos Löfvingkliniken och jag är så så nöjd med mina läppar. Naturligt resultat som jag önskar!

Svar från Löfvingkliniken AB

Så glada vi blir över att du är nöjd Diana :-) Tack så mycket för din recension

Jeanette H
Skrev om Löfvingkliniken AB

Otroligt proffsig aoch kunniga. Rekommenderas varmt.

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket Jeanette, tack för att du rekommenderar oss, det glädjer oss väldigt!

Rosita H
Skrev om Löfvingkliniken AB

Trevligt bemötande & nöjd med resultatet!

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket! Vad roligt att du är nöjd med ditt resultat 😍

Heidi J
Skrev om Löfvingkliniken AB

Fantastisk personal. Så ärliga om sina behandlingar om hur resultat kan förväntas bli. Proffsiga.

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack snälla för din fina recension Heidi :-)

Helena R
Skrev om Löfvingkliniken AB

Underbart bemötande. Älskar personalen och tjänsterna är fantastiska!

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket fina Helena, desamma till dig :)

Theresa M
Skrev om Löfvingkliniken AB

Jag blev bemött väldigt väl och välkomnande, alla var så hjälpsamma och tillmötesgående. Jag bokade en ansiktsbehandling hos Sandra som är den proffsigaste hudterapeut jag någonsin haft och går nu kontinuerligt hos henne. Jag köper alltid produkter hos henne vilka jag stortrivs med och det är alltid bra att få så bra hjälp! Jag kommer alltid gå hos denna fantastiska klinik! Jag ger de det bästa betyget!

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack goa Theresa, vi är så glada att just du kommer till oss :)

Sandra O

Grym injektions sköterska Catarina samt en fantastiskt hudterapeut Sandra

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack snälla söta :-) Vi blir jätte glada!

Liselotte H
Skrev om Löfvingkliniken AB

Alltid vänligt bemött både på plats och telefon! Köpte dermapen behandlingar.

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket Liselotte! Vi är glada att du är nöjd med ditt bemötande :)

Jessica V
Skrev om Löfvingkliniken AB

Har gjort olika behandlingar på Löfvingkliniken i flera år och man möts alltid av en otroligt varm och inbjudande känsla när man går genom dörren. Proffsig och kompetent personal. Catarina är grym.

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket för din fina recension Jessica, det glädjer oss verkligen att höra :-) Med vänlig hälsning, Löfvingkliniken

Agnieszka N
Skrev om Löfvingkliniken AB

Jätte trevlig bemötande, behandlingen utfördes av Catarina och hon vet exakt vad jag behövde. Dessutom man känner sig trygg i hennes händer. Alltid lika nöjd !

Lena Å
Skrev om Löfvingkliniken AB

Trevligt och ödmjukt bemötande med en fantastisk kunskap inom skönhet.

Olivia G
Skrev om Löfvingkliniken AB

Alltid nöjd när jag går därifrån, så duktiga och noggranna.

Patricio J
Skrev om Löfvingkliniken AB

Har fått injektioner mot huvudvärk och detta var det absolut bästa jag testat. 12 års huvudvärk försvann. Proffsigt bemötande samt att allt gick smidigt och fort. Rekommenderas alla dagar i veckan.

Svar från Löfvingkliniken AB

Så glada vi blir att höra att din huvudvärk är borta! :-) Tack så mycket för den fina recensionen. Med vänlig hälsning, Löfvingkliniken

Karin R
Skrev om Löfvingkliniken AB

Så nöjd! Rekommendera, lyssnar in och alltid fint resultat.

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack snälla för det fina omdömet, vi blir så glada :) Med vänlig hälsning, Löfvingkliniken

Ingela B
Skrev om Löfvingkliniken AB

Som alltid proffsigt , positivt och fantastiskt bemötande!! Har varit kund hos Löfvingkliniken i snart 15 år 🙏 och de har alltid levt upp till mina förväntningar!

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack såå mycket Ingela, alltid så trevligt när du hälsar på hos oss :) Kram från oss!

Natalie H
Skrev om Löfvingkliniken AB

Lokalerna är superfräscha och inbjudande. De som jobbar där är supertrevliga. Catarina har en magisk touch, jag kan inte beskriva med ord hur duktig hon är!!

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket för de fina orden Natalie, vi är så glada att du kommer till vår klinik :) Med vänlig hälsning, teamet på Löfving!

Senada P
Skrev om Löfvingkliniken AB

Mycket professionell och trevlig ,utmärkt utförd behandling. Tack Catarina,super nöjd!

Tack snälla för det Senada:) Så glad jag blir! Med vänlig hälsning, Catarina

Maria J
Skrev om Löfvingkliniken AB

Alltid bemött super proffsigt, fantastiskt bemötande och otrolig känsla, verkligen topp klass! Så nöjd !

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket fina! Så härligt att du är nöjd hos oss! :)

Susanna Å
Skrev om Löfvingkliniken AB

Alltid ett trevligt bemötande och framförallt så är dem proffs, så nöjd efter mina besök.

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket för din recension, vi blir väldigt glada över att höra att du är nöjd hos oss :)

Diana S
Skrev om Löfvingkliniken AB

Känner mej alltid trygg och nöjd. Proffs på det dom gör. Rekommenderar verkligen ett besök på denna klinik.

Tack snälla! vi blir så glada <3

Rebecca S
Skrev om Löfvingkliniken AB

Catarina är helt fantastisk! Väldigt professionell och man känner sig trygg under hela behandlingen! Kommer aldrig att gå någon annanstans 😄

Tack så mycket fina :)

Kristina B
Skrev om Löfvingkliniken AB

Jag kan varmt rekommendera Löfvingkliniken till alla som vill ha ett naturligt resultat. Förstklassigt bemötande av Catarina min behandlare samt Emilia. Catarina är väldigt noggrann, varm, kunnig och professionell behandlare. Catarina är väldigt mån om att resultatet ska bli naturligt, ibland så har jag fått ett nej, det har jag fått när jag har velat fylla på mina läppar för snabbt. Då Catarina är väldigt mån om ett naturligt slutresultat och att fillern inte ska migrera. Jag vill rekommendera alla som vill ha ett...

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket för ditt omdöme Kristina, vi blir väldigt glada över att höra att du är nöjd med vårt bemötande och känner dig trygg hos oss :)

Katharina K
Skrev om Löfvingkliniken AB

Jag upplevde Trevligt bemötande Omhändertagande Trygg Glädjefyllt Förväntan Konsultation IPL behandling Bokade flera olika behandlingar

Alexandra P
Skrev om Löfvingkliniken AB

Så nöjd med min IPL och den trevliga personalen Rekommenderas verkligen om ni har pigmentsfläckar 🙌🏼

Ida W
Skrev om Löfvingkliniken AB

Har gjort en skinbooster kur hos Elisabeth! Lystern i ansiktet är helt fantastik och man blir alltid så väl omhändertagen. Löfvingkliniken är den bästa på allt som har med fillers att göra. Skulle aldrig gå någon annanstans ❤️

Jessica T
Skrev om Löfvingkliniken AB

Så proffsig mottagande i alla steg. Fantastiskt fint, uppfräschade och naturligt resultat! Rekommenderas varmt!

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket Jessica, vi blir så glada av att läsa detta och att du rekommenderar oss, hoppas du får ett gott nytt år, bästa hälsningar/ Löfvingkliniken

Filippa K
Skrev om Löfvingkliniken AB

Bästa skönhetskliniken i stan! Går till Catarina för att göra Botox mot migrän och har inte haft ett enda migränanfall efter detta, Super nöjd och sjukt proffsigt! Kunde inte bli mer nöjd! :)

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket för dina fina ord Filippa, Blir så glad av att höra att du blivit av med migränen :)

Anette H
Skrev om Löfvingkliniken AB

Supertrevlig, proffsig och kompetent personal. Det gäller både behandlande personal och i kassan! Jag känner mig väldigt trygg vid rådgivning och upplever att jag har fått goda råd om bra behandlingar och inte rekommendationer om att göra "för mycket" som jag har hört att en del kliniker kan göra. Därav omdömet proffsig och kunnig!

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket Anette för dina fina ord, vi blir väldigt glada över det och är så tacksamma att du valt att komma till våran klinik :)

Malin J
Skrev om Löfvingkliniken AB

Professionellt och otroligt kunnigt bemötandee, känner mig alltid trygg!!

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack för ditt fina omdöme Malin, vi blir jätte glada :)

Anna K
Skrev om Löfvingkliniken AB

Fint bemötande! Jag hade en mycket duktig ,erfaren ,trevlig och mycket kunnig sköterska! Kan rekomendera henne ! Jag är MYCKET NÖJD !

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket snälla Anna :) Hoppas vi ses snart igen!

Mikael L
Skrev om Löfvingkliniken AB

Proffsigt bemötande i fräscha lokaler.

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack Mikael, vad glada vi blir :)

Helene S
Skrev om Löfvingkliniken AB

Det absolut viktigaste är känslan av en professionell klinik där inget görs utan noggrann genomgång. Man är alltid trygg som klient oavsett vem som utför behandlingen

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket för det fina omdömet Helene, Alltid lika trevligt när du kommer till oss 😀 Med vänlig hälsning, teamet på Löfvingkliniken

Martina H
Skrev om Löfvingkliniken AB

Proffsigt bemötande och extremt duktiga!

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket Martina, Vi är så glada att du kommer till oss :)

Ella P
Skrev om Löfvingkliniken AB

Snygg klinik och alltid super trevlig personal. Behandlingarna utförs med noggrannhet både avseende konsultation innan samt uppföljning efter. Känner mig trygg med alla innanför dessa väggar vilket är jätteviktig för mig då jag är väldigt rädd för sprutor. Och just det, de har både kylstavar och ”tandläkarbedövning” så inga konstiga helkroppsinpackningar avseende bedövning. ♥️

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack Ella för ditt fina omdöme, vi blir så glada ☺️

Anna L
Skrev om Löfvingkliniken AB

Fantastiskt bemötande. Kände mig så trygg och omhändertagen! Mitt första men absolut inte sista besök!

Svar från Löfvingkliniken AB

Hej Anna! Tack så mycket för dina fina ord! Vi hoppas att vi ses snart igen :) Vänligen, Löfvingkliniken

Suzanne T
Skrev om Löfvingkliniken AB

Gjort lite olika behandlingar och är lika nöjd med alla, mycket proffesionellt och trevligt bemötande Rekommenderar stark!

Svar från Löfvingkliniken AB

Hej Suzanne, Tack för din recension, vi uppskattar det jätte mycket! Mvh Löfvingkliniken

Jessica S
Skrev om Löfvingkliniken AB

Löwingkliniken ger ett Proffsigt bemötande och har hög kompetens inom sitt område. De är lyhörda och förstod exakt vad jag ville göra .

Svar från Löfvingkliniken AB

Tack så mycket för förtroendet och för att du valt vår klinik. Vi blir så glada :)

Mariana E
Skrev om Löfvingkliniken AB

Man får alltid ett trevligt bemötande. Mycket professionell personal som man får förtroende för. Catharina är otroligt noggrann och har en suverän blick för ansikten. Rekommenderar verkligen Löfvingkliniken!

Teresa B
Skrev om Löfvingkliniken AB

Alltid vänligt bemött. Grundligt och långt samtal före behandling, och fantastisk behandling!

Bertil J
Skrev om Löfvingkliniken AB

Otroligt fint bemötande och proffsig personal! Äntligen smärtfri! Tack!!!!!

Anna-karin S
Skrev om Löfvingkliniken AB

Bästa stället att göra behandlingar på, proffsigt och perfekt resultat.

Ann-sofie G
Skrev om Löfvingkliniken AB

Alltid lika vänligt och trevligt bemött. En personlig klinik som hjälper mig att hitta det jag önskar. Jag blir alltid lika väl bemött, de är lyhörda och jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Denna gången fick jag fillers i linjer runt munnen. Är nöjd!

Patrik J
Skrev om Löfvingkliniken AB

Fantastiskt personal i härlig miljö! Utmärkt bemötande av alla och mkt hög kompetens. Så nöjd med samtliga behandlare och kommer aldrig att gå ngn annanstans. Kan varmt rekommendera Löfvingkliniken!

Benthe S
Skrev om Löfvingkliniken AB

Alltid trevligt bemötande. Jag är en återkommande kund hos Löfvingkliniken sedan många år. Det är bästa betyget.