Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Logikdesign.se

Logikdesign.se

Slånbärsvägen 27, 418 77 Göteborg — Visa karta

Vi erbjuder hög kvalificerade hemsidor till låga priser. Vi vet att det är dyrt att anlita en webbyrå, hör av dig så diskuterar vi fram en passande offert för just dig eller ditt företag.

Läs vad 5 kunder tycker om Logikdesign.se

• Klas A
    Klas A skrev om Logikdesign.se
    Vi vill rekommendera varmt Logikdesign som har hjälpt oss att ta fram vår hemsida. Logikdesign har arbetat effektivt och skött den så viktiga dialogen med oss som beställare mycket mycket bra! Tack för ett väl genomfört uppdrag, professionellt och trevligt bemötande./Anton&Klas
  • Sara O
    Sara O skrev om Logikdesign.se
    Logikdesign gjorde utseendet till vår nuvarande e-handel som en annan byrå hade gjort. Hade jag vetat att Logikdesign funnits då hade jag utan tvekan anställt dom även för uppdraget, jag och mina medarbetare blev väldigt nöjda över resultatet. Tummen upp =) / Sara O
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Logikdesign.se
    Företaget designa vår logotyp som vi numera lagt ut på mängder utav hemsidor och våra företagsbilar. Leveranstiden var lite längre än lovat men absolut ingen besvikelse när resultatet var riktigt bra! Jag tvekar inte att anställa er för andra projekt, tack Logikdesign. MVH Danne Sundberg
  • Johan N
    Johan N skrev om Logikdesign.se
    jag måste hålla med Fredrik något ni verkligen saknat är en omdömes sida, facebook har fungerat hyffsat men att kunna lämna omdömen om detta företag är riktigt bra. både för nya och gamla kunder :)

jag anlitade Logikdesign för en logotyp som numera trycks på hundratals kläder per dag, loggan levererades snabbt och smidigt, jag hade krav att loggan skulle vara snygg och stilren, men endå behålla den enkla egenskapen något dom lyckades med.

tack återigen Logikdesign, jag tvekar inte att anlita er för en webbsida snart :)

Sköt om er grabbar

Varma hälsningar från Växsjö
    Daniel S gillar detta
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Logikdesign.se
    Underbart att ni äntligen lagt upp något att kunna lämna sina omdömen på!

Logikdesign gjorde en fräsch,enkel navigerad hemsida till mitt företag. Sidan levererades snabbt och smidigt, dom ordnade allt från installation till underhållning. Vad som fick mig att fastna för dom var deras otroligt låga priser, jag hade väldigt låg budget, snål som man är, men fick ändå en hemsida som jag alltid önskat mig. Plus plus till er grabbar! speciellt Jonas! MVH Fredrik
    Daniel S gillar detta

Slånbärsvägen 27, 418 77 Göteborg