Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Ludwigs Pool & Badrum Bygg

Ludwigs Pool & Badrum Bygg

Hantverksvägen 1, 436 33 Askim — Visa karta

Ambitionen hos oss på Ludwigs är att vara den leverantör vi själva skulle välja att anlita!

Vi vet att drömmen om det perfekta köket, den egna poolen eller det härliga badrummet ser olika ut för varje person och vi lyssnar och skräddarsyr projektet så att det blir precis som du vill ha det. Den personliga kontakten i kombination med vår erfarenhet, kunskap i hantverket och noggrannhet kring material och tekniker gör att vi levererar utrymmen du kan njuta av länge utan överraskningar.

Har du en unik och kanske annorlunda projektidé? Vi antar gärna en utmaning och bidrar med våra idéer och förslag!

Läs vad 13 kunder tycker om Ludwigs Pool & Badrum Bygg

• Niklas A
    Niklas A skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Hej HAr köp en komplett pool inklusive soldäck mm är nöjd med allt
  • Stina S
    Stina S skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Snabbt fixat o snyggt utfört
    Hjälpsamma o väldigt ordningsamma
    Prislapp enligt offert!
    Kan varmt rekommenderas!!
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Trevligt bemötande. Det går att förhandla fram bra priser. Totalrenovering hall, bad och tvätt. Stengolv och i bad marmorvägg.
    Bra pris på porslin kranar dusch etc via Backa VVS. Bra stöd.
    Dock måste man som kund vara med och styra i stort och smått..., det är många frågor som behöver svar under resans gång.
  • Lars L
    Lars L skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Badrum,kakel,duschväggar,armatur mm.
    Hög kvalitet på utförda tjänster mycket proffsig kakelsättare. Höll tidsplanen.
    Relativt dyra men sannolikt värt priset.
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Proffesionella och snabba. Höll tidplanen!
    Thorsten L gillar detta
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Vi har renoverat ett badrum och håller på att renovera ytterligare ett, med hjälp från Ludwigs. Vi är mycket nöjda med allt, jobbet är oerhört nogrannt och proffisgt utfört, alla som arbetar hos Ludwig är trevliga och service-minded. Eva som projektledare är fantastisk!
  • Peter S
    Peter S skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Hon (Eva Ringheim Matsson)som tog emot oss och våra önskemål var mycket tillmötesgående och proffsig i sitt arbete. Vi fick utmärkt hjälp och under tiden som arbetet fortgick fick vi bra och snabb respons för våra påpekanden. Arbetet totalt sett mycket bra och vi kan rekommendera Ludwigs Pool & Badrum Bygg till andra.
  • Lars P
    Lars P skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Köksgolv, hall, badrum och tvättstuga. Vi är nöjda med hur dom har utfört dessa arbeten
  • Jan H
    Jan H skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Vi har anlitat Ludwigs Pool & Badrum Bygg för renovering av en gästtoalett samt ett badrum. I gästtoaletten gjordes ett omfattande arbete som förutom byte av toalettstol och handfat inkluderade klinker på golv samt kakel på väggar. I badrummet bytte vi toalettstol, installerade en duschhörna, satte upp väggskåp, arbetsbänk samt installerade ny tvättmaskin och torktumlare.
    Allt från första kontakt till projektledning med samordning av berörda hantverkare och utfört arbete har löpt på utomordentligt bra. Vi är kort sagt mycket nöjda.
  • Ewa E
    Ewa E skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Byggt om badrum och gästtoa. Bra bemötande i början, tappade sedan lite fart men blev bättre igen när de kopplade på en projektledare. Köpte även inredningen via dom. Väldigt bra hantverkare, superduktiga. Jobbet tog dock väldigt lång tid, bad dom meddela oss när de inte skulle komma men det gjorde de i princip aldrig.
    Sammanfattningsvis, mycket bra hantverkare och projektledare men arbetet tog alldeles för lång tid.
  • Mårten W
    Mårten W skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Skall sälja huset, besktningsmannen bad om kontakt på firman som utfört arbetet eftersom han själv skulle renovera badrum och detta var bland de bästa han sett...
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Ludwigs Bygg har från första kontakten överträffat våra förväntningar. De totalrenoverade vårat hus och gjorde det på ett kompetent sätt med en fantastisk projektledare som höll i alla trådar.
    Vi uppskattade mycket att de kom med förslag på hur problem kunde lösas och alltid hade goda idéer när vi själva inte visste vad vi ville eller behövde. De lyssnade alltid på våra önskemål, kom med förslag på förbättringar och levererade det vi kom överens om eller bättre.
  • Ingemar B
    Ingemar B skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Badrum, duschutrymme, marmorgolv, köksrenovering, tapetsering och målning
    Professionellt bemötande, mycket bra rådgivning, mycket trevliga och duktiga medarbetare
    Bra uppskattning av kostnader
    Alla arbeten mycket väl utförda
    Som helhet en mycket positiv kontakt
    Thorsten L gillar detta

Hantverksvägen 1, 436 33 Askim