Lotab

Lotab

Lotab (tidigare Struktina AB) gör ingen skillnad på dig som är privatkund eller som företräder en stor fastighetsägare. Vår ledstjärna är alltid att leverera rätt kvalitet i rätt tid.

Vi är specialister på ROT-arbeten tillexempel köks- och badrumsrenovering, vvs- och elarbeten, målning och tapetsering samt stambyten. Vi gedigen erfarenhet av utomhusarbeten som att bygga altaner, verandor och staket.

Vi har ca 50 egna hantverkare inom snickeri, vvs- och elarbeten, måleri och tapetsering, samt plattsättning. Våra projektledare är transparenta och är håller dig uppdaterad under hela projektets gång.

Kontakta oss för att boka in ett kostnadsfritt hembesök.

Läs vad 9 kunder tycker om Lotab 2

2021-04-22
    Plattsättning med golvvärme.
    Väl utfört.
    2021-04-09
    Renovering och bygga till dusch i en litet badrum på ca 3 kvm.

Önskar att vi kunde sätta högre betyg på Struktina då flera av deras anställda va så otroligt trevliga och de var väldigt prisvärda jämfört med konkurenter. Men tyvärr går det inte.
    Värt att tänka på är att vi har aldrig gjort en sån här typ av renovering tidigare så vi har inte mycket att jämföra med.
    Första veckorna hade vi en jättebra och trevlig kille som gjorde ett kanonjobb!
    Vi hade blivit lovade dock att få ha någon innan och under renoveringen och bolla med så vi visste vad vi behövde köpa. Killen som var här svarade så gott han kunde på frågor men vissa grejer som vvs/el är inte hans grej så det är klart han inte kan svara på det. När han hade gjort klart sin del så började det bli ganska rörigt. Vi visste inte vilka delar vi skulle ha så jobbet blev fördröjt då vi var tvugna att beställa det som saknades. Det blev ganska mkt brister i kommunikation. En sak som hände var inte ens företagets fel, och det fick vi även kompensation för så det ska de har plus för.
    De ska även ha plus för att de kunde snabbt fixa en annan typ av rör då vi ändrade oss under tidens gång.

Men när sista sakerna skulle på plats så blev det väldigt mkt slarv. Vissa grejer åtgärdades såklart. Vissa har vi tyvärr upptäckt i efterhand och det är så pass stora fel så man måste göra om mycket . Men som kanske inte påverkar badrummets funktion i större utsträckning ändå. Vi är dessutom ganska trötta och ärligt talat inte orkat ta tag i dessa fel och känt om det är värt det.

Upplevelsen i sig är att de var otroligt trevliga och vi blev väldigt bra bemötta.
    Vi hade dock mer förväntingar på att bli kontaktade innan för mer djupgående planering eftersom detta var så nytt för oss.
    Det känns som om sista veckan blev bara snabbt gjort för att bli klara då det hade dragit ut på tiden. Dels pga att vi inte hade rätt delar men även pga vissa missöden hos företaget.
    Kommunikationen mot slutet var inte superbra och det fanns dagar man satt och väntade då någon skulle dyka upp men aldrig gjorde det utan att höra av sig.

Överlag är Struktina ett prisvärt trevligt företag. Men, osäker om vi skulle anlita de till nästa lite större badrumsrenovering pga kommunikationsbristen. Om det skulle bättras och det inte blir lika slarvigt mot slutet så skulle vi överväga saken såklart.
    2021-03-26
    Professionell bemötande och bra utförd arbete dock blev det lite strul med slutfakturan.
    2021-03-15
    Anlitade Struktina för golvläggning (golvvärme och klinker) i vår hall.
    Jag tog in flera offerter men valet föll på Struktina då de gav klart mest professionellt intryck genom den projektledare jag har haft kontakt med under hela tiden.
    Arbetet har också utförts med mycket gott resultat och på utsatt tid.
    Jag kan starkt rekommendera Struktina.
    2021-03-11
    Allting har känts bra med Struktina, från projektchef till hantverkare/elektriker. Jag fick bra känsla från början och trots viss strul med initiala leverans på mina produkter från IKEAs leverantörer som strulat så har de varit flexibla och lösningsorienterade. Det är vad jag hoppades på och vad jag fått.
    Jag är super nöjd med resultatet och serviceupplevelsen.

Rekomenderas starkt och kommer troligtvis ta hjälp av de för framtida projekt i lägenheten.
    2021-03-02
    Vi är nöjda med slutresultatet och hade dialog med arb ledaren, men det tog lite längre tid än väntat.
  • 2021-02-10
    Vi anlitade Struktina för att bygga om vårt gamla slitna badrum. De förvandlade det till ett modernt och läckert duschrum. Hantverkarna var skickliga och punktliga, de höll rent och snyggt omkring sig och soporna bars ut till väntande lastbil, så vi slapp fula byggsäckar på gatan. Allt blev klart inom utlovad tid. Mycket bra jobbat, vi rekommenderar dem varmt.
  • PETER C
    skrev om Lotab
    2021-02-03
    Dom renoverade mitt badrum.
    Dom är seriösa och lyhörda för hur jag ville ha det.
    Dom höll nästan deadline efter lite oförutsedda saker.
    Men dom gjorde allt för att jobba ikapp.
    Jag är nöjd med helheten.
    Mvh /Peter Carlson
    2021-02-03
    Köpte läggning av kakelgolv i hallen.
    Mycket bra bemötande.
    Linus var mycket förstående och duktig. Det blev dock en försening med planeringen av snickare. Arbetet är väl utfört av proffsiga hantverkare..