Lundby Städhjälp AB

Lundby Städhjälp AB

www.lundbystadhjalp.se
  • Badge2022

Välkommen till oss på Lundby Städhjälp! Vi städar åt både privatpersoner och företag. Det spelar ingen roll om det är en lägenhet, en villa, tvättstugor, kontor eller några trappuppgångar som behöver rengöras och vi erbjuder även flyttstäd. Vi anpassar oss alltid efter dina behov och har den erfarenhet som krävs för att du...

243 omdömen om Lundby Städhjälp AB

Sedan starten hos Reco 2017

Lise A
Skrev om Lundby Städhjälp AB

I stort bra. Glömde några golvllistor? TV var helt flammig, fick ta den själv efteråt och glömt ta fria ytor på golvhyllan i köket.

Reine L
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Dom gör ett bra jobb. Lätta att få kontakt med. Väldigt tillmötesgående.

Anders H
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Använda mig av Lundby städ vid ett flyttstäd. Kanon service från första kontakt till efter färdigt projekt. Jobbet blev bra och helt utan anmärkning från nyinflyttade. Skönt och bekymmersfritt.

Jianhao P
Skrev om Lundby Städhjälp AB

I ordered weekly cleaning service. The service is provided in a regular way and usually a good result.

Eivor A
Skrev om Lundby Städhjälp AB

På allra bästa sätt. Vi förväntade oss ärlighet och bra städ och det har vi fått. Vi köpte damm o vatten tork av golv i två våningar . En vanlig veckostädning. Är det något dom ser behövs gör dom det. Vi är mycket nöjda. MVH Eivor Arvidsson Telefon. 0708670980

Key E
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Bra bemötande. Duktig personal. Noggrann städning.

Anna B
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Vi har testat många olika städföretag men aldrig varit riktigt nöjda. När vi fick nys om Lundbystäd fick vi träffa den mycket trevliga Patricia. Vi har sedan dess varit mycket nöjda med både städet samt servicen. Vi kan varmt rekommendera Lundbystäd.

Caroline E
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Snabba på att återkoppla och städningen har varit utmärkt!

Birgitta S
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Det är värdefullt och uppskattar att det är samma person som kommer varje gång och städar.

Lisbeth E
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Mycket trevligt bemötande. Städningen utförs otroligt väl av en person som har kunskap och kompetens. Alltid till fullaste belåtenhet

Laila D
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Bra personal! Ordning och reda!

Matilda R
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Alltid supernöjda efter varje städtillfälle! De är lyhörda, proffsiga och otroligt serviceminded. Dessutom tar de väldigt väl hand om sin personal, vilket är viktigt för oss. Det märks att personalen trivs :)

Sepideh R
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Professionell städning. Trevlig personal. Flexibelt schema om man så önskar.

Katarina L
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Mkt väl bemött vid första kontakt. Mina förväntningar har hitintills uppfyllts gällande städning av min lgh då jag är mkt mån om en ren och fräsch miljö.

Livia F
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Väldigt bra städ hjälp, noggrann, pålitlig,

Caroline E
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Marzena är en fantastisk kvinna!

Tomas R
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Vi har testat ett par städfirmor genom åren och Lundby städhjälp är överlägset bäst!!!

Therese R
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Alltid jättefint städat och alltid trevligt och bra bemötande.

Maine A
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Trevliga och alltid snabb återkoppling. Städerskorna gör ett mycket bra jobb. Vi är mycket nöjda med Lundby Städhjälp.

Hans R
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Ger ett mycket pålitligt och kompetent intryck. Flexibelt!

Esad A
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Lundby städhjälp är jättebra! Flexibla och noggranna lätt att få kontakt med när man ändrar sina önskemål eller vill lägga till nåt inför veckans städning.

Gudný G
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Lundby Städhjälp kommer varannan vecka och städar mitt radhus. De gör ett fantastiskt jobb

Åsa K
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Kan varmt rekommendera Lundby Städhjälp. Vi anlitade dem för en storstädning. Patricia som håller i alla kundkontakter är rätt person på rätt plats. Känner oss trygga med att anlita detta företag igen. Att få hela hemmet rengjort då och då underlättar vardagspusslet. Fakturerar korrekt och har kollektivavtal. Också det viktigt för det höga betyget. Åtminstone för oss.

Natalie S
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Rent och snyggt och väldigt smidiga att ha att göra med!

Siv I
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Bra bemötande. Allt enl mina förväntningar. Fönsterputs, rengöring av badrum o liten del i köket. Mycket fint resultat. Anställer gärna igen.

Linnéstadenstandläkarcenter A
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Jättebra bemötande, hade höga förväntningar i och med att vi använt dem tidigare och var jättenöjda. Så sammantaget mycket nöjda med deras städning efter renovering av vår klinik.

Loredana M
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Very professional and polite. We are satisfied with the service.

Barbro M
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Hemstäd var fjärde vecka. Ytterst noggrannt genomförd storstädning inför månadstädning! Snabb återkoppling.

Pia A
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Jättenöjd med både städning och bemötande. Noggrann städning och tryggt med samma person som städar. Rekommenderar Lundby Städhjälp!

Tord P
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Lundby städ utför Hemstädning åt oss - trevlig personal som gör ett gediget och bra jobb! Det blir rent och snyggt.

Svar från Lundby Städhjälp AB

Hej Tord, Tack för omdömet. Härligt att allt funkar bra och att allt blir rent som det skall. Ha en fin vecka Patricia

Jan Thomas M
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Jag köpte en flyttstädning som jag var mycket nöjd med. De var mycket noggranna och gjorde ett mycket gott arbete. Allt var superfräscht och det luktade gott även när de nya ägarna tog över. Alla jag hade kontakt med var jättetrevliga. Jag kan varmt rekommendera bolaget.

Svar från Lundby Städhjälp AB

Hej Jan, Vi blev väldigt glada att ni blev nöjda och att allt gick bra. Tack för rekommendationen. Hoppas flytten gick bra, Allt gott// Patricia

Anders G
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Fantastiskt effektiva och grym service! Bokade flyttstädning och det blev riktigt bra :)

Svar från Lundby Städhjälp AB

Hej Anders, vad roligt att du blev nöjd! tack för ett fint omdöme. Hoppas flytten fick bra :) //Patricia

BIRGITTA R
Skrev om Lundby Städhjälp AB

De bästa lokalvårdare jag någonsin haft, och de är många, alltifrån billiga till dyra. Lundby Städhjälp AB är det första företag där allt är till belåtenhet. Jag har haft 3 olika städerskor från dem och varit nöjd med alla tre. Så med detta vill jag säga....Stort Tack! Och jag kan varmt rekommendera deras tjänster. Något som jag själv uppskattar är att det alltid går lätt att få tag i den ansvarige om jag skulle vilja ändra på något.

Birgitta M
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Vi har haft städning i hemmet i två år och varit väldigt nöjda med de fasta personer som utfört jobbet. De har varit flexibla och noggranna och lyhörda. Alltid lite extra fint och rent i kök och badrum, sopkärlen rengjorda t ex. Det har också varit lätt att beställa extra städning vid jul t ex. Om vi haft synpunkter någon enstaka gång så har Lundby städ lyssnat och snabbt åtgärdat eller kompenserat för vår åsikt. Vid en flytt var det någon mindre miss och efter en renovering - så det var omfattande städning.

Ekaterina Z
Skrev om Lundby Städhjälp AB

väldigt proffsiga. Alltid lätta att nå och påpeka saker. Städar fint och rent. Vi är supernöjda

Karl O
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Pålitlig städfirma, bra support och snabba svar från kontoret 👍

Noren F
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Mycket bra städning, men ibland missat lite. Mycket bra bemötande.

Rosenblad M
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Har städning varannan vecka i villa. Jättenöjd med städningen. Snabba svar från Patricia. Alltid superbra bemötande och service.

Eva G
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Bra bemötande, mycket trevlig personal

Bengt L
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Hushållsstädning, en gång var 14de dag.

Ahrnens M
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Jag får städat mycket noggrant och fint. Lite svårt att förstå varandra i längre resonemang. Motsvarar helt mina förväntningar.

Stig E
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Jag köpte Städtjänster av företaget på rek av en brf. kund som var nöjd. Vi har den första stund varit nöjd med deras service. Städtjänsterna utförs perfekt och deras admin fungerar klanderfritt

Major Y
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Städ varannan vecka. Vi är mycket nöjda med vår städning som vi haft i flera år. önskar dock att bli informerad om när något går sönder. Bättre att vi får reda på det direkt än att vi upptäcker det efter hand.

Bengt H
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Städ av min bostadsrätt. Inga anmärkningar eller missnöje........................................

Svar från Lundby Städhjälp AB

Skönt att du är nöjd Bengt, vi hopps att du fortsätter vara det 🙂🌸 Allt gott Patricia 🌸

Monika S
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Alltid snabba svar och tillmötesgående

Caroline I
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Haft 2 hemstädstillfällen än så länge och är otroligt nöjda! Bytte till Lundby Städhjälp efter att inte ha varit nöjd med en tidigare städfirma och jag ångrar det inte en sekund! Personlig service, trevlig personal och de lyckas verkligen skapa den känslan av att komma hem till ett skinande rent och professionellt städat hem! Rekommenderar starkt :)

Svar från Lundby Städhjälp AB

Så glad att ni har en fin upplevelse hos oss! Det vi strävar efter👍 Ha en fin vecka // Patricia 🌸

Johanna A
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Allting fungerar mycket bra så jag kan varmt rekommendera dem!

Tack för fint omdöme! Ha en fin kväll // Patricia 🌸🌸

Erik O
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Bra städ, trevliga, flexibla och aldrig några problem att justera om det är något man har förunderingar kring. Kan starkt rekommendera!

Svar från Lundby Städhjälp AB

Tack för fint omdöme. 🌸 Precis den upplevelsen vi strävar efter. Ha en fin kväll //Patricia

Stephanie Ö
Skrev om Lundby Städhjälp AB

Bra kundkontakt, trevlig personal. Städar bra.

Margaretha D

Perfekt service Trevligt bemötande Vi är mycket nöjda