Alla kategorier Webshop Loot Land

Loot Land

Vi startade Loot Land för att vi tyckte det saknades en webbutik som helhjärtat satsade på vår stora passion, populärkultur. Vi vill dela vår passion med er genom att erbjuda ett bra sortiment av licensierade kläder och prylar till schyssta priser, samtidigt som vi leverera service i världsklass.

Här hittar du mängder med rolig merchandise, vi har t.ex. kakburkar, samlarfigurer, nyckelringar, kläder, muggar, mössor och kepsar fördelar på många olika varumärken. Hos Loot Land hittar du bland annat League of Legends, Dota 2, Hearthstone, Heroes of the Storm, Overwatch, Transformers, DC Comics, Marvel Comics, CS:GO, Star Wars, Funko Pop med flera.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:55

Läs vad 26 kunder tycker om Loot Land

• Johannes R

2019-05-10

Johannes R skrev om Loot Land
    Jag köpte en Xl-size Musmatta motiv från DOOM2016. Varan levererades snabbt och säkert.

De har bra pris på sina varor. utmärkt kundservice och även fast de inte har det största sortimentet så har de bland de coolaste prylarna. Och så fick man en godisbit i paketet också! Läs mer
  • 2019-05-08

Ingrid K skrev om Loot Land
    Bra hjälp och service! 👍🏻👍🏻 Läs mer
    2019-05-13 Ola W svarar Ingrid K
    Stort tack för din rekommendation! :-)
  • 2019-05-07

Martin C skrev om Loot Land
    Fick varken orderbekräftelse eller kvitto.
    Heller inget svar från kundtjänsten när jag frågade efter det.
    Kepsen kom dock fram... Läs mer
    2019-05-13 Ola W svarar Martin C
    Hej Martin!
    Har försökt nå dig via både email och sms. När du beställde så hade vi problem med vår SMTP server, detta påverkade både utskick av orderbekräftelser och vårt kontaktformulär. Någon som tyvärr drabbade dig dubbelt :-/ Vi har nu bytt leverantör och säkrat upp för att detta inte ska hända igen.

Jag skulle bli väldigt glad om du kunde skicka ett email till mig på ola@lootland.se. Jag skulle vilja skicka dig någon form av kompensation för problemen detta orsakade.
  • Johannes Lars Ragnar R

2019-05-02

Johannes Lars Ragnar R skrev om Loot Land
    Mycket bra utbud och priser! Utmärkt kontakt och leverans. Man fick även med lite godis i paketet. :) Läs mer
    2019-05-03 Ola W svarar Johannes Lars Ragnar R
    Stort tack för din rekommendation :-)
  • 2019-04-18

Sabina N skrev om Loot Land
    Produkten var det jag ville ha Läs mer
    2019-04-29 Ola W svarar Sabina N
    Tack för din rekommendation! :)
  • KENT N

2019-04-05

KENT N skrev om Loot Land
    Oerhört bra service och bra leveranstid!

LootLand är aldrig rädd för att gå ur sin väg för att ge det lilla extra, 10/10 service Läs mer
    2019-04-06 Ola W svarar KENT N
    Stort tack för din rekommendation, alltid roligt att höra att vår satsning på service uppskattas :-)
  • 2019-04-01

Jenny L skrev om Loot Land
    Snabb och bra service. Produkten ser också ut exakt som på bilden, dottern är mycket nöjd :-) Läs mer
    2019-04-02 Ola W svarar Jenny L
    Tack så mycket för din rekommendation, roligt att dottern blev nöjd! :-)
  • Billy W

2019-03-28

Billy W skrev om Loot Land
    Köpte ett paket med Snes relaterade mugg/glas underlägg.
    Snabb leverans och bra priser!
    Rekommenderat starkt. Läs mer
    2019-03-31 Ola W svarar Billy W
    Stort tack för ditt omdöme :-)
  • 2019-03-26

Gustav E skrev om Loot Land
    Gick hur bra som helst att köpa. Lite ont om grejer i sortimentet men rekommenderade starkt till vänner Läs mer
    2019-03-31 Ola W svarar Gustav E
    Tack för ditt omömde! Håller helt med dig om sortimentet vilket är något vi jobbar på att utöka :-) I o.m. att vi är små och ganska nya så tar det lite tid då vi saknar större ekonomiska muskler, men det kommer! :-)
  • 2019-03-21

Johan E skrev om Loot Land
    Köpte en musmatta och tre t-shirts. Tyvärr hade det blivit en miss med lagersaldot så en av tröjorna fanns inte i lager. Det löstes på ett helt otroligt generöst sätt med att vi fick välja valfri annan tröja oavsett originalpris!

Bemötandet är perfekt, absolut inget att klaga på alls. Känns som att man pratar med en bekant snarare än någon anonym "företagare".

Vi kommer handla på Loot Land mer än vi borde tack vare detta. Läs mer
    2019-03-22 Ola W svarar Johan E
    Hejsan!
    Härligt att höra att ni blev nöjda trots missen med lagersaldot. Även väldigt roligt att höra att ni uppskattar den lite personligare kommunikationen vi har :-) Tack igen för er order och hoppas vi hörs snart igen.
  • 2019-02-21

Tommy S skrev om Loot Land
    Bra och enkel sida. Snabba frakter. Läs mer
    2019-03-20 Ola W svarar Tommy S
    Tack för din rekommendation! <3
  • 2018-12-04

Rickard J skrev om Loot Land
    Bra gaming relaterade produkter, bra kundservice och snabb leverans. Läs mer
  • 2018-12-04

Robert L skrev om Loot Land
    Bra hemsida och snabb leverans! Läs mer
  • 2018-10-04

Bert-Ove R skrev om Loot Land
    Köpte funko pop DC Comics . Suverän kund service helt enligt vad jag som kund förväntade mig. Läs mer
    2018-10-04 Ola W svarar Bert-Ove R
  • Mathias L

2018-09-02

Mathias L skrev om Loot Land
    Köpte en väckarklocka som såg ut som Mario.
    Beställning var lätt.
    Leveransen gick snabbt.
    Den första jag fick fungerade inte.
    Jag reklamerade och fick en ny utan några problem, behövde inte skicka tillbaka den gamla.
    Den nya slutade fungera efter några dagar men jag känner att det handlade mer om dålig produktion än Loot land. Läs mer
  • 2018-08-30

Johanna B skrev om Loot Land
    Snabbt, enkelt och grym service. Läs mer
  • 2018-07-06

Fanny L skrev om Loot Land
    Jättenöjd! Älskar min nya Pikachu-keps. Snabb leverans och hög nivå på allt från produkt till service! Läs mer
  • 2018-07-03

Alexander E skrev om Loot Land
    Super nöjd!

Beställde 2 produkter och en av dem var det problem med. Fick blixtsnabb service då jag mejlade in och allt löste sig direkt!

Kommer handla här flera gånger och rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-07-03 Ola W svarar Alexander E
    Stort tack för din rekommendation! :)
  • 2018-06-29

Magnus L skrev om Loot Land
    Köpte blandade prylar från företaget och med en snabb leverans samt bra support kommer jag handla där fler gånger Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Magnus L
  • Lars O

2018-06-28

Lars O skrev om Loot Land
    Jag har köpt många saker från Loot Land bland annat diverse assassin's creed föremål som edens äpplet. Deras VD hjälpte mig när det blev lite krångel med deras betaltjänst med snabb och bra service. Jag hade inte så höga förväntningar först eftersom det var ett nytt företag men gissa om jag blev förvånad, när deras produkter kom fram. De var väldigt bra packade och riktigt bra kvalité. Deras leveranstid var skit snabb och sedan skickade de med godis ^^. Jag kommer absolut handla därifrån igen. Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Lars O

Gerry S skrev om Loot Land
    Köpte en gamingtröja och en kopp senast. Hämtade leveransen samma dag, allt gick utan problem och fick som alltid en utmärkt service! Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Gerry S

Lasse P skrev om Loot Land
    Riktigt trevligt bemötande och service. Mycket snabb leverans! Rekommenderas varmt Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Lasse P

Lucas L skrev om Loot Land
    Bra bemötande, snabb frakt, bra utbud. Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Lucas L
  • 2018-06-27

Elin B skrev om Loot Land
    Jag köpte en fräsig keps på ett väldigt enkelt och smidigt sätt på Lootland hemsida. Gillar sortimentet och är väldigt nöjd med den snabba leveransen jag fick :). Läs mer
    2018-07-02 Ola W svarar Elin B
  • Christoffer H

2018-06-26

Christoffer H skrev om Loot Land
    Beställde en kaffemugg att ha på jobbet. Bra utbud och ett personligt bemötande vid kontakt. Snabb leveranstid, rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-06-26 Ola W svarar Christoffer H
  • 2018-06-25

Tomas E skrev om Loot Land
    Smidigt. Kanon service och trevliga! Läs mer
    2018-06-26 Ola W svarar Tomas E
    Tack för din rekommendation! Superkul att du är nöjd :-)

Svängen 15, 302 53 Halmstad