Lush

Götgatan 26, 118 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Lush

• Magnus B
    Magnus B skrev om Lush
    Perfekta stället för killar som vill ge bort någonting eftertänksam till henne eller honom han håller kär. Gåvan lämnar ett intryck av omtanke kring den tilltänktas hud och hår; skänker även givaren en självklar air av sensitivitet och naturlighet. Sen vet vi ju att vi normalhannar är neandertalare med gegga upp till armvecken, men det behövs inte torgföras till dem vi önskar gå till sängs med.
  • Emmy L
    Emmy L skrev om Lush
    Lush är min totala drömbutik! Deras produkter är otroligt milda mot huden med i princip enbart naturliga ingredienser - vilket otroligt få andra kedjor klarar av att hålla sig till. Det här är första gången jag blivit av med mina eksem och hudproblem... Lush produkter är fantastiska! Många klagar på att det doftar så starkt där inne, men jag tycker att det är överdrivet. Jag tror att det har blivit en slags hype att tycka så :) Gå dit! Dream Cream är den bästa hudkrämen som nånsin gjorts! Och Celestial är en helt makalös ansiktskräm!

Götgatan 26, 118 46 Stockholm