Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Haninge Luckoronline Sverige AB

Nynäsvägen 3C, 136 47 Haninge — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Luckoronline Sverige AB

• Johan
    Johan skrev om Luckoronline Sverige AB
    Vi har ett gammalt kök med mått som inte någon köksleverantör kunde leverera för samma peng som luckoronline.se kunde. Detta gjorde att köksprojektet initialt blev större än tänkt (första planen var att byta stommar för att passa Ikea) men även dyrare än vad måttanpassade luckor faktiskt kostade. Efter mycket research så bestämdes ett möte i deras butik, och provbitar kunde jämföras hemma för att ge bättre beslutsunderlag kring utförandet. En enkel offertfunktion gjorde att jag hade en god kostnadsuppföljning. Tack vare luckoronline så blev det en fröjd att byta luckor och köksrenoveringen till en väldigt enkel process. Ca 20 luckor monterades på två kvällar, och med deras instruktioner kunde jag montera dessa själv. Fick även råd om hur jag kunde få loss täckkåpor/passbitar vilket visar på kunskap och en geniun relation mot kunder.

Bra produkter, snabb leverans, kunnigt bemötande och en genuin inställning hos luckoronline gör att det enbart går att rekommendera deras koncept, butik och produkterna som levererades. Läs mer
  • Bent C
    Bent C skrev om Luckoronline Sverige AB
    Vi bytte luckor från IKEA luckor (gamla modellen) till nya högblanka vita från LuckorOnline i vår lägenhet.
    Med hjälp av en mycket kunnig Tommy, som har stor kännedom om måtten från gamla IKEA kök, gick allt smärtfritt.
    Jag hade antecknat alla mått men Tommy kollade igenom dem och hittade ett och annat mått som inte stämde.
    När allt var som det skulle gick beställningen iväg.
    Allt som var beställt anlände som bestämt och allt passade.
    Snabbt och smärtfritt gick bytet av luckorna.
    Köket blev toppenfint.
    Skall man leta efter något att anmärka på så är det den blå skyddsfilmen som sitter på kanterna, svår att få av (långa naglar behövs) och den lämnar lite avfärgning. Lätt att torka bort men den kunde vara samma som sitter på framsidan av luckan vilken inte var några problem med. Detta beror inte på luckoronline utan på tillverkaren av kantlisten.
    Kommer att i framtida projekt även anlita luckoronline. Läs mer
  • Lotta Z
    Lotta Z skrev om Luckoronline Sverige AB
    Det har blivit så fint i mitt kök nu med nya luckor och lister och jag är så nöjd. Jag hade mätt själv först men Tommy ville att vi skulle gå igenom allt tillsammans via telefon innan jag skickade in beställningen och det var tur det, annars hade det mesta blivit fel. Dessutom är han lugn och saklig och det märks att han veta vad han gör. Det var enklare än jag trodde att montera det själv och Tommy var alltid snabb med svar när frågor dök upp. Rekommenderas till 100%.
    Bra pris och riktigt bra kvalité. Läs mer
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Luckoronline Sverige AB
    Blev dags att fräscha upp mitt lägenhetskök, ville dock endast byta luckor så jag var i kontakt med ett antal firmor.
    Denna stack ut, både i seriöst bemötande och priset /service.
    Och nu är allting på plats, superfint!
    Allt har funkat så smidigt och snyggt, hela vägen.
    Så otroligt nöjd!
    Tack Tommy! Läs mer
  • David L
    David L skrev om Luckoronline Sverige AB
    Vi var lite osäkra med tanke på det enda (!) omdömet på Rejta/Eniro och inget här på Reco men valde att ta hem LuckorOnline på en mätning ändå eftersom det var ett så gammalt omdöme på Eniro.

Vi fick ett mycket bra intryck av Tommy som verkade kompetent och lyhörd för våra önskemål och han kom även med egna idéer och förslag (som vi körde på). Smidig montering men vi tog hjälp av rekommenderad montör (Dennis) för finliret. Även det är vi supernöjda med!

Allt som allt mycket prisvärt och enkelt! Läs mer

Birger Jarlsgatan 43, 11145, Stockholm