Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Akalla Flyttstädning Stockholm Lolitastad via Foursavas HB

Flyttstädning Stockholm Lolitastad via Foursavas HB

Renstiernas Gata 23, 116 31 Stockholm — Visa karta

Flyttstädning i Stockholm
VÅR FILOSOFI
Vi arbetar med tanke på miljö och kvalitet. Våra experter använder endast miljömärkta rengöringsmedel och erbjuder kundanpassade lösningar för att leverera städtjänster av maximal kvalitet
OM OSS
Vi är ett seriöst företag som hjälper dig med städning på ett effektivt och miljövänligt sätt. Hos oss får du alltid utmärkta slutresultat till förmånliga priser som redan inkluderar RUT-avdraget.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Flyttstädning Stockholm Lolitastad via Foursavas HB:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 3 kunder tycker om Flyttstädning Stockholm Lolitastad via Foursavas HB