Alla kategorier Sportaffär Skåne Malmö Löplabbet

Löplabbet

Djäknegatan 2, 211 35 Malmö — Visa karta

På Löplabbet brinner vi för löpning. Alla vår anställda löptränar - en del tävlar på elitnivå medan andra springer bara för att de helt enkelt inte kan låta bli!

Läs vad 2 kunder tycker om Löplabbet

• xxx x
    xxx x skrev om Löplabbet
    En butik som inte ger dig någon service om det är mer än två kunder i butiken.
    Driven av amatörer som säkert kan sin sak (skor) men inte ett skit om hur man bemöter nya kunder.
    Har varit inne nu säkert fyra ggr och har varit tvungen att gå med oförrättat ärende varje gång, då säljarna har varit 100% upptagna med "sina kunder" och helt ignorerar min egen närvaro.

Ex. Senast stod jag och väntade vid kassan, tänkte att nu ska det gå, på min tur, min tur - som jag i min enfald trodde fanns som koncept spritt i samhällets delar som kallas butiker, bara för se säljaren dra iväg till en annan kund i andra änden av butiken när han hade snackat färdigt med sin polare. Tydligen har dom något nummerlappssystem också, vilket förklarade att det fanns stillastående tysta människor utspridda i butiken. Är det så här man behandlar kunder?? Givetvis inte. Det finns gott om andra butiker som förtjänar mina pengar då de erbjuder UPPMÄRKSAMHET och GOD SERVICE.
  • Hanna Å
    Hanna Å skrev om Löplabbet
    Kunnig och trevlig personal. Blir bemött på ett mycket proffisionellt men samtidigt personligt vis. Stort utbud vilket leder till att du alltid har alternativ att välja mellan samtidigt som du får rätt sko för just dig. Har inte bara träningsskor utan även träningskläder.

Djäknegatan 2, 211 35 Malmö