Alla kategorier Webshop Loot Land

Loot Land

Vi startade Loot Land för att vi tyckte det saknades en webbutik som helhjärtat satsade på vår stora passion, populärkultur. Vi vill dela vår passion med er genom att erbjuda ett bra sortiment av licensierade kläder och prylar till schyssta priser, samtidigt som vi leverera service i världsklass.

Här hittar du mängder med rolig merchandise, vi har t.ex. kakburkar, samlarfigurer, nyckelringar, kläder, muggar, mössor och kepsar fördelar på många olika varumärken. Hos Loot Land hittar du bland annat League of Legends, Dota 2, Hearthstone, Heroes of the Storm, Overwatch, Transformers, DC Comics, Marvel Comics, CS:GO, Star Wars, Funko Pop med flera.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:55

Läs vad 13 kunder tycker om Loot Land

• Bert-Ove R skrev om Loot Land
    Köpte funko pop DC Comics . Suverän kund service helt enligt vad jag som kund förväntade mig. Läs mer
    2018-10-04 Ola W svarar Bert-Ove R
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Loot Land
    Köpte en väckarklocka som såg ut som Mario.
    Beställning var lätt.
    Leveransen gick snabbt.
    Den första jag fick fungerade inte.
    Jag reklamerade och fick en ny utan några problem, behövde inte skicka tillbaka den gamla.
    Den nya slutade fungera efter några dagar men jag känner att det handlade mer om dålig produktion än Loot land. Läs mer
  • Johanna B skrev om Loot Land
    Snabbt, enkelt och grym service. Läs mer
  • Fanny L skrev om Loot Land
    Jättenöjd! Älskar min nya Pikachu-keps. Snabb leverans och hög nivå på allt från produkt till service! Läs mer
  • Alexander E skrev om Loot Land
    Super nöjd!

Beställde 2 produkter och en av dem var det problem med. Fick blixtsnabb service då jag mejlade in och allt löste sig direkt!

Kommer handla här flera gånger och rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-07-03 Ola W svarar Alexander E
    Stort tack för din rekommendation! :)
  • Magnus L skrev om Loot Land
    Köpte blandade prylar från företaget och med en snabb leverans samt bra support kommer jag handla där fler gånger Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Magnus L
  • Lars O
    Lars O skrev om Loot Land
    Jag har köpt många saker från Loot Land bland annat diverse assassin's creed föremål som edens äpplet. Deras VD hjälpte mig när det blev lite krångel med deras betaltjänst med snabb och bra service. Jag hade inte så höga förväntningar först eftersom det var ett nytt företag men gissa om jag blev förvånad, när deras produkter kom fram. De var väldigt bra packade och riktigt bra kvalité. Deras leveranstid var skit snabb och sedan skickade de med godis ^^. Jag kommer absolut handla därifrån igen. Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Lars O
  • Gerry S skrev om Loot Land
    Köpte en gamingtröja och en kopp senast. Hämtade leveransen samma dag, allt gick utan problem och fick som alltid en utmärkt service! Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Gerry S
  • Lasse P skrev om Loot Land
    Riktigt trevligt bemötande och service. Mycket snabb leverans! Rekommenderas varmt Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Lasse P
  • Lucas L skrev om Loot Land
    Bra bemötande, snabb frakt, bra utbud. Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Lucas L
  • Elin B skrev om Loot Land
    Jag köpte en fräsig keps på ett väldigt enkelt och smidigt sätt på Lootland hemsida. Gillar sortimentet och är väldigt nöjd med den snabba leveransen jag fick :). Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Elin B
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om Loot Land
    Beställde en kaffemugg att ha på jobbet. Bra utbud och ett personligt bemötande vid kontakt. Snabb leveranstid, rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-06-26 Ola W svarar Christoffer H
  • Tomas E skrev om Loot Land
    Smidigt. Kanon service och trevliga! Läs mer
    2018-06-26 Ola W svarar Tomas E
    Tack för din rekommendation! Superkul att du är nöjd :-)