Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Ludwigs Pool & Badrum Bygg

Ludwigs Pool & Badrum Bygg

Hantverksvägen 1, 436 33 Askim — Visa karta

Vår ambition på Ludwigs är att vara det självklara valet som leverantörer för att bygga en pool eller renovera.

Läs vad 6 kunder tycker om Ludwigs Pool & Badrum Bygg

• Lars P
    Lars P skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Köksgolv, hall, badrum och tvättstuga. Vi är nöjda med hur dom har utfört dessa arbeten
  • Jan H
    Jan H skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Vi har anlitat Ludwigs Pool & Badrum Bygg för renovering av en gästtoalett samt ett badrum. I gästtoaletten gjordes ett omfattande arbete som förutom byte av toalettstol och handfat inkluderade klinker på golv samt kakel på väggar. I badrummet bytte vi toalettstol, installerade en duschhörna, satte upp väggskåp, arbetsbänk samt installerade ny tvättmaskin och torktumlare.
    Allt från första kontakt till projektledning med samordning av berörda hantverkare och utfört arbete har löpt på utomordentligt bra. Vi är kort sagt mycket nöjda.
  • Ewa E
    Ewa E skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Byggt om badrum och gästtoa. Bra bemötande i början, tappade sedan lite fart men blev bättre igen när de kopplade på en projektledare. Köpte även inredningen via dom. Väldigt bra hantverkare, superduktiga. Jobbet tog dock väldigt lång tid, bad dom meddela oss när de inte skulle komma men det gjorde de i princip aldrig.
    Sammanfattningsvis, mycket bra hantverkare och projektledare men arbetet tog alldeles för lång tid.
  • Mårten W
    Mårten W skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Skall sälja huset, besktningsmannen bad om kontakt på firman som utfört arbetet eftersom han själv skulle renovera badrum och detta var bland de bästa han sett...
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Ludwigs Bygg har från första kontakten överträffat våra förväntningar. De totalrenoverade vårat hus och gjorde det på ett kompetent sätt med en fantastisk projektledare som höll i alla trådar.
    Vi uppskattade mycket att de kom med förslag på hur problem kunde lösas och alltid hade goda idéer när vi själva inte visste vad vi ville eller behövde. De lyssnade alltid på våra önskemål, kom med förslag på förbättringar och levererade det vi kom överens om eller bättre.
  • Ingemar B
    Ingemar B skrev om Ludwigs Pool & Badrum Bygg
    Badrum, duschutrymme, marmorgolv, köksrenovering, tapetsering och målning
    Professionellt bemötande, mycket bra rådgivning, mycket trevliga och duktiga medarbetare
    Bra uppskattning av kostnader
    Alla arbeten mycket väl utförda
    Som helhet en mycket positiv kontakt
    Thorsten L gillar detta

Hantverksvägen 1, 436 33 Askim