Alla kategorier Sportaffär Uppsala Uppsala Löplabbet

Löplabbet

Forumgallerian, 753 22 Uppsala — Visa karta

På Löplabbet brinner vi för löpning. Alla vår anställda löptränar - en del tävlar på elitnivå medan andra springer bara för att de helt enkelt inte kan låta bli!
Gruvfogdevägen 24, 18463, ÅKERSBERGA
Livrädda
Roger J:
Instruktören var mycket pedagogisk och engagerad. Kursen var mycket bra och det var ett proffesionellt bemötande

Läs vad 3 kunder tycker om Löplabbet

• Ludde L
    Ludde L skrev om Löplabbet
    Riktigt trevlig och engagerad personal.
  • Emma O
    Emma O skrev om Löplabbet
    En riktigt bra affär då du vill hitta rätt och bra skor till din träning. Kan även hjälpa dig och gjuta ilägg som bara passar dig. Bra service, genom att man får springa på löpband som fimas så ser dem hur man springer och vilka skor man behöver därefter. Rekommenderar starkt, skorna är prisvärda man kommer kunna ha dem länge och det är så viktigt att ha skor som håller.
  • Karl E
    Karl E skrev om Löplabbet
    Edit aug 2008: Nu har det hänt igen! Löplabbet överträffar sig själva! Helt otroligt bra kundeservice och lugnt, proffsigt bemötande.

Jag har köpt mina löparskor här sedan flera år tillbaka. Alltid lika nöjd. Sist (feb 2007) köpte jag ett måndagsexemplar av Asics men fick snab och proffsig servcie och på någon dag så var allt löst och jag hade nya skor. Butiken hade nog egentligen inte behövt hjälpa mig- men bara för att de gjorde det där lilla extra så köper jag allt till träningen där numera!

Forumgallerian, 753 22 Uppsala