Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Farsta Löplabbet Farsta

Löplabbet Farsta

Farstaplan 18, 123 47 Farsta — Visa karta

På Löplabbet brinner vi för löpning. Alla vår anställda löptränar - en del tävlar på elitnivå medan andra springer bara för att de helt enkelt inte kan låta bli!

Läs vad 3 kunder tycker om Löplabbet Farsta

• Erik L
    Erik L skrev om Löplabbet Farsta
    Har köpt mina löparskor på löplabbet i Farsta sedan 2001. Köper ett par skor om året plus eventuellt något par strumpor eller annat löparplagg. Är med andra ord ingen storkund men får alltid samma proffsiga bemötande. Sista paret skor kändes inget vidare. Fick domningar i fötterna som inte ville ge med sig. Ringde och fick tipset om ett ilägg i skon, körde på ytterligare någon månad utan förbättring. Då var det bara att komma in och fick prova ut nya skor, bytte rakt av mot mina gamla och sedan dess har problemen varit borta!
    Jag kan varmt rekommendera löplabbet i Farsta.
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Löplabbet Farsta
    Löplabbet är alltid rätt butik för att få bra skor. Intersport, Stadium och övriga sportbutiker försöker men har inte kunskapen och framför allt inte utbudet av skor. Utbudet är ett måste för en bred fot som bara behöver lätt pronationsstöd...

Utökar mitt betyg till full pott efter att de gjort en goodwill reklamation på ett par skor. Sprang i dem och fick riktigt jobbiga besvär och har inte kunnat springa på 4 månader. De hittade inget problem med skorna men jag har ju sprungit ut dem hos dem osv. Så sett till hela det så fick reklamera dem.

Det är alltså fett värt att betala de där hundralapparna extra hos löplabbet än att gå till Stadium eller Intersport.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Löplabbet Farsta
    Fick snabb, professionell och trevlig service av Tommy idag. Spegellåda, löpband och utprovning gick som en dans :-)

Farstaplan 18, 123 47 Farsta