Alla kategorier Restaurang Stockholms län Huddinge Lunchrestaurang Scaniabilar

Kungens Kurvaleden 5, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm
Tabbouli City
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Restauranger nära Lunchrestaurang Scaniabilar:

Gustavslundsvägen 149E, BROMMA
The Bay är en folklig och lyxig kvarterskrog för hela familjen. Här kan du njuta... Läs mer ›
Christina B:
Mycket trevligt bemötande. Kunnig och trevlig personal och mycket god mat. Trevlig lokal.Återkommer gärna.

Årstavägen 49, Årsta
I hjärtat av Årsta finns Två Små Svin, en högkvalitativ kvarterskrog med fokus p... Läs mer ›
Lasse L:
Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Läs vad 2 kunder tycker om Lunchrestaurang Scaniabilar

• Kristian T
    Kristian T skrev om Lunchrestaurang Scaniabilar
    Stort utbud på både DVD och Blu-ray. Bra priser och en medlemsklubb för oss som ser mycket. Filmgodiset hittar du också här samt en hel del vardagslivs. Trevlig och filmkunnig personal som jag gärna frågar om filmtips.
  • Emma K
    Emma K skrev om Lunchrestaurang Scaniabilar
    Räddaren i nöden den där helgen då man glömde handla och blir hungrig för sent för alla vanliga affärer. Trevligt mini-livs utbud och så givetvis godis, filmer och tidningar. Det obligatoriska snuset för dem som sysslar med sånt. Skulle svultit ihjäl för länge sedan om inte alla dessa småbutiker med sina fin-fina öppettider fanns!

Kungens Kurvaleden 5, 141 75 Kungens kurva