Löplabbet

Kungsgatan 35, 111 56 Stockholm — Visa karta

Gruvfogdevägen 24, 18463, ÅKERSBERGA
Livrädda
Roger J:
Instruktören var mycket pedagogisk och engagerad. Kursen var mycket bra och det var ett proffesionellt bemötande

Läs vad 2 kunder tycker om Löplabbet

• Emma F
    Emma F skrev om Löplabbet
    Jag har tidigare köpt mina löparskor på löplabbet i Stinsen och varit nöjd, men den butiken har stängt igen, så när årets skor skulle köpas så valde jag att åka in till löplabbet i City. Jag varken bor eller jobbar i City så för mig blir det ett ganska stort projekt att fixa barnvakt och ta mig in till stan. Hur som helst, när jag väl kom till butiken och fick hjälp så blev jag väldigt besviken. Det fanns inte ett enda par skor i min storlek. Då har jag storlek 39 vilket är standard storlek för damer. Att hävda att man är Norra Europas största löparbutik och inte ha ett enda par skor att sälja tycker jag är riktigt dåligt. Dåligt bemötande fick jag också. Jag gick besviken därifrån och det slutade med att jag valde att köpa skor från en löparbutik på nätet.
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Löplabbet
    Trevligt och professionellt bemötande. Utgår från ens behov och ger dig själv förutsättningarna att välja rätt.

Kungsgatan 35, 111 56 Stockholm