Ludwa Städ

Ludwa Städ

Ring 073-934 56 27 www.ludwastad.se

Ludwa Städ är ett städföretag som grundades med fokus på dig och på grund av ett enkelt behov: Behovet av att leva i ett rent och ordnat hem. Vi erbjuder kvalitet, ärlighet, vänlig service, enkelt samarbete och professionalism. De flesta av våra kunder har varit med oss ända sedan företaget grundades för sju år sedan. Nu vill...

32 omdömen om Ludwa Städ

Vera S
Skrev om Ludwa Städ

Vi är mycket nöjda och har stort förtroende för Ludwa städ. De har städat hos oss i flera år och är mycket noggranna, anpassar efter önskemål, flexibla och trevliga. Bästa dagen när man kommer hem och det är nystädat!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1234 omdömen 4.7 av 1234 omdömen

Sven Åke S
Skrev om Ludwa Städ

Vi är väldigt nöjda varje gång vi fått städning eller fönsterputs Sven Åke Slättås

Mark William Magnus B

Vi har varit kund hos Ludwa i flera år och uppskattar den kontinuitet och kvalitet som de levererar. De är enkla att ha att göra med och flexibla när så behövs.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Chilla C
Skrev om Ludwa Städ

Efter att ha använt oss av Ludwa Städ i flera år till veckostädning är vi mycket nöjda. Allt har fungerat över förväntan.

Daria D
Skrev om Ludwa Städ

Jag har anlitat Ludwa Städ i drygt 1,5år för hemstädning varannan vecka. De har alltid varit trevliga och professionella, kommer i tid och viktigaste av allt- de kan sin sak. Det blir alltid ordentligt städat och det är alltid samma person som kommer vilket jag värderar högt. De ser också till att bemanning finns på plats året runt och man kan få hjälp med städning även under semestertiden. Superduktiga tjejer! Rekommenderas varmt!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Malgorzata K
Skrev om Ludwa Städ

Jag har bara positiva kommentarer om Ludwa-företaget och dess anställda. Professionell och mycket vänlig personal, exakt arbete, alltid i tid. Jag rekommenderar starkt deras tjänster antingen för långvarigt samarbete eller då och då städning.

BEATA G
Skrev om Ludwa Städ

Städ Vi är väldigt nöjda med vår städning, Ludwa Städ är noggrann och flexibel med kollektivavtal för sina anställda.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Charlotta M
Skrev om Ludwa Städ

Vi är mycket nöjda med Ludwa städ, pålitliga och noggranna, kan varmt rekommenderas!

Mattias K
Skrev om Ludwa Städ

Kontaktade ludwa städ via Mail första gången och fick svar direkt. Möte och provstädning bokades och efter det så har alla tider och städningar skötts perfekt! Ludwa städ hjälper till med det jag vill ha hjälp med som tex vika tvätt mm. Jag är supernöjd med kvaliten och bemötande. Rekommenderas varmt! Mvh Mattias

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Slawomir S
Skrev om Ludwa Städ

I had a very positive experience with Ludwa Stad company. Service always very reliable, timely and very high standard. We were very positively surprised with the amount of work done without any compromise on quality. Worth to add very positive attitude and nice personality. Highly recomended !

Michael E
Skrev om Ludwa Städ

Har beställt städhjälp i ca ett halvår vilket har fungerat toppen. Är du inte storkund vilket jag inte varit så kan man behöva vara litet flexibel med vilken dag du får hjälp även när ett schema är upplagt. Är förståeligt. Viktigt för mig var att de har kollektivavtal.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Gunilla  S

Trevligt bemötande och fint städat hemma- jättenöjd! Gunilla Slättås

Jeanette S
Skrev om Ludwa Städ

Ludwa städ har varit proffesionella från första början. Det är alltid samma person som kommer varje gång och man kan lita på att de kommer i tid och att det är lika ordentligt städat varje gång. Jag vet att allt blir lika bra städat varje vecka och kan känna mig trygg med att lämna min hund hemma när Ludwa städ är på plats. De är flexibla om vi har behövt byta städdag av någon anledning och vi blir alltid erbjudna annan städerska i semestertider, dessutom är det enkelt att förlänga städtiden om det har varit behov för det....

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Åsa D
Skrev om Ludwa Städ

Jätte nöjd! Har städning varannan vecka i vårt hus i Trångsund. Helt ovärderligt för oss som småbarnsfamilj. Undrade hur det skulle kännas att någon annan städade hemma hos oss men är nu så glad jag valde att testa. Har även rekommenderat dem till grannar. Man får också ett bra bemötande om man behöver flytta eller boka om någon tid. Rekommenderas varmt!

Inga-lill B
Skrev om Ludwa Städ

Ett trevligt, proffessionellt och korrekt bemötande samt punktliga tider. Städar perfekt och noggrannt helt efter mina anvisningar. Ludwa Städ kommer till mig en ggn/månad enligt överenskommelse om tid per telefon. Jag är mycket nöjd och vill gärna fortsätta vara kund hos företaget. Att jag nu inte ger högsta betyg handlar inte om kvaliteten på städningen utan beror på jag inte kan få städat på den veckodag jag helst skulle vilja.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Arne G
Skrev om Ludwa Städ

Ludwa Städ har veckostädat åt oss sedan årsskiftet och har även utfört fönsterputsning.. Har utfört städningen på ett mycket bra sätt och jag är helnöjd över att ha hittat en städfirma som man kan lita på. Dom utför städningen till vår fulla belåtenhet och är flexibla med tider när vi någon gång har önskat ändra tiden. . Rekommenderar varmt deras tjänster.

Maria Å
Skrev om Ludwa Städ

Vi rekommenderar varmt Ludwa Städ, eftersom de har mycket kompetent personal, är flexibla och gör ett suveränt jobb. Vi uppskattar särskilt noggrannheten och att alla vi kommit i kontakt med är så trevliga. Känns f ö lika magiskt varje gång, att komma hem till ett skinande hus som doftar gott!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Ulrika K
Skrev om Ludwa Städ

Jag har anlitat Ludwa Städ i många år för veckostädning, storstädning och fönsterputs. Flexibilitet och pålitlighet samt noggrannhet i arbetet är sådant som jag värderar högt varför jag varmt kan rekommendera Ludwa Städ!

Lars Ola G
Skrev om Ludwa Städ

Veckostädning inklusive fösterputsning och i förekommande fall städning av balkong och andra ytor. Pålitlig, effektiv och hög kvalitet på genomförande har skapat en långvarig relation till Ludwa städ som vi kan ge bästa möjliga vitsord och rekommendation.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Georg S
Skrev om Ludwa Städ

Ludwa Städ är noggranna och proffsiga. Det är ett nöje att komma hem till ett skinande, gott doftande hem där allt är i ordning. De gör det lilla extra och ser till att varje detalj är i ordning. Jag rekommenderar Ludwa Städ till andra.

Danuta N
Skrev om Ludwa Städ

Bra utförd arbete. Flexibel, proffsig, trevlig personal. Kan varmt rekommendera.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Mia N
Skrev om Ludwa Städ

Vi har under en länge tid beställt städhjälp av Ludwa Städ. Det började med att vi beställde visningsstädning som vi var så nöjda med att vi beställde flyttstäd. När även denna var toppklass bestämde vi oss för att även boka vanlig varannan veckastäd hemma. Alltid lika nöjda med både själva städningen och all kommunikation med Ludwa Städ. Kan varmt rekommenderas. // Mia Nilsson / Trångsund

Anette L
Skrev om Ludwa Städ

Ludwa Städ har jag anlitat i många år och är mer än nöjd. De Håller alltid tider, är noggranna och gör alltid det lilla extra. De är flexibla om jag behöver byta dag utan att det blir problem. Kan varmt rekommendera detta företag.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2180 omdömen 4.7 av 2180 omdömen

Kararina R
Skrev om Ludwa Städ

Hej! Vi har anlitat Ludwa Städ i mer än ett år nu och är oerhört nöjda. De är mycket noggranna och vi har stort förtroende för dem. Jag har även erfarenhet av både deras flyttstädning och företagsstädning med samma mycket goda resultat.

Marie B
Skrev om Ludwa Städ

Vi är väldigt nöjda med vår städning. "Vår" tjej är snabb och noggrann och priset är bra. Vi har kunnat boka av med kort varsel när vi blivit sjuka. Tycker också det positivt att företaget har kollektivavtal för sina anställda.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Elisabeth E
Skrev om Ludwa Städ

Jag har använt tjänster från Ludwa Städ sedan flera år tillbaka. Känner mig trygg och väldigt nöjd med detta företag. Fick tips om Ludwa Städ via en kollega på jobbet som också är mycket nöjd. Har själv fortsatt att tipsa vänner och bekanta.Det är alltid enkelt och vi bestämmer tillsammans utifrån mina behov vad jag behöver hjälp med och det blir alltid bra. Jag kan varmt rekommendera Ludwa Städ!!! Hälsningar Elisabeth Eriksson

Johanna N
Skrev om Ludwa Städ

Ludwa Städ har skött städningen hos mig under två års tid. Är jättenöjd och kan varmt rekommendera dem!!

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Bartolomeus B
Skrev om Ludwa Städ

Ludwa Städ hjälper oss med kontorsstädning sedan flera år tillbaka. Kontoret är alltid ren och fräsch och arbetet utförs av trevlig och kompetent personal. Har under dessa år aldrig upplevt några samarbetsproblem. Kan varmt rekommendera Ludwa Städ till andra.

Magdalena A
Skrev om Ludwa Städ

Det är redan andra året vi har anlitat Ludwa Städ för både hemstädning och fönsterputsning. Alltid varit supernöjda med såväl kvalitén som bemötandet. Inget slår känslan att komma hem efter arbetsveckan och upptäcka att det är fräscht och städat :) Rekommenderar varmt!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Emma m
Skrev om Ludwa Städ

Jag har anlitat Ludwa städ under 1 års tid och är väldigt nöjd. Alltid väldigt fint när man kommer hem. Vänligt bemötande och det är aldrig några problem om man vill ha något extra gjort.

Maria N
Skrev om Ludwa Städ

Vi har anlitat Ludwa Städ under flera år och är mycket nöjda. De håller en hög kvalitet, är pålitliga och har alltid ett trevligt bemötande.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Niklas A
Skrev om Ludwa Städ

Vi har haft Ludwa Städ i 2 år. Vi är mycket nöjda. Både med deras bemötande och kvaliten på jobbet. Rekommenderas varmt! Mvh Niklas