Alla kategorier Sportaffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Löplabbet Tjej

Kungsgatan 35, 111 56 Stockholm — Visa karta

Gruvfogdevägen 24, 18463, ÅKERSBERGA
Livrädda
Sofia H:
Mkt bra, tydlig och givande utbildning i HLR. Blev inspirerad till att våga ingripa.

Läs vad 6 kunder tycker om Löplabbet Tjej

• Emma F
    Emma F skrev om Löplabbet Tjej
    Jag har tidigare köpt mina löparskor på löplabbet i Stinsen och varit nöjd, men den butiken har stängt igen, så när årets skor skulle köpas så valde jag att åka in till löplabbet i City. Jag varken bor eller jobbar i City så för mig blir det ett ganska stort projekt att fixa barnvakt och ta mig in till stan. Hur som helst, när jag väl kom till butiken och fick hjälp så blev jag väldigt besviken. Det fanns inte ett enda par skor i min storlek. Då har jag storlek 39 vilket är standard storlek för damer. Att hävda att man är Norra Europas största löparbutik och inte ha ett enda par skor att sälja tycker jag är riktigt dåligt. Dåligt bemötande fick jag också. Jag gick besviken därifrån och det slutade med att jag valde att köpa skor från en löparbutik på nätet.
  • Mats P
    Mats P skrev om Löplabbet Tjej
    Otrevlig och nedlåtande personal om du är nybörjare och behöver hjälp.
  • Daniel f
    Daniel f skrev om Löplabbet Tjej
    Köpte ett par löparskor som jag efter ett pass märkte var något små. De var slarvigt av mig att inte upptäcka det i butiken. Gick tillbaka med svansen mellan benen och hoppades det skulle gå att byta dem även om jag använt dem utomhus en runda. Supernöjd med ett större par lämnade jag butiken. Kommer utan tvekan köpa mitt nästa par i denna butik.
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Löplabbet Tjej
    Det perfekta stället att köpa löparskor på. Personalen är mycket kunnig och mån om att du får rätt skor. Om priserna är högre här kan man alltid gå hit och pröva ut vilka skor du behöver...
  • Victor L
    Victor L skrev om Löplabbet Tjej
    En mycket seriös butik där den interna utbildningen ger kunden utmärkt service till ett pris som är klart konkurrenskraftigt på marknaden. Denna affär är belägen i centrala Stockholm men känns ändå mer än personlig.
  • Ellinor B
    Ellinor B skrev om Löplabbet Tjej
    Löplabbet Tjej på Kungsgatan är en liten men välsorterad butik. Priserna är samma som i vanliga sportbutiker men servicen är mycket bättre! Personalen verkar verkligen veta vad de talar om och man får ordentligt med hjälp då man ska prova ut ett par löparskor. Löparkläderna var bra också. Ett bra ställe helt enkelt!

Kungsgatan 35, 111 56 Stockholm