Alla kategorier AC Service Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Luftmiljöbutiken

Luftmiljöbutiken

Birger Jarlsgatan 83, 113 56 Stockholm — Visa karta

Luftmiljöbutiken etablerades 1994. Sedan dess har vi hjälpt företag,
kontor, butiker, bostadsrätts-föreningar och hushåll i hela Mälardalen
att spara energi och få en skönare inomhusmiljö med ren luft och rätt
temperatur året runt.

Vi på Luftmiljöbutiken är stolta över att kunna erbjuda marknadens
bästa produkter för värme, kyla och bättre luftmiljö. Hos oss hittar
du alla de etablerade leverantörerna: Panasonic, Daikin, Bosch,
Electrolux, Mitsubishi och Samsung värmepumpar och luftkonditionering.

Läs vad 82 kunder tycker om Luftmiljöbutiken

• Benny M
    Benny M skrev om Luftmiljöbutiken
    Beställde ett rörpaket 7m och lite kanallister och filter på hemsidan. På en torsdag.
    Ringde på fredagen för att kolla om dem visste när det skulle skickas på ett ungefär och ifall dem hade det på lager.
    Får prata med en person som är riktigt otrevlig, arrogant, kaxig. Värre än Svergie Telefonis kundtjänst.
    Han säger att man kan inte kolla eller trixa eller något, det kommer när det kommer och det skickas när det skickas.
    Försökte förklara att kyltekniker skulle komma på tisdagen och att jag var lite sent ute. Ifall det skulle hinna fram tills tisdag.
    Direkt efter det sa han till mig att det är bara att avbeställa, nästan uppmana mig till att göra det.
    Ingen flexibilitet elller service minded överhuvud taget.

Kontaktar personen på måndagen för att se till så att avbeställningen gått igenom som jag gjorde senare på fredagen på hemsidan. Samma otrevliga ton och prat. Han säger till mig att "först beställer du, sen avbeställer du, fattar du hur mycket jobb det skapar för oss". Säger då till honom att "men du sa att jag kunde avbeställa". Sa även till honom hur man brukar vara mot kunder, om man nu har ett jobb där kunder ingår. Frågade honom också vad hans problem var. För jag var trevlig hela tiden och diplomatisk även fast han kasta skit. Men alla har en gräns och den nådde han så han fick höra vilken typ han var. Sparka denna person, han såg till att ni förlora mig som kund enbart på hans attityd.
    Sen meddelar han mig att dem inte jobbar med kunder utan enbart luftpumpar och det är varmt nu. Han nekar mig också att vi hade pratat i telefon i fredags, det måste vara någon annan säger han. Det var han, går inte och ta miste om det.

Fick prata med två andra där istället och dem var jättebra och trevliga och tillmötesgående. Och var inga problem att fixa så enkla saker. Med andra ord normala människor.

Mvh Benny Läs mer
    2018-06-11 Felix B svarar Benny M
    Hej Benny,

Tack för din recenssion och vi ber om ursäkt för att du råkade ut för vår kollegas "inte ätit lunch ännu dåliga humör". Vad jag förstår så fick du sen hjälp av en annan kollega.
    2018-06-11 Benny M svarar Felix B
    Inte ätit luch ännu dåliga humör? Både på fredagen och måndagen samma beetende. Skulle spelat in det så du fått höra det själv. Det där var en dålig förklaring till hans beetende.
    Sa även till mig på fredagen "att man får det man betalar för", innebar att det var billigt och då får man ingen service. Köpte det av Polo AB i Varberg istället och blev ännu billigare där. Med jättebra service och kunde hämta direkt samma dag på deras lager.
    Han är ju direkt ingen bra presentation för erat företag.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Luftmiljöbutiken
    Bara bra.
    Kunnig, engagerad, trevlig försäljare
    Snyggt montage, tog det lugnt, metodiskt, var försiktig med allt runt omkring montageplatserna. Höll tiden när han skulle komma.👍👍👍😃 Läs mer
  • Ulf U
    Ulf U skrev om Luftmiljöbutiken
    Köpte en ny luftvärmepump av Luftmiljöbutiken då den gamla var slut. Allt gick smidigt från första samtalet med säljaren och tydlig offert till installation enligt överskommelse. Bra uppföljning efter installation också. Jag rekommenderar företaget varmt. Varit kund sedan 1999. Läs mer
  • Carl W
    Carl W skrev om Luftmiljöbutiken
    Väldigt bra service och installation. Tydlig genomgång från första mötet. Nöjd med min aircondition!
    Calle Läs mer
  • Gabriel Ö
    Gabriel Ö skrev om Luftmiljöbutiken
    Bra service mingamla pump servades promt och bra även den nya kom på plats direkt elegant och bra och har nu funkat oklanderligt
    i en och en halv vecka! Tack för det
    även om man tar det för givet att nya grejer ska fungera! Läs mer
  • Nillan G
    Nillan G skrev om Luftmiljöbutiken
    Tack för snabb proffsig service, trevligt bemötande, och för att du rekommenderade denna tysta och superbra Daikin Luftvärmepump.
    Vi har ett 10 meter långt hus, det är jämn värme i hela huset, och värmen räcker in till det sista rummet, Pumpen står på 21 °, och i det sista rummet är det 19°... toppen. Tack till den snabba och duktiga montören som monterade vår pump. Jag kan varmt rekommendera denna firma ..... tack. ( det är andra gången vi beställer en Luftvärmepump från denna firma) Läs mer
    2018-03-09 Felix B svarar Nillan G
    Hej Nillan, tack för din fina recenssion.
  • Berit A
    Berit A skrev om Luftmiljöbutiken
    Är mycket nöjd med informationen och servicen jag fick av Luftmiljöbutiken vid val av värmepump. Affären genomfördes på ett utmärkt sätt.
    Installationen av pumpen gjordes av montören snabbt och proffsigt.
    Nöjd kund i vinterkylan!
    Berit A. Läs mer
    2018-03-01 Felix B svarar Berit A
    Hej Berit, tack för din fina recension, Anders och jonas hälsar och tackar.
  • Fernando S
    Fernando S skrev om Luftmiljöbutiken
    Quick and Professional service. It is obvious that they know what they are doing.

If you one quality that is what I would recommend you Läs mer
    2018-02-26 Felix B svarar Fernando S
    Hi Fernando, many thanks for your nice review.
  • Åke P
    Åke P skrev om Luftmiljöbutiken
    Vi kontakta luftmiljöbutiken för en service.Service killen konstaterade att kompressorn var trasig.Han ringde en säljare som ringde oss om ett hembesök.Sen gick allt fort.Han som kom och bytte till en ny Daikin gjorde ett jättefint jobb.Han frågade hur vi ville ha det och vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-02-26 Felix B svarar Åke P
    Hej Åke, tack för din fina recenssion.
  • Sassa L
    Sassa L skrev om Luftmiljöbutiken
    Installerade en luftvärmepump i en lokaln som rymmer en yogastudio. Mycket bra service. Lösningsorienterade och kunniga. Läs mer
    2018-02-21 Felix B svarar Sassa L
    Hej Sassa, tack för din recenssion!
  • Katja F
    Katja F skrev om Luftmiljöbutiken
    Hej! Eftersom min värmepump slutade fungera ringde jag supporten, som kom inom en halvtimme samma dag. Efter konsultationen bestämdes att jag beställde en ny pump, en annan fabrikat. Pumpen kom inom en vecka,installationen fördröjdes pga otillräckligt ström tillförsel. Anders Arvidsson löste problemet på ett både snabbt och professionellt sätt Läs mer
    2018-02-19 Felix B svarar Katja F
    Hej Katja, Tack för din recenssion, Anders hälsar.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Luftmiljöbutiken
    Köpt en ny luftvärmepump att ersätta en tidigare. I stort bra och proffsigt. Säljaren borde vid sitt besök ha gjort en bättre studie av ev kommande installation. Bättre logik i säljsamtalet vore bra. Installatören duktig och trevlig. Läs mer
    2018-02-19 Felix B svarar Magnus R
    Hej Magnus, tack för din recenssion.
  • Amad O
    Amad O skrev om Luftmiljöbutiken
    Proffsig och väkdigt bra utförande. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-12 Felix B svarar Amad O
    Hej Amad, tack för din recenssion!
  • Harry W
    Harry W skrev om Luftmiljöbutiken
    Vi har fått en ny innerdels fläktmotor i vår Daikin luftpump.
    Arbetet sköttes av en perfekt social och mycket kunnig ung man från företaget Luftmiljöbutiken.
    Mycket bra.
    Harry Weckström
    Tumba Läs mer
    2018-02-12 Felix B svarar Harry W
    Hej Harry, tack för din recenssion!
  • Kent L
    Kent L skrev om Luftmiljöbutiken
    En XR40 luft/luft pump har installerats och är hur nöjd som helst, snyggt sköt från början till slut. Läs mer
    2018-02-09 Felix B svarar Kent L
    Hej Kent tack för din recension, Rami hälsar.
  • Marie E
    Marie E skrev om Luftmiljöbutiken
    Återkoppling inom 5 minuter med tidpunkt när jag skulle bli uppringd.
    Och detta trots att klockan inte ens hunnit på 7 på morgonen.
    Perfekt Service! Läs mer
    2018-02-01 Felix B svarar Marie E
    Hej Marie, tack för din recension.
  • Jan-Olof N
    Jan-Olof N skrev om Luftmiljöbutiken
    Jag köpte en luftvärmepump, den kom en säljare som kollade behovet och rekommenderade modell och placering. Bra kontakt, planering och uppföljning. Montering gick på några timmar montören var mån om att det skulle se bra ut. Tyvärr var det leveransförsening på pumpskyddet annars inte några problem och ett bra bemötande. Läs mer
    2018-02-01 Felix B svarar Jan-Olof N
    Hej Jan-Olof, tack för din recension. Förseningen av värmepumpsskyddet låg tyvärr utanför vår möjlighet att påverka, det var beställt av oss i god tid före installationen men blev då restnoterat hos vår leverantör. Så fort vi fått hem det hör vi av oss och bokar upp en leverans.
  • Tryggve M
    Tryggve M skrev om Luftmiljöbutiken
    Fantastiskt bra bemötande .
    Bra service .
    Märks att dom har koll på sina produkter
    Och vet vad dom pratar om.
    Känner mig alltid trygg i vad jag behöver .
    Efter att ha rådfrågat Luftmiljöbutiken .
    Hälsning Tryggve på Briggen Läs mer
    2018-01-31 Felix B svarar Tryggve M
    Hej Tryggve, tack för din fina recension.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Luftmiljöbutiken
    Trevligt ock mycket bra bemötande både vid offertarbet och installation av luftvärmepump/AC.
    Bra utfört arbete av kunniga hantverkare! Läs mer
    2018-01-31 Felix B svarar Anneli B
    Hej Anneli, tack för din recension.
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Luftmiljöbutiken
    Trevlig och kunnig personal som via telefon över en helg, guidade mig genom menyn på min Daikin altherma för att ta reda på vad som ev kunde vara fel, då vi inte fick ngn värme i huset. Man konstaterade att kretskortet på innerdelen förmodligen var trasigt. Efter några dagar monterades ett nytt kretskort och nu funkar det som det ska igen. Efter installation blev jag uppringd av Fredrik på luftmiljöbutiken, som ville kolla att allt hade gått bra. Han hjälpte mig också att ställa in "rätt" värden på systemet. Kan "varmt" rekommendera dem. Läs mer
    2018-01-29 Felix B svarar Jesper G
    Hej Jesper, tack för din fina recension, Fredirk hälsar också och tackar så mycket.
  • Lars B
    Lars B skrev om Luftmiljöbutiken
    Jag köpte en luft/luft värmepump och det gick väldigt smidigt. Först hembesök för val av produkt och några veckor senare installation. Inga problem. Läs mer
    2018-01-26 Felix . svarar Lars B
    Hej Lars och tack för en fin recension:)
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Luftmiljöbutiken
    Ett professionellt bemötande där de var noga med att jag skulle göra så stor besparing som möjligt. De kunde argumentera och förklara vad jag skulle tänka på gällande placering av inom- och utomhusdel. Efter en del bollande av idéer var det ändå jag som fick välja var allt skulle sitta, men jag kunde göra ett mer genomtänkt val.

Installationen gick smidigt och jag är nöjd med mitt system. Läs mer
    2018-01-26 Felix B svarar Daniel F
    Hej Daniel,
    Tack för din fina recension, Fredrik hälsar.
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Luftmiljöbutiken
    Fick ett fantatisk bemötande samt hjälp direkt, även uppföljning dagen efter. Imponerande support! Läs mer
    2018-01-25 Felix B svarar Jeanette B
    Hej Jeanette, tack för din fina recension!
  • Christina W
    Christina W skrev om Luftmiljöbutiken
    Mycket bra och proffsigt! Tack. Läs mer
    2018-01-25 Felix B svarar Christina W
    Christina, tack för din recension!
  • Nicolaj R
    Nicolaj R skrev om Luftmiljöbutiken
    Anlitade Luftmiljöbutiken för att projektleda och utföra konvertering från direktverkande elvärme till bergvärme. Kompetent och effektivt utfört arbete rakt igenom. Vår CTC GSi-12 går tyst värmer effektivt vårt gamla 1800-tals hus på ca 230 m2 boarea. :-) Läs mer
    2018-01-11 Felix B svarar Nicolaj R
    Hej Nicolaj, ett av mina större projekt och det känns riktigt bra att ni är så nöjda. Tack för din recension och god fortsättning på det nya året!:)
  • Peter S
    Peter S skrev om Luftmiljöbutiken
    Det är vår andra värmepump vi köper från Luftmiljöbutiken. Den förra höll i 11 år. De följde upp flera gånger för att pumpen skulle vara välservad och hålla länge. Denna gång var de mycket hjälpsamma med att hitta en så snabb tid som möjligt för ersättnings-installation i kalla vintern. Rekommenderas! Läs mer
    2018-01-11 Felix B svarar Peter S
    Tack Peter för din recension, god fortsättning på det nya året!:)
  • John J
    John J skrev om Luftmiljöbutiken
    Jättenöjd från början till slut, Felix hjälpte mig ta fram den bästa luftvärmepumpen för just mitt hus och installera den snabbt och effektivt. Kan starkt rekommendera! Läs mer
    2018-01-11 Felix B svarar John J
    Tack John för din recension, god fortsättning på det nya året!:)
  • Bo M
    Bo M skrev om Luftmiljöbutiken
    Jag har köpt en luftvärmepump. Jag blev väl bemött vid mitt första besök i affären. Leverans o montage utfördes på utsatt dag o tid. Jag är mycket nöjd med helheten. Läs mer
    2018-01-11 Felix B svarar Bo M
    Tack Bo för din recension, god fortsättning på det nya året!:)
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Luftmiljöbutiken
    Vi har sedan många år haft luft/luft värmepump installerat i vår villa, som vi har varit nöjda med.
    Vi hade funderat på att installera ytterligare en luft/luft värmepump.
    På Älvsjömässa pratade vi med Anders Arvidsson vid Luftmiljöbutikens monter. Vi fick ett väldigt bra bemötande av Anders och bestämde att vi önskade ett besök av Anders. Några veckor senare kom Anders hem till oss.
    Anders som är väldigt kompetent med värmepumpar lyssnade på vårt behov av ytterligare en värmepump.
    Han föreslog Daikin och kom med förslag på placering av inre enhet för att få bra effekt. Yttre enheten placerades på garage-väggen.

Hälsningar
    Lotta Lyberg Läs mer
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Luftmiljöbutiken
    Väldigt nöjd med alla delar i processen. Behovsanalys, rekommendation av produkt och installation. Kan varmt rekommendera Luftmiljöbutiken och deras representant sigge.

Mikael Olsson Läs mer
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Luftmiljöbutiken
    Hej alla glada
    Efter en del missförstånd så måste jag ändra mig och tacka säljaren på luftmiljöbutiken för all hjälp som jag fått, jag kommer rekommendera er i framtiden..... Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Luftmiljöbutiken
    Tycker att de har varit väldigt bra att ha att göra med. Installationen flöt på bra och när vår tidigare pump gick sönder så var de väldigt snabbt på plats. De var enkla att få tag på.
    De besitter en oerhörd kompetens kring luftvärmepumpar, jag fick en lite rolig föreläsning om Panasonics pumpar från 90talet och framåt när vi installerade vår nya Daikinmodell.
    Allt flöt på bra vid installationen och installatören var väldigt självgående.
    Skulle rekommendera Luftmiljöbutiken till alla. Läs mer
    2017-03-31 Felix B svarar Magnus F
    Hej Magnus, tack för din fina recenssion.
  • James L
    James L skrev om Luftmiljöbutiken
    Kortfattat!!!
    Betala INTE hela fakturan förens jobbet är helt utfört. Vi väntar fortfarande på kompletteringar mer än 1år efter avslutat arbete.

Klåpare!! Läs mer
    2017-03-04 Felix B svarar James L
    James, de tio centimeter synlig rördragning du framfört klagomål på veckan innan detta inlägg, åtgärdades veckan efter du besökte vår butik.

Du får det att låta som om du inte fått leverans av det du betalt för vilket inte riktigt stämmer, allt var levererat enligt avtal och godkänt av dig när ni betalade fakturan.
    Du har långt senare utryckt missnöje med att tio cm rör är synliga pga ert undertak är för grunt. Det låg utanför vårt avtal men är nu åtgärdat. Vi är ledsna över ditt inlägg och du har sagt till oss att du nu är nöjd.
  • Mia E
    Mia E skrev om Luftmiljöbutiken
    Mycket nöjd med vår nya golvvariant till luftvärmepump som värmer på ett helt annat sätt än förra varianten som satt på väggen. Toppen att det var samma person som var och tittade, gav offert och sedan installerade. Då känns det som det blir rätt gjort när det är en och samma person. Vi har det numera varmt och skönt! Tack Anders för installation och bra information hur den ska användas, vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Lovisa W
    Lovisa W skrev om Luftmiljöbutiken
    Jättenöjd med det trevliga och proffsiga bemötandet från både säljaren Anders och installatören! Stort plus för att säljaren avrådde från vårt eget förslag, som skulle blivit dyrare. Han kompenserade också på ett snyggt sätt för att installatören blev sjuk så att installationen drog ut på tiden. Läs mer
  • lottis
    lottis skrev om Luftmiljöbutiken
    Tack för bra service per tel. Ringde polarpumpen som jag köpt min luftvärmepump för att få förklarat hur vissa inställningar fungerade. De kunde inte svara? Mycket märkligt. De hänvisade till Panasonic och de kunde inte heller svara och de hänvisade i sin tur till Luftmiljöbutiken. Ännu märkligare.

Tack Anders och tummen upp för Luftmiljöbutiken för redigt svar trots att det inte är ni som installerat pumpen.

Tummen ned för Polarpumpen och Panasonic.
    //Liselott Läs mer
    Micke E gillar detta
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Luftmiljöbutiken
    Uselt, väntade i mer än 4 veckor på installation efter ideliga löften. Installatören var rädd för att komma hit eftersom jag var jätteförkyld, han skulle till Kanarieöarna på semester samma vecka.
    Jag bor på båt, mitt sovrum hade +2 grader, jag är van vid hårda förhållanden och klagar inte i första taget.
    Faktura fick jag innan arbetet var slutfört. Jag är så trött över att vara besviken och arg.
    Anlita en annan firma, jag var naiv och får stå i mitt kast.
    Susanne Augner Läs mer
    Camilla M gillar detta
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Luftmiljöbutiken
    Blev uppringd av en säljare som undrade om vi servat vår luftvärmepump då det var några år sedan dom hade varit ute på service på vår adress. Så långt verkade det proffsigt att hålla koll på när gamla kunder bör ha service på sina produkter.
    Vi bokade en tid för att tekniker skulle komma ut.
    Dagen innan kl 17 får vi meddelande om att teknikern fått förhinder, antagligen för att det är halvdag den dag vi hade bokat och vi hade en eftermiddagstid. Ingen förklaring ges till varför tiden avbokas, bara att besöket behöver skjutas upp ett par veckor.
    Vi uppmanas ta kontakt med dom för att boka ny tid. Vi svarar på meddelandet och ber om förslag på tider. Ingen respons.
    När jag mailar och frågar om dom överhuvudtaget är intresserade av att utföra någon service får vi svar och bokar en tid 1,5 månader efter den första.
    Dagen kommer, men ingen tekniker. Jag ringer serviceboknkningen och frågar var teknikern håller hus. Då konstateras det att det inte ligger någon bokning i teknikerns kalender. Dom erbjuder då att boka om tiden igen. Efter en mindre utskällning lovar dom att försöka lösa så att teknikern dyker upp under dagen. En tid under eftermiddagen bokades. När teknikern väl kom var det ett bra och proffsigt arbete som utfördes, så deras tekniker verkar veta vad dom gör.

Uppenbarligen går det inte att lita på överenskommelser med detta företag och nästa gån blir det till att hitta en annan firma som faktiskt kommer när dom ska Läs mer
    2016-12-20 Felix B svarar Andreas S
    Hej Andreas, jag är ledsen och ber om ursäkt för de besvär du blivit orsakad. Vi är ett mindre företag och det är ett annat företag som hjälper oss att boka servicebesök åt våra tekniker. De kontaktar gamla kunder eller de som flyttat in i huset där vi tidigare installerat en värmepump och erbjuder våra tjänster.

Det händer tyvärr att en tekniker blir sjuk och vad jag förstår så hörde vi av oss dagen innan och meddelade att han inte kunde komma, det var då inte i tillräcklig god tid enligt dig men vi hörde av oss så fort vi visste att han inte kunde komma.

Vi misslyckades tyvärr att omgående ordna en ny tid åt dig men jag tror mig veta att du fick din service utförd igår eftermiddag enligt överenskommelse och enligt uppgift blev du nöjd med den.
    Camilla M gillar detta
  • Catharina L
    Catharina L skrev om Luftmiljöbutiken
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av säljare Anders Arvidsson när vi kontaktade Luftmiljöbutiken i mitten av oktober. Även montör Rami och elektriker Janne gjorde ett toppenjobb när de kom ut till oss i vårt fritidshus på en ö i skärgården och monterade den daikin luftvärmepump vi valt. Allt sköttes enligt tidplan och ett fel på fakturan rättades genast till.
    Pumpen värmer nu huset gott så vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Luftmiljöbutiken. Läs mer
    2016-12-02 Felix B svarar Catharina L
    Hej Catharina, tack för din fina recenssion, Anders, Rami och Janne hälsar så mycket.
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Luftmiljöbutiken
    Jag fick otroligt snabb respons på mitt fel. Min gamla värmepump som bara var 4 år hade gått sönder och Panasonic vägrade hjälpa till. Jag tog då kontakt med Luftmiljöbutiken. Kontaktade dem på onsdagen och fick en offert på fredagen beställdes min nya luftvärmepump och jag fick den installerade onsdagen veckan därpå. Tack snälla Anders för ditt snabba och stora engagemang i mitt bekymmer.
    Jag kommer att rekomendera luftmiljöbutiken till alla som skall installera värmepumpar. mvh jeanette Läs mer
  • Jarmo  H
    Jarmo H skrev om Luftmiljöbutiken
    Jag är mycket nöjda med Luftmiljöbutiken, hur säljare Sigge Bjerregaard skötte sig med att hjälpa oss med genom gång av Daikin R32 luftvärmepumpen samt genomgång hur luftvärmepumpen fungerar på alla sina inställningar bäst/ samt genomgång om vi behöver uppdatera med flera luftvärmepumpar för bättre inomhusklimat/värme, Sigge är väldigt professionell och seriös. Han tog inga genvägar utan berättade lugnt och metodiskt flertal gånger, vilket gör att man känner sig väldigt trygg som kund. Läs mer
    2016-11-22 Felix B svarar Jarmo H
    Hej Jarmo, tack för din recension, Sigge hälsar också och tackar så mycket.
  • Britt-marie E
    Britt-marie E skrev om Luftmiljöbutiken
    Utmärkt förutom att vi för två år sen försökte få kontakt med Felix han skulle ringa men hörde aldrig av sig där missade ni en stor order .För övrigt idagens läge är vi jättenöjda med leverans av pump och montering samt el.jobb.Har även beställt till tidigare pump Frostavringning som vl väntar på. Läs mer
    2016-11-03 Felix B svarar Britt-marie E
    Hej Britt-Marie, vad roligt att ni är nöjda, Jens ser till att ni får erat dräneringstråg levererat. Jag ber om ursäkt att vi inte fick tag i varandra för två år sedan.
    David gillar detta
  • Michael T
    Michael T skrev om Luftmiljöbutiken
    Har bett om en offert på 2st nya luftvärmepumpar. Kan inte ge ett bättre betyg då jag inte ens får en prisuppgift. Känns inte helt ok. Jag respekterar att det är mkt att stå i men kommunicera detta till mig i så fall. Som sagt, väntar fortfarande på ett pris så att jag ev kan spendera pengar hos er?!?!? Läs mer
    2016-09-27 Felix B svarar Michael T
    Hej Michael,

Tråkigt att du känner dig missnöjd. Vi kan inte se att du försökt ringa oss men vi fick en förfrågan via vår hemsida onsdag 2016-09-21 kl 20:28, klockan 21:04 mejlar vår säljare Sigge dig men det mejlet kommer inte fram pga av att han missat ändra mejladressen. Han har sedan försökt att ringa dig ett antal gånger utan resultat. Vi brukar svara mycket snabbt på alla förfrågningar, men det gäller då också att du är anträffbar för att det ska fungera.
    David, Camilla M gillar detta
  • Butik Pistill
    Butik Pistill skrev om Luftmiljöbutiken
    Tack för snabb installation och bra service Läs mer
  • Carl I
    Carl I skrev om Luftmiljöbutiken
    Snabb och rapp service. Kunnig personal. Mkt nöjd Läs mer
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Luftmiljöbutiken
    Vi är mycket nöjda med Luftmiljöbutiken, både hur deras säljare Sigge Bjärgård skötte sitt arbete med att hjälpa oss välja lösning och förbereda oss och hur deras installationsteam arbetade. Sigge är väldigt professionell och seriös. Han tar inga genvägar
    utan arbetar lugnt och metodiskt vilket gör att man känner sig väldigt trygg som kund. Även demonteringen av vår gamla panna och tank fungerade väldigt bra :-) Läs mer
    2016-08-17 Felix B svarar Anders Å
    Hej Anders, Sigge och hela teamet som installerade hälsar och tackar för din recension.
  • Tony
    Tony skrev om Luftmiljöbutiken
    Kanon nöjd 👍🏾väntar på en skruv bara ;) Läs mer
    2016-08-17 Felix B svarar Tony
    Hej Tony, tack för din recension, skruven ska vara levererad.
  • Silververket Ab
    Silververket Ab skrev om Luftmiljöbutiken
    Allt gott till er.
    Superproffsig personal samt proffsigt bemötande av alla inblandade.
    Allt sköttes enligt tidsplan.
    Nu har vi kallt o skönt:-) Läs mer
    2016-08-17 Felix B svarar Silververket Ab
    Anders hälsar och tackar för er fina recension.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Luftmiljöbutiken
    Luftmiljöbutiken gjorde processen oförväntat smidig. Det gick snabbt, de var lösningsorienterade inför mitt tighta schema och framförallt oväntat billiga. Jag installerade en stor AC i min lägenhet. Jag fick ett varmt och tryggt intryck av både koordinator och utförare. Detta var förmodligen det viktigaste i denna situation, med tanke på det kompetensgap som ju föreligger mellan mig som privatperson och den kunniga leverantören. Man inser att man skulle kunna bli lurad till vad som helst eftersom att man inte förstår sig på byggnationen. Därför var det väldigt skönt att få intrycket av att dessa personer kunde man lita på. En magkänsla. Denna magkänsla bekräftades när fakturan kom och till skillnad från alla andra fakturor man får från andra håll så stod där de avtalade beloppet och ingenting annat. Rekommenderas ! Läs mer
    2016-02-10 Felix . svarar Alexander B
    Hej Alexander och tack för din fina rekommendation!
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Luftmiljöbutiken
    Jag fick snabb hjälp och professionell montering av min pump.Jag fick svar på alla mina frågor angående val av pump. Jag kan rekommendera luftmiljöbutiken. Läs mer

Birger Jarlsgatan 83, 113 56 Stockholm